فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, October 30, 2007
جشنهای 1400 ساله :

بسیاری از تحلیل گران مسائل خاورمیانه , برپایی جشن های پر شکوه 2500 ساله توسط محمدرضا شاه پهلوی ( ره ) رو سر آغاز سقوط این رژیم دونستن . علت اون رو خرج های بی حساب و کتاب و بریز و بپاش های وحشتناک و بی دلیلی ذکر کردن که با وجود اینکه کشور در اقتدار و ثبات کامل اقتصادی به سر میبرد و حتا بسیاری از کشورهای غربی از ایران وام دریافت میکردن , اما این خرج های عظیم سبب شد نیمی از مردم ایران نسبت به رژیم شاه بدبینی پیدا کنن و این خرجها رو بی دلیل و اصراف دونستن . خیلی از سیاستمداران رژیم شاه هم که امروز زنده هستن بر این عقیده هستن که این جشن ها سرآغاز یک سقوط آرام و شکل گیری افکار افراطیونی مثل خمینی بود که شعار کذایی حمایت از مستضعفین رو سر لوحه مبارزاتش قرار داد و سبب شد در نهایت در کودتای ننگین سال 2537 انقلابیون بر نظام شاهنشاهی چیره بشن :

امروز , حال و هوای ایران شباهتی هر چند کم به اون دوران اما تا حدی یادآور اون دورانه یعنی دوران فروپاشی و آخرین روزهای رژیم اسلامی . رژیم امروز ایران بعد از 28 سال نفی فرهنگ ایرانی و تلاش برای شستشوی مغزی جوانان و مردم در ضدیت با فرهنگ ایرانی و تحخریب ارزشهای اصیل ایرانی و سعی کردن در جایگزین کردن فرهنگ وارداتی اعراب بجای فرهنگ اصیل ایرانی و یا قرار دادن اعیاد اسلامی – عربی بجای اعیاد باستانی ایرانی , بالاخره در اقدامی نمادین تولد کوروش بزرگ رو یک جشن اعلام و اونو روزی پر افتخار برای ایرانیان نامید !
جالبه بدونین که از روز اولی که انقلاب در ایران شکل گرفت و متعاقب اون انقلاب فرهنگی عقیدتی در ایران انجام شد , در متن کلیه کتابهای درسی از دبستانی تا دبیرستان , نظام شاهنشاهی به نظامی طاغوتی معروف بوده و سلسله پر افتخار و با شکوه هخامنشی و سایر سلسله های ایرانی بعد از اون رو سلسله هایی ضد اسلامی و طاغوتی و غیر مردمی اعلام نمودن . تمام کتابهای درسی ما در دوران دبستان به بدگویی از کوروش و داریوش و تمامی شاهان ایرانی پرداخته شده بود و در دنباله , تاریخی رو گنجونده بودن بنام تاریخ اسلام که در اون به مدح و تعریف از محمد و اسلام و تاریخ اسلام می پرداخت و بجای اینکه بچه ها رو با تاریخ ایران آشنا کنن با تاریخ پیغمبران و عرب ها آشنا میکردن وو بطور خیلی خلاصه تاریخ بعد از اسلام رو بهش میپرداختن تا به شاهان نالایق قاجار میرسید و بعد سلسله پهلوی رو که یکی از بهترین و تاثیر گذارترین و آبادگرترین سلسله های ایرانی بود رو , به باد بدترین توهین ها و انتقادات میگرفت !

حال با این اوصاف وقتی یک درس خونده در سیستم مکتبی انقلاب با اون شستشوهای مغزی گسترده , بعد از 28 سال یهو میبینه که از کوروش بزرگ دارن تقدیر میکنن , بیدرنگ به این قضیه مشکوک میشه ! شک هم داره . چرا که یادمون باشه امسال سال اتحاد ملی و انسجام اسهالی " اسلامی " لقب گرفته ! سالی که در اون سعی شده مردم رو با هر زور و ضربی که شده متحد با دولت نشون بدن در صورتیکه در این سال عمیق ترین شکاف بین مردم و دولت شکل گرفته و هر روز مخالفت و نفرت و بدبینی و شک و دوری و مخالفت مردم از این نظام بیشتر و بیشتر میشه طوریکه حتا در بین سران و بزرگان این نظام هم مخالفانی بسیار جدی بر ضدیت با دولت نهم دارن بسیج میشن !
حال , پرداختن به موضوعاتی نظیر بزرگداشت کوروش , تنها میتونه یک دستمایه مسخره و یک سیاست ریاکارانه برای نزدیک شدنی سوری به مردم باشه با سوء استفاده از پرداختن به علائق مردم . در صورتیکه جایی برای این صحبت ها دیگه باقی نمونده .
از مشخصه های جالب مردم ایران زمین این بوده که در بین تمام ممالک جهان تنها کشوری هستن که مسلمونن و در کنارش عاشق تمدن غربی و در عوض بسیار پایبند و مقید به فرهنگ اصیل ایرانی و رسوم ایرانی طوریکه با گذشت 7000 سال و تجزیه ممالک پارس و روی کار اومدن دولت ها و پادشاهان خونریز و گاه عادل و ویرانگر و ... هرگز و هرگز فرهنگ و تمدن ایرانی نابود نشده و اونو در هر مقطع سخت زمانی حفظ کردن و این از مشخصه های ریشه دار بودن یک فرهنگه غنی و باستانیه !

