فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, December 22, 2007
یلدای ایرانی و مش قربون :

ضرب المثلی هست که میگه دم خروس رو ببینیم یا قسم حضرت عباس رو ؟ شده حکایت این روز جمعه ای ما ! شب یلدا رو ببینیم یا عید مش قربون رو ؟ وقتی میگم ما هیچ چیزمون به مسلمونها و اسلام نرفته , و به همین جهت منفور جهان اسلام و مسلمانان جهان هستیم و هرگز هیچ مسلمونی در جهان ایرانیان رو برادر و خواهر مسلمان خودش به حساب نمیاره , دروغ نگفتم . شاید یک درصد از مردم ایران امروز رو به مناسبت عید قربون جشن گرفتن و گوسفندان بدبخت رو از دم تیغ سلاخ گذروندن , باقی فقط یلدا رو جشن گرفتن و از همه جالبتر اینکه بدونیم تاثیر فرهنگ اصیل و غنی ایرانی اونقدر قوی بوده در طول تاریخ که حتا حضور عید قربون با این همه تبلیغات رو هم کمرنگ میکنه . میدونین چرا ؟
چون تمام همون یک درصد مسلمون نماهایی هم که امروز رو به مناسبت عید مش قربون جشن گرفتن , وادار شدن شبانگاهان به مناسبت یلدا تمام شب رو جشن بگیرن !!!!!

حالا چه چیزی بالاتر از اینکه ببینیم یلدای ایرانی بر عیدی وارداتی و عربی غلبه میکنه و اونو در تیرگی شب یلدا و طولانی بودنش محو و نابود و بی اثر میکنه . چه چیزی خوشتر از اینکه هیچ ایرانی ای در این روز نه تبریکی به دیگری گفت نه خرید عیدی کرد و نه لباسی نو به رسم مهمترین و اصیلترین جشن ایرانیان یعنی نوروز انجام داد . در صورتیکه در تمام جهان اسلام امروز چیزی شبیه به نوروز ایرانیان برای اونها بود . خوشی از این بالاتر ؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001