فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, August 31, 2007
ماجراهای ذکریای رازی , ( بحث شیرین الکل و نماز ) :

این سلسله مطالب رو مخصوص امت کفار المسلمین مینویسم و دو دستی و با تمام وجود تقدیم ساقی وبلاگستان , خسن آقا میکنم . باشد که آمرزیده شوند . آقا من هی میخوام یه چیزایی رو ننویسم شماها نمیذارین و هی میگین بگو ! باشه ما هم که هلاک رفاقتیم , چشممون کور ! میگیم ! آما , هر چی شد پای شما فلان شده ها :

این فک و فامیل ما توی خل و چلی رو دست ندارن . قبلن هم گفتم که نیمی از اونها مذهبی هستن . نیمی نیمچه مذهبی هستن ! نیمی کافر هستن و نیمی هم صد رحمت به شیطان پرست ها که روی ابلیس رو هم سفید و خط خطی کردن !!!! بین این دسته جات , اون دسته مومن – مذهبی هاشون خیلی باحالن و من میمیرم برای اونها ! چون اینها اعتقادات و دینداریشون بقول معروف همون باید بخوره تو فرق سر رهبر و به درد عمه جاتشون میخوره و بس !
البته یکی از علت های با حال بودنشون اینه که اینها تا نیمه عمرشون اصلن از مذهب و وجدان و شرف و انسانیت چیزی سرشون نمیشد و یه 40 – 50 سالی رو تخته گاز در راه لامذهبی تاختن . بعد که موهاشون سفید شده و جسمشون به روغن سوزی افتاده و مال و اموالی جمع کردن که از دسته پارو هم بالا رفته , یهو خدا رو کشف رمز یا زهرا کردن و فهمیدن که خدایی هم هست و شدن برای ما مذهبی و جا نماز آبکش و کاسه داغتر از آش !!!!!
تا اینجای قضیه چندان عجیب نیست . چون تقریبن 100% مردم ایران وقتی به اواسط عمر میرسن یهو مومن میشن و نماز خوان و روزه بگیر و نذری بده و .. ! ولی یکی از خصوصیات این خانواده گل و بلبل ما اینه که اینها به شکل فجیعی خل وضع تشریف دارن و قوانین اسلام رو مثل حکومت اسلامی رعایت و اجرا میکنن !
مثلن دولت آخوندی ایران رو دیدین ؟ این ملاهای حروم زاده هر دستور و قوانین و شرع و شریعتی که در دین اسلام وجود داشته و داره رو به نفع منافع خودشون تنظیم کردن و هر جا صرف و نفع داشته همه چی رو از دم حلال و گواراتر از آب خوردن اعلام کردن و هر جا ضرر بوده به منافعشون , حرام شده ! مثلن رقص رو چند روز پیش برای جلب جهانگرد آزاد اعلام کردن و گفتن اگر مقصود جلب جهانگرد باشه , حلاله . با این حساب اگه خردادیان هم بیاد ایران و برای جلب جهانگردان قر و قمیش بیاد , آیت الله هم میکننش و دیگه مثل دفعه قبل که داشت به مردادیان تبدیل میشد در هتل اوین , نمیشه !!!! یا مثلن ربای اسلامی یا همون بانکداری اسلامی رو میگن حلاله ! فاحشگی شرعی یا صیغه و عقد و ازدواج موقت هم برای تامین زیر شکم امت اسلام حلاله و همینطوری بگیر برو تا آخرش !!!
حالا این خانواده ما هم هر جا دیدن به نفعشونه و راحته و تو چشم میزنه و براشون کلاس و موقعیت میاره , مذهب رو تحویل گرفتن و هر جا دیدن صرف نداره , بیخیالش شدن و درسته ریدن بهش :

