فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, March 09, 2008
روز جهانی کنیزان بر مردان تهنیت باد :

دیروز روز جهانی زن بود . روز کلفت ! روز خدمتکار ! روز کنیز مطبخ ! روز سوراخ فوری ! روز ضعیفه ! روز موجود دست دوم ! روز موجود ناقص العقل , روز زن . در چنین روزی زنان در برابر مردان اعلام وجود میکنن و میخوان در طول 365 روز سال برای یکروز هم که شده بگن ما هستیم ! البته این بودن یا نبودن و مساله ای که سر اثباتش ش بوجود اومده در طول تاریخ بشر , مساله ای نیست که به این سادگی حل بشه چون واژه زن نوشته میشه ولی خونده ودیده نمیشه !!!! و مساله مهم و حلقه مفقوده سکسپیر (!) در همینجا نهفته که زن هست ولی به حساب نمیاد ! مخصوصن در بعضی از نقاط جهان مثل ایران یا سرزمین شب تاب اسلام (!) حتا همین یک روز رو هم به زن اختصاص نمیدن و تمام 365 روز سال مردانه ست . خدا هم مرد بوده و با اینکه زاینده ست و بوجود آورنده و ذاتش ماده ست , اما از نظر قانون اسلام , خدا هم باید مرد باشه تا ابهت داشته باشه !!! حالا درچنین روزی میخواهیم چه چیزی رو ثابت کنیم و چطور از حق و حقوق مفقود شده و بهتره بگم ربوده شده خودمون دفاع کنیم , نمیدونم . اگه فقط قراره دلمون به همین زن بودن و اینکه یک روز هم از دست مردها در رفته و به زنها اختصاص داده شده , خوش باشه ؛ خب باشه روز زن مبارک . ولی با حقیقت لخت و پتی ضد زن و جهان مردانه چه کار کنیم ؟ نمیدونم !

خیلی خوب بود در چنین روزی , مقایسه ای بین زن و مرد انجام میگرفت در تمام امور تا مشخص بشه واقعن کدوم جنس برتر هست و بر دیگری حق تقدم داره ؟ مرد یا زن ؟
خب همه میدونن که مردها عنصر حماقت هستن و حماقت در ژنتیکشون موج میزنه . شاهد همینقدر بس که 99% از جنایات و بلایا و مصیبت های جهان توسط مردان صورت میگیره . 95% از تصادفات رانندگی جهان توسط مردان صورت میگیره . بمب گذاری و قتل و ترور و پدر سوختگی و کلاه برداری و خلاصه هر چیزی که تصور کنی مردها درش رکورد شکن هستن و با این همه , اعتماد به نفس تنها چیزی بوده که از خالق , سوای 3 عنصر بین پا و مغزی که در کمرشون واقع شده , بهشون اعطا شده تا جلوی زنها قُمپز در کنن و کم نیارن مبادا با این کوه حماقت ها ضایع نشن . در واقع علت حذف شدن زنها از کنار مردها در تمام امور همین حماقت وجودی اونها بوده و اینکه خواستن با اینکار روی وجود احمقشون سرپوش بذارن و تمام تقصیرها رو گردن زنان بیاندازن و خودشونو توجیه کنن که تمام ایرادات جهان و فتنههای بشری از گور زن بلند میشه ! بیلاخ !
در زندگیتون مردی رو دیدی که در مقابل یک زن اظهار عجز کنه یا بگه من از زن کمترم یا همردیف زن هستم ؟ چنین مردی رو اگه دیدین , بدونین طرف مرد نیست و یه جای کارش میشنگه و اوا خواهر و بلا و گی و اینا تشریف داره و یا از مرد بودن خودش ناراحته چون در دنیای مردی خودش نتونسته به اهداف والایی (!) دست پیدا کنه !
از نظر وجدانی و روح حقوق بشری و مهر و عاطفه هم مردان سر آمد هستن . هر چی سنگدلی و بدذاتی و پدر سوختگی و جنایتکاری که هست , تو ذات مرد نهفته ! انگار مرد خلق شده فقط برای بزهکاری ! برای ریدن به نظم جهان آفرینش . نمیدونم کدوم بی همه چیزی توی داستان آفرینش انگشت فرو کرد و زن رو مسبب تبعید انسان به زمین دونست در صورتیکه اگه به داستان آفرینش دقیق بشین متوجه میشین که این مرد بود که ذاتش خراب بود نه زن ! شیطان زن ساده دل و مظلوم رو فریب میده تا به مرد بگه سیب یا میوه ممنوعه رو بچینه . تا اینجاش بحثی نیست ولی از اینجا به بعدش رو همه نادیده میگیرن و اونم اینه که مرد یا آدم , اونقدر هوس باز و ضعیف النفس بوده که فورن در مقابل اولین خواهش زن , تسلیم میشه و فرمان خداش رو زیر پا میذاره و سیب رو میچینه . در ایجا باید این پرسش به میون بیاد که اگه مرد واقعن عقل و شعور و درایت داشت , که نداره و از اولین روزهای خلقتش مشخصه , چرا سیب رو چید و به حرف زن و نیرنگ شیطان عمل کرد ؟

