فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, January 15, 2008

هورا , دموکراسی :

خیلی ها ایراد میگیرن چرا فیلتر روی کامنت ها گذاشتم و این خلاف دموکراسی ای هست که ازش دم میزنی . اول اینکه من هیچ وقت نگفتم من طرفدار دموکراسی هستم چون اصلن بهش اعتقاد ندارم مخصوصن در ایران که قانون جنگل حاکمه و مردم ایران هم شعور درک دموکراسی رو ندارن و کلن هم معتقدم در هیچ کجای دنیا دموکراسی وجود نداره مگه تو وسط جنگل های امازون ! بعد هم نمیدونم چرا کسی نمیخواد دموکراسی رو برای اینها معنی کنه که دموکراسی با آنارشیست گرایی فرق داره . با هرز گویی و فحش های رکیک دادن فرق داره . اگه شما طرفدار دموکراسی هستین , پس باید به منم حق بدین که هر چی دلم میخواد بنویسم نه اینکه هر چی شما دلتون میخواد من بنویسیم . پس تا وقتی شما دیکتاتورین , منم دیکتاتورم . تا وقتی شما دلتون میخواد اون چیزهایی رو که میپسندین من بنویسم , دم از دموکراسی زدن از جانب شما یعنی تف سربالا ! دموکراسی این نیست که هر ننه قمری هر چیزی که مطابق سلیقه ش نبود رو به دیگری اجبار کنه که مطابق دلخواه من باش و دهنشو باز کنه و هر چی تو دهنش بود بگه و بعد هم ادعا کنه این یعنی دموکراسی ! اشتباه گرفتین یا اشتباه براتون معنا کردن .

مملکت هم با این همه کبکبه و دبدبه اگه قرار باشه چنین دموکراسی ای رو به شما هم وطن های ابله تقدیم کنه , سنگ رو سنگ بند نمیشه . من از حکومت اسلامی خوشم نمیاد اما در روش کشور داریش و روشی که با شما مردم گاو ( ع ) اجرا کرده و پیاده میکنه در مورد ایجاد خفقان برای مردم و سرکوب شدید تمام اعتراضات و خوردن تمام حقوقتون , کاملن موافقم و بهشون کاملن هم حق میدم . به این دلیل که فقط کافیه اینها کمی شل بگیرن و اونوقت همین شما مردم خودتونو خام خام میخورین !

لامذهب میره زن مذهبی رو بهش تجاوز میکنه . مذهبی میره سر زن بی حجاب رو میبره . آخوندها تشکیلاتی مافیایی برای نابودی بی حجابی و ضد مذهبیون تشکیل میدن و ضد مذهبیون انجمن های زیر زمینی برای ریشه کنی مذهبیون . از فردا ساحل های دریا میشه فاحشه خونه ! گوشه و کنار خیابون میشه شهرنو ! مردم بد مستی میکنن و هزار و یک کثافت کاری . و این به دلیل اینه که ما شعور درک دموکراسی رو نداریم و هنوز برامون جا نیافتاده و دموکراسی رو شهر هرت و هرج و مرج طلبی و بی قانونی معنا میکنیم !

دیر زمانی وقتی اولین بار قدم به خارج از کشور گذاشتم و تمدن غرب رو لمس کردم , اولین چیزی که به ذهنم ختور کرد این بود که چرا ما ایرانی ها لیاقت این زندگی با آسایش و این رفاه رو نداریم ؟ چرا جوون های خنگ و کودن خارجی این همه امکانات دارن و باز در جا میزنن و جوونهای مملکت من با این همه استعداد در فلاکت زندگی میکنن ؟ جواب تو همین دموکراسی و نحوه درکش بود ! اونها آروم آروم و پله پله شعور و درک دموکراسی رو پیدا کردن و به جایی رسیدن که حکومت رو هم خودشون تعیین کردن مطابق با خواسته خودشون و زمانی هم که دموکراسی رو برقرار کردن , اونو با همه وجود حفظ کردن و جلوی تمام اقدامات افسار گسیخته و افراطی رو گرفتن . براش بهای گزافی پرداخت کردن و حالا نتیجه اونو دارن میبینن . ولی ما چیکار کردیم ؟ غیر از این بوده که ما هم در برهه ای از زمان مغولان وحشی رو رام کردیم و وادارشون کردیم در فرهنگ غنی ایرانی حل بشن و حتا مروج فرهنگ و هنر بشن ؟ چرا ؟ چون خودمون خواستیم ! و اجازه ندادیم فرهنگ بدوی مغولی یا هر فرهنگ وارداتی ای ایرانیان رو ذلیل کنه .

