فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, May 27, 2007
از هر دری سخنی :

یه آخر هفته دیگه و یکبار دیگه اطو کشیدن خشتک مبارک آغایان , آخوندها و دار و دسته اونها . بریم ببینیم در پناه اسلام در جهان اسلام (!) چه خبره :

- عکس هایی بی نظیر از آزادسازی خرمشهر از دست عراق . فکر میکنم بعد از 28 سال دیدن این صحنه برای اونهایی که در زمان جنگ نبودن جالب باشه . خرمشهر که یکی از مدرن ترین و زیبا ترین و آبادترین شهرهای ایران بود به لطف جنگ به این شکل در اومد :

- گر انگشت سلیمانی نباشد ، چه خاصیت دهد نقش نگینی
خاتمی در مراسم دوم خرداد درگیر اینه که آیا با ریاست جمهوری نامزد کنه یا نه ؟ و گویا این خیال رو هم داشت و جدیدن خبر از اقدامات پنهانی خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری به گوش میرسه ! این عکس بسیار گویا و جالب رو حتمن ببینین :

- قیافه خاتمی در مراسم دوم خرداد خیلی دیدنی بود ! ازش بعنوان رئیس جمهور سوخته میشه نام برد ! به این دو عکس توجه کنید که خاتمی چه ژست مادر مرده ای گرفته . راستش ما هم اگه احمدی نژاد حریفمون بود , قیافه مون این ریختی میشد :
عکس یک .
عکس دو .

- تبلیغاتی عجیب !!! در بلژیک یک زن کاندید برای نمایندگی مجلس , در عکس های تبلیغاتی خودش بصورت لخت مادر زاد ظاهر شده و به رای دهندگانش هم وعده داده با هر کسی که بهش رای بده رابطه جنسی ویژه ای برقرار میکنه ! این خبر آدم رو یاد همسر زیبا روی سخنگوی دولت احمدی نژاد خانم فاطمه رجبی فاحشه هزاره سوم و ضیغه احمدی نژاد می اندازه که مشحص نیست چه تعداد از اعضای هیات دولت و اعضای مجلس و ... باهاش همخوابه شدن که چنین طرفدار دولت احمدی نژآد شده . چیزی شبیه به جنبش فاحشگان در زمان کودتای 28 مرداد !

- احمدی نژاد تابو شکنی کرده ! انگار بالاخره بعد از سالها احمدی نژآد دلش اومده تا از اون 300 میلیارد تومنی که از شهرداری بلند کرده بود یک دست کت و شلوار برای خودش بخره تا جلوی مردم با کت و شلوار ظاهر بشه نه با کاپشنی معروف بنام کاپشن احمدی نژادی , حتا در گرمای تابستون !!! به هر حال بعنوان یک آدم اُمُل بعد از دو سال خوب پیشرفت کرده !!!! فقط افسوس که 4 سال زمان کمی برای آموختن رسم سیاسته و باید دوران ریاست جمهوری 40 سال میشد !!! اولین سفر احمدی نژآد با پوشش کت و شلوار :

- فیلم دل و قلوه دادن خاتمی با دختری جوون ! حتمن ببینین که از دستتون میره :
شرط میبندم این دسیسه های گروهک احمدی نژاد باشه !!!!

- ده نمکی , ذوب شده در ولایت و ارشاد شده به صراط المستقیم !!! آدم وقتی فیلم اخراجی ها رو میبینه نمیتونه باور کنه کارگردان این فیلم دانشجویان رو از طبقه سوم خوابگاه به پایین پرتاب میکرد و حالا برای ما جانماز آب میکشه و صور قبیحه رو توی فیلمش بکار میگیره ! بیخود نیست میگن میمون هر چی زشت تره بازیش بیشتره ! اون از فیلم فقر و فحشا و اینم از اخراجی ها با این بازیگرانش . حاتمی کیا بیخود نبود که گفت : هر کسی فیلم اخراجی ها رو بجز ده نمکی میساخت اعدامش میکردن :
خداییش قیافه ده نمکی شبیه هودر " ملا حسین درخشان " خودمون نیست که ریش گذاشته باشه ؟ جفتشون مثل بادمجون گندیده ای میمونن که از وسط نصف شده باشه !

