فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, April 07, 2007
پرواز به سوی معنویت :

قبل از هر چیزی یه خبری بدم بهتون و اونم اینه که بزودی یه سایت قراره راه بندازم به اسم گوناگون و توی اون هر مطلبی , بجز مطالب سیاسی و مذهبی , که میدونم یا خوندم یا تحقیق کردم رو قرار بدم برای اطلاع همه . تا اینجا بیشتر از 13000 مطلب موضوعی رو فهرست کردم و به نظر خودم یه کار بی نظیر در نوع خودش به زبون فارسیه . خیلی از موضوعاتش شاید بی ربط یا عجیب و غریب و یا حتا مضحک باشه ولی در عمل در طول زندگی هر آدمی نیمی از این مطالب به درد هر کسی میخوره . این مطالب شامل اطلاعات پزشکی , مهندسی , کامپیوتری , باغبونی , عملگی , سکسی , مکانیکی , تعمیرات , بنایی , نقاشی , گیاه درمانی , خیاطی , نگه داری از حیوانات , شیشه بری , سفر کردن , خرید لوازم برقی , خرید کامپیوتر , اطلاعات عمومی , ضرب المثل ها , گردش در طبیعت , معرفی نقاط دیدنی جهان , سفر کردن با وسائل گوناگون نقلیه , عاداب و رسوم , بچه داری , رفتار با زنان و مردان , روانشناسی , رزمی , دزدی و سرقت , انواع جعل سند و نقلید امضا و روشهای کلاهبرداری , آشپزی , آموزش تیراندازی با انواع اسلحه ها , خانه داری , قوانین متارکه و طلاق , وکالت نامه ها , قوانین جزایی , آشنایی با مواد مخدر به منظور جلوگیری از آلوده شدن , شناسایی زنان ویژه برای مردان , عاداب نوشیدن مشروبات الکلی , ساخت شراب از انواع میوه جات , خرید لباس و کفش , رژیم های لاغری , ورزشی , آرایشی , اصول ختم و عزا و کارهایی که باید در این مواقع انجام داد , عروسی , سفره آرایی , از دیوار بالا رفتن , کتک کاری و دفاع شخصی , آموزش تحت تاثیرقرار دادن دیگران , احضار روح , انرژی درمانی , هیپنوتیزم , آموزش انواع فال ها , رمل و اسطرلاب و طالع بینی , قاپ و دوز , آموزش انواع بازیها با پاسور , زایمان سرپایی , امور بیمارستانی , آیین های شیطان پرستی و ارتباط با ابعاد چندگانه , موسیقی , معرفی سبک های موسیقی , سینما , هک و رد شدن از فیلترینگ , ترفندهای فوق حرفه ای کامپیوتر , راههای پناهندگی , آموزش فرار قاچاق از مرزها , ساخت پاسپورت جعلی , آموزش گیتار , کاردستی , راههای گرفتن معافیت نظام وظیفه عمومی , مبارزه با حشرات و حیوانات موذی , کمک های اولیه , آموزش یوگا , شمع سازی , آینه کاری , معرق , رنگ آمیزی صورت , رنگ کردن مو در مردان و زنان , عکاسی , فیلم برداری , عروسک سازی , گل چینی , انتخاب لباس مناسب , سرامیک کاری , زنده موندن در طبیعت بدون امکانات , لوله کشی , غواصی , آموزش ساخت بمب ساعتی و مواد منفجره و فشفشه , مسائل تغذیه ای , خرید آلات موسیقی و خلاصه هر چیز عجیب و غریبی که فکرشو بکنین و یا به فکرتون نمیرسه توی این مطالب به زبون بسیار ساده و عامیانه و قابل فهم برای عموم قرار میگیره . انگیزه م برای ایجاد این سایت این بود که : خودم از خیلی سال پیش همیشه دلم میخواست وقتی چیزی میخواستم درست کنم یا چیزی بخرم یا درباره موضوعی بدونم , کسی باشه تا راهنماییم کنه تا بتونم خیلی سریع و در عین حال به سادگی به هدفم برسم . مثلن وقتی میخواستم معرق کاری کنم کسی نبود یادم بده چه نوع چوبی بخرم از کجا بخرم و چطور کار کنم . برای دونستن اینها باید کلی کلاس میرفتم و زمان میکشید ! در صورتیکه بعد از