این عموی من هم یکی از اولین این آدمهاست که مذهب رو از در عقبش دریافت کرده و اعتقاداتی داره که در نوع خودش بینظیره ! اول اینکه این آدم برای خودش یه پا ذکریای رازی تشریف داره و البته این لقبیه که من روش گذاشتم به علت علافه فجیع به الکل . قدیم ها , به هفشده سال پیش این آقا هنوز دچار نور ایمان نشده بودن و در مواقع عادی نمیشد کنارش سیگار روشن کرد چون ممکن بود یهو شعله بگیره یا منفجر بشه !!!! آب هم میخورد حالت تهوع بهش دست میداد و میبردنش بیمارستان ! از اون آدمهایی بود که بجای هروئین باید روزانه به خودش چند لیتر اتانول و ابسلوت تزریق میکرد تا بتونه میزون باشه !!!! اینبار اما دوبی که بودیم , با پدیده عجیبی روبرو شدم !!!! آقای ذکربای رازی نماز میخوندن !!!!!
جل الخالق که آدم چه چیزهایی در امت اسلام میبینه ! یکی دو بار که اومد پیشم براش آبجو آوردم تا خنک بشه , طبق عادت همیشگی خودش . ولی گفت دیگه آبجو نمیخورم . تعجب کردم ! گفت که آبجو برای سلامتیش ضرر داره و از طرفی هم چون نماز میخونه , آبجو نمیخوره !!! چند روز بعدش زن عموم رو دیدم و بهش گفتم : میبینم که شوهرت به راه راست هدایت شده ؟ گفت : نه بابا ! جدی نگیر ! شوخی کرده ! گفتم : باور کن ! وقتی اومده بود پیشم بهش آبجو دادم و نخورد و گفت دیگه نمیخورم . گفت : آره ! آبجو نمیخوره در عوض کنیاک و ویسکی میخوره !!!!!!
خلاصه بعد معلوم شد آقا بخاطر اینکه آبجو سردیه و چاق کننده ست , نمیخوره و در عوض ویسکی میخوره که هم عروقش باز بشه و هم برای سلامتیش مفیده !

این گذشت تا اینکه رسیدیم به پارتی ای که تو دوبی داده بودم . بطور عادی بخواهی تو دوبی پارتی بدی نمیشه و یا ورشکست میشی چون مشروب فروشی نیست و آزاد هم بخواهی بخری , کالیبرت گشاد میشه !!!!! علاوه بر پول مشروب باید یک سوم بیشتر هم به آقای دلال بدی و حالا وقتی یه مهمونی باشه که نصفشون ایرانی هستن و با الکل دوش میگیرن و به خودشون تنقیه ش میکنن , اصلن به صرفه نیست که چنین دست و دلبازی ای بکنی !!!! این شد که ما هم به اتفاق شریک عموم دو تایی رفتیم عجمان برای خرید مشروب .

" این کشورهای عربی خیلی باحال هستن . یکی ندونه فکر میکنه اومده تو سرزمین وحی ولی وقتی چم و خم کار رو کشف میکنه , میبینه که نه بابا ! صد رحمت به لس آنجلس !!!! مثلن نمیدونم شما عربستان سعودی رفتین یا نه ؟ این عربستان کشور خیلی باحالیه ! مثلن دو تا شهر خفن داره به اسم مکه و مدینه ! شما در این دو شهر وجودش رو دارین مشروب بخورین یا کار خلاف شرع اسلام انجام بدین ! سرتون رو با شمشیر قطع میکنن یا شلاقتون میزنن و قطع عضو و ... کمترینشه ! دیگه اینکه به دست وهابی ها ترور نشین , شانس آوردین ! اما در همین خراب شده یه شهری هست به اسم جده که کانون فساد عربستان به شمار میاد و پر از زن بی حجاب و مشروبات الکلی و اجناس آمریکایی و ... هست ! یه نکته جالبتر اینکه چون همه چیزش رو آمریکایی ها و در واقع غربی ها ساختن توالت تمام هتل هاش هم رو به سوی کعبه ست !!!!!!!
امارات هم یه چیزی تو همین مایه هاست ! ابوظبی و دوبی و چند شهر دیگه شما کارهای خلاف شرع نمیتونین چندان انجام بدین . ولی در عجمان که یکی از شهرهای امارات هست , شما مظاهر آشکار تمدن غرب رو کاملن میبینین !!!!! به همین ترتیب بگیر برو تو بحرین و قطر و کویت و ... "

