فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, May 25, 2008
قطع برق :

از یه چیز مردا خوشم میاد و اونم اینه که هیچ وقت کم نمیارن حتا دم مرگ هم عزرائیل بیاد بالا سرشون تا جونشونو بگیره میگن , خودمون جونمونو دادیم بهش !!!! این یعنی اینکه اگه هزار و یکبار هم شاهد بیاری که مردها عنصری از حماقت هستن یا حداقل احساس مسئولیت توی وجودشون نیست , بازم میگن دروغ میگی و ما چیز ماموت رو میشکونیم :

این روزها با گرم شدن هوا قطعی برق دوباره شروع شده . ما در ایران علاج همه چیز رو خوب یاد گرفتیم . کافیه که صورت مساله رو پاک کنیم تا مساله خودبخود حل بشه ! 30 سال زیر ساختهای کشور رو دست نزدیم و حالا با انفجار جمعیت روبرو شدیم و این جمعیت هم چراغ نفتی مسلمن نمیخوان و برق میخوان و برای حل مساله برق که یکی از هزاران مشکلات این کشوره , برق ها رو قطع میکنیم تا مشکل کمبود برق هم خودبخود رفع بشه و صد البته که چراغ نفتی هم گیرمون نمیاد و سفرهامون لوله کشی نفتش وصل نشده !!!! به همین سادگی .. کون لق مردم ! گور بابای یخچال و تلویزیون و کولر که سوختن ! والا کی به کیه ؟ مملکت امام زمان که میگن همینه !
صبح موقع رفتن سر کار طبق معمول یه اعلامیه نوشتم و زدم به در یخچال که وقتی من نیستم , آرتین بچه منو نکشه !!! آخه نمیدونین که این چه اعجوبه ای هست ! تا کاری رو ازش نخواهی شعورش نمیرسه به انجام هیچ کاری . یه روبات به تمام معنا . باید برنامه بدی دستش و تازه از ده تا2 تاشو انجام بده . بعد هم هر جایی جرات ندارم براش پیغام بذارم . باید جایی باشه که همیشه جلوی چشمشه و اونم در یخچاله که وقتی چشم باز میکنه میره سراغش تا اون خندقشو پر کنه ! بیدار کردنش هم فایده نداره چون وقتی بخوابه حافظه ش پاک میشه و نمیدونم همه مردها اینطوری هستن یا این فقط اینطوریه ؟!
ساعت 8 صبح بود که از خونه زدم بیرون . امروز هم کلی کار داشتیم . سیاست های احمدی نژآد و تحریم بانکی بین المللی باعث شده که وارداتمون به ایران نصف بشه و شعبه های ایران رو یکی بعد از اون یکی داریم میبندیم و یه خروار کار ریخته سرم . البته خوشحال نشین که ورشکست شدیم ! تو ایران سرمایه دار جماعت ورشکست نمیشه . همه حسابها رو خالی کردم و ریختم تو زمین و خونه . از منم به شما نصیحت همیشه روی زمین سرمایگذاری کنین که حتا زلزله 100 ریشتری و رانش زمین و آتشفشان هم اونو از بین نمیبره و اگه اتفاقی بیافته که زمینتون نابود بشه , مطمئن باشین بشریت هم باهاش نابود میشه !!!!! تا ساعت 4 شرکت بودم و بعد هم خسته و کوفته ساعت پنج و نیم رسیدم خونه . وقتی میخواستم داخل بشم دیدم در باز نمیشه . چند بار با کنترل زدم و دیدم کار نکرد . حدس زدم برقها رفته . پیاده شدم و با کلید درو باز کردم و ماشینو بردم تو . داخل خونه که شدم دیدم همه جا سوت و کوره . آرتین رو مبل دراز کشیده و بادبزن دستشه و خودشو باد میزنه و چرت میزنه و خبری هم از مرتیکه نیست . خونه هم دم کرده بود مثل سونا . آقا زورش اومده بود 4 تا پنجره باز کنه . کیفمو انداختم رو سرش و رفتم بالا ببینم مرتیکه در چه حاله . اونم کف اتاقش ولو بود . تا منو دید پرید بغلم و زد زیر گریه و بعد از دو ساعت آبغوره گرفتن وقتی آروم شد گفت : بابا بهم هیچی نداد بخورم !!!!!
رفتم بالا سر آرتین و بهش میگم چرا به بچه غذا دادی ؟ میگه : ماکرو کار نمیکرد چطوری غذاها رو گرم میکردم !!!!!!
بهش میگم احمق ! روی گاز غذاها رو گرم میکردی , میگه آخه اونم فندکش برقی بود روشن نمیشد ! بهش میگم دیوانه با کبریت روشن میکردی ! تازه میگه : اه .. راست میگی ها ...
نه خودش غذا خورده بود نه به بچه غذا داده بود . لباس نکنده رفتم غذا گرم کردم و نشستم اول به مرتیکه غذا دادن ! بیچاره مثل قحطی زده ها میخورد . فحش بود که به آرتین و اداره برق و احمدی نژاد میدادم ... ساعت 7 بود که بالاخره برق افتخار داد و وصل شد و دوباره خوار مادر احمدی نژاد ...
..
..
اینقدر عصبانیم که باید اینو مینوشتم . حیفم اومد برای رو کم کنی شماها نگم تا دیگه اینقدر باد نکنین و همه جا پر نکنین که ما مردیم ! ما جنس برتریم ! تف تو روح همتون که از مردی همون ذوالفقار و ریش و پشم رو دارین و هیچ پُخی هم نیستین و بدرد جرز لای در توالت ایرانی میخورین !!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001