فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, May 22, 2008
رابطه احمدی نژاد و سیاه پوستان :

از قدیم گفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد ! این ضرب المثل قدیمی ایرانی در درون خودش کلی بار علمی داره که میشه خیلی مسائل رو با اون حل و فصل کرد و معماهای ناشناخته ای رو گشود . کاربرد این ضرب المثل بیشتر در مورد ازدواج هست . یعنی اینکه دو نفر با هم ازدواج میکنن و میبینی از نظر ظاهری هیچ اشتراکی با هم ندارن . یا زنه زشته یا مرده زشت ! یا حالا خل و چل و هر چی ! این وسط میگن علف باید به دهن بُزی شیرین بیاد و من و شما کاره ای نیستیم . حالا شاید اون مرده که رفته زن زشت گرفته , یه چیزی تو اون زن دیده که خوشش اومده یا برعکس ؛ زنه از یه چیز (!) مرده خوشش اومده و زنش شده !

جراید : سایت خبری تابناک نوشته : http://tabnak.ir/pages/?cid=11030

این پیام ، امروز در ستون "کیهان و خوانندگان" منتشر شده است :سلام و خسته نباشيد .من هر روز از اين راه دور كيهان را از طريق اينترنت مي خوانم . دستتان درد نكند انشاءا... هميشه به راهتان ادامه دهيد . مي خواستم از محبوبيت دكتر احمدي نژاد حتي در لس آنجلس علي رغم تمام تبليغات منفي خبر بدهم . همسايه سياه پوستمان يك عكس 12 اينچي از آقاي احمدي نژاد را در اتاقش نصب كرده است .پوريا احمدزاده و علي مسعودي از لس آنجلسپيام از طريق ايميل

آدم وقتی این پیغام رو میخونه یهو یاد همون ضرب المثل بالا و اون جریان علف و بُز می افته . حالا ما میتونیم قضیه رو جور دیگه نگاه کنیم چون از نقطه نظر علمی هیچ توجیهی وجود نداره که یه مرد آمریکایی اونم بلا به دور , سیاه پوست , وا اسلاما , غیر مسلمون , بگیره عکس احمدی نژآد رو بزنه به اتاقش و بعد هم ذوق مرگ بشیم که این شده دلیل محبوبیت این کره خر ! اینجا چند نظریه قابل حدس زدنه :
- اون سیاه پوسته دشمن خونی احمدی نژآد بوده و احتمالن وقتی خسته میشده از روزگار , با دارت خوار – مادر احمدی نژاد رو مورد عنایت قرار میداده و دق و دلیش رو سر اون عکس خالی میکرده چون مسلمه که احمدی نژاد نمیتونه آلن دلون یا الویس باشه و حتا یه افغانی هم با دیدنش اسهال و استفراغش میگیره چه برسه به یه آمریکایی اونم از نوع کاکا سیاهش !
- اون سیاه پوسته , عاشق عکس آدمهای تروریست و پلید بوده و فکر کرده همونطوری که مثلن بعضی ها دوست دارن عکس چه گوآرا رو به دیوارشون بزنن بعنوان یه آدم معروف و انقلابی که اونم به احتمال زیاد حتا خود " چه " هم نفهمید چی شد که شد چه گوارای معروف , اینم فکر کرده لابد این مشنگ الدنگ که اینقدر تو دنیا سر و صدا کرده و البته سر و صداش هم از روی حماقت بوده نه از روی مفید بودن , لابد یه گهی بوده و خوبه ما هم یه پوستر ازش بکوبیم دیوار و خدا رو چی دیدی ؟ فردا یهو زد و این یارو اسرائیل رو با یه شهاب 5 صاف کرد و بچه معروف خاورمیانه شد و این عکس ما هم کلی قیمتی شد !
- موضوع بعدی اینه که روم به دیوار , شرمنده , از سقف برو بالا , این سیاه پوسته " گی " بوده و خب علف هم باید به دهن بزی شیرین می اومده که اومده و یه چیزی تو این چهره کریه که هم بیرونش پلیده و هم درونش , دیده که باعث شده پوسترش رو بکوبه به دیوار . احتمالن این آقای سیاه پوست در زمان فراغت با عکس احمدی نژآد خود ارضایی میکرده یا ازش الهام میگرفته ! الله اعلم ...

البته یه احتمال دیگه هم هست که خوبه اونم بگیم و اونم اینه که این آقای شریعتمداری رو که همه میشناسن و الاغ پیشونی سفیده بین همه مردم . دیگه کسی نیست که ندونه این مردک ذهنش از یه آدم معتاد به شیشه و گرس و کوک هم بیشتر توهم میزنه و باز دوباره برای خود شیرینی و عزیز کردن خودش و ماله کشیدن گندهایی که گاهی اوقات بالا میاره و اشتباهی به دروازه خودی گل میزنه (!) , یه همچین خبری رو نوشته تا دل دولتی ها رو به دست بیاره . پس زیاد خودتونو درگیر این قضایا نکنین چون یا این زاییده ذهن آدمی احمق بوده که هست , یا همون قضیه گی بودن سیاه پوسته و بعد هم خودمونیم ها . تو آمریکاش اگه رفته باشین سیاه ها رو به اعضای زیر شکمشون هم حساب نمیکنن و هر چی لات و عوضی و آدمکش و جانی هست , سیاه پوسته . خب گیریم هم که یه سیاه پوست این عکس رو زده باشه به اتاقش , شق القمر نبوده یا یه آدم درست و حسابی که نبوده وگرنه کدوم آدم انسان و با وجدان و با شعور و فهیمی پیدا میشه که عکس این مردک رو بزنه به دیوارش ؟ که حتا تو ایران هم پیروانشم میترسن عکسش رو بزنن به دیوار مبادا شب کابوس ببینن . و دیگه اینکه : دیوانه چون دیوانه بیند خوشش آید !!!!

فتبارک الله احسن الخالفین .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001