فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, November 21, 2009
ما ایرانی ها توی سوئد موجودات عجیب و غریبی به حساب میاییم ! برای اینکه نه کاملن شرقی هستیم و نه کاملن غربی . مثلن این پکی مکی ها و افغانی ها و عرب ها رو که نگاه میکنی همشون پوست سبزه دارن و موی سیاه ! ولی ما ایرانی ها بر عکس این موجودات , موی سیاه داریم و پوست سفید ! صد البته هم وقتی یکماه خارج از کشور زندگی میکنیم دقیقن 4-5 پرده رنگ پوستمون روشن تر و سفید تر میشه چون هوای تهران به شدت آلوده ست و باعث سیاه شدن پوست صورت میشه و همین بیشتر باعث تعجب و خوشایند اروپایی هاست که دنبال موی مشکی میگردن ولی بدبخت ها هر چی نگاه میکنن نژاد و تیره ما رو نمیتونن تشخیص بدن و پیش خودشون میگن خدایا خداوندا اینا چه عرب هایی هستن که سفید پوستن و تازه شکلشون هم فرق داره و گره گوری هم نیستن ... هر چند توی سوئد موی سیاه داشتن هم باعث بدبختی هست و یک عده راسیست وجود داره که با موی مشکی مشکل فجیعی دارن و دستشون بیاد یه بلایی هم سرت میارن !!!
حالا ما هم هر جا که میریم زن ها و بعضی مردها هی به ما گیر میدن که شما کجایی هستین ؟ وقتی میگی ایرانی هستیم , نصفشون که مثل گاو ( ع ) میمونن و نمیدونن ایران کجاست و برای اینکه ضایع نشن میگن اوکی ! یک سری که فکر میکنن ایران همون عربستان هست و میگن عرب ؟ بعد که قیافه غضبناکت رو نگاه میکنن و بهشون توضیح میدی ایرانی با عرب سوسمار خور تومنی چند میلیارد فرق میکنه و عرب یعنی فحش خوار – مادر برای ایرانی ها , عذرخواهی میکنن و میگن : آها پرشیسکا !!!!!! خلاصه این موی مشکی ما شده اینجا تابلو و روزی نیست کسی توی مترو یا اتوبوس بهمون گیر نده و هی سوال و جواب نشیم . منم که از دستکاری کردن خودم بدم میاد و اصلن دوست ندارم زیبایی طبیعی خودمو با رنگ مو و آرایش غلیظ و کوفت و زهرمار به هم بریزم , هر روز باید برای اینها هی توضیح بدم ایران کجاست و دم از افتخاراتمون بزنم و رئیس جمهور متقلب دروغگوی ابلیس رو براشون مثال بزنم تا بفهمن ایران کجاست و چی به روز ما دارن میارن !
حالا جالب اینه که وقتی براشون توضیح میدی و دوزاریشون می افته ایران کجای این کره خاکی قرار گرفته , تازه بهت میگن پس چرا حجاب نداری ؟ بعد که بهشون میگی تو ایران همه زنها دوست دارن بی حجاب باشن ولی اگه حجاب نداشته باشن دولت دارشون میزنه و شلاق میخورن و سنگسار میشن (!) این آخری ها رو واسه زیاد کردن پیازداغ همیشه اضافه میکنم , طرف قیافه ش در هم میره و زن باشه میبوست و مرد باشه کلی احساس هم دردی میکنه باهات .