خلاصه ماهم رفتیم به این شهر برای خرید مشروب و صندوق عقب ماشین رو تا جایی که جا داشت مشروب پر کردیم و حدود 6500 درهم خرید کردیم ! به عبارتی یک میلیون 650 هزار تومن ناقابل ! که اگه میخواستیم آزاد بگیریم حدود 3 میلیونی میشد . این عموی ما هم تا دستش اومد خورد و فقط دو بطر ویسکی رو آقا برای خودشون برداشتن که یکی رو بخورن و یکی رو هم ببرن خونه تنقیه کنن به خودشون !!! حالا این مهم نیست اما نکته بسیار مهم در رابطه الکل و نمازه !!!!
- اگه شما یک گیلاس مشروب بخورین تا 24 ساعت این الکل در خون شما باقی میمونه . در مدت یکساعت الکل از بازدم شما خارج میشه و بعد از اون در خون شما همچنان موجوده تا به تدریج دفع بشه . یعنی اگه شما یک گیلاس ویسکی بنوشین , تا یکساعت از طریق بازدم میتونن تشخیص بدن شما الکل نوشیدین و تا 24 ساعت بعد هم از طریق آزمایش خون میتونن بفهمن شما الکل مصرف کردین . به همین دلیل در قوانین رانندگی اروپا شما مجاز هستین هر یکساعت فقط یک پاینت آبجو بنوشین و بیش از اون زندان و جریمه داره و یا نباید رانندگی کنین . کبد هم به این علت آسیب میبینه که مجبوره الکل رو که یک ماده معلق و نامحلول و ناخالص در خون هست رو تصفیه کنه و از خون خارج کنه . قسمت بعدی از طریق ادرار و تعریق و دفع از کلیه و مثانه خارج میشه از بدن ! به همین دلیل هم فشاری سنگینی هم به کبد و هم کلیه ها میاد و برای همینه که آدمهای الکلی که بیش از حد الکل مینوشن کبدشون از بین میره و سرطان کبد میگیرن ! اگه الکل چوب یا الکل مشروب تقلبی یا همون متانول بنوشین و مسموم بشین , درمانش اینه که الکل یا اتانول با خلوص 97% درجه مستقیم به رگتون تزریق میکنن تا بین اتانول و متانول جدایی پیش بیاد و از بدن سریع دفع بشه . در واقع ترکیب اینها مثل آب و نفت میمونه تقریبن . البته در چنین حالتی شخص به عرش میرسه چون وقتی به شما الکل خالص تزریق کنن , مستی که هیچ , به هپروت میرین !!!!! نکته بعد اینکه از طریق آزمایش های خاص در پزشکی قانونی تا 40 روز میتونن بفهمن که شما الکل نوشیدین . یعنی اثر الکل در بدن تا 40 روز در سلول ها باقی میمونه بطور نامحسوس !!!!
حالا کار عموم رو ببینین چقدر جالب بود . آقا وقتی عصر اومد پیش ما , رفت اول نمازش رو خوند و بعد هم نشست پای عرق خوری تا بوق سگ ! فرداش هم بیدار شد انگار نه انگار و دوباره نماز و ... ! سوال من اینه که چرا ما مذهب رو بعنوان یک وسیله تحمیلی بهش نگاه میکنیم و رفع تکلیف اجباری و زورکی ؟ انجامش میدیم برای اینکه انگار چاقو زیر گردنمون گذاشتن تا انجامش بدیم ولی دریغ از اینکه از صمیم قلب باشه ! حجاب هم همچنین . توی دوبی من ایرانی های زیادی رو میدیدم که همه مانتو و روسری داشتن و میخواستن بگن ما با حجابیم , ولی باقی قسمت های بدنشون هیچ شباهتی به یک زن محجبه نداشت ! دامن چاکدار پوشیده بودن و تا زیر یه خم شون هم معلوم بود . آستین های مانتو تا یه وجب بالای مچ بود و ناخن های بلند و لاک زده و آرایش غلیظ و ... ! خب آخه شما میخواهین چی رو ثابت کنین ؟ که فقط اسمن مسلمونین ؟ که نماز میخونین ؟ بخوره تو فرق سرتون این دینداری و اسلامتون که بدتر دارین به گند و گه میکشین دین و اعتقادات رو . نمیتونم درک کنم چرا خیلی از مسلمونها میخوان به هر شکلی ثابت کنن که مسلمون هستن ؟ کجای اسلام گفته عرق بخور و بشین نماز بخون ؟ کجای اسلام گفته : روسری سرت کن و زیر شکم و پر و پاچه ت رو بریز بیرون ؟ به نظر من مسلمونهایی از این دست رو باید فقط کشت . چرا وهابی ها و سایر فرقه های دین اسلام چشم دیدن ایرانی ها و مخصوصن شیعه ها رو ندارن ؟ دلیلش فقط همینه !