همه ما باید یادمون باشه که احمدی نژاد , رئیس جمهور بی شرم و نالایق ایران , دستور به آبگیری سد سیوند , یگانه نشانه تاریخ و هویت ایرانی داده و حال همین مردک مفلوک و ضد ایرانی , میخواد یاد کوروش و تاریخ 2500 ساله ایران زمین رو گرامی بداره ؟
یادمون باشه شدیدترین و بدترین تخریب ها در میراث فرهنگی کشور و بناهای باستانی بجا مانده از سلسله های پادشاهی و مخصوصن هخامنشیان در این رژیم و در دولت احمدی نژاد صورت گرفته و قطع بودجه سازمان میراث فرهنگی هم از دستاوردهای دولت احمدی نژآد بوده . حال این دولت در صدد بدست آوردن وجهه بین مردم با سوء استفاده از پاس داشت میراث ایرانیانه ؟ یا باز خیالات برش داشته که با این عمل میتونه کاستی ها و گندکاری ها و وعده های پوچ خودش رو لاپوشونی کنه ؟ دولتی که خود میراث ایرانیان رو به یغما میبره و ویران میکنه و با تمام قوا سعی در حذف اونها با فرهنگ خرافی اسلام افراطیه آیا میتونه لایق باشه ؟ قضاوت با شما ...

فکر میکنین اینها لیافت اینو دارن که با کوروش مقایسه بشن ؟ پس بخونین تا متوجه بشین کوروش بزرگ کی بود و اینها کین :

- اينك كه به ياري مزدا ، تاج سلطنت ايران و بابل و كشورهاي جهات اربعه را به سر گذاشته ام ، اعلام مي كنم : تا روزي كه من زنده هستم و مزدا توفيق سلطنت را به من مي دهد دين و آيين و رسوم ملتهايي كه من پادشاه آنها هستم ، محترم خواهم شمرد و نخواهم گذاشت كه حكام و زير دستان من ، دين و آئين و رسوم ملتهايي كه من پادشاه آنها هستم يا ملتهاي ديگر را مورد تحقير قرار بدهند يا به آنها توهين نمايند .
" دولت نهم مخالف سر سخت زبان ها و آیین های قومی و مخصوصن زبان ترکی هست . با قومیت ها به شدت و توهین رفتار میکنه و تمام استاندارانش سعی دارن تا با آیین های مختلف ایرانی مبارزه کنن . لرها و بلوچ ها و ترکها و خوزستانی ها رو مورد شدیدترین تحقیرها و بی مهری ها قرار میده و به آیین های بهایی و سنی و صوفی و ... هیچ احترامی نمیذارن که هیچ , تک تک علما و پیروان این فرقه ها رو بازداشت یا ترور و شکنجه میکنن و اماکلن مقدس اونها رو تخریب "

- من از امروز كه تاج سلطنت را به سر نهاده ام ، تا روزي كه زنده هستم و مزدا توفيق سلطنت را به من مي دهد ، هر گز سلطنت خود را بر هيچ ملت تحميل نخواهم كرد و هر ملت آزاد است ، كه مرا به سلطنت خود قبول كند يا ننمايد و هر گاه نخواهد مرا پادشاه خود بداند ، من براي سلطنت آن ملت مبادرت به جنگ نخواهم كرد .
" دولت نهم دولتی هست که فقط مذهب اسلام افراطی رو ترویج میکنه و تاکیدش روی مذهب شیعه ست و سایر پیروان رو به شدت سرکوب میکنه و مخالفان رو به قتل میرسونه "