حالا این یک قسمت ماجرا بود . قضیه اونجا حاد میشه که شبهای آخر هفته که میریم دیسکو , کلی پیشنهاد بی ناموسی بهمون میشه ! ولی نه از طرف مردها که از طرف زنها !!!!!!! نمیدونم کجای قیافه من به لزبین ها میخوره که تا الان 7 تا زن بهم پیشنهاد سکس دادن و یکشون هم به زور منو بوس کرده . طبیعیه که هر وقت این پیشنهادهای فجیع بهم میشه وقتی میام خونه تا نیم ساعت فقط خودمو جلوی آینه نگاه میکنم و هی از خودم میپرسم : شیوا تو چی داری که اینا فکر میکنن همجنسگرا هستی ؟ ولی جوابی پیدا نمیکنم . امشب ولی وقتی این سوال ازم شد از دختره پرسیدم و اشاره کرد به موهام و بعد هم انگشت گذاشت روی لبهام . نمیدونم چطوری حسمو براتون بگم !! مثلن تصور کنین مرد باشین و یه گی بیاد بهتون بگه میای بریم سکس ؟؟؟؟؟؟ حالا زن بودن پیشکش ...
توی کافه های ایرانی هم که میریم یه عده هستن که دنبال زن و دخترهای مجرد میگردن تا سرکیسه شون کنن . چند روز پیش رفته بودیم کیک و قهوه بخوریم و یه آقای شیک پوش میان سالی اجازه گرفت و نشست پیشمون . بعد گفت اگه تصمیم به گرفتن اقامت دارین من میتونم کمکتون کنم . منم شیطنتم گل کرد و گفتم چطوری ؟ گفت شما به من 200 هزار کرون میدین و من با شما ازدواج میکنم و به همین سادگی بعد از سه سال شما اقامت دائم میگیرین ! منم که همه اینها رو فوت آبم بهش گفتم : اومدیم و شما وسط این 3 سال دبه در آوردی که یا پول بیشتر بده یا انصراف میدم , اونوقت چی ؟ چند دقیقه نگاهم کرد و بعد زد زیر خنده و گفت : نکنه تو هم اینکاره ای ؟ گفتم نه این اینکاره نیستم ولی روی پیشونیم چیزی خوندی که فکر کردی من اینقدر هالو هستم یا کشته مرده این سوئد خراب شده که بدون فکر کردن پولمو بدم دست تو ؟ بعد هم آدم حسابی من بخوام 200 هزار تا به تو بدم , خب 100 تا دیگه روش میذارم ویزای بیزینس میگیرم که هر وقت دلم خواست بیام و برم ... ما تا اینا رو گفتیم , آقا کلی خوشش اومد از من و یه قهوه دیگه هم مهمونمون کرد و بعد هم شماره داد و .. ایرانی هستیم دیگه !!
یه چیزی هم از تبلیغات مذهبیون توی سوئد براتون بگم که خیلی جالبه :
چند روز پیش تو ایستگاه مترو ایستاده بودم که برم یه موزه تو وسط شهر رو ببینم . یهو یه پسر جوون که یه سگ گنده همراهش بود اومد طرفم و یه کتاب انجل و یه دی وی دی فیلم مصائب مسیح رو داد بهم و گفت به مسیح ملحق شو !!!!!!!!!!! جلل الخالق ! ما از تمام مذاهب در میریم , اینا 4 چنگولی میان میچسبن به ما ! انجیل رو دادم دستش و گفتم من مسلمونم ! گفت پس چرا حجاب نداری ؟ گفتم پدرم مسلمون بوده و به منم رو اون حساب میگن مسلمون ! گفت مهم نیست مسیح همه رو دوست داره بخونش . گفتم سوادش رو ندارم . گفت کجایی هستی ؟ گفتم ایرانی . کیفش رو باز کرد و چند تا انجیل به زبون های مختلف گرفت جلوم که فارسی هم جزوشون بود و خلاصه به زور یه کتاب داد دستمون به همراه اون فیلم کذایی مل گیبسون و رفت ! منم ایستگاه بعدی که پیاده شدم صاف کتاب و سی دی رو انداختم تو سطل آشغال و رفتم دیدن موزه ..
