فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, January 21, 2009
شبکه مزدور بی بی سی فارسی :

نظرات منو تقریبن هیچ بنی بشری قبول نداره و خیلی مودبانه بگم , به تخمش هم حساب نمیکنه !!! ولی از اونجایی که من اصولن سلولهای بدنم هم با اعتماد به نفس ساخته و شکل گرفته , به کونم هم نیست که کسی نظرات منو قبول داشته باشه یا نداشته باشه و حرفمو در هر حالتی میگم . حالا قبل از هر چیز هم یکی از نظریاتم رو براتون شرح بدم که به اصل موضوع خیلی ربط داره :

من چند سال پیش یه نظریه ای دادم که طبق اون آدمیزاد رو از هر چیزی منع کنی , بیشتر بهش حریص تر میشه ! خب تا اینجای کار که شق القمر نکردم چون اینو همه میدونن . آما ولی چونکه زیرا , این ایرانی جماعت یه خصوصیتی دارن که اینها رو حتا با زور و تهیدید و کتک و ..... بگیر برو تا فیلترینگ ! از چیزی منع کنی , اصلن کرمشون میگیره که تا اون چیزو تهشو در نیارن ول کن معامله نباشن . قضیه حجاب درمانی رو که شاهد بودین , زنها و دخترها رو چندین ماهه دارن هی میگیرن و هی حجابشون رو درمان میکنن , همچنان این مساله نه تنها حل نشده , بدتر هم شده ! نکته بعد سایت های اینترنتی ای هست که زرت و زرت فیلتر میشه و این روزها کلن سایتی که فیلتر نباشه , از نظر ایرانی ها سایت به حساب نمیاد و اصلن بهش کسی سرنمیزنه و برای صاحبش هم مایه سرشکستگی هست که سایتش فیلتر نباشه !!!!! خب تا اینجا متوجه شدین که اگه هر چیزی رو برای ایرانی ها محدود کنن , اون چیز بیشتر برای ایرانی ها جذاب تر و پر طرفدارتر میشه !

این شبکه BBC فارسی رو هم که همتون تا الان دیگه دیدین ! کلن من با انگلیسی جماعت میونه خوبی ندارم ! برای اینکه یکی انگلیسی ها و یکی روس ها رو آدم های حروم زاده ای میدونم که در طول تاریخ همیشه سعی کردن مردم کشورهای دیگه رو استثمار کنن و در کنارش ضربه های اساسی ای رو به اون کشور و مردم زدن که هنوز که هنوزه دارن تو سر و کله هم میزنن و بعد گورشون رو گم کردن ! منطقه خاور میانه و کشورهای عربی و هند و پاکستان و افغانستان و ایران و .. رو که میبینین ؟ ولی با آمریکایی ها حال میکنم به این دلیل که آمریکایی ها هم درسته که دست کمی از همون حروم زاده ها ندارن توی چپاول مردم کشورهای دیگه , ولی یه فرق اساسی ای بین اینها هست و اونم اینه که آمریکایی میاد و کشور تو رو غارت میکنه ولی به تو هم خوب میرسه و به اصطلاح بهت حال هم میده و هر دو با هم میخورین ! هم میدزده ازت و هم کشورت رو آباد میکنه ! ولی انگلیسی میاد منابع کشورت رو چپاول میکنه و عقب مونده و بیسواد نگهت میداره و تنها خودش میخوره و در نهایت یه شر و آتیش و فتنه ای هم ایجاد میکنه که تا دو میلیارد سال آینده مردم اون کشور خوار – مادر همدیگه رو مورد عنایت قرار بدن ! روس ها از هر دوی اینها حروم زاده تر هستن ! میان غارتت میکنن و بعد هم کشورت رو مثل خرابه میکنن و شخم میزنن و در آخر مثل آب خوردن میزنن میکشنت و قصابیت میکنن ! خلاص !
حالا اینکه پشت این شبکه مزدور بی بی سی چی خوابیده رو نمیدونم ؟ ولی برای من با توجه به سابقه ریدمون تاریخی انگلیسی ها این سوال مطرح میشه که بعد از این همه سال انگلیسی های چُس خور که سکه یک پنسی رو تو کون گربه میزدن رو هوا , چطور 15 میلیون پوند هزینه اولیه صرف شبکه فارسی زبان برای ایرانی ها و طالبان ها (!) کردن با 60 تا کارمند ؟ کاملن مشخصه که عاشق چشم و ابروی ما نبودن و نیستن که اگه بودن وضع ما الان این نبود و یه فکری برای ما کرده بودن ! هر جایی هم که پای انگلیسی جماعت مکار باز میشه , باید به این فکر کنی که یا مملکتت در نهایت تجزیه میشه , یا خوار مادرت رو حراج میکنن , یا جنگ فرقه ای راه می افته یا جنگ مذهبی و در نهایت هم که همه میدونن آخوند و ملا سر و تهشو بزنن انگلیسی هستن و این مساله بار تاریخی داره !! هر جا ملا هست انگلیس هم هست پشت پرده .

