فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, January 17, 2008
کاوه یغمایی :

این مطلب رو به مناسبت آلبوم جدید کاوه یغمایی یعنی سکوت سرد نوشتم که تازه منتشر شده و خیلی زیباست . شاید در اون حدی نباشه که بتونیم اونو با آلبوم های راک مشابه خارجی مقایسه کنیم , ولی با توجه به امکانات شدیدن محدود و سالها پس رفت و عقب موندگی در موسیقی ایران , این آلبوم در نوع خودش شاهکاره . البته همین آلبوم هم زمینه ای شد برای مرور خاطرات کودکی من و رفتم سراغ آلبوم عکس های قدیمی و چند تایی عکس جالب پیدا کردم :)
قدیم ها مثل امروز نبود که خواننده ها و بازیگرها توی هفت تا سوراخ مخفی بشن از دست پاپارازی ها و شایعات و دروغ پردازی ها و مزاحمت های مردم .. . همه اونها بین مردم عادی رفت و آمد میکردن و با خیلی از پدران و مادران ما و افراد اجتماع رابطه خانوادگی گرم و صمیمی و نزدیک و عادی ای داشتن . نه فخر فروشی بود نه تظاهر . همه یکرنگ بودن . مثلن خانم مهراد , مادر فرهاد دوست صمیمی مادر بزرگم بود . کوروش یغمایی دوست صمیمی و هم دانشگاهی عموم بود و از همون طریق هم با پدرم آشنا شد و رابطه خانوادگی و ... کلن منظور اینکه حالا ما میشنویم فلان کس خواننده یا بازیگره و وای به اینکه مثلن باهاش دوستی ساده یا نسبت فامیلی داشته باشیم ! دیگه میکنیمش کوه ! ولی اون زمان این حرفها مطرح نبود و اصلن برای کسی اهمیت نداشت که فلانی کی هست و کی نیست . امروز میشنویم فلانی , میگیم عجب ... طرف آخرشه !!!

تو این عکس که پیدا کردم , من 3 یا 4 ساله هستم . جشن تولد عمه م بود و ما هم دعوت داشتیم . فکر میکنم حدودای سال 55 یا 56 باشه تا جایی که یادمه و مادرم بهم گفته بود . اون جانوری که اون بالا ایستاده هم منم :) . پدر بزرگم سمت چپ من و پدرم سمت راست . کوروش یغمایی هم سمت چپ انتهای تصویر . کاوه پایین روی مبل نشسته کنار مادرش و کنار اونم مادر من . یک عکس یادگاری قدیمی مال 31 یا 32 سال قبل ... گذر زمان رو میشه قشنگ لمس کرد و برای همینه همیشه از عکس های قدیمی متنفرم ...


بگذریم ! فکر کنم بیشتر کشش بدم اشک خودمم در میاد ! به هر حال , آلبوم خیلی قشنگیه و حتمن بگیرینش . از اینجا میتونین دانلودش کنین : http://ww.sarzamin.org/ ! اشتباه هم نکردم توی لینک . دو تا دبلیو داره . یه راه برای دور زدن فیلتره !


هشت تاTrack و مضمون شعرهاش روزگار خودمونه و کمی هم البته قاطی شهادت و جانبازی و جنگ و .. هم شده که فکر میکنم بخاطر بازار داخل بوده . ولی در کل خوبه و از آلبوم مترسک خیلی قشنگ تره . چند تا عکس جدید هم از کاوه و همسرش و دو قلوهاشون براتون میذارم داغ داغ مال 2 هفته پیش .. نیلوفر فرزندشاد و کاوه یغمایی . دستشون درد نکنه :



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001