فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, May 15, 2007
روزنامه های مشکوک :

خبر انتشار دوباره دو روزنامه مورد غضب قرار گرفته از سوی رژیم , مثل بمب صدا کرده توی جامعه سیاسی کشور . روزنامه شرق که چند ماهی از توقیفش میگذشت و روزنامه هم میهن که چند سالی از بسته شدنش میگذشت و هر دو روزنامه طرفدار جریان اصلاح طلبی بودن . شاید در فضای بسته و خفقان آلود و امنیتی امروز جامعه ایران , باز گشایی دوباره این دو روزنامه خبر خیلی جالبی باشه ولی قضیه به شدت بو داره :

میدونیم که در دولت های قبلی قوه قضاییه ایران مسئول نظارت بر مطبوعات کشور بود و اگر روزنامه ای تخلفی انجام میداد , فورن از طرف قوه قضایی توقیف و در دادگاه انقلاب دادگاهی میشد و مدیر مسئولش زندانی و ... !
با روی کار اومدن دولت احمدی نژاد , وظیقه نظارت بر مطبوعات کشور از قوه قضاییه گرفته و به وزارت ارشاد و وزارت اطلاعات سپرده شد تا نظارتی دقیق تر با تیغ سانسوری تیزتر (!) بر مطبوعات حاکم باشه . عملن هم دیدیم در این 2 سال مطبوعات کشور از وحشت وزارت اطلاعات همگی دچار خودسانسوری شدن و این برای جامعه ادبی ایران یک فاجعه رو رقم زد طوریکه مردم اعتمادشون در حال حاضر از مطبوعات داخلی به شدت سلب شده و رو به رسانه های برون مرزی گذاشتن . رادیوها و تلویزیون های ماهواره ای این روزها در ایران به شدت طرفدار پیدا کردن و مردم از هر راهی برای مطلع شدن از اخبار صحیح به اونها متوصل میشن .
حالا ؛ با انتشار دوباره این دو روزنامه شدیدن مشکل دار با دولت اصول گرا و اینکه این دو روزنامه رقیبان سرسخت و طرفدار جریان اصلاح طلبان بودن , و اینکه در این چند ماهه درگیری شدیدی بین دو جریان اصول گرایان و اصلاح طلبان شکل گرفته و بازی های سیاسی زیادی رو شاهد بودیم , اینکه دولت نهم بیاد و دو روزنامه جناح رقیبش رو آزاد کنه , خیلی مشکوک به نظر میاد . از اون مشکوک تر اینکه فقط این دو روزنامه رفع توقیف شدن و باقی روزنامه ها نه ! وارد شدن جناب کرباسچی به این جریانات هم مساله رو کمی سوال برانگیز کرده !
آیا کرباسچی نماینده انتخابات ریاست جمهوری بعدی خواهد بود ؟؟؟
آیا مهره گم شده ای که همه دنبالش هستن کرباسچی معروفه ؟؟؟
آیا اون شخص خوش نامی که رژیم مدتهاست توی آب نمک گذاشته کرباسچیه ؟

میدونیم که احمدی نژآد یک مهره شدیدن بدنام هست و با هدف این روی کار اومد تا بتونه مردم رو جون به لب کنه و افتضاحات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی فاجه باری بیآفرینه . هدف نهایی این بود که مردم رو تحریک کنن تا برای خلاصی از شر اعجوبه نفرت انگیزی بنام احمدی نژآد , حضور گسترده و پر شکوهی در پای صندوق های رای در انتخابات آینده بهم برسونن و هم اینکه قدردان رژیم بعدی باشن و همه اینها به نوعی میتونست پایه های ضعیف و سست نظام رو که در حال فروپاشی هست رو استحکام ببخشه !!!
برای رسیدن به این هدف نیاز به مهره هایی هست که خوش نام باشن و هم از رژیم زخم خورده و هم به نفع منافع مردم حرکت هایی انجام داده باشن . خاتمی شارلاتان مهره ای سوخته ست ! رفسنجانی مافیایی انتخابی بین بد و بدترین به حساب میاد ! احمدی نژاد فاجعه ست و این وسط افرادی باید روی کار بیان که مردم ازشون بدی ندیدن . کرباسچی میتونه احتمالن در آینده ای نزدیک جانشینی برای احمدی نژآد بشه چون در جناح اصلاح طلبان قرار داره میتونه مردم رو خیلی راضی نگه داره . اصلاح طلبان مدتهاست در حال رای زنی هستن و دارن اشتباهات دولت خاتمی رو دقیقن بررسی موشکافانه میکنن . و اینها بی دلیل نیست و برای دولت آینده خواب ها دیدن تا مردم رو راضی کنن و شرایط رو عادی کنن و از همه مهم تر پایه های رژیم رو محکم کنن .

همه اینها احتمالاتی هستن که میتونن به یقین بدل بشن چطور که احمدی نژاد هم یک استاندار ساده بود و شد شهردار و یک شبه شد رئیس جمهور ! خاتمی تا قبل از انتخابات اصلن شناخته شده نبود و هیچکس اسمی ازش نشنیده بود و یک شبه شد تئوریسین گفتگوی تمدن ها و جریان اصلاح طلبان رو برای قدرتمند تر کردن ولایت فقیه براه انداخت . تمام این جریانات در نهایت در زیر هرم قدرت ولایت مطلقه فقیه حرکت میکنن و نمیتونیم تصور کنیم دولتی که میاد میتونه از دیگری بهتر باشه . اصول اولیه نظام همینه و تغییری نمیکنه و فقط این تبصره ها و نوع نگاه ها و دیدگاههاست که تغییر میکنه . احمدی نژاد با دولت اطلاعاتی و نظامی خودش میره و گروه بعدی با دولتی به ظاهر آزاد و جوان دوست و طالب صلح و دوستی و رفاه روی کار میاد ولی اینکه تا چه حد این دولت از آزادی عمل برخوردار باشه , درش هزاران اما و اگر هست . چطور که دیدیم در دوران ریاست جمهوری خاتمی بود که مساله فیلترینگ و مسدود کردن سایت ها و توقیف روزنامه ها و تعرض به دانشگاه و قتل های زنجیره ای و ... براه افتاد . در واقع اصلاحات سرپوش مانند خاتمی با پنبه سر ملت رو برید و بزرگترین ضربه ها رو به ملت ایران همین دولت به ظاهر صلح دوست و آزادیخواه اصلاح طلب وارد کرد !!!!!!!!

امیدوارم در آینده فریب این افراد رو ملت ایران نخورن و امید که کرباسچی یا هر کسی که جای احمدی نژاد رو میگیره تحفه ای بدتر از قبلی ها نباشه !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001