فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, September 25, 2007
گمانه زنی در مورد سفر احمدی نژاد به آمریکا :

سفر اینبار رئیس جمهور تروریست و جنگ طلب و بیسواد ایران و نماینده رژیم آخوندی , و نه نماینده مردم ایران به سازمان ملل و کشور آمریکا , آبستن حوادث بسیار مهمیه که به زودی شاهد پیامدهای اون خواهیم بود . این سفر از نقطه نظر استراتژیکی نقش بسیار مهمی رو در آینده ایران و هماهنگ کردن کشورهای جهان بر ضد رژیم ایران و تقویت جبهه متحد , بازی میکنه و هدف از دادن ویزا به احمدی نژاد و مخصوصن اجازه گفتگو در دانشگاه معتبر کلمبیا , به همین دلیل بوده . در زیر چند گمانه زنی در مورد این سفر ویژه رو با هم مرور میکنیم :

- اولین بهره برداری سیاسی که آمریکا از این سفر میکنه اینه که میدونه مطالبق معمول احمدی نژاد صحبت کردن مثل انسان رو بلد نیست و برای جنجال آفرینی و هیاهو در منطقه خاورمیانه اومده و اهدافش فقط مصرف داخل کشوری داره و بس و بنابراین مثل همیشه افسار گسیخته هر اراجیفی رو تلاوت میکنه . همین صحبت های خاص احمدی نژاد میتونه دستاوردهای عظیمی رو ایجاد کنه برای غرب . مثلن مساله هالوکاست که احمدی نژآد بعنوان دیوانه ترین رئیس یک کشور اونو رد کرده , یکی از بهترین بهانه هاست برای دول غرب و مخصوصن آمریکا که نشون بدن ایران کشوری حامی تروریسم و جنگ طلبه . اگه احمدی نژآد یکبار دیگه در رد هالوکاست یا مسائلی شبیه به اون صحبت بکنه , تمام کشورهای جهان که اینبار به شکلی مرموز روی احمدی نژاد زوم کردن , یکصدا چنان جنجال تبلیغاتی ای رو راه می اندازن , مثل عراق , که افکار عمومی مردم جهان پذیرای یک نبرد عظیم به ایران و بر اندازی رژیم ایران بشه !

- نکته بعد سفر احمدی نژآد به آمریکا از قبل از ورودش با جنجال های خبری بی سابقه ای روبرو شده . مردم آمریکا برای اولین بار در تاریخ این کشور بر ضد یک رئیس جمهور تظاهرات به راه انداختن و این درست چند روز بعد از تظاهرات آمریکایی ها بر ضد جنگ با ایران بوده . به عبارتی امروز با اومدن احمدی نژاد به آمریکا افکار عمومی این کشور با یک پدید ضد بشری روبرو شدن . شخصی که در کشور خودش حداقل آزادی ها رو از بین برده . حامی درجه یک تروریسم اسلامی و بین الملل هست . سلاح به شورشیان عراق و القاعده و طالبان و سنی ها و شیعه ها و خماس و خزب الله میده .حمایت مالی عظیمی از تروریسم داره . هیچ نوع آزادی در داخل کشورش وجود نداره و سرکوب شدید مردم رو پیش رو قرار داده و حالا این آدم قدم به آزادترین کشور جهان گذاشته تا در سازمان ملل در مورد دموکراسی و آزادی و حقوق بشر و ... سخنرانی کنه ! این مساله بسیار مضحک و دستآوریزی جالب برای غربه و میتونه ازش بعنوان حربه ای برای یکصدا کردن افکار عمومی آمریکا بر ضد این شیطان مجسم یعنی احمدی نژاد و رژیم استفاده کنه .

- نکته بعد حضور احمدی نژآد در دانشگاه کلمبیا ست . هنوز چند دقیقه ای مونده به این سخنرانی , تمام سناتورهای آمریکایی این دعوت رو اشتباه محض دونستن و محکومش کردن . دانشجویان و اساتید اون دانشگاه هم به همچنین . مردم آمریکا و ایرانیان هم این حضور رو محکوم کردن . ولی رئیس دانشگاه یک حرف بسیار جالبی زد . گفت : ما هدفمون از حضور احمدی نژآد در دانشگاه به چالش کشیدن این فرد بوده !!! یعنی به عبارتی احمدی نژآد با حکایت اره در کون مواجه شده . ازش در مورد هالوکاست سوال خواهد شد و آزادیهای مدنی در ایران و حقوق بشر و تروریسم و ... اگر منکرش بشه , براش هزاران دلیل میارن و همچنین صحبت هاش رو پخش میکنن که شما در اینجا گفتی هالوکاست رو رد میکنی ؟ اگر قبول کنه چنین مسائلی هست , اینبار قبر خودش رو در ایران کنده و آقایان ترتیبش رو میدن . به عبارتی حضور احمدی نژاد در این دانشگاه یک توطئه از قبل طرح ریزی شده بوده و هدف فقط ضایع کردن احمدی نژاد و نشون دادن کراماتش (!) به مردم آمریکا و افکار عمومی جهان بوده تا نشون بدن این فرد فقط به دنیال دیوانگی و جنگ طلبی هست و بس . وگرنه فکر نکنین رئیس یک دانشگاه معتبر و یا یک کشور ابرقدرت اینقدر کودن میتونن باشن که اجازه بدن یک حیوون توی دانشگاهشون عر و گوز کنه ! از طرفی هم اگه این ها جور در نیاد , باز هم چیزی از دست نرفته و بیشتر به نفعشون شده . به این دلیل که جامعه فرهیخته آمریکا میفهمن که دیگه نمیشه به یک حیوان انسان نما اعتماد کرد و دیپلماسی و گفتگو دیگه نتیجه ای نداره و این یعنی حامیان گفتگو و راه حل های دیپلماتیک , مایوس میشن و به حامیان جنگ میپیوندن و این همونیه که آمریکایی ها میخوان !!!!