سالها متوجه شدم 80% از کارهایی که هر انسانی در زندگیش مایل به انجامشونه نیاز به طی زمان طولانی نداره بلکه اگه فقط یکنفر باشه که اصول اولیه اون کار و در واقع قسمتی از مسیر رو به آدم بگه , آدم خودش میتونه به هدف برسه و زمان و هزینه خیلی کمتر میشه ! ولی متاسفانه در دوره ما دسترسی به اطلاعات بسیار سخت بود و خبری از اینترنت نبود . همینطور به این علت که من زن بودم جامعه منو آدم حساب نمیکرد و از طرفی خیلی از هنجارهای عرفی و سنت ها هم مانع میشد تا من بتونم به خیلی از اطلاعاتی که دوست داشتم , دسترسی پیدا کنم به این علت که جامعه میگفت این اطلاعات مردانه هستن و ممنوعه برای یک زن ! به همین علت در طول زندگیم خیلی سختی کشیدم تا بتونم به چیزهایی که عشق میورزیدم و یا فقط دوست داشتم در موردشون بدونم , برسم و برای رسیدن به بعضی هاشون هزینه سنگینی پرداخت کردم , سوای هزینه مالی !!! نیاز به دونستن و تنها بودن در یک سوم از زندگیم و نیاز ، باعث شد تمام اینها رو خودم در عمل یاد بگیرم . به همین علت دلم میخواد تمام تجربیاتم رو بدون هیچ سود و منفعتی در اختیار همه قرار بدم . در این سایت نه خبری از آگهی هست و نه نظرخواهی و جواب پس دادن به کسی . درست یا غلط بودن یا ضد اخلاقی و ضد انسانی و ضد بشری و غیر قانونی بودن بعضی از مطالب و اینکه بعضی ها فکر کنن آموزش بعضی از این مطالب میتونه برای آدمهای کم ظرفیت و حتا برای اجتماع خطرناک باشه , برای من مهم نیست . من اعتقاد دارم اگه از چاقو درست استفاده بشه خطری نداره و فقط باید فرهنگ استفاده از چاقو رو یاد گرفت ! اگه ما سطح اطلاعاتمون بالا باشه گمراه شدن و اغفال و به خطا رفتنمون بسیار کمتر میشه تا اینکه جاهل باشیم !!! از این مطالب بیشتر خانم ها سود میبرن تا آغایون به این علت که من بیشتر از 20 سال از زندگیم رو جون کندم تا بتونم به خودم ثابت کنم من بعنوان موجودی دارای عقل , میتونم به تنهایی از عهده کارهام بر بیام و تنهایی و یا محرومیت های اجتماع نمیتونه منو محدود کنه . در ضمن من از مردها چیزی کم ندارم و هر کاری رو که مردها میتونستن انجام بدن و برای زنها عار و ننگ و ممنوعه یا غیر ممکن بوده رو من انجام دادم به روشها یا کلکهایی که خودم اختراع کردم و مناسب وضع جسمانی و زنانه خودم بود و به همین علت فکر میکنم این مطالب میتونه به خیلی ها کمک کنه . شاید خیلی هاشون پیش و پا افتاده باشه و یا شدیدن احمقانه و یا خیلی عادی و پیش و پا افتاده ! مثل مثلن عوض کردن واشر شیر آب یا واکس زدن کفش به روش صحیح یا دوختن دمپایی یا عوض کردن خاک گلدون ها یا راحت شدن از شر ساس یا نقاشی ساختمون یا پنچر گیری لاستیک ماشین یا تزئین استکانها با قلم ویترای یا حتا بنزین زدن اتومبیل و یا راههای خود درمانی از سرما خوردگی یا پرورش جوجه یا ماهی و کاشتن سبزی خوردن و بدست آوردن مکمل های غذایی برای پخت غذاهای ایرانی در خارج از کشور و یا اصول سوار شدن به هواپیما یا غلبه به ترس از پرواز یا بلندی و ارتفاع یا دفاع از خود در برابر مرد مهاجم یا گم شدن در طبیعت و مبارزه برای بقا و خلاصه مطالبی ابتکاری و من در آوردی که مطمئن باشین بعضی از این روشها بقول معروف توی هیچ بقالی ای گیرتون نمیاد و اینقدر بلا سرم اومد و خودمو جر دادم و زخمی کردم و دست و پام شکست و برید و بیمارستان خوابیدم