ما پر رو ترین و خودخواه ترین ملت جهان هستیم و وقتی هم دموکراسی به ما بدن , همه چیز رو اول برای شخص خودمون میخواییم . برداشت های ما همیشه معکوس بوده و نتیجه شده همین . زمانی میتونیم دموکراسی خواه باشیم و ادعا کنیم که دولتمون دموکراسی رو به ما بده که وقتی منه از مذهب خسته مینویسم که : از مذهب خوشم نمیاد , مذهبی نیاد فحش خوار – مادر به من بده چون اون از مذهب خوشش میاد ! دموکراسی یعنی اینکه بگه تو مذهب نداری ؟ خب به من چه ؟ ولی من مذهب دارم و مذهب من توی دل خودمه . اولین تجربه دموکراسی ما در زمان خاتمی شکل گرفت . من خاتمی رو شیاد میدونم ولی در کنارش حرکتی قشنگ رو پیاده کرد و داشت پله پله آزادی رو به مردم میداد . ولی مردم ما چیکار کردن ؟ بجز این بود که از آزادیها سوء استفاده کردن و بجای اینکه آینده کشور و مردمشون رو بسازن , آینده زیر شکمشون رو ساختن ؟ طبیعی بود وقتی سران ارشد نظام ایران ببینن نتیجه این دموکراسی نو پا یعنی کله پا شدن خودشون , باید هم اونو در نطفه خفه میکردن که کردن دستشون هم درد نکنه وگرنه حمام خون در ایران راه می افتاد .

مردم ایران در طول تاریخ نشون دادن که دموکراسی ای رو که کوروش بانی اون در جهان بود ما ایرانی ها داریم ولی ازش استفاده نمیکنیم . مغولان که بی رحم ترین و خونریزترین دشمن ایرانیان بودن توسط ایرانیان رام و اهلی شدن و حتا به ترویج هنر و فرهنگ پرداختن . پس ما جوهره ش رو داریم ولی متاسفانه چون مفاهیم رو اشتباه معنی کردیم و چوم خیلی زیاده خواه و خودخواه و دیکتاتور هستیم , همچنان داریم دور خودمون درجا میگردیم !

من هیچ وقت نگفتم و هرگز ادعا نکردم چون من مذهبی نیستم شما هم مثل من باشین . من همیشه گفتم ازمذهب به این دلایل بدم میاد و پیروش نیستم ولی همیشه مذهبیون اومدن گفتن تو مذهبی نیستی ؟ باید باشی وگرنه فلانت میکنیم ! بعد پشت سرش هم گفتن این یعنی دموکراسی . خاک تو اون سرتون با این دموکراسیتون !

من بهتون قول میدم اگه روزی دموکراسی رو توی ایران پیاده کنن و پشت سرش قانون زور نباشه , کشور ایران در کمتر از یک هفته 60% از جمعیتش رو از دست میده و در کمتر از یکماه تمام ایران تجزیه میشه . به همین دلیل هم هست که من هیچ وقت نمیگم باید در ایران دموکراسی یک شبه پیاده بشه چون عراق و افغانستان وضع خوبی دارن در مقابل وضع ما در اون صورت و اینه نتیجه دموکراسی تحمیلی که هیچ ایرانی ای شعورش رو نداره . کافیه آزادی داده بشه تا از فردا همه مردم فقط شروع کنن منافع خودشون رو تامین کردن . این رسمش نیست ... همین حکومت اسلامی با تمام کاستی ها و بدی هاش اگه نبود , ایرانی هم وجود نداشت ! تعداد قومیت هامون رو ببینین . تعداد مخالفین ریز و درشت رو ببینین . دشمنان مرزی و همسایگان به ظاهر دوست ما رو هم ببینین . همه منتظرن که فقط یک نقطه ضعف از این نظام پیدا کنن تا کله پاش کنن . کله پا هم بشه فکر میکنین بهشت میشه ؟ از همینی که هست هم بدتر میشه چون هنوز جنبه نداریم و نمیدونیم چی میخواهیم . تاریخ ایران زمین نشون داده که هرگز هیچ حکومتی در ایران وقتی یک شبه برکنار شد , دووم نیاورد و اوضاع بدتر هم شد . ولی همین نظام میتونه کم کم مردمسالار بشه به شرطی که مردم هم همراهیش کنن و به شرطی که بدون درگیری و خونریزی باشه و پله پله آزادی ها رو دریافت کنن . نه یک شبه که نتیجه وارونه بده ! که سرکوب بشه ! که حمام خون براه بیافته !

