فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, April 14, 2008
نعمات خداوند :

خداوند آسمان و زمین به گفته ملاها , نعمت های بیشماری رو به انسان ها اعطا داشته . از جمله این نعمتها که سالهاست آخوندها در موردشون صحبت میکنن از مرگ , جنگ و بیماری میشه نام برد که این نعمات خدادادی (!) رو چند قرنی میشه به خورد خلق الله مشنگ دارن میدن و مردم هم تصور میکنن اینها واقعن نعمات خداست . یک ضرب المثل قدیمی هست که میگه : مرگ خوبه ولی برای همسایه ! یکی دیگه هم هست که میگه : مرغ همسایه غازه و یکی دیگه هم هست که میگه : یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران :

- چند سال پیش یه آخوندی اومده بود مطب برای مشاوره . از اضطراب شدید رنج میبرد . لباس شخصی پوشیده بود و یه تپه ریش و زن چادریش هم همراهش ! خودشو روحانی معرفی کرد و بعد هم گفت که از طرف دولت مامور شده که دائم به کشورهای گره گوری طرفدار رژیم ایران بره برای ارشاد امت بدبخت اونها ! مشکلش اما این بود که از هواپیما میترسید و بدتر از همه هم از مرگ !!!! حالا این خیلی برام مورد جالبی بود که همیشه خدا من از بچگی شنیده بودم که ملاها دائم میگن مرگ حقه و مرگ نعمته و مرگ زیباست و اونوقت خودشون مثل سگ از مرگ میترسن و هزار و یک ترفند پیدا میکنن تا از مرگ در برن !!!

مورد بعدی جنگه که جزو نعمات خداوند به شمار میاد . برای من بسیار عجیبه که اگه خدایی وجود داشته باشه و این خدا طبق گفته اسلام , خدایی مهربان و عادل و بدور از پلیدی باشه , چطور باید از عملی نفرت انگیز و کریه که تمام ادیان جهان و حتا افراد ضد دین هم اونو نفی کردن , بنام جنگیدن که حاصلش بدبختی و مرگ و نیستی و ظلم و جهالت و فقر و فساد و ویرانی بیش نیست , حمایت کنه و اونو جزو نعمت های خودش به حساب بیاره ؟ آیا طبق گفته ملاها اگه چنین خدایی باشه که طرفدار جنگیدن باشه و جنگ رو نعمت قرار داده , نباید از پرستش چنین خدای مخوفی دوری کرد و به عادل و مهربان بودنش شک کرد ؟

مورد بعدی هم بیماریه . چند وقت پیش آیت الله حائری ملقب به نشسته بر ذوالفغار (!) امام جمعه شیراز اعلام کردن که بیماری نعمت است ! این سخنرانی رو در موقعی برگزار کردن که هزینه ویزیت پزشکان یه شبه شده بود دو برابر و صدای مردم در اومد و این آغا هم برای پاک کردن صورت مساله , خیلی راحت بیماری رو هم جزو نعمات خداوند به حساب آورد . حالا اگه سخن این مردک درست باشه باید این سوال رو پرسید که چرا وقتی یکی از همین آیت الله ها و حجت الاسلام ها و ثقة الاسلام ها به مرض و بیماری مبتلا میشن , فورن به کشورهایی مثل اسپانیا و انگلستان و آمریکا و آلمان و هلند سفر میکنن برای معالجه و حاذق ترین پزشکان و بهترین درمانگاهها پذیرای اونها میشه ولی مردم بیچاره و بدبخت ایران وقتی بیمار میشن باید خدا رو هم شکر کنن که بهشون نعمت عطا شده ؟

در پایان بیاییم برای تمام اعضای امت اسلام دست به دعا بلند کنیم و از خداوند برای تمام اونها و مخصوصن آخوندها طلب بیماری و جنگ و مرگ کنیم که این نعمات الهی دامان اونها رو بگیره و ولشون نکنه تا ابد الدهر ... آمین .
..
..
توضیح اخلاقی - دینی :
در سوره الرحمان خداوند نعماتی رو که بر انسان فرستاده یک به یک ذکر کرده در این نعمات نامی از مرگ و جنگ و بیماری برده نشده ! زمانیکه یکی از همین نمایندگان خدا در سخنان و کتاب خدا تحریف آشکار میکنه , سزاش طبق قانون فقه اسلامی مرگه !!!! ( طبق گفته آقایان که هر کس در دین تحریف کند و هر کس دین را زیر سوال ببرد و کلام خداوند را نقض کند , کافر و ریختن خونش حلال و لایق مرگ است ) .
تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001