- من تا روزي كه پادشاه ايران و بابل و كشورهاي جهات اربعه هستم ، نخواهم گذاشت ، كسي به ديگري ظلم كند و اگر شخصي مظلوم واقع شد ، من حق وي را از ظالم خواهم گرفت و به او خواهم داد و ستمگر را مجازات خواهم كرد .
" ظالمترین و بی کفایت ترین دولت جمهوری اسلامی و یادآور خاطره تلخ سلسله قجرها از آغاز تا به امروز دولت احمدی نژآد بوده با 100% انزجار و نفرت و مخالفت مردمی "

- من تا روزي كه پادشاه هستم ، نخواهم گذاشت مال غير منقول يا منقول ديگري را به زور يا به نحو ديگر بدون پرداخت بهاي آن و جلب رضايت صاحب مال ، تصرف نمايند .من تا روزي كه زنده هستم ، نخواهم گذاشت كه شخصي ، ديگري را به بيگاري بگيردو بدون پرداخت مزد ، وي را بكار وادارد .
" دولت نهم و وابستگان و عمال اون تمام سعی خودشون رو برای چپاول و تاراج این مملکت بکار بردن طوریکه وقتی در دولت خاتمی قیمت نفت 20 تا 40 دلار بود , ایران ذخیره ارزی 10 میلیارد دلاری داشت و امروزه با بهای 100 دلاری نفت , حساب ذخیره ارزی ایران صفر شده و این پولها چه شده ؟ الله اعلم "

- من امروز اعلام مي كنم ، كه هر كس آزاد است ، كه هر ديني را كه ميل دارد ، بپرستد و در هر نقطه كه ميل دارد سكونت كند ،مشروط بر اينكه در آنجا حق كسي را غصب ننمايد ،و هر شغلي را كه ميل دارد ، پيش بگيرد و مال خود را به هر نحو كه مايل است ، به مصرف برساند ، مشروط به اينكه لطمه به حقوق ديگران نزند .
" امروزه کسانیکه مذاهبی غیر از اسلام یا 3 مذهب تایین شده از نظر این رژیم یعنی کلیمیان و ارامنه و زرتشتی ها رو داشته باشن محکوم به مرگ , فرار , شکنجه و تبعید شدن و با سایر اقلیت های مذهبی به بدترین شکل ممکن رفتار و محرومیت ها و نبعیض های شدیدی بین اونها با مسلمانان شیعه وضع میشه "

من اعلام مي كنم ، كه هر كس مسئول اعمال خود مي باشد و هيچ كس را نبايد به مناسبت تقصيري كه يكي از خويشاوندانش كرده ، مجازات كرد . مجازات برادر گناهكار و برعكس به كلي ممنوع است . اگر يك فرد از خانواده يا طايفه اي مرتكب تقصير ميشود ، فقط مقصر بايد مجازات گردد ، نه ديگران .
" امروزه وقتی یکی از مخالفان رژیم دستگیر میشه , خانواده ش رو هم مورد شکنجه قرار میدن و به گروگان میگیرن و تهدید میکنن و آزار و اذیت میکنن "

- من تا روزي كه به ياري مزدا ، سلطنت مي كنم ، نخواهم گذاشت كه مردان و زنان را بعنوان غلام و كنيز بفروشند و حكام و زير دستان من ، مكلف هستند ، كه در حوزه حكومت و ماموريت خود ، مانع از فروش و خريد مردان و زنان بعنوان غلام و كنيز بشوند و رسم بردگي بايد به كلي از جهان برافتد .
" در زمان شاهشاه آریامهر وقتی خبر فروش یک دختر ایرانی به دربار رسید , شاه شخصن به اون کشور عربی رفت و دختر رو تحویل گرفته و بانیانش رو به شدیدترین شکل تنبیه کرد و زهر چشمی از اون کشور گرفت که در تاریخ سیاسی اون کشور همچنان حک شده , و امروز افتخار دولت ماست : فروش زنان و دختران ایرانی به کشورهای عربی و پاکستان و هزار و یک جای دیگه ... "

- و از مزدا خواهانم ، كه مرا در راه اجراي تعهداتي كه نسبت به ملتهاي ايران و بابل و ملتهاي ممالك اربعه به عهده گرفته ام ، موفق گرداند .
" ما هم خواستار این هستیم که تعهد خودمون رو نسبت به ترور و قتل و تجاوز به مردم کشورهای عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین و ... با موفقیت کامل به انجام برسونیم "

حالا آیا بین این پادشاه عادل با این نظام شباهتی میبینین ؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001