فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, March 12, 2007
در جستجوی هاله های مفقوده :

اسم احمدی نژاد که میاد آدم ناخودآگاه یاد چیزهای فجیعی میافته ! البته تقصیر هم نداریم از بس که چهره احمدی نژآد ضایع و پلید و خبیثه ! حالا اون عده ای هم که میخوان دلایل فرهنگی رو کنن و بگن که بابا ظاهر آدم ربطی به ذات آدم نداره و از کجا معلوم که این سرور جهنم ذاتش خوب باشه , اقدامات احمدی نژاد خوشبختانه دهن اونها رو هم بسته و این شبه آدمیزاد ، هم درونش و هم بیرونش خرابه و یه جای سالم نداره !!!!! از اینها که بگذریم میرسیم به اینکه احمدی نژآد آدم رو یاد اسامی جالبی می اندازه :
- داشاق نژاد ! میمون نژاد ! احمقی نژاد ! عنتری نژاد ! ضایع نژاد و ... کار حتا تا اونجا بیخ پیدا کرده که پای داروین ( ره ) رو هم به میون کشیده و احمدی نژاد رو بعضی از دانشمندان جانور شناس همون حلقه مفقوده داروین میدونن و این مطلب رو جدیدن کشف رمز یا زهرا کردن !
از طرفی هم خدای آسمونها و زمین از وقتی که فهمیده موقع خلق این یک بشر چه ترکمونی زده و بجای آفریدن , ریدتش , سریع دست به دامن آیه و حدیث شده تا این لکه ننگ رو از ذات الهی پاک کنه :
قال خدا ( ره ) :
- اِنا خلقنا الاحمدی نجاد سهوا و اَنا لخلقهُم فجیع نادمین ..
ترجمه : ما احمدی نژاد را اشتباهی آفریدیم و از خلقتش به شکل فجیعی پشیمانیم !!!

سوره توبه آیه ی اصلاحیه !!

به هر حال میبینین که حتا داد خدا هم در اومده و مجبور شده که سیاست خاتم الانبیاء رو کنسل کنه و بعد از محمد یه پیغمبر دیگه ای بفرسته زمین تا این گند و نجاست رو اصلاح کنه و صد البته چون ما در قرن برابری جنسیی زندگی میکنیم و خدا در طی قرنهای متمادی بیش از 24000 پیغمبر نرینه آلت دار به زمین پرتاب کرده , اینبار منتظر پیغمبر زنی بنام پیغمبر " اکرم " باید باشین تا بیاد و این جرثومه فساد رو نابود کنه و عدل و داد و سپیدی و آرامش رو به زمین بازگردونه . حالا نمیخوام بگم من اون پیغمبرم .. نه ! بیخیال .. من خیلی خاکی تر از این حرفهام ، آما ولی چونکه زیرا .. شاید هم وقتی 40 سالم شد بهم وحی شد و شدم پیغمبر اکرم !!!!! شاید هم یکی از شما خانم ها در 40 سالگی خدا زد پس سرتون و شدین پیغمبر اکرم !! به همین دلیل هم هست که احمدی نژاد با جنس زن مشکلات فجیعی داره و اصلن نمیتونه هیچ زنی رو تحمل کنه ! دقت هم کرده باشین از وقتی روی کار اومده 80% از برنامه هاش بر پایه کوفتمان فرهنگی زنان بوده تا مردان و سعی کرده هر چیزی رو مثل مستراح زنانه و مردانه , جدا کنه !

