فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, April 08, 2008
ایرانی های پُر رو :

از یه چیز ایرانی ها خوشم میاد و اونم پُر رو بودنشونه . اینکه کم نمیارن که هیچ , همیشه خدا هم چنان دک و پز و فیس و افاده ای دارن که یکی ندونه فکر میکنه طرف پرفسوره ! بقول یکی از دوستان که میگه این ایرانی ها فقط افه تیمساری میان و قیافه شون دکتره , توشون عمله ست و هیچی ندارن , راست هم میگه . یه نگاه به اینور اونور و حتا خودتون بندازین تا ببینین شما هم شامل این دست آدمهای پر رو میشین یا نه ؟

- تا حالا کوه رفتین ؟ از این تیمسار نماها توی کوه تا دلتون بخواد دیده میشه ! حیف که کمی شلوغه و آدم نمیتونه با دل سیر از این نخاله ها عکس بگیره وگرنه از خنده میمردین . مثلن داری میری میبینی یه پسره میاد لباس ورزشی پوشیده و دستهاش رو تکون میده و بدو بدو هم داره مسیر رو طی میکنه و هر قدمی هم بر میداره پوف پوفی میکنه که یکی ندونه میگه طرف از چاله میدون تا توچال رو یه نفس دویده !!!!! 5 دقیقه بعد که جلوتر میری میبینی همین آقای پوف پوفی داره بر میگرده به سمت پایین کوه ! حالا اگه زیاد اهل کوه باشی بعد از 2 – 3 هفته رفتن میبینی که این آقای اورست نورد برنامه ش اینه که هر هفته ساعت 11 صبح بیاد کوه و 5 دقیقه مسیر ابتدایی رو بدو بدو بره و جلوی دخترها افه بیاد و بعد هم سر و ته کنه و بیاد پایین و هر کی هم ببینش میگه : نگاه کن طرف از 4 صبح رفته قله رو زده و الان 11 صبحه و داره میاد پایین !!!!! نکنین این کارها رو خودتون ضایع میشین !!!!!!

- آقا بعضی آدمها هستن که انگلیسی رو مثل بلبل صحبت میکنن و هر جا هم میشینن چنان از این زبانشون تعریف میکنن که یکی ندونه فکر میکنه طرف ننه ش خارجی بوده و زبون اولش لاتین !!! بعد که میری سابقه ش رو در میاری میبینی طرف از وقتی مهد کودک میرفته , ننه باباش فرستادنش کلاس زبان تا حالا که سن خر پیره رو داره همچنان کلاس زبان هم میره و بعد در کمال وقاحت و پر رویی هر جا میشینه میگه من ذاتی زبانم خوب بوده و همینطوری یکی دو ماه (!) زبان خوندم و اینجا رسیدم !!!!! پارسال بود که میخواستیم یه کلک جور کنیم این آرتین مشنگ رو براش ویزا بگیریم و بفرستیمش یه خراب شده و یکی از پسرهای فامیل پیشنهاد داد که : بفرستش 3 – 4 ماه زبان بخونه و مدرک آی الس 7 (!) رو بگیره و یه پذیرش هم براش بگیر و راحت ! دیگه اینهمه هم نه پول وکیل و جعل ویزا و قاچاقچی و این چیزا نمیکنی !!!! حالا من خودم اینهمه ساله کارم به زبون انگلیسی مربوطه , ادعام نمیشه که 4 ماهه میتونم این مدرک رو بگیرم و همچنان هم ادعام میشه زبانم ریدمونه و دو کلمه هم بلد نیستم مثل آدم حرف بزنم , اونوقت این آرتین که مغزش اندازه کک گنجایش داره چطوری میخواست تو این مدت اینقدر پیشرفت کنه رو نمیدونم . بعد طرف رو زیر فشار گذاشتیم که تو خودت چطوری شد این مدرک رو 4 ماهه گرفتی و گندش در اومد که آقا از کلاس سوم دبستان رفته کلاس زبان اونم مرتب و بدون وقفه و بعد از تمومی دانشگاهش یه 4 ماه هم رفته کلاس های فشرده آی الس از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر و تونسته این مدرکش رو بعد از 2 بار رد شدن بگیره ! خداییش برای شما زور نداره این آدمهای پر روی از کون ماموت افتاده بیان و به این صراحت جلوی شما قُمپز در کنن و چسی بیان ؟؟؟؟؟

حالا این که خوبه ! این یکی رو گوش کنین تا ببینین وقتی مردم ایران این باشن باید هم رئیس حمهورش که صورتش پرتره ای بی نظیر از کون بوزینه ست و زنش هم نیم رخش مثل فرج زن فتحعلی شاه قاجار , هر بار که تحریم میشیم بیاد شیرینی پخش کنه و بگه ما در جهان ابرقدرت شدیم :

