فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, September 27, 2008
افتتاح برج از ما بهتران :

امروز اعلام شد پنجشنبه بعد از چندین سال بالاخره برج میلاد افتتاح میشه ! در اینکه ما جزو کشورهای پیشرفته دنیا هستیم و به گفته رئیس جمهور مشنگمون ابرقدرت هم شدیم , شکی نیست ولی بعضی چیزها (!) هستن که باعث میشه آدمیزاد نسبت به ابرقدرت بودن کمی شک کنه اونم در زمینه تکنولوژی هست که ما همیشه از تمام کشورهای دنیا 15 تا 20 سال عقب تر هستیم ! البته ما ابر قدرت هستیم اما در زمینه هایی مثل صدور یا اجرای تروریسم بین الملل نه در زمینه فن آوری و اقتصاد و اختراع و .. !
مثلن وقتی همه کشورهای دنیا برج های مخابراتی خودشون رو تعطیل کردن و برای توریست ها بازش گذاشتن و از ماهواره برای پخش برنامه های تلویزیونی و موبایل و ... استفاده میکنن , ما تازه یادمون می افته باید برجی بسازیم که ازش در زمینه ارتباطات رسانه ای استفاده کنیم . چون اوضاع طوری هست که حتا کانال های روضه خونی 6 شبکه تلویزیون ایران رو هم به لطف برج هایی که مثل قارچ سمی گوشه و کنار شهر سبز میشن نمیتونی بگیری ! کافیه کنار منزلت یه ساختمون 4 طبقه بسازن تا تمام کانال های تلویزیون ناپدید بشه !
با این تفاسیر لابد زمانیکه جهان به تکنولوژی نانو در زمینه ارتباطات میرسه ما تازه یه ماهواره با اسم رمز یا مهدی ادرکنی هوا میکنیم با سرنشین آخوند که برای موبایلهامون شبانه روزی قرآن پخش میکنه و خوار مادر کانال های ماهواره ای رو با پارازیت ول دادن و سیمای قرآن و حوزه مورد عنایت قرار میده !

در زمینه های استفاده از برج میلاد هم بحث و حدیث فراوونه . برجی که بطور طبیعی باید در کمتر از یکسال برپا میشد , سالهاست داره روش کار میشه و اهرام سه گانه مصر زودتر از برج میلاد ساخته شد ! اول از همه باید بدونیم که برج میلاد برجی مردمی هست . یعنی هم اسمش به نام مردم تموم شده و هم پولش از جیب مرد ان شاء الله تعالی قراره جبران بشه .
استفاده های مردمی اون شامل ول دادن پارازیت بر تمام سطح شهر تهران طوریکه به قوه الهی دیگه نتونیم حتا یک شبکه ماهواره ای رو ببینیم و این میتونه بسیار جذاب باشه برای ملت ایران . از طرفی همین اقدام نمادین باعث میشه که رویکرد مردم شهید پرور به رسانه مذهبی به شدت افزایش پیدا کنه و صدا و سیما یا شبکه چاخان پرس از کسادی در بیاد و رونق بگیره !
میتونیم هم امیدوار باشیم که لااقل در داخل شهر تهران موبایل ها آنتن داشته باشن و دیگه هر بار تماس گرفتن با گفتن صدها الو الو و صدا نمیاد و واریز میلیاردها تومان پول بی زبون فقط به دلیل آنتن ندادن به جیب شرکت مخابرات , جلوگیری بشه و اعصابمون هم آرام . از طرفی میتونیم از این برج بعنوان قطب نما هم استفاده کنیم . هر جایی از تهران باشیم این دسته بُز قابل دیدنه و شما توسط اون میتونی در این جنگل مولا که اسم تهران رو گرفته , راهتون رو پیدا کنین چون اتوبان هست ولی تابلو نیست و میری میری کجا میری ؟ یهو میبینی از این سر شهر رفتی اون طرف و گم و گور شدی ! مورد استفاده بعدی برج میلاد وقتی هست که از زمین و زمان خسته ای و مثلن میخوای به احمدی نژاد فحش بدی و چه چیزی بهتر از برج میلاد ؟ وقتی رئیس جمهور داره طبق معمول مثل سگ قاشیه دروغ میبافه , کافیه بگی : ای برج میلاد تو کون آدم خالی بند ...
بعد هم باید از شورای شهر تهران کمال تشکر رو داشته باشیم که این برج رو قیمت گذاری کردن و قراره به ازای هر یک نفر که از این برجک کذایی دیدن میکنه مبلغ ده هزار تومان معادل ده دلار دریافت بشه ! خب شما میتونین تصور کنین که متوسط خانواده ها در ایران 4 نفر هست . یک خانواده 4 نفره باید 40 هزار تومن پرداخت کنه تا از این برج دیدن کنه . 40 هزار تومنی که میتونه 3 کیلو گوشت در ماه بشه , میتونه خیلی از نیازهای یک خانواده رو برطرف کنه و ... حالا هزینه این برج کذایی رو چه کسانی باید بدن ؟ 2% از مرفهین بی درد جامعه که ده هزار تومن برای اونها 10 ریال هست ؟ یا 40% از طبقه متوسط جامعه که ده هزار تومن برای اونها خیلی ارزش داره ؟ یا 60% از مردم زیر خط فقر و خط بقا که ده هزار تومن برای اونها حکم حیات رو داره ؟ پس همون بهتر که شبها فقط چراغ های این برجک رو ببینیم و لذت ببریم که البته به دلیل کمبود برق مدتهاست که دیگه چراغهای این برج در شب هم خاموشه و به رحمت ایزدی پیوسته ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001