فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, October 17, 2007
حکایت پوتین و دمپایی پاره :

امروز برادر پوتین , دامن اضافة تو به ایران اومدن تا در اقدامی نمادین , قطعنامه ترکمنچای 3 رو به امضا برسونن و جناب دمپایی پاره یا احمدی نژاد هم در نقش فتحعلی شاه ظاهر شدن تا نقطه ننگ دیگه ای رو در تاریخ کشور ما رقم بزنن :

روس ها در تاریخ سیاسی ایران و کلن تمام جهان , همیشه ثابت کردن که سیاستمدارانی بی رحم و حقه باز بودن . با اینکه کلن دنیای سیاست خیلی کثیفه , ولی روس ها سابقه بسیار کثیفی در روابط سیاسی با دول دیگه دارن .
قصد تعریف یا جانبداری از هیچ کشوری نیست چون در کل استثمار کشورهای دیگه و یا ایجاد رابطه دولت های دیگه با کشورهای عقب افتاده , کلن به نفع اون کشورهاست و تا نفعی براشون نداشته باشه پا پیش نمیذارن . اما درجه اینها با هم فرق داره .
مثلن در تاریخ معاصر ایران وقتی به رابطه آمریکا با ایران یا سایر کشورها نگاه میکنیم , میبینیم که همیشه آمریکایی ها بصورت مثبت و منفی ظاهر شدن . یعنی از سویی خدماتی رو به کشور ما رسوندن و از طرف دیگه منافعی رو بدست آوردن . در کل یک رابطه پایاپای بوده و بده بستون .
انگلیسی ها که نقش قدیمی تری در تاریخ کشور ما داشتن , به ظاهر حامی و پشتیبان کشور و مردم ما بودن ولی همیشه از پشت به ما خنجر زدن و این رویه ادامه داشت تا زمانی که با قدرت گرفتن آمریکا دستشون از ایران کوتاه شد . قطعنامه های ننگین ایران و جنگ های ایران و روس و جدایی افغانستان از ایران , همگی بدست انگلیس ها انجام شد و در خفا و پشت پرده !!! در واقع عامل اصلی انگلیس ها بودن و مجریان اونها سیاستمداران نادان و دولت های متخاصم ...
اما روس ها , همیشه بطور عریان به دشمنی با کشور ما پرداختن . بدون رحم و بدون کوچکترین خدمتی به کشور یا مردم ایران , تا تونستن ملت و کشور رو چپاول کردن و سرزمینها وسیعی رو از ایران به خاک خودشون اضافه کردن . این رویه با قطع شدن حضور آمریکا در ایران شدت بیشتری هم گرفت و در دولت اسلامی به اوج خودش رسیده . متاسفانه رویه دولت اسلامی همیشه به شکلی بوده که بهترین ها رو فدای بدترین ها کرده و برای بدست آوردن منافع کوتاه مدت , از آینده روشن و با ثبات چشم پوشی کرده . روسها هم با علم به این موضوع , حداکثر استفاده رو از حضور ایران بعمل آوردن . از طرفی ایران رو بعنوان یک گروگان در مقابل آمریکا نگه داشتن و از سوی دیگه بطور دو جانبه و حتا چند جانبه از صدقه سر دولت ایران سود بردن .
کلن ما کشور جالبی هستین که شعارمون زمانی نه شرقی نه غربی جمهوری اسهالی بود و همزمان هم هواپیمای فانتوم آمریکایی داشتیم و قطعاتش بطور قاچاقی از اسرائیل وارد ایران میکردیم و مرگ بر اسرائیلمون آسمون رو جر میداد و هم میگ ها و موشک های روسی رو میخریدیم !!!!!
در سوی دیگه این ماجرا بعد از پایان جنگ هم , سیل سلاحهای بنجل روسی به ایران سرازیر شد و کشور ما احساس کرد از نظر نظامی بسیار برتره و سعی کرد در جلوی غرب شاخ و شونه بکشه در صورتیکه در عمل دولت روسیه نقشه تمام سلاحهایی رو که به ایران میفروخت , در اختیار غرب قرار میداد و سلاحهای فروخته شده ش هم یا کارآیی مفید نداشتن یا در برابر سلاحهای غربی نا کارآمد بودن و یا از رده خارج .
نیروگاه اتمی بوشهر رو هم که در عمل دیدیم که چطور چندین برابر هزینه ساخت اون رو از ایران گرفتن و در نهایت هم این کارخانه به ایران تحویل داده نشد در مقابل تهدیدات آمریکا و با بهانه های واهی مثل نبود قطعات و مشکلات مالی و .. .

امروز هم منابع دریای مازنداران رو قراره هدیه کنیم به روسها تا در مقابل در سازمان ملل و تحریم و مساله انرژی اتمی روس ها مدافع ما باشن . حکایت فرار از مار قاشیه و پناه بردن به عقرب جراره ست . روسها عملن ثابت کردن که از ایران امتیار میگیرن و دریای خزر رو تصاحب میکنن و در عمل در سازمان ملل در پشت پرده وقتی از غرب امتیازات خوبی گرفتن , بر ضد ایران رای میدن و این وسط تمام سود رو روسها بردن و ضرر اندر ضرر رو ایرانیان که هم امتیاز دادن و هم باختن ...
تا به امروز در تمام معادلات بین المللی دیدیم که روس ها اینطور معامله کردن با دولت اسلامی . همیشه در ظاهر حامی ما بودن و در عمل از غرب پشتیبانی میکردن . از اون طرف غرب رو تهدید میکردن که با ایران کاری نداشته باشه و از طرف دیگه در تمام قطعنامه ها و پیمان هایی که بر ضد ایران وضع میشد , حضور فعال داشتن و حمایت بی چون و چرا از غرب میکردن چون حقیقت اینه که روسیه داره از کیسه آمریکا اموراتش رو میگذرونه !!!
امروز که پوتین و دمپایی پاره کنار هم قرار گرفتن ناخودآگاه دلم لرزید ... در زمان جنگ جهانی دوم ایران سعی زیادی کرد تا امتیاز نفت شمال رو به روسها نده و موفق شد در نهایت استالین رو با کمک دول غربی شکست بده . هدف اصلی شاه این بود که منابع نفت شمال رو برای آیندگان محفوظ نگه داره ولی امروزه این منابع دارن تاراج میشن و شدن وسیله ای برای رسیدن به نیات پلید مشتی دیوانه زنجیری . رابطه کشور ما اینقدر با دول دیگه خرابه که هیچ کشوری پا جلو نمیذاره تا از منافع ایران در این دریا حمایت کنه . روسها هم که حامی ما هستن , در واقع باج گیر اصلی به حساب میان و بزرگترین سهم رو دارن میبرن و سایر کشورهای حاشیه خزر هم با حمایت روس ها و آمریکا , باقی سهم ایران رو دارن تصاحب میکنن و این سهمیه که امروز از این دریا قراره نصیب ما بشه !!!
دولتمردان نادان ما اگه شعور سیاسی و آینده نگری داشتن , سهم ایران امروز خیلی بیشتر بود و به عبارتی وضع کشور و مردم خیلی بهتر بود . توافقات پشت پرده ایران و امارات در مورد 3 جزیره و پشت سر اون اعلام دولت امارات مبنی بر عدم اجازه به آمریکا برای حمله به ایران رو هم دیدیم و حمایت روسیه از ایران در قبال دریافت سهم ایران رو هم خواهیم دید ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001