فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, July 16, 2007
حجاب درمانی و انتخابات :

جراید :
از هفته آينده برخورد با زنان بدپوشش تشديد مي شود، تعداد گشت هاي سيار پليس افزايش مي يابد و تعداد ماموران پليس دو برابر مي شود.پس از مانورهاي گشت هاي ارشاد در سطح شهر و نشست خبري رئيس طرح امنيت اجتماعي در هفته گذشته، اين بار رئيس پليس تهران بزرگ توقف ناپذير بودن طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و تشديد چندباره برخورد با پوشش زنان را اعلام کرد. سردار احمدرضا رادان به ايسنا گفت؛ «اين طرح با جديت تمام در حال اجرا است و تعداد ماموران پليس به کار گرفته شده از اول مردادماه دو برابر مي شود »

خواهران مکرمه ! بدحجابان و شل حجابان گرامی ! ای زنانی که 28 سال سلطه حکومت اسلامی در این کشور نتونست شما رو مسلمون کنه و حتا با چوب و چماق و سنگ و خر و سگ و توپ و تانک و بسیجی و ... هم به راه راست نیومدید , ای کسانیکه بعد از 1428 سال ریشه های اسلام رو سست کردین , از هفته آینده به پیشواز مرداد ماه میریم . مرداد هم یکی از گرم ترین ماهها در ایران به حساب میاد و طبیعتن گرمی هوا , باعث بیمار شدن ما میشه ! در این فصل یک بیماری گریبان زنان رو میگیره و اون هم عراضه شل حجابیه ! و شل تر شدن حجاب شما مستوجب حجاب درمانی بیشتر میشه ! به همین جهت برادران و خواهران همیشه در پشت صحنه نیروی جان بر چیز (!) نیروی افتضاحی , مجبورن , دقت کنید : مجبورن !!! که حضور بیشتری داشته باشن ! حالا بعنوان دکور یا بعنوان نماینده از جانب چیز آقا یا هر چی ... به هر حال باید باشن !! چون مجبورن ...
البته از انس و جن و سگ و گربه و کلاغ و اینا ... پوشیده نیست که این خواهران و برادران در مدت حضورشون در اماکن و مکانها (!) تا به امروز بسیار موفق بودن , طوریکه میزان پایداری حجاب زنان و دختران از دقیقه به صدم ثانیه کاهش پیدا کرده و شعاع این درمان از محدوده ایستادنشون تا یک متری بیشتر تجاوز نمیکنه !!

- نکته دوم : آقا کسی میدونه زغال کیلویی چنده ؟؟؟؟
جراید :
<< طي چند روز اخير با چند مورد از اين پوشش ها مواجه شديم که با پيگيري دقيق پي برديم که اين لباس ها در چند فروشگاه خاص تهيه و توزيع مي شوند، از اين رو بلافاصله آن فروشگاه ها را از طريق صنوف پلمب کرديم و صاحبان آنها را به مراکز قضايي تحويل داديم >>

بله اصولن تمام وضعیت حجاب زنان از طریق این دو مکان مختل شده بود که با بستن و تعطیلی اونها و کوفتمان کردن حتمی (!) افراد حاضر در اون محل , این مشکل هم به حمد الله حل و برطرف شد و حالا تمام زنان و دختران ایرانی از آسیب شل حجابی مصون هستن و این از برکات حضور نیروی افتضاحی در کل جامعه ست و چشم بصیرت میخواد دیدنشون !