بگذریم و برسیم به راز هاله ها !!! چند سالی میشه که دانشمندانی بر روی مسائل ماورایی کار میکنن تونستن پی ببرن آدمیزاد در اطراف جسم و بدن خودش دارای حلقه های رنگی ای هست که هر کدوم از این رنگها حالت و مود آدم رو نشون میده ! مثلن رنگ قرمز نشون دهنده انرژی منفیه و رنگ های سبز و آبی و سفید به ترتیب نشون دهنده آرامش و ذات خوب اون آدم ! اینها بجای خودش ولی اینکه احمدی نژاد هم دارای حلقه هایی از این دست هست جای تعجب زیادی داره مخصوصن اینکه حلقه های اطراف احمدی نژآد سفید و جزو برترین رنگ هستن !!!!
البته اینها همه ادعاهایی هست که از سوی علمای اعظام و عُظما شده مثل آیت الله رینگو ، آیت الله جن گیر و آیت الله تمساح یزدی که اینها به اتفاق گفتن احمدی نژاد هر زمان که در کار خیری پیش قدم شده ، مثل ریدن به وجهه ایرانیان در جهان یا تجلیل از مساله بشر دوستانه هالوکاست یا به زیر سوال بردن قوانین حقوق بشر و زنان و خیلی مسائل دیگه , بطور عجیبی دور سرش هاله های نورانی ظاهر شده و این علمای بزرگ اسلام این هاله ها رو به موجودی نامرئی بنام امام زمان نسبت دادن و اینطور نتیجه گرفتن که چون احمدی نژاد از صلاله پاکان هست و نسل و نژادش مثل مدفوع سگ پاکه (!) پس میتونه با امام زمان به نوعی مربوط باشه ! از این رو احمدی نژآد رو وصل کردن به امام زمان یا همون تایمری معروف !

مشکلی که این وسط وجود داره اینه که حضرت آغا امام زمان یا مرد نامرئی جهان اسلام متاسفانه همیشه در حال غیبت و مرخصی به سر میبرن و حضور ندارن و از طرفی هم آواره هستن و جا و مکان خاصی ندارن . سال گذشته ماموران نیروی افتضاحی به خیابون ناصر خسروی تهران هجوم بردن و تمام دارو فروشان رو دستگیر کردن و این حضرت که سال گذشته میخواستن ظهور کنن و از جاده مسجد جلق کران به سمت جماران بتازن تا عدل علی رو برقرار کنن , بعلت پیدا نکردن داروی ظهور نتونستن ظهور کنن و جهانی رو در گمراهی باقی گذاشتن !!!! هیهات من کذاب !!!! درد بزرگیست که جهان اسلام رو فرا گرفته و باید چاره ای اندیشید ! شاید بهترین راه این باشه که مثل احمدی نژاد باید مدام بریم به مسجد جلق کران و طنابی به داخل چاه معروف مستراح مسجد بندازیم تا شاید قسمت بود و آغا امام زمان طناب رو دیدن و اومدن بالا و به قوه الهی ظهور کردن !!!

از همه اینها که بگذریم , چون متاسفانه آغا در غیبت هستن ، نماینده عادل ایشون , احمدی نژاد تصمیم گرفتن تا برن و از حق مسلم (!) مردم ایران در برابر استکبار و نیروهای شر دفاع کنن تا بتونن حق مسلم مردم ایران رو بدست بیارن و حفظ کنن . چون همونطور که میدونین مردم گرسنه و فقیر ایران براشون اتم از نون شب واجب تره !!!!!! مثلن شما با اتم شکمتون سیر میشه , زیر شکمتون آباد میشه , سر پناه پیدا میکنین ! اعتیاد رو ترک میکنین ! کار پیدا میکنین ! ازدواج میکنین و هزار و یک کار دیگه که شعورتون در حد احمدی نژآد نیست تا درک کنین !! حالا باید منتظر این باشیم که در سفر آتی رئیس جمهور , احمدی نژاد به سازمان ملل ببینیم این بار بجای هاله های نور , امام زمان لابد نور افکن بالای سر احمدی نژاد روشن میکنه و این چهره وجیهه رو شدیدن مشعشع میکنن !!!

کار خدا رو چه دیدی ؟ میگن کردیم و شد ... والا !!!

محمود کله خالی - یه فیل دیگه هوا کن
بزن به سیم آخر - هر چی پُلمپه وا کن
قیافه 3 در 4 - چشمای بابا قوری
امت اسلام با تو ست - کافرو با خدا کن
بیا با کیک زردت - یه مهمونی بپا کن
عقده سالیانو - با کیک و هسته وا کن
خامشو یو اف بزن - ماء الشعیر کنارش
تو آب سنگین برو - شیرجه بزن و شنا کن
شهاب پنجو رو کن - دنیا رو زیر و رو کن
درد نظام ما رو - جون بابات دوا کن
شورای امنیت رو - این دفعه بیخیال شو
روی بسجیا رو – عینهو سنگ پا کن



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001