فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, January 28, 2009
حساب پس انداز :

آرتین جان , عزیزم , فدات بشم , قربونت برم , پدر سگ , بیشرف , صد دفعه گفتم این پولایی که بهت میدم رو همشو خرج عره اوره و شمسی کوره ها نکن ! برو حساب پس انداز باز کن بگیر نصفشو بذار اون تو باقیشو بگیر خرج کوفت و زهرمارهات کن . من فردا خبر مرگم مُردم , خانواده م دو زار به تو نمیدن ها !!!!!!
- شیوا جان ! چرا اینقدر حرص میخوری ؟ حالا کو تا اون موقع ؟ ایشالا 100 سال زنده باشی بعد از من بمیری و خرج منم بدی .
پدر سگ ! مگه مردن دست من و توئه ؟ فردا صبح زود بیدار میشی میریم بانک سر خیابون حساب باز میکنی ! از این ماه هم نصف پولی که بهت میدمو میریزی تو حساب . این کارو نکنی یه قرون دیگه بهت نمیدم !
- بابا نکن این کارو . دو زار داری پول میدی به ما , هی منت هم بذار ... خرج بالاست . کم میارم ..
پدر سگ ماهی یه میلیون دارم بهت میدم . تو چُس آدم مگه چقدر خرجت میشه که یه تومن برات شده دو زار ؟ صبح تا عصر که تو خونه ای , عصر هم میری با اون دوستای لش و لوش لاشی ت ولگردی , بیشتر میخوای برو کار کن پول در بیار . من بیشتر از این بهت نمیدم !!!! پولاتم نذاری حساب از ماه دیگه همون یه تومنم بهت نمیدم !
..
..
بار من دو کلمه حرف حساب به آقا زدم , آقا بهش برخورد . حرف حساب میزنم دیگه . کلن مردا همینن . بیخود نیست میگن نرو زن مردی بشو که بیکاره وگرنه آویزونت میشه ! ما هم هی قدیمی ها رو مچل کردیم و گفتیم هیچی حالیشون نیست و قدیمی فکر میکنن و امروزی نیستن , درسته ریدیم به سر خودمون ! اینم نتیجه ش ! آقا بجای اینکه کار کنه خرجی منو بده , ول ول میگرده تازه از منم پول میخواد و من دارم خرجشو میدم !!! خانواده منم از روز اول چشم دیدن اینو نداشتن و یه بلایی سر من بیاد , بابای من اولین کسی هست که پول میده 4 تا شرخر میفرسته سراغش تا اینو سر به نیستش کنن و بشه شهید گمنام ! هر چی هم داشتم به اسم مرتیکه کردم و دو زارم بهش نمیرسه . حالا بهش میگم بجای ولخرجی و گنده گوزی کردن جلوی دوستات , برو پولاتو جمع کن فردا من یه بلایی سرم اومد نمیری از گشنگی , تازه بهش بر میخوره ! شانس ما هم کبریت سوخته شده ...
صبح به زور بلندش کردم و مدارکش رو برداشتیم و رفتیم بانک پارسیان سر خیابون اصلیمون تا آقا یه حساب بانکی باز کنه . بانک های دولتی که حرومه آدم پول توشون بریزه . پولات یا خرج موشک خزب الله و خماس میشه یا از جیب آقازاده ها و تروریست های عراقی سر در میاره و یا بصورت ربا به مردم بدبخت وام داده میشه یا خرج برنامه های موشکی میشن ! تازه سودش هم نوبره و 8 % سود ماهیانه !!!!!
شماره گرفتیم و بعد که صدامون کردن , فرم ها رو گرفتیم و مشغول پر کردن شدیم . پنج میلیون گذاشتم به حسابش و حساب رو هم مشترک کردیم که یه وقت ببینم آقا داره کبریت میکشه , پولا رو خالی کنم تا انسان بشه . آی حرص میخورد که حد نداره . همچین هم قیافه گرفته بود انگار گاز عنبر به تخماش وصل کردن !!!!!! منم هی مینوشتم و فرما رو آقا مثل این مهندسا هی امضا میزد . بعد که تموم شد و اومدیم بیرون , شروع کرد غرغر کردن که : حالا به حساب من باز میکنی خودتم تو پولای من شریک میکنی ؟؟؟ میخواستی حساب باز کنی میرفتی به اسم خودت میگرفتی دیگه !
- تو اگه عقل داشتی که خودت میرفتی بدون اینکه من بگم حساب باز میکردی برای خودت ! 35 سالته هنوز در زندگیت یه حساب پس انداز نداری . بد کردم ؟ دستم بشکنه !
بابام گفته تو بانک پول نباید گذاشت !
بابات به کونش خندیده . اون بازاریه با پولش کار میکنه تو این وسط چی میگی که گوزم نداری ؟
- چرا فحش میدی به بابام ؟ اصلن این پولتم نخواستم خودم میرم کار میکنم ده برابر تو در میارم .
آخه تو اگه عرضه داشتی که من غمی نداشتم . پدر منو در آوردی تو این 3 ساله . هر جا برات کار پیدا کردم , دو روز نرفته یا تو در رفتی یا صاحب کارهات رو روانی کردی . حالا هم نمیخوای ؟ باشه از این ماه پول بی پول برو خودت در بیار ..
باز من یه چیز گفتم تو جدی گرفتی ؟ حالا گفتم تا کار پیدا کنم ...
- پس اینقدر منو حرص نده . من سکته کنم بمیرم نون خودت آجر میشه ها !!!!!!!

میبینین تو رو خدا ؟ به اینم میگن مرد ؟ هم خرو میخواد هم خرما . من نمیدونم با این اعجوبه چیکار کنم ؟ خوبی هم در حق مردا میکنی ازت طلبکارن .. خلاصه آخر یا من میمیرم یا اینو میکشم ! از این دو حال خارج نیست ..



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001