فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, May 05, 2008
دکتر زنان کافر :

رفته بودم دکتر زنان برای چک آپ . طبق معمول وقتی یه دکتر خوب تو تهران پیدا میشه , هزار تا مشتری میریزه سرش اونم اگه تخصص زنان باشه !!!! آغایون اینو نمیدونن ولی دکترهای زنان بر خلاف سایر دکترها ویژگی های خاصی باید داشته باشن تا بتونن بیماران رو جلب و جذب کنن اونهم مشتری های حساس و وسواسی ای مثل زن ها رو ! اینا رو میگم به درد آخرتتون میخوره :)
- اولیش اینه که باید شدیدن صبور باشن ! عنصر 3 مجهولی صبر رو اگه دکترهایی که سر و کارشون با زن جماعته نداشته باشن , هم از طرف زنها طرد میشن و هم اینکه به خنگی و بیسوادی و هیز بودن و صد تا چیز دیگه هم محکوم میشن و نون آقا یا خانم دکتر رو آجر میکنن !!!!! دلیلش اینه که هر کسی که میره تو زیر نیم ساعت تا 45 دقیقه بیرون نمیاد و از این 30 دقیق یکساعتش رو فقط درباره مریضیش توضیح میده !!!!!
- نکته دوم طرز بیان دکتره ! دکترهای زنان معمولن شخصیت قوی ای دارن و تاثیر گذارن یا بقولی اطمینان بخش . بیماریهای زنان هم که یکی دو تا نیست و حتا یه چیز کوچیک میتونه یه دردسر فجیع درست کنه برات و چندین ماه دنبال دارو و عمل و آزمایش و درمان باشی و اینه که دکتر باید چنان کلام تاثیر گذاری داشته باشه تا تو رو قانع کنه که یا سالمی یا مشکلی نیست وگرنه مو رو سرش نمیمونه !
- شوخ طبعی عامل مهم دیگه ای هست که دکترهای زنان باید داشته باشن و زنها معمولن از آدمهای بذله گو و شوخ خوششون میاد و بر عکس دکترهای عبوس و سگ اخلاق رو اصلن آدم حساب نمیکنن ! مخصوصن هم که دکترش کمی تیکه های سکسی رو چاشنی حرفهاش کنه .. این شوخ طبعی به شدت لازمه چون تقریبن 99% زنان در موقع معاینه استرس دارن همیشه و شوخی میتونه کمی اون استرس و هیجان رو کم کنه . به هر حال وقتی آدم دم و دستگاهش رو در طبق اخلاص تقدیم یه مرد غریبه میکنه ... آره !
- و متاسفانه تازه میرسیم به بخش اصلی یعنی مهارت در طبابت که متاسفم اینو میگم که خانم ها در ایران کمتر به این مورد توجه دارن و بیشتر روی شایعات دکترشون رو انتخاب میکنن !!!
- و نکته آخر جنسیت دکتر ! خودم با اینکه چشم دیدن مرد جماعت رو ندارم , به دلایلی ترجیح میدم دکترم همیشه مرد باشه تا یه زن ! یک رازی رو باید بهتون بگم و اونم اینه که ما زن ها با هم جنس های خودمون همیشه یک نوع حریم عجیبی داریم و معمولن سعی میکنیم زیاد به هم گیر ندیم یا با هم زیاد کلنجار نریم و به حریم هم وارد نشیم ! نمیدونم چطور بیانش کنم ولی شاید دلیلش این باشه که نمیتونیم به همجنس هامون گیر بدیم و ازشون ایراد بگیریم و برامون تنوع ندارن و قابل مسخره و مچل شدن نیستن و مثل مردها هزار و یک عیب و ایراد احمقانه ندارن , باشه ! و نکته دیگه اینکه معمولن زنهای طبقات مذهبی پیش دکتر مرد نمیرن و بعضی زنها هم به دلایل خجالت و ... پیش دکتر مرد نمیرن . همونطور که مردها هم چوب تو مشتشون کنی پیش یه دکتر زن نمیرن و دلیلشون اینه که زنها عقل ندارن در صورتیکه واقعیت اینه که خجالت میکشن از زنها و نمیتونن هر چیزی رو بگن و اونوقت نسلشون منقرض خواهد شد !!!!! مثلن تصور کنین یه مرد بواسیر داره یا پروستاتش درد میکنه و ... ! خانم دکتر باید آقا رو معاینه کنه و خب کدوم مردیه که اسفالش رو در اختیار یه زن بذاره ؟ و تازه اومدیم و گذاشت , کافیه دست خانم دکتر بهش بخوره تا آقا حالی به حالی بشه و خانم دکتر رو بکوبه زمین و ... از سقف برو بالا !!!!!

