فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, August 31, 2008
جلوگیری از سفر مسافران بدحجاب :

امروز این خبر رو تو اینترنت خوندم , در صورتیکه خوبه بدونیم این قانون خیلی وقته که اجرا میشه و بارها خود منو جلومو گرفتن و گفتن یا وضع حجابتو درست کن یا پرواز بی پرواز و پاسپورتمو ازم گرفتن . اما این قانون فقط برای زن های ایرانی اجرا میشه و به هیچ زن خارجی کاری ندارن مخصوصن زنهای هندی و پاکستانی که چاک پستونشون تا نافشون بازه و بعضی ها حتا توی گیت ها روسری هم سرشون نمیکنن و فقط به ما بدبختها بلدن گیر بدن !
حالا گیر دادنشون هم چطوریه ؟ هفته قبل ساعت 10:30 پرواز داشتم به دوبی و برگشتم هم ساعت 8:40 بود . چه موقع رفت و چه موقع برگشت همین بلا رو سر من آوردن . ساعت 9:30 فرودگاه رسیدم و تا ورودی کاریم نداشتن . بازرسی بدنی کردن و کیفمو گشتن و بعد رفتم ساکم رو تحویل دادم و رفتم تو صف پاسپورت . بازم تا اینجا کاری باهام نداشتن . مهر خروج رو که زد و رفتم به سمت گیت , که این قسمت به سپاه تعلق داره , دردسر شروع شد ! همون دم در نذاشت برم تو و گفت خانم حجابت ایراد داره بفرما درستش کن بعد بیا ! میگم چه ایرادی داره ؟ میگه جوراب پات نیست . میگم این همه زنها بی جورابن به من گیر دادی ؟ اصلن محل نذاشت و سرگرم یه مسافر دیگه شد ! آخر رفتم از اون فریشاپ مزخرفش که مثل سر گردنه میمونه یه جوراب خریدم و پام کردم و رفتم تو .
دفعه قبلش هم سر اینکه دست هات از زیر مانتو معلومه راهم نداد که چی ؟ مانتوت خیلی نازکه ! خلاصه مانتوی 30 تومنی رو 70 تومن انداختن بهمون و راهمون دادن تو !
حالا این در صورتیه که توی هواپیما چنان استریپتیزی میشه که بیا و ببین . من یکی که به محض اینکه به صندلیم میرسم مانتومو سریع در میارم و تا میکنم میذارم تو کیسه و روسری هم توی کیفم و بعد میشینم . یکبار هم تو عمرمون با این ماهان " تابوت پرنده " رفتیم همین کارو کردم و هر چی مهمون دارها گفتن خانم حجابتو درست کن , محل نذاشتم که نذاشتم . بعد هم گفت اسمتو میدیم فرودگاه موقع برگشت اقدام کنن که هیچ کاری هم نکردن .
با مادرم هم قضیه همین بود بیشتر وقتها . یادمه یه سال میرفتیم آلمان زنه گیر داد به مادرم که چرا روسریتو در آوردی ؟ مادرم هم بهش گفت الان رو آسمون کجاییم ؟ اونم گفته بود هلند . مادرم هم گفته بود : اول اینکه به تو ربطی نداره دوم اینکه پس وقتی ایران نیستیم دلم میخواد هر جوری که دوست دارم بگردم . همین شد که بقیه زنها هم لج کرده بودن و کشف حجاب ! آدم حتا رو آسمون هم از دست این آدمخورهای اسلامی آسایش و امنیت نداره .. مهموندارهاشون بجای اینکه سرویس بدن به مسافرها , هر هر و کر کرشون از ته هواپیما بلنده و تا موقع فرود لنگهاشون هواست و دریغ از اینکه یه لیوان بهت آب بدن , بجای اون فقط مثل سگ پاچه میگیرن و حجاب درمانی میکنن .
تا 15 سال بعد از انقلاب هم اوضاع همین بود . مگه جرات داشتی از خارج بیایی ایران ؟ تا توی شورت و تمام سوراخ های بدنتو میگشتن و کل چمدونت رو بجز اینکه از زیر دستگاه رد میکردن , همه رو میریختن جلوت بیرون و جا به جاش رو میگشتن و چنان اش و لاش میکردن که همیشه دغدغه مسافرها مساله چمدون بود . طوری شده بود ما میخواستیم بریم , همه چیزو توی چند تا ساک دستی میریختم و تو فرودگاه جلوشون خالی میکردیم و بعد میرفتیم یه گوشه و مرتب اونها رو میچیدیم . کالباس و سوسیس ها رو میگرفتن و جلوی روت زیر پاشون له میکردن که چی ؟ گوشت خوکه ! موز میاوردی , توقیف میکردن که کالای استکباریه و مردم مستضعف دلشون میخواد و فقط میتونی 2 تا دونه موز بیاری برای تبرک !! مجله لباسهای بچه mothercare که فقط عکس بچه توش هست رو میگرفتن و با ماژیک سیاه سیاه میکردن بدن نیمه لخت بچه ها رو . بورداها رو که خودمون خود سانسوری میکردیم و تمام عکس های لختی و نیمه لختیش رو میگرفتیم پاره میکردیم ! تازه اونم میگرفتن مثلن زنه آستین کوتاه پوشیده بود , مرتیکه الدنگ میگرفت با ماژیک روی دستهاش رو هم سیاه میکرد . من نمیدونم یه مرد چقدر میتونه بدبخت باشه که با دیدن دست یه زن به اوج شهوت برسه ؟ نوار و فیلم هم که دیگه مشخص بود . شلاق و زندان و جریمه و .. !
..
..
در کل الان دولت احمدی نژاد تصمیم گرفته بساط این رژیم رو از هم بپاشونه . من بجز این هیچ تعبیری نمیتونم داشته باشم . چه با قطع برق که مساله اصلن کمبود برق نیست و مساله آزار مردم و وادار کردنشون به قیام هست , چه با بالا بردن عمدی تورم و افزایش گرونی عمدی که در تمام این گرونی ها و تور , دست خود دولت در کاره , چه با آزار دادن مردم به عناوین مختلف و بهانه های توهمی , همه و همه در راستای یک طرح کلی در پیش داره میره که نهایتش همون چیزی هم که سر کشور عراق اومد و صدام عراق رو دو دستی تقدیم غرب کرد . احمدی نژآد هم برنامه ش همینه و بجز این هیچ توجیهی وجود نداره . باور کنین یک آدم مونگول و عقب افتاده هم بیشتر از اینها سرش میشه و این خیلی ساده لوحانه خواهد بود که تصور کنیم احمدی نژاد و تیمش اینقدر بیشعور و خرفت باشن . خب حالا هم داره همون رویه پیاده میشه دوباره . آزار دادن مسافرها . کرم ریختن . مرض ریختن . اعصاب خرد کردن . روزی به این رفتارها خواهیم خندید و به سکوت خودمون افسوس تلخی خواهیم خورد .. دیر نیست اون روز !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001