و ماشین بهم زد و از نردبون پرت شدم و نصف تنم آتیش گرفت و کلی بلا سرم اومد تا اینها رو یاد کردم . چون یه آدم سیریش و سمج و یک دنده و لجباز و کله خری مثل من اینها رو کشف رمز یا زهرا کرده و تزش این بوده که مردها نه تنها جنس برتر نیستن که احمق تر از مرد موجودی خلق نشده و زن اشرف موجودات و مظهر پاکی و زیبایی و شعور بوده و اینو حداقل به خودم و مردهایی که با من در ارتباط بودن ثابت کردم و تحسینشون رو گرفتم !!!!!! تمام این مسائل احتمال داره در زندگی هر کدوم از شما به نوعی اتفاق بیافته و اگه آگاه باشین میتونه خیلی کمکتون کنه . گذشت اون زمانی که میگفتن پیر 90 ساله با تجربه ست و باید دنباله روی پیرها بود ! امروزه آگاهی ربطی به سن و سال نداره و ربط به دانش داره ! من الان در هر محیط و شرایطی قرار میگیرم , دلهره و ترسی از چیزی ندارم چون راه مبارزه با مشکلات زندگی رو یاد گرفتم و از اون گذشته با چیزهایی که بلد هستم میتونم به خیلی از خواسته هام برسم و خیلی از مردم رو به خودم جلب کنم و ازشون در رسیدن به هدفم استفاده مفید کنم ... اونقدر هست که قابل وصف نیست ! امروزه در قرن انفجار اطلاعات زندگی میکنیم و قدرتمند کسیه که اطلاعات بیشتری داره ؛ نه زور بازوی بیشتر داشتن یا آلت (!) مردانه و ریش و پشم داشتن !!!! ببخشید که خیلی طولانی شد ولی به نظر خودم ارزشش رو داره :

آقا این آرتین آدم خیلی باحالیه . فکر میکنم هدف از خلفتش این بود که کره زمین دچار فاجعه بشه ! چون این آدم نه استعداد داره نه هنری و نه هیچ چیزی که بشه روش حساب کرد . هیچ انتظاری هم نمیشه ازش داشت و بیشتر شبیه چیزی مثل دکور میمونه . حظورش جذابه ولی در کوتاه مدت , چون خنگ بازیهاش باعث میشه آدم ساعتها قهقهه بزنه و گاهی هم شوت بودنش باعث میشه تمام درونت شعله ور بشه و هوس کنی به چهار قسمت مساوی تقسیمش کنی !!!!
من همیشه سعی کردم در زندگیم تا حد ممکن محتاج مردها نباشم چون نمیدونم چه سری در کار بوده که هر وقت که کارم به مردها افتاده از دماغم در اومده و بلایی سرم آوردن که به غلط کردن افتادم و پشت دستمو داغ کردم که دیگه منت مردها رو نکشم . از جمله همین جانورها یکیش همین آرتینه که من سعی میکنم هرگز ازش چیزی نخوام چون کافیه ازش بخوام کاری بکنه , دردسر و بدبختیش همه مال منه و تازه اگه کاری رو درست انجام بده مطمئنم که 4 تا کار دیگه رو خراب کرده تا به یکی فائق بیاد !!! البته اینم بگم که این آدم اعتماد به نفس فجیعی داره و محال ممکنه که بگه من کاری رو بلد نیستم یا از عهده ش بر نمیام . همه چی رو میگه بلدم و کاری نداره و 3 سوته درست میکنم ولی در عمل همیشه گند میزنه . اوایل خیلی سعی کردم بهش بفهمونم صادق باشه و اقلن چیزی که نمیدونه رو بگه نمیدونم ولی نشد که نشد . حتا براش طعمه هم گذاشتم و به چند نفر پول دادم تا ازش چیزی بخوان و آقا نتونه و ببرنش کلانتری یا کتک بزنن و ... ولی بازم این آقا از رو نرفت که نرفت ! این شد که کلن نا امید شدم و فهمیدم نرود میخ آهنین در سنگ و این آدم ژنتیکش کلن ایراد داره و خرابه ! البته مادرش هم اوایل یکی دو بار به من سر بسته میگفت که من آخر میمیرم و این آرتین آدم نمیشه و من فکر میکردم شوخی میکنه ولی در عمل فهمیدم که نه تنها ننه ش میمیره و آدم نمیشه که منم میمیرم و این آدم بشو نیست که نیست !
