فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, June 16, 2008
راز سکوت :

تازگی ها چقدر عزیز شدیم ! دنیا به فکر مردم ایران افتادن و مدام دارن از ما حمایت میکنن . توی خبرها میگفتن که بسته پیشنهادی به دولت ایران , تمامن به نفع دولت و مردم ایرانه ! جالب اینه که هنوز بسته ارائه نشده , جُت بوش , ولی فقیه کره زمین اعلام میکنه که بسته پیشنهادی رد شد از طرف ایران و باید به فکر تحریم های بیشتر باشیم ! به رقم دقت کنین : تحریم شماره 5 !
خبر گذاری بعدی اعلام میکنه با اینکه جُت بوش به اروپا سفر کرده برای جلب موافقت اونها باتحریم های گسترده و شدید بر ضد رژیم ایران اما جامعه اروپایی همچنان مثل قاطر چموش از این مسئولیت شونه خالی میکنه و هزارها اما و اگر و اتفاق دیگه که واقعن حال آدم رو به هم میزنن ... دولت ایتالیا که در پشت سر رژیم ایران مدام شعار میده , اصلیترین شریک تجاری ایرانه . دولت فرانسه ! دولت انگستان که بدترین بلاها رو سر دولت ایران میاره , اصلیترین شریک تجاری ایران در اروپاست ! آلمان و حتا آمریکا ! جالبه ؟
من کاری به این ندارم بسته پیشنهادی چیه , فعالیت اتمی رژیم ایران چیه , باید باشه یا نباشه و ... قبر پدر همشون ! فقط سوالم از خودم اینه که چرا جامعه جهانی داره موش و گربه بازی میکنه با دولت ایران ؟ چرا اینقدر مسخره بازی میکنن ؟ چه هدفی رو دارن به بهانه ما دنبال میکنن در کل منطقه ؟ چندین ساله دارن میگن و ادعا میکنن ایران داره بمب اتم درست میکنه بعد وقتی موقع عمل که میرسه , فقط توی بوق و کرنا میکنن که ما چنین و چنان میکنیم و تحریم و ... ! فرداش خبردار میشی که چه کشکی چه دوغی چه تحریمی ! خیلی پیازداغش رو زیاد میکنن آمریکا برای خالی نبودن عریضه به تنهایی چند تا شرکت و افراد و موسسه و بانک رو تحریم میکنه ! اروپایی ها هم که خودکشی میکنن و دو تا دونه بانک بی اهمیت ایرانی رو تحریم میکنن و تموم ! ایران هم به سادگی همه سرمایه هاشو بر میداره از اروپا و میبره توی آسیا و اونها هم میگن باشه ببرین !!
بعد که آمار و ارقام مبادلات تجاری بین ایران و جامعه اروپا و حتا آمریکا رو نگاه میکنی میبینی تمام مبادلات مهم تجاری ایران با همین کشورهاست ! تاجر شکر , تاجر لاستیک , تاجر برنج , تاجر کاغذ و صدها کالای دیگه که همگی مافیای این اجناس در ایران هستن , این اجناس رو که از آسمون نمیارن کشتی کشتی ! توی این 29 سال ما فقط شعار مرگ بر آمریکا شنیدیم و هر جایی رفتیم دیدیم گفتن آمریکا شیطان بزرگ است . اما بعد از 29 سال تازه گندش در اومده که آمریکا و شرکت های عظیم نفتیش از روز اول تا همین حالا صنعت نفت ایران رو در دست داشتن و دارن و این فقط ما مردم ایران بودیم که سرمون شیره مالیدن و احمقمون کردن .. تازه داریم میبینیم که اسرائیلی که اینقدر ازش بد میگن همون کشوریه که در جریان جنگ ایران و عراق قطعات هواپیما به ایران میداده . جالبتر از اون اینه که اسلحه های اسرائیلی تو دست ایرانی ها چیکار میکنه ؟ جالبه نه ؟
فکر میکنین دولت های اروپایی یا حتا آمریکا دلش برای مردم ایران میسوزه ؟ فکر میکنین اونها از اینکه مردم توی این بدبختی و فلاکت افتادن ناراحت هستن ! اتفاقن اونها همینو میخوان :
دارن کم کم اعلام میکنن که بعضی قدرتهای بزرگ اروپایی و آمریکا عاملان اصلی بالا بردن قیمت نفت هستن و اسرائیل هم دست راست اونها ! و چرا کشورهایی که براشون نفت اینقدر مهمه و نفت رو سالها ارزون و مفت بدست می آوردن , حالا دارن کاری میکنن که قیمت نفت دائم بالا بره ؟ قبل از جریان گرونی نفت من نوشته بودم چرا از روزیکه قیمت نفت بالا رفته و هر روز داره بالاتر هم میره یکی از دولت های بزرگ اعتراض نکرده و حتا جو بین المللی رو بیشتر آلوده تر و ملتهب تر کردن تا قیمت نفت بالاتر هم بره ؟ همین چند هفته قبل بود که دولت اسرائیل با حرف یکی از وزراش چندین دلار روی قیمت نفت آورد و صدای هیچ کس هم در نیومد ! از اونطرف داریم میبینیم موضوع غذا در جهان تبدیل داره میشه به بحرانی فاجعه آمیز و اونوقت در آمریکا تولیدات غذایی تغییری پیدا نکرده , در انگلستان تورم حتا یک درصد هم افزوده نشده , جامعه اروپا مشکلی با غذا نداره و تمام بدبحتی ها آوار شده روی کشورهای در حال توسعه و جلوی توسعه اونها رو داره سد میکنه !