- زنها که میدونین دو دسته هستن . یک دسته که هیکلشون براشون از جونشون عزیز تره و براش جون میدن و حاضرن روزی یک دونه برنج بخورن و از زور گرسنگی و کمبود ویتامین هزار درد و مرض بگیرن ولی هیکلشون به هم نریزه ! دسته دوم اونهایی هستن که هیکل و اینا به کونشون هم نیست و تا دستشون میاد میخورن و هیکل دارن : آه .. آفتابه پیششون شرف داره ! بالا باریک , وسط پهن , پایین باریک و چیز خفنی هستن . اما اصلن تصور نکنین که اون دسته اولی ها به همین سادگی این هیکلی شدن و یا اینکه اینها از شکم مادرشون مانکن به دنیا اومده بودن !!!!! چند وقت پیش تو یه مهمونی نشسته بودیم و طبق معمول حرف سر اندازه باسن فلانی و سایز رینگ پستون های سوپر دولوکس اون یکی و شکم و اضافه وزن و کمربند لاغری و قرص چربی سوز و کلاس بدن سازی و .. بود و موقع شام هم 90% خانمها غذا نمیخوردن " واسه افه " و فقط ظرف های سالاد بود که پشت سر هم خالی میشد و غذاها مونده بود . یکی از خانمها که هیکلش مثل مانکن بود , نشسته بود و بشقابشو پر از غذا کرده بود و یک بند مثل چرخ گوشت میخورد و همه با تعجب بهش نگاه میکردن که چطور اینهمه داره میخوره و هیکلش هم اینقدر ترکه ای و لاغره ؟ چند تایی از خانم ها رفتن بهش گفتن شما چیکار میکنی اینقدر میخوری و چاق هم نمیشی ؟ برگشت با یه عشوه خرکی ای گفت : من ژنتیکم لاغره !!! همیشه خوب میخورم و هیچ وقتم اضافه وزن پیدا نمیکنم و .... هی داشت از اندامش و هیکلش تعریف میکرد و دل خانم های خرس خمیری و بشکه رو میسوزوند و چنان با حسرت بهش نگاه میکردن که دل من یکی داشت براشون کباب میشد ! خلاصه این گذشت و چند روز پیش رفته بودم داروخونه نرم کننده بخرم همون خانمه رو دیدم . جلوی من ایستاده بود و داشت قرص چربی سوز میگرفت !!!! چند بار هی خواستم آشنایی بدم و ضایعش کنم , دلم نیومد و گفتم : جهنم بذار دلش خوش باشه که ژنتیکی مانکنه . قرص خریدنش که تموم شد گفت : ژل لاغری هم میخوام !!!! ( این ژل رو زیر کمربند لاغری میمالن ) . خلاصه سرتونو درد نیارم فایبر و چند تا محصول لاغر کننده دیگه هم خرید و رفت .

حالا حرف من اینه که چرا ما اینقدر پر رو و دروغگو هستیم ؟ زنی که تا 12 ظهر میخوابه و شیش من غذا میخوره و ورزش نمیکنه و تحرک نداره و صبح تا شب توی خونه ست و شب هم تا دیرقت بیداره , چطور میتونه مثل مانکن ها باشه ؟ فقط از این راههای مصنوعی !!!!!! اونوقت من بدبخت چند وقت پیش ها دو کیلو و نیم کیلو وزنم رفته بود بالا و برای آب کردنش , 140 روز ورزش شکم میکردم و غذامو نصف کرده بودم و عصرها هم کلی پیاده روی , تا نونستم این دو و نیم کیلو رو آب کنم . آدم اینا رو میبینه دلش میخواد با کلنگ بکوبه تو مغزشون تا دیگه اینقدر چُسی نیان واست ! باور کنین نمیمیرین اگه راستشو بگین به دیگران و یه اطلاعات مفیدی رد و بدل کنین و تجربه تون رو بگین . واقعن بعضی آدمها با عرض معذرت خیلی بیشرف و پست تشریف دارن . حالا اینها موردهای خاصی نیست ولی خیلی از موارد مهم و کلیدی روزمره هست که بعضی ها نم پس نمیدن و در عوض خودشون تا دستشون میاد ازت اطلاعات میگیرن و از خودشون میپرسی میگن ما خدادادی اینا رو بلدیم یا ژنتیکی این هستیم !!!!! ای تف تو روحتون ... اون وقت دائم هم از فرهنگ اصیل سکسلامی دم میزنیم . از یه چیز غربی ها خوشم میاد و اونم اینه که وقتی چیزی رو نمیدونن میگن نمیدونم و یا میدونن هم با جون و دل بهت میگن ولی ایرانی ها اگه ندونن میگن میدونیم و گند میزنن به همه چی و اگه بدونن میگن نمیدونیم !!!!! خداییش با این مردم دورو , درغگو و رند باید چیکار کرد ؟؟ مردمی که حیاتشون فقط به دک و پز بستگی داره و انگار بدون این توهمات روزشون شب نمیشه . دولتمون هم که نور بالا میزنه . گوز نداریم با ناله سودا کنیم دائم فتیله نرخ تورم و بیکاری و فقر مردم رو میارن پایین . هیچ پخی نیستیم تو جهان و فقط بین یه مشت عرب شپشو سریم و ادعامون میشه ابر قدرتیم . یه اورانیوم رو هنوز نتونستیم غنی کنیم و میخواییم بریم تو باشگاه هسته ای تا هسته خرماهای رئیس جمهورمون ورم نکنه ! کافر ترین و نامسلمون ترین مردم دنیا هستیم و اونوقت ادعای قلب جهان اسلام و رهبری جهان اسلام رو داریم . بدترین و اولین کشور در زمینه نقض حقوق بشریم و اونوقت حقوق بشر اسلامی رو به رخ جهانیان میکشیم !!!! خداییش اگه این دک و پز رو نداشتیم میتونستیم دووم بیاریم ؟؟؟؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001