به همین دلیل من به این شبکه مستهجن به شدت بدبین هستم و حتا روش پسورد هم گذاشتم تا آرتین نتونه ببینش و مبادا اغفال بشه !

حالا اینها یک طرف , امشب برای دومین بار داشتم این شبکه رو دقیق نگاه میکردم تا کشفش کنم ببینم چی هست , یه برنامه بود به اسم کلیک که نیما اکبرپور همون عصیان http://www.osyan.net خودمون مجریش بود که نمیدونم این مادر مرده که یه زمان توی اکباتان کافی نت داشت و یه شب دزدا ریختن دست و پاش رو بستن و توی مستراح زندانیش کردن و همه دم و دستگاهش رو هم بردن , چطور یهو سر از انگلستان و شبکه بی بی سی در آورده ؟ حالا اونش هم هیچی , این جانور یه سایتی رو معرفی کرد بنام کلیک http://bbcpersian.com/click توی برنامه که نوشتم و رفتم بهش سر بزنم در کمال تعجب دیدم فیلتره ! همین که چشمم به این عبارت فیلتر افتاد , اصلن کرم افتاد تو تنم که نه تنها این سایت رو با فیلتر شکن بازش کنم , بلکه چنان حالی به فیلتر کننده هاش بدم که برن ابوعطا بخونن به این ترتیب که اول اونو اینجا معرفیش کنم و بعد هم هر چی فک و فامیل و دوست و آشنا داشتم آدرس رو براشون یا ایمیل کردم یا آف لاین گذاشتم یا با اس ام اس بهشون گفتم و خلاصه چنان تبلیغی کردم تا این الاغ ها یاد بگیرن چیزی رو که سیاسی نیست و ربط به کامپیوتر داره رو از مردم دریغ نکنن !!!!!!!
..
..
نتیجه گیری اخلاقی :
ضرب المثلی داریم که میگه و عدو شود سبب خیر ! این حکومت اسلامی ما توی خریت لنگه نداره و از نظر من منافق تر از اینها وجود نداره ! اینها مثلن میان کار رو درست کنن بدتر به نفع دشمن کار میکنن !!!!! بجای اینکه با روش های فرهنگی مردم ایران رو از نگاه کردن به سایت های مستهجنی مثل بی بی سی فارسی باز بدارن و کاری کنن که مردم این شبکه مزدور رو به تخمشون هم حساب نکنن , با کارهای قرون وسطایی خودشون بدتر مردم ما رو تحریک میکنن که کنجکاو بشن و ببینین این شبکه چیه ؟ و خب مردم ما هم که درک ندارن بدونن این انگلیسی ها چه حروم زاده هایی هستن و جذب میشن و سیاست های اونها رو در بین برنامه هاشون به خورد مردم ساده ایران میدن و یهو چشم باز میکنی مبینی ایران تجزیه شد یا جنگ مذهبی راه افتاد و مثل هندوستان درسته ریدن بهش ! خود من چشم دیدن اینها رو ندارم ولی از لج این ها برای رو کم کنی هم که شده , تبلیغ اینها رو کردم تا آدم بشن و بفهمن دوره کوفتمان گذشته و الان در عصر گفتمان به سر میبریم . تازه چه کشکی چه فیلتری ؟ یه فایر فاکس نصب کن , یه اکستنشن هم روش نصب کن , هر جا فیلتر بود فقط یک کلیک کن و فرررررت .. دو تا شست باد کرده حواله فیلترینگ و شبکه بی بی سی فارسی ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001