ایرانی ها هم اینجا تبلیغات زیادی میکنن برای گروهکهای خاص . دار و دسته اون زنیکه فاحشه پتی یاره تروریست , مریم رجوی و طرفداران اون مردک آدمخوار , منصور حکمت یکی از معروف ترین فعالان سیاسی ایرانی در سوئد هستن . هر کدوم هم مزخرفات خودشون رو میخوان به خوردت بدن . طرفدارای مریم رجوی باز خوبیشون اینه که به کسی کاری ندارن و فقط هارت و پورت میکنن و هر هفته یکبار میان جلوی مجلس سوئد و شعار های آبکی سر میدن و مردم هم هرهر به اینها میخندن و فکر میکنن دارن سرود میخونن و چند تا هم ازشون عکس میگیرن و بعضی از این مسلمونهای دو آتشه هم فحش خوار مادر بهشون میدن و اونا هم با شعار جوابشون رو میدن و تموم میشه میره .
اما طرفدارهای آدمخوار منصور حکمت موجودات فجیعی هستن ! کافیه یه خبری بشه , فوری پرچم قرمز دست میگیرن و عکس های پیغمبرشون , منصور , رو هم میگیرن دستشون و شروع میکنن عربده کشی . جالب اینه که هر ایرانی ای رو هم که میبینن میگن اگه بیایی تو سازمان ما , برات اقامت جور میکنیم ! تف .. آدم چقدر باید بدبخت باشه که برای گرفتن یه اقامت بره زیر پرچم یه مشت کمونیست روان پریش !!!
در مورد فضای هنری سوئد هم باید چیزهای جالبی که دیدم رو براتون بگم :
چند تا گالری و نمایشگاه در سوئد هست که چیزهای فجیع و بی ناموسی ای رو نمایش میده و از اینجا به بعدش رو بالای 18 سال بخونه !
داشتم نقشه گالری های استکهلم رو میخوندم که چشمم خورد به یه اسم عجیب و غریب و بعد از روی نقشه و گوگل عکسش رو پیدا کردم و دیدم راجع به زنان هست ! خلاصه منم شال و کلاه کردم و فرداش رفتم سر وقت این موزه . چشمتون روز بد نبینه ! این هنرمند دیوانه گرفته بودم 76 تا مجسمه از آلت تناسلی زنها رو در ابعاد بزرگ ساخته بود و گذاشته بود توی گالری !!!!! از همون راهی که رفته بودم تو , برگشتم ..
بعدیش یه نمایشگاه نقاشی از یه خانم ایرانی بود به اسم فاطمه گوشه ! این زن دیوانه که بعدن فهمیدم یکی از نزدیکانش رو بر اثر سنگسار از دست داده , چنان نقاشی های فجیعی از آخوندها و اسلام و ... با مایه نود کشیده بود که مغز آدم سوت میکشید ! یه دفتر هم گذاشته بود که مردم نظراتشون رو براش بنویسن . منم دفتر رو برداشتم و 5 صفحه براش نوشتم که خلاصه ش این بود که :
تو اگه با یه جریانی مشکل داری دلیل نمیشه که کل و اصل اون باور و عقیده رو زیر سوال ببری . مثلن وقتی توی یکی از نقاشی هات گرفتی یه زن لخت رو بالای کعبه کشیدی , این نهایت حماقت تو رو نشون میده . منم مثل تو با اسلام آخوندی مشکل دارم ولی دلیل نمیشه باور اسلام رو زیر سوال ببرم یا به این شکل به اسلام توهین کنم چون در اون صورت به یک میلیارد انسان توهین کردم ! وقتی تو این کار رو میکنی , مسلمونها هم به خودشون حق میدن که به پیروان یهود و مسیحیت و بودا و ... توهین کنن و یا بمب به خودشون ببندن و غیر مسلمونها رو منفجر کنن ! همین رفتارهای افراطی تو و امثال تو باعث ظهور جریانی به اسم طالبان شده . تو بجای این نقاشی های مزخرف بهتره بری یقه اون کسانی رو بگیری که از دین و مذهب دارن سوء استفاده میکنن و اسلام رو تحریف کردن به نفع خودشون ..

فکر کنم وقتی نوشته های منو بخونه بره خودکشی کنه . خلاصه تا دلتون بخواد اینجا مشغولیت هست و هر روز یه چیز تازه میبینم و جالب .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001