تمام کشورهای نفتی به پول نفتشون دارن مینازن . کشورهای عربی اینقدر درآمد مازاد نفتی بدست آوردن که تمام سرمابه ها رو دارن در آمریکا سرمایه گذاری میکنن و دولت های بدبختی مثل ایران هم تمام کاستی هاشون رو دارن با پولهای باد آورده نفتی جبران میکنن و سیل واردات به ایران سرازیر شده . علت اینکه قحطی طبیعی در ایران اتقاق نیافتاده و مثل کشورهای فقیر جهان به فلاکت مطلق نیافتادیم برای همین پول نفت و واردات سرسام آور مواد غذایی به کشور بوده !

و نهایت این بازی کثیف بین المللی تغییر موازنه جهانی به نفع قدرت های پایه ست ! ایران رو بازیچه کردن در صورتیکه اگه همه این ادعاها واقعی بود , همون بلایی که سر عراق آوردن و در کمتر از 3 ماه کشور عراق رو به بیافرا تبدیل کردن با یک تحریم , همون کار رو هم میتونستن با ایرانی بکنن که جمعیت 70 میلیونی داره و مردمش در فقرن و صنایعش نابود شده و کشاورزیش هم هینطور و صادراتش تقریبن داره صفر میشه و جوانانش بیکارن و اعتیاد غوغا میکنه و فقط یک جرقه کافیه تا ایران رو منفجر کنه ! و اونوقت با این وضعیت داریم به پنجمین تحریم سلام میکنیم و آب هم از آب تکون نخورده ! چرا ؟ پس این وسط فقط ما مردم هستیم که احمق شدیم . سرمون کلاه میذارن و خودشون دارن با هم معامله میکنن پشت پرده و همه اینها فقط بهانه ست و بس .. اینو در جواب کسانی نوشتم که فکر میکنن ایران ممکنه بسته رو قبول کنه یا اینکه تحریم ها میتونه ایران رو به زانو در بیاره و جنگی بشه و ... یا کسانیکه مدام فعالیت های سیاسی میکنن و دستگیر و شکنجه و زندانی میشن برای هیچ و پوچ ! باید خیلی احمق باشیم تا این دروغها رو باور کنیم و بیشتر از اون باید خیلی هالو باشیم که بخواهیم با اعتراض کردن همه این قضایا رو اصلاح کنیم که این فقط خودکشیه و بس . باید احمق باشیم که باور کنیم ایران داره بمب اتم میسازه و تمام کشورهای دنیا هم سکوت کردن و هی ناز ایران رو میکشن و هر دفعه یه سوزن بهمون میزنن مبادا یهو ناراحت بشیم !!! اینکه احمدی نژآد در نقش گورباچف ظاهر شده و قسم خورده تا اوضاع رو اینقدر به هم بریزه تا نظام فرو بریزه , یا حمله نظامی به زیر بناهای ایران باعث فروپاشی ایران بشه یا مشکلات اقتصادی گسترده باعث خروش مردم بشه , احتمالاتی هستن که همگی میتونن اتفاق بیافتن ولی این سوال همچنان بی پاسخ میمونه که این همه احمال و سستی و فرصت دادن به رژیم ایران برای چیه ؟ و چه هدف وحشتناکی در پس این فرصتهاست ؟ این چیزیه که منو میترسونه . چیزی که میتونه حتا از یک جنگ تمام عیار هم بدتر باشه ... میخوام ببینم شما میتونین حدس بزنین اون چه چیزیه که این دایه های مهربان تر از مادر ما رو اینقدر دل رحم کرده نسبت به ما که دارن با ما موش و گربه بازی میکنن ؟ مسلمن تحریم ها اثری در غیب شدن چای و شکر نداره ! تحریم ها ربطی به گرون شدن وحشتناک برنج نداره و صدها مساله دیگه که هیچ ربطی به تحریم ها ندارن و واسطه ها و دلال ها و دست های پنهان یا همون مافیاهایی که احمدی نژآد اعلام میکنه هستن که دارن این بلاها رو سر مردم میارن و چرا دولت ما هم سکوت کرده , مثل همون سکوت معنا داری هست که جامعه جهانی هم در برابر ایران اعمال کرده و اینها ترسناکه ! باید پرسید چه کسی داره مدام کاری میکنه که مردم ایران عاصی تر بشن و چه هدفی در پس این کارها خوابیده که هر روز به بهانه ای دارن فشار به مردم رو بیشتر میکنن ؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001