فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, September 02, 2006
کاریکاتورهای اسلامی :

حکومت اسلامی جزو معدود حکومت های جهانه که در اصل و بنیانش طنز و استهزاء آغشته به حماقت وجود داره . هر چقدر هم این رژیم به آخر کار خودش نزدیک میشه , دلقک بازیش بیشتر از روز قبل میشه و تازگی ها طوری شده که آدم هر خبری رو که باز میکنه یا هر عکس و مقاله ای رو که میبینه , از خنده روده بر میشه ! حالا این شما و اینهم چند عکس دست اول از رژیم دیوانگان :

آقا ما تو عمرمون همه جور زینب کوماندو دیده بودیم الا زینب سوپور که اونم به لطف حق تعالی دیدیم ! راستی یادم افتاد : چند روز پیش یه آقایی ایمیل زده بود و سوال میکرد زینب کوماندو یعنی چی ؟ باید بگم که تو ایران به زنهای فاحشه چادری میگن زینب و بسته به موقعیت و شغلی هم که دارن بهشون لقب میدن ! برای نمونه زنان چادری نظامی رو بهشون میگن زینب کوماندو ! حالا اینها هم میشن زینب سوپور . الحق و الانصاف که از عهده 2 کار این پتی یاره ها خیلی خوب بر میان یکی مسائل زیر ناف و واژینال و انال , یکی هم همین آشغال جمع کنی . والا باور کنین بجای دوره های خاله زنکی و کلاس های قرآن و سفره های ابولی و حسنی و چمنی و سبزی پاک کردن و لنگ هوا کردن های شبانه , اقلن با این کارهای مفید مثل یاری به جامعه سوپوران , کلی ملت ایران شما رو دعا میکنن و از مورد عنایت قرار دادن خوار – مادرتون فارغ میشن :
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2006/08/218821_orig.jpg

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2006/08/218832_orig.jpg

آقا یادتونه این احمد داشاغ وقتی روز اول به زیاست جمهوری رسید چه شکلی بود ؟ در یک جمله : به شکل فجیعی خیلی ضایع بود !!!!! هر چند حالا هم کلی برای خودش ضایع ست ولی یکسری حرکاتی این چند وقته داره انجام میده از اون تیریپ های بکش خوشگلم کنی ! مثلن یهو این آقا نور چشمشون ضعیف شده و عینکی شدن ! لابد برنامه ریزانشون به این نتیجه رسیدن که این قیافه ضایع و قالتاق و قوزمیت رو که با عمل جراحی پلاستیک هم نمیشه اصلاحش کرد , شاید بشه با یه عینک کمی معصوم جلوه داد و برای مردم ایران کمی قابل تحمل تر بشه ! مخصوصن اون چشم های کون مرغی و دریده ش که بد جوری تو ذوق آدم میزنه ! آخه از قدیم میگن عینکی جماعت مظلوم و خر خون هستن !!!!!! بعد هم این چند وقته من نمیدونم کی داره بهش خط میده که توی سخنرانی ها و همایش ها احساسات نشون بده ! این یارو هم که انگار تو عمرش هیچی ندیده , هر دفعه که میاد یه احساساتی برای ملت گاو , نشون بده , یه گندی بالا میاره اون سرش ناپیدا ! چند وقت قبل بود که داشت برای مردم علامت شیطان SATAN رو که مخصوص متال ها و شیطان پرست هاست به مردم حواله میداد ! حالا این یکی تیریپ رو هم داشته باشین : " با شرح : اوج احساسات ! آدم با کون بیافته تو عسل همین میشه دیگه " .

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2006/08/219317_orig.jpg

من همیشه گفتم بازم میگم ! اگه مرد هستین و دنبال زن خوشگل و پتی یاره و کون گشاد و خر پستون با رینگ پستون های سوپر دولوکس میگردین , برین سراغ چادری جماعت ! من که زن هستم هو وقت این چادری ها رو میبینم حشری میشم و مغزم پریود میشه ! دیگه شماها رو نمیدونم . بعد هم از قدیم گفتن طلا که پاک است چه منتش به خاک است ؟ اگه زن نجیب و پاکدامنه , حتا لخت مادر زاد هم بره از خونه بیرون هیچ مردی جرات نمیکنه چپ نگاهش کنه ! ولی این بدبخت های چادری اینقدر جنسشون خرابه و اینقدر پتی یاره و پاچه پاره تشریف دارن که حتا اگه لاحاف و سیم خاردار هم دور خودشون بپیچن همه دنبال کونشون میافتن تا یه حالی از فبضیه شون بگیرن . این عکس زیر رو نگاه کنین ! از راست به چپ نفر چهارم ! این خانم چادری خوشگل که دل منو بدجوری برده و مجبورم کرده عکسشو بندازم کف Desktop کامپیوترم , توی نماز جمعه نشستن . در نگاه اول عادیه اما از دید زنانه تفسیرش میکنم :
اون چشمهای دریده ش رو نگاه کنین که چه خط چشمی کشیده ! ابروهاش رو هم همچین برداشته و که هر کی یه نگاه بهش بندازه فوری اسفالش به اهتزاز در میاد ! بعد هم از دید من که همجنس هامو خوب میشناسم اون ظاهر و اون تیپ و اون قیافه داد میزنه چه پتی یاره و فتنه ای اونجا نشسته !!!!!! حالا بگیر برو تا آخرش !
http://media.farsnews.com/Media/8506/ImageReports/8506100176/2_8506100176_L600.jpg

