فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, June 20, 2008
صرفه جویی برق :

مردم وقتی موضوعات اجتماعی رو به طنز بیان میکنن , باید حقیقت نابی رو ازش استنباط کرد . وقتی که جریان انتخابات مجلس پیش کشیده شد و قرار بود کم کم شروع بشه , بین مردم مطلبی دهن به دهن میچرخید و باعث مزاح شده بود با این مضمون که :
- وزارت کشور از ملت شهيدپرور خواست با توجه به قطع گازدر زمستان، آب و برق در تابستان و نبود بنزين در تمام طول سال، با شرکت در انتخابات مجلس خريت خود را به جهانيان اثبات نمايند !
خب میبینیم که شم سیاسی مردم کمبود برق در سال جاری رو چه خوب پیشبینی کرده بود و شده بود نقل محافل و امروز شاهدیم که برق باید جیره بندی بشه که البته قبل از اینکه بطور رسمی این خبر پخش بشه , جیره بندی شده و هر از گاهی که دلشون میخواد برق قسمت های خاصی (!) از شهر رو قطع میکنن در صورتیکه بعضی نقاط شهر تهران هرگز روی خاموشی رو نمیبینن و این مصداق صریح عدالت اجتماعیه ! از اون جالب تر شهرستانی ها هستن که هر روز برق ندارن و صد رحمت به تهرانی که یک روز در میون برقشون میره !!! و حالا دولت احمدی نژاد که نه پول نفت آورد به سر سفره ها , بلکه بنزین و آب و برق و گاز رو هم ازشون گرفت و فردا هم خوار – مادر ملت رو هم ازشون میگیره ازش باید پرسید توی این 3 سال چه گهی میخورده که هر روز بدتر از دیروز دریغ از پارسال و تازه بسیتگان و نزدیکان این رایحه متعفن خدمت اعلام میکنن : بعضی ها با دولت نهم سر ناسازگاری دارن و غرض ورزی میکنن ! ای تو روحت ... و بعد هم در کمال پر رویی اهمال و حماقت خودشون رو با این انتظار که مردم صرفه جویی کنن , صورت مساله رو پاک میکنن :

عصری رفته بودم خونه خاله مادرم تا آمپول هاش رو بزنم . پیرزن بدبخت از وقتی برگشته ایران , یه پاش دکتره و معلوم نیست چه ویروسی تو تنش رفته که دکتر میگه سرما خوردی ولی نه آب ریزش داره نه هیچی و فقط بدنش درد میکنه و تنش کوفته ست و بی حاله ! لابد اینم سرما خوردگی از نوع احمدی نژآدیه !!!! برق نداشتن و فیروز خان نشسته بود بالا سر زنش و جینگول هم تو بغلش بود و هی با بادبزن زنش رو بادش میزد و فحش بود که نثار احمدی نژاد و دولت و رهبر و .. میکرد ! پوری هی میگفت : فیروز ! پشمای سگمو کندی , میخوای حرص بخوری اون سگو بذار زمین بعد فحش بده !!! اونم میگفت : بذار این زبون بسته هم تو جریان کارای این تخم سگ باشه ...
مرده بودم از خنده ! زن و شوهر جوک هستن جفتی . آمپول ها رو زدم و کمی هم نشستم پیشش و باهاش حرف زدم تا سرش گرم بشه . یکساعت بعد برق ها اومد و فیروزخان یهو پرید از مبل و شروع کرد تمام چراغهای خونه رو روشن کردن و خونه رو غرق نور کردن . با تعجب گفتم :
- این چرا همچین میکنه ؟؟؟
ولش کن .. این فیروز خله ...
- ببخشید فیروزخان ؟ چرا همه چراغها رو روشن میکنین ؟
تا کون احمدی نژاد رو بسوزونم ! مردتیکه مادر به خطای ..............
- خب چه ربطی به اون داره ؟
ربط داره .. ربطش اینه که این مرتیکه پوفیوز میخواد صرفه جویی کنه منم هر چی چراغه روشن میکنم تا تلافی این دو ساعتی که ما رو بی برق میکنه از کون پدرش در بیاد !!! تف به کون جد و آبادش و ...

خونه که غرق نور شد رفت دو تا آبجوی اسلامی " دلستر " آورد و یه شیشه هم الکل سفید و یه آبجوی دست افشار بقول خودش درست کرد و یخ انداخت (!) و شروع کرد خوردن :
هی به جینگول , سگشون , میگفت : این به سلامتی ننه احمدی نژاد پدر سگ ! سگه هم 2 تا پارس میکرد , دوباره میگفت : این به سلامتی زن احمدی نژآد کره خر ! سگه هم 2 تا پارس میکرد ..
- شیوا میبینی ؟ جینگول هم به اسم احمدی نژاد آلرژی داره !
جدی ؟
- بگو تا باورت بشه !!
گفتم : احمدی نژاد ! سگه یهو شروع کرد پارس کردن و خونه رو گذاشت رو سرش ! مرده بودم از خنده .. حتا سگ ها هم از احمدی نژآد متنفرن وای به حال آدم ها ... اینم نتیجه صرفه جویی در مصرف برق .. خودشونو فیلم کردن ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001