اگه فکر میکنین ضایع شدن مردها به همین موارد ختم میشه کور خوندین ! داستان سر درازی داره :

میدونستین قسمت زنانه مردها بیشتر از زن هاست و هر مردی نیم زیادی از وجودش زنه ؟ و اینو میدونستین که تمام مردها قابل اغفال شدن از نظر جنسی هستن و به سادگی میشه بهشون تجاوز کرد ؟ به عبارتی تمام مردان به دلیل داشتن خصوصیت زنانه در وجودشون یک همجنس باز دبش هستن ! حالا این در صورتیه که مردها همیشه زنها رو در امور جنسی متهم کردن که زنان اشباع از شهوت و حشر و نشر هستن و فساد عالم و زمین و زمان از خشتک و عورت زن بلند میشه . در صورتیکه حقیقت اینه که تا مرد فاحشه وجود نداشته باشه زن فاحشه بوجود نمیاد و بعبارتی تا تقاضا نباشه عرضه وجود نداره !!!!!! پس تا زمانیکه خوی متقاضی مردانه رو نشه کنترل کرد , دنیا رو نمیشه از فساد رهایی داد چون زن فقط یک وسیله ست .
از نقطه نظر مذهب و دین هم بیاییم مرد رو بررسی کنیم و ببینیم اوضاع چطور بوده ؟ چون در مملکت امام زمان و اسلام زندگی میکنیم و از ریدن تا مردنمون مذهبیه , پس باید از دریچه مذهبش هم نگاه کنیم . تا حالا سوال کردین از خودتون چرا پیغمبر زن نداشتیم و تمام پیغمبرها مرد بودن ؟ علت اینه که ذات زن اونقدر پاک و خالی از گناه و کثافت و مکر و ریا بود که خالق هیچ زنی رو پیغمبر نکرد . به این دلیل که از روزی که اولین پیغمبر ها مثل علف هرز و قارچ سمی و باکتری بصورت تصاعدی ظاهر شدن , جنایت و حیله گری و استثمار انسان ها هم آغاز شد . چه از زمانیکه هابیل قابیل رو با بیل کشت چه تا زمانیکه آخرین اونها محمد ظهور کرد , همواره در طول تاریخ , پیغمبران باعث بروز 99% از جنگ ها و قتل عاملها و استثمار انسانها بودن و هستن . چه جنگهای مذهبی و چه جنایاتی که بنام مذهب صورت میگیره . چه مسیحیون که از زمانیکه مسیح ظهور کرد خودش رو سلاخی کردن و پیروانش رو به صلیب کشیدن و بعد از اون هم برعکس شد و هر کی مسیحی نشد رو زدن کشتن چه زمانیکه مجمد اومد و 1429 ساله دارن به اسم اسلام انسان میکشن و جنایت میکنن و انسانیت رو به بندگی میکشن . و خوشا به سعادت زن که از این پلیدی و بدنامی که گریبان مرد رو گرفت رهاست ...
از بعد زیبا شناسی هم که نیاز به گفتن نداره . مظهر پلیدی و زشتی و نحوست , جملگی در مردها ختم و جمع شده ! شاهد من هم تمام نقاشان و مجسمه سازان و هنرمندان جهان هستن که هرگز مدلی از مرد رو پیش روی خودشون قرار ندادن مگه با زور شمشیر و تهدید به فرو شدن چیزهای فجیع بهشون . این زن بوده که همیشه مظهری از زیبایی و لطافت و حتا روحانیت و نمایش خدا رو از آن خودش کرده .
از نقطه نظر طبیعت هم این زنه که نه تنها ناقص نیست , که کاملترین و پیچیده ترین آناتومی رو داره . در طبیعت موجودات ماده هستن که قویترن حتا در بین انسانها , سخت کوش تر و قوی تر از نقطه نظر روحی و تحمل جسمانی زنان هستن .