- ممد باقر خالیباف , شهردار بی اختیار تهران هم واسه ما آدم شده و وبلاگ مینویسه ! میخواد مثلن ادای ابطحی رو در بیاره و تریپ روشنفکری و اینا ... ! این اولین پستش در وبلاگشه ! بخونین و کمی بخندین :

- تحلیلی در مورد فخرالدین حجازی ! واقعن خوندنیه ! بخونین تا ببینین در این نظام چه اتفاقاتی رخ میده و چطور میشه از طویله به اریکه رسید :

- حسن کاظمی قمی شد نماینده ایران در مذاکره با آمریکا ! از همین الان پیش بینی 100% دقیق میکنم که این مذاکرات سر انجامی نداره و ایران محکوم میشه و این مذاکره با شکست روبرو میشه ! حتمن سریال جذاب مات شدن کاظمی در مقابل رقیب قدر قدرتش یعنی سفیر آمریکا در عراق رو ببینین !!!! این حرکت رژیم یعنی بی اعتنایی به مذاکره با آمریکا و پوست موز انداختن زیر پای آمریکایی ها ! حالا باید دید پاسخ آمریکایی ها به این سنگ پراکنی ها چیه !

- مانور نظامی آمریکا در خلیج فارس که در نوع خودش بی سابقه بوده , از طرف سران نظامی ایران بی اهمیت خونده شده ! لابد به همین دلیل بود که وقتی ناوهای آمریکایی از چند کیلومتری مرز ایران میگذشتن , بر خلاف دفعات گذشته که تذکر دریافت میکردن , اینبار نیروی دریایی ایران حتا جرات نکرد بهشون تذکر بده و ناوهای آمریکایی با سر بلندی از تنگه هرمز عبور کردن تا جلوی چشم ولایت مطلقه فقیه قر و قمیش بیان ... اینم توجیهی بر یک شکست !!!

- بدون شرح ! یک عکس از پرتاب شدگان به لقا الله در اوایل انقلاب :

میدونین بعد از 23 سال جایزه پولیتزر رو دریافت کردن چقدر هیجان داره ؟ جهانگیر رزمی این جایزه رو بعد از 23 سال دریافت کرد ! اونهم برای یک عکس بسیار جالب و دلیل اینکه نام این عکاس 23 سال اعلام نشد برای همین عکس بود و اینکه امکان داشت بخاطرش به قتل برسه : باقی عکس های حنجالی این عکاس شجاع رو بصورت اسلاید شو در اینجا ببینید :


- عکسهایی از فتح فاو ! نبردی که جز مرگ و شکستی عظیم برای ایران هیچ نتیجه ای در بر نداشت و نتیجه آرتیست بازی مشتی جوون احساساتی بسیجی و فرماندهان کودنشون همین بود / حق به حقدار رسید :

- مسیح علی نژاد و گفتگویی جالب با مادر خاتمی !! حتمن بخونین :

- شاهکار خبرها !!!!!! ترسیم چهره احمدی نژآد با 28 هزار صلوات !! اصل خبر رو بخونین از خبرگذاری مزدور فارس :
اینکه میگن طرف با هزار سلام و صلوات هم آدم نمیشه همینه !!

- نوبتی هم باشه نوبت هرس کردن شاخ و برگ درخت تنومند انقلابه تا راحت بشه از درون متلاشیش کرد ! دست مریزاد احمدی نژآد یا گورباچف حکومت اسلامی . بادام چیان نویسنده کتاب مستهجن ریشه های انقلاب اسلامی رو قراره محاکمه کنن ! آدم این خبرها رو که میشنوه سرش مثل گوزن پر از شاخ میشه !!!!!!! اصل خبر :
اینم جریان محاکمه باهنر :

- خبرگزاری انصار حزب الشیطان , یالثاراث اعلام کرد نیکی کریمی کاندید نمایندگی مجلس میشه ! انگار نفرات کم آوردن و برای جذب مردم باید از صور قبیحه استفاده بشه . به هر حال مصلحت ایجاب میکنه اینو که وقتی نیاز باشه , کشف حجاب میکنن مثل انتخابات رفسنجانی و وقتی نیاز باشه , طالبانی عمل میکنن مثل حالا :

- از وقتی احمدی نژآد به قدرت رسیده همه چی تغییر کرده و تابو شکنی شده . اما اینکه عبای آخوندی رو هم روی کاپشن بیپوشن ممکنه غیرت طلبه ها و ملاها رو تحریک کنه . البته اگه غیرتی داشته باشن :

- سخنان احمدی نژآد رو بهتره که همیشه معکوس بکار ببریم و ترجمه کنیم . هر وقت احمدی نژآد از چیزی تعریف کرد بدونین وضع بدتر شده و هر وقت بد گفت بدونین خوب شده . اینها نتیجه پیچیدگی های مغزی این آدم سوپر احسن الخالقینه : خودتون خبر رو بخونین و از خنده ریسه برین : این خبر رو هم حتمن بخونین و دیگه از شدت خنده شرشر اشک بریزین :

- دو عکس بی نظیر از خاتمی . عکاسش باید جایزه پولیتزر بگیره به نظر من :



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001