فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, March 11, 2009
پاسخ به سوالات شرعی بچه ها :

فکر میکنم دردناکترین و فجیع ترین بخش از زندگی مشترک آدم وقتی باشه که بچه ت میاد سراغت و میگه من چطوری درست شدم ؟!؟ احمدی نژاد بیار باقالی بار کن !!!!! اینکه چطوری این مساله رو به یه بچه 6 ساله بفهمونی , مساله ای هست که آدم سلول هاش هم درد میگیره چه برسه به وجدانش ! و وای به اینکه اطلاعات غلط بدی به بچه که چنان بلایی سرت میاد که نمی تونی تصورش رو بکنی !!! چون بچه ها ذهن و فکرشون زلال و شفافه و هر اتفاقی که ببینن و بشنون و بهشون بگی تا آخر عمرشون پاک نمیشه و با بیل هم نمیتونی از ذهنشون پاک کنی ! خود من نمیدونم 5 سالم بود یا 6 سالم , یه بار رفتم به بابام صابون بدم تو حموم و چشمم افتاد به اون عضو شریفه ش و باور کنین هنوز که هنوزه این صحنه مثل روز جلوی چشمم نور بالا میزنه و پاک بشو هم نیست !!!! حالا کافیه یه اطلاعات غلط به بچه بدی و اونوقت یقه ت گیره . 200 سالش هم بشه از ذهنش پاک بشو نیست :

دیروز از مهد زنگ زدن که خانم تشریف بیارین کار تون داریم ! برق از کله م پرید ! معمولن هر وقت مرتیگه گند بالا میاره منو صدا میکنن . خلاصه بلند شدم رفتم ببینم باز چه آتیشی سوزونده این جانور . خانم مربیش گفت : خانم شما خجالت نمیکشی این چیزا رو به بچه یاد میدی ؟
- ببخشید من متوجه نمیشم . چه چیزایی رو ؟
مسائل جنسی ! آدم به یه بچه این چیزا رو یاد میده ؟
- باور کنین من هیچی بهش نگفتم چی شده ؟
شروع کرد تعریف کردن که : پریروز تو کلاس از بچه ها پرسیدن کسی میدونه فرق دختر و پسر توی چیه ؟ و مرتیکه هم دستشو زرت برده بالا که خانم من بگم و بعد هم گفته : دخترا دودولشونو موش خورده !!!!!!!! طبق همون فرضیه که ذهن بچه ها شفافه , دخترهای کلاسشون هم این قضیه رو شنیدن و براشون دردناک اومده و ظهر که رفتن خونه زدن زیر گریه که مامان دودول ما رو چرا موش خورده !!! نتیجه هم معلومه . فرداش ننه هاشون اومدن مهدکودک یقه مربی رو گرفتن که اینا چیه به بچه های ما یاد میدین و اونم منو صدا کرده و ...

" ما هر چند وقت چنین ماجراهایی رو داریم . همین ماه قبل بود مربیشون ازشون پرسیده بود باباهاتون تا میان خونه چیکار میکنن ؟ مریتیکه هم گفته بود بابای من میاد مامانمو بغل میکنه و دست میذاره رو کونش میگه قربون طالبی هات برم !!!!!!! فرداش ما رو کشیده بودن مهد که خانم این چه حرکات فجیعیه حلوی بچه انجام میدین ؟!؟ و ما هم از خجالت سرخ و سفید میشدیم ... "

خلاصه هی این مربی گفت و ما هم شرشر عرق شرم ریختیم و قول دادیم دیگه از این مسائل جلوی بچه نگیم ! بعد که صحبتهامون تموم شد به مربیش میگم : این از من میپرسه بچه چطوری درست میشه و چی بهش بگم ؟ اونم خیلی شیک بهم گفت : خانم شما که کم نذاشتین برای این بچه , شب ببرینش اتاق خواب و مساله رو براش توجیه کنین دیگه !!!!!!! حرف حساب جواب نداره دیگه ....
خلاصه کلی خجالت کشیدیم و اومدم خونه و دعوا با آرتین که تو مگه دیوانه ای این چیزا رو به بچه یاد میدی ؟ اونم میگه خب وقتی به من میگه چرا مامان دودول نداره بهش چی بگم ؟؟؟؟ خلاصه موندیم تو هچل که با مرتیکه چیکار کنیم . آخر به این نتیجه رسیدم یه وقت بگیرم از روانشناس کودکان و بریم پیشش مشورت کنیم . خدا به دادمون برسه ... یادتون باشه پارسال این کانال مستهجن IRIB2 تلویزیون ایران توی برنامه خانه ما یه دکتر کودکان آورده بود و داشت آموزش جیش کردن رو یاد میداد که بچه رو با باباش بفرستین جیش کنه و آرتین و مرتیکه یه بار رفتن با هم جیش کنن و تا یکماه ما داشتیم از کله این جانور در میاوردیم که دودول تو هم بزرگ شدی اندازه مال آرتین میشه و رفته بود همه جا پر کرده بود بابای من دودولش این هواسسسسست !!!!! یا اون دفعه داشت بازی میکرد توپ خورده بود به تخماش و گریه میکرد که من دودول نمیخوام و درد میگیره !! هاهاها مرده بودم از خنده .. حالا باز دختر بود آدم میدونست چی بهش بگه ولی با این پسرها که عقل هم ندارن بصورت ژنتیکی , آدم واقعن میمونه چیکار کنه ... خلاصه فعلن داریم فکر میکنیم چطوری و به چه زبونی بهش بفهمونیم بچه چطوری ساخته میشه !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001