فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, September 25, 2008
هاله های نور ( 2 ) :

باز احمدی نژآد رفت به سازمان ملل و همون چند قطره آبروی ایرانی ها رو هم شست ! اولین باری که این مردک معلوم الحال به سازمان ملل رفت و مشتی خزعبل تحویل دنیا داد , از یاد هیچ ایرانی پاک نمیشه ! آدم رو یاد فیلم محمد رسول الله می انداخت که برای تمام مردم جهان موعظه میکرد و اونها رو به راه راست هدایت ! و بعد از اون هم مطالبی که منتشر شد باعث شد تا نه تنها در کل جهان احمدی نژاد مضحکه خاص و عام بشه و اونو احمق و دیوانه و تروریست و فاشیست و نژاد پرست و .. بدونن , که حتا در داخل ایران هم مردم تا مدتها جوک برای گفتن پیدا کرده بودن و توی این وانفسا , دلها شاد شده بود .
مخصوصن اینکه اطرافیان احمدی نژاد که گاوهایی بدتر از خودش هستن , تصور کرده بودن با توسل به دستاویزهای مذهبی میتونن مردم رو بلا نسبت خر کنن و طرفدار احمدی نژاد . سناریوی هاله های نور رو اجرا کردن که باعث شد این خبر در کل ایران تبدیل به جوک بزرگی بشه که هنوز هم روی بورسه !!!!! خبری که باعث شد مردم قهقهه بزنن و چند صد نفری راهی بیمارستان و بهشت زهرا بشن , موضوع هاله های نور دور سر احمدی نژآد در زمان سخنرانی در سازمان ملل بود ! یکی میگفت احمدی نژآد در اون زمان لامپ مهتابی توی ماتحتش فرو کرده , یکی میگفت یه لیوان فسفر مایع نوشیده ! یکی میگفت موهاش رو با فسفر ژل زده و خلاصه جوک پشت جوک بود که تراوش میشد و مردم بودن که از خنده رودل میکردن !!!!! البته متاسفانه چنین حلقه هایی مشاهده نشد چون گویا نور پرژکتورهای سقف سازمان ملل خیلی قوی بود و حتا دبیر کل سازمان ملل هم نتونست اونها رو تشخیص بده ! تنها یکی از آیت الله جن گیرها , تونست این هاله ها رو کشف رمز یا زهرا کنه و اونها رو به اطلاع مردم ایران برسونه که مردم کافر ایران هم فقط شست باد کرده و شیشکی تحویلش دادن و باعث ضایع تر شدن هزاره سوم تا دهم بعد و قبل از میلاد شد !
از طرفی اقدام این مردک روان پریش یعنی ماجرای دعوت احمدی نژاد از جُت بوش , ولی فقیه کره زمین برای مناظره خیلی جالب بود و از اون جالبتر پاسخ کاخ سفید بود که این حرف رئیس جمهور ایران رو شوخی قلمداد کرده بود و حتا در شان خودش ندونسته بود که بهش پاسخی بده ... آدم رو یاد یکی از داستانها کلیله و دمنه می انداخت که در اون سگی , شیری رو به مبارزه دعوت میکرد ..
جالبتر این بود که وقتی احمدی نژاد به ایران برگشت , این سفر تبدیل به یک حماسه شد ! حماسه ای که نتیجه اون تحقیر یک ملت 80 میلیونی و تمسخر یک رئیس جمهور مشنگ و حامی تروریست و نژآد پرست شناخته شدنش در کل جهان بود !

حالا امسال هم تمام مردم ایران 4 چشمی زل زده بودن به صفحه تلویزون هاشون تا ببینن هاله نوری دور سر احمدی نژاد میتونن کشف کنن یا نه ؟ و گویا اینبار خبری از هیچ هاله و نوری نبود ولی حکایت تمسخر همچنان باقی بود . زمانیکه سخنرانی مسخره احمدی نژاد به پایان رسید , جماعت حاضر در جمع برای جوک هایی که احمدی نژاد در قالب سخنرانی مثلن جنجالی خودش تلاوت کرده بود , براش دست زدن و تشویقش کردن تا باز هم بیشتر از قبل اونها رو خنده بندازه !!
گروه های زیادی هم در آمریکا بر ضد رئیس جمهور فاشیست ایران تظاهرات کردن . در ضمن باید تشکر ملت ایران از دولت ایالات متحده آمریکا نسبت به ندادن ویزا به احمدی نژاد برای حضور در کالیفرنیا ستود . چون این اقدام باعث شد تا آبروی ایرانی جماعت بیش از پیش نره . هر چند کالیفرنیا مقر سلطنت طلب هاست و کالیبر احمدی نژاد موقع برگشت گشاد میشد , ولی به هر حال بازتاب اون مثل دانشگاه کلمبیا بیشتر ارزش داشت که توی کلمبیا احمدی نژاد رو ضایع میکنن , اینجا ازش قدردانی میشه و پیروزی به حساب میاد ! خلاصه بازم برای مدتی جوک های دست اول داریم که بهشون بخندیم و چی از این بهتر ؟ والا ...

در حاشیه این سفر نکته ای که جلب نظر کرده مثل سالهای گذشته این بوده که چرا خبرنگاران و مسئولانی که با احمدی نژآد مصاحبه میکنن طوری وانمود میکنن که حرفهای اون رو میپذیرن ؟ در صورتیکه احمق ترین خبرنگاران جهان هم نسبت به اقدامات این مردک رذل مثل اعمال ضد حقوق بشر و سرکوب ها و ریدن به کل میهن آریایی اسلامی طبق قانون 129 نیوتن با سرعت نور , آگاهی دارن و اونوقت این سوال رو باید بپرسیم که چطور در شبکه سی ان ان طوری با احمدی نژاد صحبت میشه که نه تنها محکوم نمیشه بلکه اینطور به نظر میاد که اقداماتش بسیار موجه هم بوده ! اینجا تنها میشه اینطور تصور کرد که تمام دولت های غربی فقط به فکر منافع کثیف خودشون هستن و مردم ایران برای اونها به اندازه شپش هم ارزش ندارن . زمانیکه به نفعشون باشه حتا احمدی نژاد و طالبان و صدام و .. براشون فرشته هستن و زمانیکه خرشون از پل میگذره , جنایتکار میشن و باید بمیرن ! اینم گوشه هایی از دموکراسی غربی ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001