ممکنه بعضی ها این شبهه براشون پیش بیاد که چرا زنان در مواردی خوب عمل نمیکنن . میشه اینطور جواب داد که آیا مردان در تمام زمینه ها خوب و درست عمل میکنن ؟ کدوم انسانی رو دیدین که کامل باشه ؟ مرد کامل دیدین ؟ زن کامل دیدین ؟ هرگز . و اینجاست که باید به این فرضیه رو بیاریم که نه مردسالاری و نه زن سالاری هر دو مختوم به شکست هستن و هرگز هیچ کدوم بر دیگری برتری ندارن . هر دو برابرن , چون اگه قرار به این باشه که مرد یا عنصر رذالت و حمافت رو بخواهیم از زن برتر قرار بدیم , در اونصورت طبق خلاصه ای از مثال های بالا میشه مرد رو به چالش کشید ! روز زن اگه بوجود اومده , دلیلش باز هم مردان بودن که حقوق زنان رو در طول تاریخ تباه کردن . اگه جنبش احمقانه فمینیسم به راه افتاده دلیلش رذالت و پستی مردان بوده که زن رو آدم حساب نکردن . و اگه مردسالاری در تمام جوامع بشری حاکمه , برای این بوده که مردان از حقیقتی آشکارتر از روز گریزان هستن چون منفعتشون در این خلاصه شده که تا زن زیر دست و سر سپرده نباشه , اونها نمیتونن ترقی کنن . ترقی که به قیمت فلاکت اونها تموم شده . جوامعی که حتا درصد پایینی از مشارکت زنان در اون دیده میشه و به حقوق زن بها میدن , جوامعی مترقی و پیشرفته هستن چون از برابری هر دو جنس به خوبی استفاده کردن در جهت تامین اهداف بشری و زمانیکه دو جنس در برابری حتا نسبی با هم فعالیت میکنن , نواقص همدیگه رو میپوشونن و اون جامعه پیشرفت شگرفی میکنه . راز عقب ماندگی اکثر جوامع شرقی و مخصوصن خاورمیانه در دور نگه داشتن زن از رکن جامعه و ندیده گرفتنش در تمام امور بوده و تا زمانیکه به زن همانند مرد ارزش داده نشه , فلاکت و نکبت و فساد از جوامع شرقی زدوده نمیشه . کاش هر روزمون روز زن و مرد بود نه 364 روز از سالمون روز مرد و فقط یک روز , روز زن . زمانیکه تمام 365 روز سال روز زن و مرد باشه , انسان به پیشرفت های عظیمی دست پیدا میکنه و ذات اصلی و پاکش شکفته میشه .

تکبیر.

Pleasure Slave

She Is Waiting To Kiss My Hand
But She Will Wait For My Command
My Chains And Collar Brought Her To Her Knees
She Now Is Free To Please
Woman Be My Slave
That's Your Reason To Live
Woman Be My Slave
The Greatest Gift I Can Give
Woman Be My Slave
Before Her Surrender She Had No Life
Now She's A Slave Not A Wife
Her Only Sorrow Is For Women
Who Live With Lies
She's Taken Off Her Disguise
Woman Come Here
Remove Your Garments
Kneel Before Me
Please Me ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001