شما در اولین قدم سعی کنین برای یکسال هم که شده در منزل خودتون با شوهرتون یا با همسرتون و بچه هاتون دموکراسی رو تمرین کنن بعد طالب اون در اشلی بزرگ بنام جامعه باشین . هیچ کدوم از ما در خانواده نمیتونه دموکرات باشه ولی ادعا داره جامعه باید دموکرات باشه ! این که نمیشه ! از خود شروع کن به کل برس ! زن از یه طرف دیکتاتوره . شوهر از یک طرف . بچه های به نوعی . خب این نشد که . بگذریم که فقط آب در هاون کوبیدنه و زمان لازمه ...

حالا همه اینها رو گفتم , بیایین یه نمونه دموکراسی جدید رو هم بخونین و فقط بخندین . این یکی از صدها کامنت دموکراسی خواهانه ای هست که هر روزه برای من پست میشه . خیلی ها فکر میکنن برای من کسی نظر نمیده در صورتیکه من روزی فقط نیم ساعت تا 40 دقیقه کارم اینه که صبح ها بشینم کامنت ها رو سوا کنم یا به دوستانم بگم اونها رو اصلاح کنین . زیتون ادعای دموکراسی میکنه و دموکراسی رو به خوانندگانش تقدیم کرده و نتیجه دادن دموکراسی به اوباشی که شعور و درک دموکراسی رو ندارن این شده که بیان و کامنت زیتون رو بکنن چت روم و به در و دیوار و خودشون هر کس و ناکسی فحش و ناسزا بدن و اسمش رو هم گذاشتن دموکراسی . خب هر کسی یه عقیده ای داره . یکی دوست داره یه خروار کامنت داشته باشه و براش محتواشون مهم نیست و منم دوست دارم 4 تا کامنت داشته باشم و محتواش برام مهمه چون باید ربط به نوشته من داشته باشن . شخصی به اسم کذایی اردوان کامنتی واقعن زیبا نوشتن که بد ندیدم اونو بذارم همه بخندین . از هم جنس های ایشون تقاضا میکنم دیگه منو به این متهم نکنن که وقتی میگم مردها عقلشون در کمرشونه , چرا و به چه دلیل ! شاهد از غیب رسید ! خودتون دلتون خواست جواب این آدم رو هر طور که مایلین بدین چون توهین در درجه اول به جنسیت مرد و بعد به زنه . اینجاست که من برای بار هزارم دوباره تکرار میکنم : مردها عقلشون در کمرشونه . اگر غیر از این بود , همجنس شما فعلن اینو اینطور داره به من یادآوری میکنه که من عقلم کجامه . والا من یکی بی تقصیر . شاید تا دیروز من اشتباه میکردم ولی خودتون بخونین و قضاوت بکنین ... من فقط چند نکته رو در آخر ذکر میکنم :

- اردوان : من معتقدم درست نیست بگیم خدا زنها رو خلق کرده بلکه باید بگیم خدا زنها رو ریده . هاهاها .

* پاسخ . من خیلی خوشحالم که میشنوم در دنیا یک مرد از مرد متولد شده . یعنی شما نمیخواستین بگین که مادرتون بجای زایمان , ریدمان میکنن و احتمالن چون شرمتون می اومد بگین مادرتون شما رو هم ریده , از گفتنش پرهیز کردین و خواستین اینطور القا کنین که شما از ماتحت مرد متولد شدین ؟

- اردوان : چو ن پر از باگ هستین . از اون پرده بکارت گرفته تا بستن سوتین و انواع خارش و کپک و برفک و سرطان پستان و هزار کوفت و زهر مار دیگه از اون طرف هم پوکی استخوان و یائسگی ( بخون بی مصرفی ... آخی ) و زوال عقل و ...