- اما دو مورد آخر و یک گمانه زنی در حد یک به صفر . مواردی که کمتر کسی بهشون فکر میکنه :

- ترور احمدی نژآد در ایران . به سالها قبل بر میگردیم . زمانیکه رجایی یا خلف احمدی نژاد در سازمان ملل پای خودش رو نشون داد و آثار شکنجه های ساواک رو به دنیا آشکار کرد , به محض برگشتن به ایران , ترورش کردن . آیا هدف از فرستادن احمدی نژاد هم همین بوده ؟ شایعه ای که در زمان ریاست جمهوریش بر سر زبونها بود که اون رو هم مثل رجایی ترور میکنن ؟
- مورد بعد .کودتا ! باز هم به سالها قبل بر میگردیم و به کشور رومانی . چائوشسکو رهبر رومانی زمانیکه به ایران اومد , 3 روز بعد خبر رسید که در رومانی کودتا شده . زمانی که به رومانی بازگشت , گرفتن و اعدامش کردن و تمام .

آیا سرنوشت احمدی نژآد هم اینطور رقم میخوره ؟ بسیار بعیده . ولی هر چیزی شدنیه . به هر حال این سفر بر خلاف سفرهای گذشته احمدی نژآد , یک سفر بسیار مفتضحانه خواهد بود و باعث سر شکستگی رژیم ایران , و نه مردم ایران . این سفر دست آمریکا و غرب رو برای حمله به ایران بسیار بازتر خواهد کرد و افکار عمومی مردم جهان بر ضد دولت ایران رو خشمگین تر و متحدتر با دولتهاشون . پروژه سقوط یا همون انقلاب مخملی یا کودتای خزنده ای که دولت احمدی نژاد اینقدر در موردش سخن پراکنی کرده و میکنه , در واقع همین اعمال خودش بوده که با دست خودش باعث نابودی این رژیم میشه . من همیشه احمدی نژآد رو گورباچف ایران میدونم چون اومدن احمدی نژاد باعث وارد اومدن ضربات جبران ناپذیری به پیکر انقلاب و رژیم ایران شد . هر چند رژیم ایران مدعیه که با قدرت در تمام صحنه ها حضور داره و نیروی نظامی قدرتمندی داره , ولی از درون ، این رژیم در حال اضمحلال و نابود شدنه . اختلافات و چند دستگیهای شدید و شکاف عمیق بین سران نظام همگی حکایت از یک حادثه غیر قابل پیشبینی در آینده ای نه چندان دور میکنه . اینو بیاد داشته باشیم که هنوز حرکت عمومی مردم ایران شروع نشده و کلید نخورده . حرکت های کارگران و معلمان و دانشجویان تنها هشدارها و ناملایمات قبل از طوفان بودن وگرنه اینکه فکر کنیم رژیم بتونه جلوی 80 میلیون نفر که همصدا بلند شدن در بیاد , توهمی بیش نیست . 28 سال قبل ساواک ایران که حتا از سیا و موساد هم برتری هایی چند پیدا کرده بود در مقابل 25 میلیون مردم ایران که متحد شده بودن به ذلت افتاد و در نهایت منحل شد . آینده در هر صورت نوید بخش آزادی مردم ایرانه ولی من شک دارم این آزادی به سادگی و بدون خونریزی به دست بیاد . مردم ایران گروگان رژیمی هستن که برای نجات خودش حتا از کشتن و قربانی کردن و فروختن گروگانهاش ابایی نداره . امیدوارم تکرار حوادث افغانستان و عراق گریبان ما رو نگیره که در اونصورت فرقه ها و قومیت هایی که در ایران هستن به مراتب پیچیده تر و گسترده تر از این دو کشورن و 28 سال ظلم و سرکوب و فشاری که به مردم وارد اومده , زمانیکه این انرژی عظیم رها بشه , دوست و دشمن رو نمیشناسه و حمام خون از هر طرف راه می افته و میشه قوز بالا قوز و در نهایت حاصلی جز تباهی و یا تجزیه ایران انتظارمون رو نمیکشه . فقط به قول قدیمی ها میتونیم بگیم و امیدوار باشیم که : هر چه پیش آید خوش آید ...

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001