فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, January 26, 2008
دم احمدی نژآد گرم :

آقا آی کیف کردم این اصولگراها , زدن این اسهال طلب ها رو تار و مار کردن که نگو . البته تعجبی هم نداشت و همچین حادثه عجیب و غریبی هم نبود و همه میدونستن که تیر و طایفه احمدی نژآد که از طویله به اریکه رسیدن به این آسونی ها قدرت رو ول نمیکنن و مغز خر هم نخوردن که هنوز طعم شیرین پیروزی رو مزه مزه نکرده , دو دستی همه چیزو تقدیم اسهالی ها بدن . حالا اینا به کنار , این جریان رد صلاحیت ها منو کشته و برای خودش کلی ماجراست :

این دوره بر خلاف دوره های قبل جریان رد صلاحیت ها خیلی بامزه شده . قدیما یه شورا داشتیم که هنوزم هست و بهش میگن شورای نگهبان که کارش این بود که غربال دست میگرفت و نماینده ها رو میریخت توش و همه رو الک میکرد و نخاله ها رو میریخت دور و باقی رو نگه میداشت . همه میگفتن این آخر دیمتاتوریه و تف به شورای نگهبان و ... ! اما حالا احمدی نژاد کار رو به جایی رسونده که همه آرزو میکردن کاش شورای نگهبان خودش مستقیم امور رو دست میگرفت . هنوز هیچی نشده , وزارت کشور تمام اسهال طلب ها رو تار و مار کرده و تازه بعد از این نوبت شورای نگهبانه که بزنه باقیشون رو هم محو کنه . حالا اینا به کنار , این دلایل رد صلاحیت ها خیلی جالبه . فکرشو بکنین مثلن یکی از نماینده ها که جد و آبادش آخوند بوده و مرجع مقلد و خودش هم آخوند هست و آیت الله هم هست , بهش گفتن رد صلاحیت شدی و دلیلش هم اعدم التزام به دین اسلام بوده !!!! یعنی به عبارتی کافری .
- یا مثلن یکی دیگه رو که طرف تو زندگیش دود اگزوز ماشین هم استشمام نکرده که مبادا بهش بگن سیگاری هستی , اونوقت به این بدبخت یه کاره گفتن به دلیل اعتیاد رد صلاحیت شدی ....
- یا مثلن یکی دیگه رو که توی تمام عمرش چوب کبریت سوخته از کف خیابون بر نداشته بذاره جیبش , بهش گفتن اختلاص کردی و کلاهبردار و دزد و ... هستی !!!!
- یه مورد دیگه هم هست از همه باحالتره و اونم عدم پایبندی نماینده های رد صلاحیت شده به ارزشهای انقلاب و اسلام و جمهوری اسلامی بوده که این از همه خنده دار تره . چون نماینده مجلس که هیچ , شما بعنوان یک شهروند ایرانی اگه حکومت رو زیر سوال ببرین , در جا اعدامتون میکنن و حالا چطوره که یه نماینده که هنوز هم شغل دولتی داره و پست دولتی , بهش میگن عدم التزام به ولایت فقیه و حکومت اسلامی !؟!
حالا اینا به کنار , آدم این سوال براش پیش میاد که اینهمه معتاد و کافر و دزد و ضد انقلاب توی دستگاه حکومتی چیکار میکردن و میکنن که حالا پیداشون کردن ؟!؟ و چرا هنوز راست راست راه میرن و کسی کاریشون نداره ؟ خودمونیم ها . اونوقت میرن برای ترک های مادر مرده جوک میسازن ! تا احمدی نژاد هست , ترک ها چیکاره هستن ؟!؟

اما روی دوم سکه و اینکه اینو فراموش نکنین که اسهال طلب ها هم اینقدر احمق نیستن و در واقع شمشیر دو لبه دست گرفتن و به میدون اومدن . فقط همین بس که بدونین آخوند جماعت رو مادر نزاییده که کسی بتونه به این سادگی کنارش بزنه و احمدی نژآد و تیمش فکر کردن با یه مشت هیولای پشمناک احمق طرف هست در صورتیکه کور خوندن و از قدیم گفتن آخوندها شکارچی 10 شاهی تو کون گربه بودن ! حالا چه ربطی آخوندا دارن به ده شاهی و کون گربه , اینو نمیدونم فقط میدونم که از قدیم همه میگفتن وقتی چیزی به آخوند دادی , دیگه نمیتونی به سادگی ازش پس بگیری و هرگز نمیشه یه آخوند رو سر کیسه و لخت کرد و یهو میبینی آخونده تو رو لخت کرد و اونوقت دو دستی میزنی تو سر خودت که ای واااای ... چی میخواستیم و چی شد ؟!؟ حالا هم شایعه شده که همین اصلاح طلب ها مخصوصن افرادی رو معرفی کردن که رد صلاحیت گسترده بشن تا دولت احمدی نژاد رو با یک چالش بزرگ روبرو کنن و بیشتر بین مردم منفورش کنن . به این میگن سیاست . خلاصه اینکه فقط باید نشست کنار و دید اینا میخوان چیکار کنن و چطور تو سر و کله هم بزنن . در نهایت چیزی که مشخصه و همیشه هم رسم بوده اینه که اینا به یه جایی میرسن و همه چی حل میشه ولی مردم هستن که بدبخت تر از قبل میشن و دودش به چشم اونها میره ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001