* پاسخ : خوبه ما پر از باگ هستیم و شما لز بدو تولد با باگ متولد شدین . همون اول بسم الله اضافاتتون رو میگیرن و ختنه تون میکنن . تا به سن عقل هم برسین , دنب همین مادر پر از باگتون هستین و یه شب بدون اون نمیتونین دووم بیارین و آب دماغتونو بالا بکشین . خارش و قارچ و کپک و ... احتمالن بخاطر همخوابگی های مادر شما با مردهای رنگارنگ پدید اومده که این تجربه رو خوب بخاطر دارین از دوران کودکی تا حال . والا خود من تا امروز یکی از این به اصطلاح باگ ها رو تجربه نکردم . نیاز به بستن سوتین هم فکر نکنم خیلی عجیب باشه و احتمالن مادر شما سینه نداشته و شما رو از معقد شیر میداده یا .. ببخشید شما از مرد زاده شدین و پدرتون شما رو با اسپرم تغذیه میکردن و آلتشونو توی دهنتون میذاشتن !! پوکی استخوان و یائسکی هم نتیجه شیر دادن به شما و از جون مایه گذاشتن برای بزرگ کردن شما ناشی شده و قانون طبیعته . در مورد زوال عقل هم خوبه که من نمیگم و علم پزشکی ثابت کرده که مردها زوال عقل میگیرن و زنها یک درصد بهش دچار میشن ! دست پیش میگیرین پس نیفتین ؟

- اردوان : در مورد پیچیدگی به سرکار باید گوشزد کنم که معمولن پیچیدگی سیستم با کم حجم بودن اون رابطه داره و کل فضای شکمنون حاوی اعضای تناسلی مثل کرمها ست . اما تو مردا همه چی بهینه است . حتا قسمت بیرونی تا موقع استفاده کاملن جم و جور و انعطاف پذیر و کوچکتر باشه پیچیده تر نیست . مثلن همین مغزتون بین 11 تا 12 درصد کوچیکتره و تاریخ برتری هوشی مرد بر زن رو با جنس دونم بودن زد در اکثر دورانهای بشری ثابت کرده .

* پاسخ : خب . پس ما بالاخره فهمیدیم که مادرتون شما رو ریدن , در شکم مادرتون بجای رحم , کرم وجود داشته و شما لای کرم ها نشو نما پیدا کردین و دوران جنینی گل و بلبلی با همتایان خودتون داشتین . در مورد اندازه مغز هم به این نتیجه رسیدیم که هر چقدر مغز بزرگتر باشه , حیوان یا انسان باهوش تره . ولی در عجبم چرا دایناسورها کودن ترین موجودات خلقت بودن و فیل با این مغز یزرگ , از یه مورچه هم کودن تره ... یا شاید میخوایین بگین شما آدم مریخی هستین و از انسان زاده نشدین ؟ چون در اونصورت تمام اینها میشه تف سربالا و یقه خودتونو میگیره :)

- اردوان : حاضرم به شرافت و مردانگی و برتریتم به زنان قسم بخورم که تو بی شرف تر و بی وجود تر از اونی هستی که نوشته من رو پاک نکنی . اما مهم نیست

* پاسخ : خب ثابت شد که نه شرافت داری نه مردونگی :) البته به این دلیل مطلبت رو ننوشتم بلکه فقط خواستم به تو و دیگران ثابت کنم که اولن حرف من رو خودتون با حرفهاتون ثابت کردین که عقلتون توی کمرتونه و دوم اینکه جواب دادن به امثال شما خیلی آسونه و طوری میتونی طرف رو بشوری که سر بلند نکنه ولی من یکی حال و حوصله جواب دادن به هیچ کس رو ندارم وگرنه استاد این کارم و میبینی . همون برای تک تک امثال شما بس که با اینکه اینقدر از من بدتون میاد بازم گدای نوشته های من هستین و بدون اون روزتون تموم نمیشه :) و این بزرگترین پاداش به منه . اگه خیلی ادعاتون میشه , نخونین . خیلی ساده :) من اینطور نتیجه گیری میکنم که لابد چیزی تو پشتتون فرو کردن که مجبورین نوشته های سراسر دروغ و مزخرف بخونین ...