چون ایرانی ها اصلن مسلمون نیستن . ایرانی ها تنها پیروان دین اسلام هستن که عاشق آمریکایی ها و فرهنگ و تمدن غرب هستن و فرهنگ غرب رو ستایش میکنن و کاملن هم پذیرفتنش . همه زندگیشون کاملن غربیه ولی دم از اسلام میزنن ! ایرانی ها تنها جانورهایی هستن که زنا میکنن , افیون میکشن , گوشت خوک میخورن , عرق میخورن , دزدی و پدر سوختگی میکنن , بی حجاب و بد حجاب هم هستن , اما داعیه مسلمونیشون کون آسمون رو جر واجر میکنه !!!! در ترکیه , پاکستان , افغانستان , کشورهای عربی و کلیه ممالکی که داعیه اسلام دارن یک نمونه مسلمون شبیه به مسلمونهای ایران اگه پیدا کردین منو از وسط نصف کنین !!!!!
زنهاشون محبه کامل هستن ! مردهاشون بطور 100% به دستورات اسلام احترام میذارن و اگه نماز میخونن , لب به مشروب نمیزنن ! بچه هاشون از دم نماز خون هستن و قرآن خون . در طول روز نماز جماعت میرن . برای دینشون جون میدن و اجازه نمیدن کسی اعتقاداتشون رو مسخره کنه ولی ایرانی ها چی ؟
پدره نماز خونه , مادره نیست ! مادره هست , پدره نیست ! بچه ها نماز به تخم و تخمدونهاشونم نیست ! پدره نماز میخونه , به همسرش خیانت میکنه و عرق میخوره و دروغ میگه و هزار کثافت کاری میکنه ! مادره به نوعی دیگه ! بچه ها هر کدوم یه فرقه ! موسیقی و رقصشون به راهه و بعد داعیه مسلمونی دارن . یا جالبتر . میبینی طرف نه عرق میخوره نه نماز میخونه نه روزه نه هیچی ولی بعد ادای ملاها رو در میاره و روزهای عزا میگه موسیقی گوش ندین ! بگو آخه پدر سگ ! تو این وسط چی میگی واسه خودت ؟
پسره رو میبینی نماز میخونه و روزه و فلان و بعد میره دختر بازی و ترتیب دخترها رو میده ! بگی هم میگن : فلانی نماز خونه ! البته تعجبی نداره . ابلیس مجسم و رهبر حکومت شاهنشیخی ایران وقتی امثال خامنه ای و رفسنجانی و احمدی نژآد و قاضی مزلفی و شاش رودی و حداد قاتل و دیگران باشن , چه انتظاری از مردم عادی داریم ؟ اینهایی که آیت الله و حجت الاسلام هستن و اداعای خدایی دارن , اینطوری تو روز روشن جنایت میکنن و اسلام رو به گند میکشن و سیاسی کردن , مردم عادی میخواهین مسلمون واقعی باشن ؟ من یکی چشم دیدن هیچ کدوم از مظاهر مذهبی رو ندارم ولی اقلن اینقدر شرف دارم که برای گول زدن خودم ادای مسلمونها رو در نیارم . گوشت خوک نمیخورم چون از طعمش بدم میاد نه اینکه مسلمون نباشم ! تو ایران مشروب نمیخورم چون آشغالهای ایران پر شده ست , نه اینکه ادای مسلمونها رو در بیارم ! حجاب رو رعایت میکنم چون عرف و قانون ایران اینو میگه نه اینکه مسلمون باشم و همینطور بگیر برو تا آخر ولی شما مسلمونها چطور ؟
نماز میخونین چون لولو سر خرمن دارین و میترسین نیم سوز داغ تو جهنم توی ماتححتون فرو بشه ؟ حجاب دارین برای اینکه تو بهشت تو بغل غلمان ها بخوابین ؟ روزه میگیرین برای اینکه رژیم بگیرین و چاق نشین ؟ مشروب میخورین و دهن آب میکشین و نماز میخونین برای اینکه ماست مالی کرده باشین ؟ یه عمر مال مردم رو میخورین و یه آبم روش , سالی یگبار یه خیابون رو نذری میدین با یک هزارم از سود پولهای مردم و پول شویی شرعی میکنین ؟ تو مناسبتهای خاص ملا میارین براتون روضه بخونه و اشک بریزین که همه بگن عجب مومنی هستین ؟ به زور پول و پارتی میرین مکه و سر در کوچه اعلامیه اندازه تابلوی سازمان ملل میزنین که حاجی شدین تا بیشتر مردم رو بچاپین ؟ بیخود نیست میگن مسلمونها همه چی دارن بجز شرف و انسانیت ...

تکبیر .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001