به هر حال , طبق معمول ساعت 4 , اول وقت منشی بهم وقت داده بود و 12 نفر جلوی من بین مریض و مریض وقتی رفته بودن تو و من بیچاره از ساعت 4 نشسته بودم تا ساعت 7:30 و هنوز نوبتم نشده بود ! تقریبن هر چی مجله بود تو اتاق انتظار رو خونده بودم و کم مونده بود برم در اتاق دکتر رو باز کنم و سرش هوار بکشم که یه زن چادری با شوهرش اومدن تو . شاید تصورتون این باشه که مرد رو چه به دکتر زنان ؟ اینم میگم برای آخرتتون که ؛ دو دسته مرد وارد مطلب دکتر زنان میشن :
- دسته حزب الهی ها و متعصب هایی که فکر میکنن مطب دکتر زنان فاحشه خونه ست و همسر چشم و گوش بسته شون (!) میاد اینجا برای کسب و کار و حال کردن . میان سر و گوشی آب میدن مبادا اتفاقی برای ناموسشون رخ بده !
- دوم مردها و زنهایی هستن که اولین بارشون هست که بچه دار شدن و میان پیش دکتر تا در مورد بارداری راهنماییشون کنه و به آقا یاد بده همسرشون مثل گوسفند نیست که جلوش فقط علف بریزه و انتظار داشته باشه 9 ماه بعد یه کاکل زری هم پس بندازه و نسل آقا رو جاودان کنه و هزار و یک نیاز داره که باید توسط آقا تامین بشه !!!
اومدن نشستن روی مبل جلوی من . یه چشمم به مجله بود و زیر چشمی هم این دو تا نخاله رو نگاه میکردم . زنه نمیدونم از کی رو گرفته بود چون تو مطب بجز شوهرش مردی نبود و همه زن بودن با این همه همچین یه چشمی رو گرفته بود که مبادا خدا هم بهش نظر کنه و عصمت خانم شوهر کنن ! شوهره هم زیر چشمی پر و پاچه زنها رو دید میزد و کله قند تو دلش آب میشد . چند دقیقه بعد در باز شد و دو تا خانمی که تو بودن اومدن بیرون و نفر بعدی رفت تو . مادر و دختر بودن و مادره به دخترش داشت میگفت : حالا شراب از کجا بیاریم ؟ منشی گفت : شراب برای چی ؟ زنه گفت : دخترم پوستش زگیل ریز میزنه دکتر گفت علاجش فقط 6 ماه روزی یه استکان شرابه و دارو نداره !!! وقتی که رفتن , مرد حزب الهی بلند شد و به زنش گفت : خانم بلند شو بریم . این دکتر دین و ایمان نداره ... رفتن ! بیچاره نمیدونست توی مطب دکتر زنان چقدر شراب تجویز میشه به خانم ها و شراب بر خلاف تصور عموم تنها یک نوشیدنی سکر آور نیست و بیشتر یک نوع داروست تا مشروب !
..
..
یاد یکی از دوستان دوران دانشگاهم افتادم . خانواده مذهبی ای داشت و خودش هم شدیدن مذهبی بود . وقتی مادرش فوت کرد , خانم کشف حجاب کرد و شد لامذهب . یه بار ازش پرسیدم نه به اون چادر چاقچورت نه به این مانتو ! سرت جایی خورده ؟ گفت نه ! مادرم سرطان تخمدان گرفت بجای اینکه بره دکتر رفت سوریه زیارت و گفت شفا میگیرم ! وقتی برگشت زمین گیر شد و به زور بردیمش دکتر , دکتر گفت اگه یکماه زودتر آورده بودینش میشد کاری کرد و دیر شده ! شیمی درمانی هم جواب نداد و مُرد . اگه مذهب راست میگفت مادرمو شفا میداد پس وقتی مثل یه بُت , هیچ کاری ازش بر نمیاد پس چرا خودمو علافش کنم ؟!!!!! اینم حرفیه ....



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001