امروز از اون روزها بود که نمیدونم چی شد که من ازش خواستم بره لامپ چراغهای باغ رو که چندتاییشون سوخته بودن رو عوض کنه . فوری رفت کارتن لامپ ها و نردبون رو برداشت و رفت سراغ عوض کردن لامپ ها ! ده دقیقه نشده بود که صدای هوارش بلند شد و بدو بدو رفتم ببینم چه بلایی سرش اومده ! وقتی رسیدم بهش دیدم دستشو دارم میماله و هوار میزنه !
- چی شد ؟ چه بلایی سرت اومد ؟
هیچی سوختم !!!!
- چرا چی شد ؟ ادیسون نیشت زد ؟؟؟؟
لامپو گرفتم دستم اینطوری شدم !
- مگه مریضی که لامپ روشنو میگیری تو دستت ؟؟
یه نوع علاقه ست ... تو درک نمیکنی !!!!!!
داشتم از دستش دیوونه میشدم و دلم میخواست یه آجر بردارم و بکوبم تو ملاجش و از طرفی هم کف دستش که 2 برابر شده بود و قرمز و تاول زده , دلمو ریش میکرد . رفتم لباس پوشیدم و سوار ماشین شدیم و بردمش بیمارستان . تو بیمارستان دکتر اورژانس وقتی داشت علت سوختگی رو میپرسید و آرتین بهش میگفت لامپ روشن رو تو مشتم گرفتم , فقط دوست داشتم از قیافه ش عکس میگرفتم که چطوری چشمهای دکتره یهو 8 تا شد و پرستاره هم غش کرد از خنده !!!!! بعد از پانسمان دستش رفتیم خونه و آقا 2 تا قرص مسکن خورد و تخت خوابید .
گفتم باید این قضیه علاقه رو بفهمم چی بوده و تنها کسی که این روانی رو خوب میشناسه مادرشه که اینو بجای زاییدن ؛ ریده !!! تلفن رو برداشتم و زنگ زدم به خونشون . پدرش گوشی رو برداشت و کمی حال و احوال و بعد هم گوشی رو داد به مادر آرتین . کمی آسمون ریسمون بافتیم و بعد یهو بی مقدمه پرسیدم :
- ببخشید یه سوال داشتم . این آرتین چرا به لامپ علاقه داره ؟
خودشو سوزونده پسرم ؟
- شما از کجا میدونین ؟
آخه پسرم از بچگی به نور و روشنایی گرایش داشته !!!
- بله ؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچی دیگه هر جا لامپ و چراغ و بخاری و شمع میدیده فوری میرفته و دستشو فرو میکرده توشون !!
- حالا چرا اینکارو میکرده ؟؟؟ مگه شاپرک یا پروانه بوده که جذب نور بشه ؟
بسکه بچه م به معنویت گرایش داره !
- آها صحیح ! منم همین احساس رو داشتم و فقط میخواستم مطمئن بشم !!!!!!!!!!
..
..
آقا خوبه نمردیم و معنی گرایش به سوی معنویت و روشنایی رو هم فهمیدیم . وقتی میگم شما مردها عقل ندارین ، رگ گردن و غیرتتون اندازه آلت الاغ نشه ! همتون از دم خل و چل هستین . دیوانه که شاخ و دم نداره !!!! والا ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001