- نکته انحرافی :
( حالا که بحث اینجا کشیده شد , میخوام یک چیز خصوصی بگم : چند وقت پیش در کنار یکی از همین برج های زهرمار مونث , خواهران همیشه در صحنه , ایستاده بودم و پشتم بهشون بود و دقیقن این جملات بینشون رد و بدل میشد : النگوی مرجان رو دیدی ؟ اینقدر سنگین بود که مچ دستش داشت کش می اومد ! اینو میگی ؟ پس اون لباس سنگ دوزی شده ش رو چرا نمیگی ؟ اقلن 2 میلیون پولش بود )
آقا آقا ! با این مامورای منحرف و خاله زنک میخوایین برین به جنگ شل حجابی ؟ وا مصیبتا ! وامحمدا ! وا اسلاما .... پس بچرخین تا ما هم بچرخیم و کمی نرمش کنیم . لولو برد دهه 60 رو ..
..
..
نتیجه گیری غیر اخلافی :
من توصیه م به دولت احمدی نژاد اینه که راههای بهتری برای ایجاد حکومت نظامی و برقراری امنیت در جامعه با ایجاد وحشت در دل مردم و امنیتی کردن جامعه برای کنترل مردم وجود داره . و از همه اینها مهمتر اینه که مردم در چنین شرایطی یهو ممکنه آب و روغنشون با هم قاطی بشه و یهو دیدی بجای پمپ بنزین , اتومبیل های پلیس رو به همراه خواهران و برادران داخلش آتیش زدن ! به هر حال آدام بشره دیگه ... !! دیگه وقتی گرونی و فشار و تنگنا اونقدر بالا بره که مردم ببینن جز مرگ براشون راهی باقی نمونده , با خودشون میگن , ما که مردنی هستیم , پس شماها رو هم با خودمون میبریم جهنم !!!
این آقای احمقی نژاد هم بهتره با تیغ دو لبه اینقدر بازی نکنه و برای توجیه سیاست های اشتباه خودش و ترکمون هایی که زده , مردم رو قربانی نکنه ! ماهرترین بازیگرها هم یه روز دست خودشون رو میبرن و شاید که این محل برش , شاهرگ حیاتیشون باشه !!!!!!!!!!!!! به هر حال از ما گفتن ... مردم هم صبری دارن و دیگه اونقدر بز و گوسفند نیستن , بلا نسبت البته !!! زبونم لال , روم به دیفال ... البته میدونیم که این تشدیدها همه برای اینه که در آینده نزدیک مردم شریف ایران با روی گشاده و 4 نعل و دوان دوان به سمت صندوق های رای اصلاح طلبان بشتابن تا از فساد اصول گرایان رهایی پیدا کنن .
چند روز پیش دوستی رو دیدم که از اول انقلاب تا به امروز شناسنامه ش به مهر انتخابات نجس نشده بود ! اما اینبار با غرور میگفت : من نه تنها به اصلاح طلبا رای میدم که اگه رفسنجانی یا خاتمی هم شرکت کنن به اونها هم رای میدم و نه تنها خودم رای میدم که تک تک فک و فامیلم رو هم شده کشون کشون میبرم پای صندوق های رای تا به اونها رای بدن تا این مردک مادر ق .. مادر ج ... احمدی نژاد و دار و دسته خار ... ش رای نیارن !!!!!!! به مرگ امام خمینی این آدم خیلی مودب بود ولی نمیدونم یهو چرا اینقدر آمپرش رفته بود بالا که اینطوری شده بود ! جل الخالق !

" آقا قابل توجه اصلاح طلبا که این دفعه چنان پوزه اصول گرایان رو به خاک میمالن که بیا و ببین ! " به کسی نگین ها : سگ زرد برادر شغاله "
البته من استناد میکنم به یکی از گفته های ملیجک خاتمی , آیت الله ابطحی , دامن اضافة تو !!! این تربچه نقلی مارموزه ملقب به توپولوف , در پی تخریب چهره خاتمی توسط فاحشه قداره کش , قاطمه رجبی و جریان فیلم دروغین دست دادن خاتمی با زنان و پخش سی دی این فیلم در نماز جمعه و جریان جمع کردن 500 امضا برای خلع لباس خاتمی از عبا به کت و شلوار و ... , فرمودن که :
( داشتن چنین دشمنانی برای خاتمی هدیه ایست که نصیب هر کسی نمیشود )
حالا بگین آخوندها مغز خر خوردن ! حالا بگین آخوندها مشنگن ! بگین آخوند تو سرش پهن گاو داره ! بگین آخوند باهوشه " زبونم لال " !!!! پس از حالا کمربندهاتون رو حسابی محکم کنید چون تا زمان انتخابات , احمدی نژآد و نظام هر بلایی که بتونن سر ملت میارن تا بیشتر مشتاقشون کنن برای انتخابات و تثبیت بیش از پیش ولایت مطلقه فقیه !!! البته این روند میتونه تا زمان انتخابات ریاست جمهوری هم ادامه پیدا کنه ... راستی به معجزه اعتقاد دارین ؟ هر چند از زمان معجزه 1428 سالی میگذره ولی خب یهو دیدی معجزه ای رخ داد و همه اینها برعکس شد ... والا ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001