و ما اینچنین دموکراسی را معنا کردیم و به دیگران هم فهماندیم .

** یه جوابی هم حیفم اومد به یکی دیگه از کامنت ها ندم چون خیلی خنده دارتر از این یکی بود ! خلاصه ش اینه که گفته چند وقتیه دنبال من میگردن و میخوان منو پیدا کنن و دستگیر و خیلی به من نزدیکن ... از کافی نت پابلیش کنم و مودم رو هم بفروشم و ...

عزیزم . شماره تلفن های من و آدرس خونه و محل کار و هر اطلاعاتی رو که تصور کنی اینا از من دارن و چند بار هم اومدن سراغم و تذکر هم گرفتم و برای همینم میبینی دیگه کاری با سیاست ندارم . نه تنها من , که از تک تک وبلاگ نویس ها . پس خیالت راحت . تمام آی پی های من ثبت شده تو آرشیو اونهاست و اراده کنن منو میگیرن . اینکه کاری با من نداشتن تا حالا فقط برای اینه که من براشون هیچ ارزشی ندارم . مثلن فکر کن منو بگیرن . که چی بشه ؟ دور خودم انجمنی سری تشکیل دادم ؟ با صد نفر ضد انقلاب و دشمن نظام رابطه دارم ؟ تشکیلاتی دارم که داره نظام اینها رو تخریب و منهدم میکنه ؟ نه بابا . اونا از من و تو زرنگ ترن و میدونن برن سراغ کی . میدونن من اهل هیچ فرقه ای نیستم , طرفدار هیچ دار و دسته ای نیستم , تو هیچ حزب و دسته ای عضو نیستم و خلاص . فقط چشم دیدن آخوندها رو ندارم و مردها ! همین . به احمدی نژآد هم تا دلت بخواد فحش میدم مثل همه مردم عادی دیگه که این روزها سلامشون , فحش دادن به احمدی نژاده . حالا اگه وزارت اطلاعات یا قوه قضاییه یه کشور با این عظمت اینقدر بیکاره که بخواد منو بگیره به این دلایل که نوشتن مشتی جفنگیات داره امینت ملی رو تهدید میکنه , خب بذار بگیره و خودشو مسخره کنه . چون اگه تصمیم بگیرن کسی رو دستگیر کنن تو هفت تا سوراخ هم بری میگیرنت و تام و جری بازی فایده نداره . فرار فایده نداره چون تک تک وبلاگ نویس ها رو میشناسن . همیشه هم دقت کرده باشین من به چند تا مورد کاری نداشتم ! یکی رهبر بوده . یکی سیاست های مهم نظام بوده ! یکی شرکت توی دسته جات و جمع آوری امضا و حمایت ار فلان فعالین سیاسی و .. بوده که هرگز توی اینها خودمو قاطی نکردم چون هم زندگیمو دوست دارم هم بچه م رو هم جون خودمو . به من چه که فلان فعال سیاسی رو گرفتن ؟ به من چه که برای فلان کار بریم امضا جمع کنیم ؟ به من چه ربطی داره ثروت های ملت رو دارن تاراج میکنن . من زرنگ باشم کلاه خودمو میگیرم باد نبره . مغز خر خوردم مگه خودمو با اینا درگیر کنم ؟ اینا اگه عقل داشتن میدونستن یک دست صدا نداره پس من چرا قربانی بی عقلی اینا بشم ؟ که بخوام قهرمان بشم و اسمم رو رادیو تلویزیون های خارج از کشور پخش کنه ؟ میخوام صد سال سیاه نکنه ! بدبختیشو من بکشم کیفش رو اونا ؟ اینهایی هم که مینویسم , فقط برای خالی شدن خودمه و فشارهایی که جامعه روی من میاره و بس و اینکه اینجا حیاط خلوت منه و اگه اینم نباشه دق میکنم . پس برین خدا روزیتونو جای دیگه حواله کنه ... ما گاو پیشونی سفیدیم و اگه ارزش داشتیم تا حالا سرمونو زیر آب میکردن چون امروز و دیروز نیست و 7 ساله دارم وبلاگ مینویسم . با مشتی چرت و پرت های من این نظام و این مملکت نه زیر و رو میشه نه منقرض . گور بابای سیاست ...

وسلام .




........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001