کم بود جن و پری , 3 تا هم از دیوار پرید ! آقا مردم گاو و گوسفند کشور خودمون بس نبودن که حالا این گره گوری ها هم بهشون اضافه شدن ! طرف مثل گاو ( ع ) سلام نشسته اونجا و داره جون عمه ش ختبه های نماز جمعه رو گوش جان میده ! ولی شرط میبندم اندازه بز هم سر از کُ .. شعرهای ختیب جمعه یا همون مردک مشنگ آیت الله جنتی ملقب به آلله جن گیر , سر در نمیاره ! اینبار با هم دعا کنیم تا خداوند همه مسلمانان جهان رو شفا بده ! آمین .
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2006/09/219436_orig.jpg

معمولن وقتی هیات دولت به استانی سفر میکنن , مشایعت کنندگانشون از پیش تعیین شده هستن و فقط اونها هستن که بعنوان مخافظ و جان برکف مخصوص دور اتومبیل حمل فلان مسئول گاو و الاغ حکومتی پرسه میزنن تا مبادا طرف رو به لقا الله پرتاب کنن . اما این عکس رو اگه ملاحظه بکنین متوجه میشین که انگار این خانم چادری خوشگل لایی خورده و قاطی محافظین شده و حالا هم زیر فشارهایی که از عقب داره بهش وارد میاد , شاکی شده و داره اعتراض میکنه ! صد البته که این خانم اگه یه کوله بار پر از بمب هم با خودش همراه داشت بازم ماموران دورش نمیکردن چون در حال انجام ماموریت میتونن به باسن مبارکه خانم دستی برای تبرک بکشن و صفا و ... اینا !
http://media.farsnews.com/Media/8506/ImageReports/8506090101/5_8506090101_L600.jpg

من از وقتی که فایل های صوتی ابراهیم نبوی رو گوش میدادم در رابطه با آیت الله حسنی ملقب به آیت الله استمناء , همیشه دلم میخواست ببینم این مردک پوفیوز چه شکلیه که اینقدر چرت و پرت به هم میبافه و اینطوری ضایعش کردن . این افتخار امروز نصیبم شد و این جانور رو هم زیارت فرمودیم . تصویری که در زیر مبینین جناب آیت الله حسنی امام جمعه اردبیل رو نشون میده که با یک لبخند ملیح که شباهت عجیبی به شیهه کشیدن اسب داره , دارن به دوربین لبخند بوکوند میزنن !!!! پیش خودمون بمونه ! اگه آخوندها اینقدر قوزمیت و چلغوز نبودن , ممکن بود مورد تجاوز ضد انقلاب قرار بگیرن و خامنه ای بیار باقالی بار کن ! نظر شما چیه ؟؟؟؟
http://media.farsnews.com/Media/8506/ImageReports/8506090101/9_8506090101_L600.jpg

یادمه زمان انتخابات احمقی نژاد که شده بود , یکبار توی تاکسی راننده بهم گفت : سرنوشت این احمدی نژاد هم مثل رجایی میشه آخرش ! حالا تماشا کنین چطوری میترکوننش . تو دلم خندیدم و گفتم بابا این چی میگه ؟ بعد که حالا اوضاع کشور داره کم کم قمر در عقرب میشه , امکان داره که این احمدی نژآد رو هم یهو بترکونن . این عکس رو که دیدم یهو یاد حرف اون راننده تاکسی افتادم ! آقا فکر میکنین احمدی نژاد الان بالای قبر رجایی داره فاتحه میخونه ؟ نه بابا داره زمزمه میکنه :
ای کشته , کرا کشتی تا کشته شدی زار ... رجایی هم داره بهش میگه : گهی پشت به زین گهی زین به پشت !!!!! چشم انتظارم .. جات همینجا کنار منه ! دیر و زود داره , سوخت و سوز نداره !
http://media.farsnews.com/Media/8506/ImageReports/8506080228/18_8506080228_L600.jpg

ماشاالله به جناب سروان !!!!!
آقا فکر نکنین اینجا دکون قصابیه یا یکی از مغازه های چاقو فروشی خیابون فردوسی !!! اینجا کلانتریه ! این آلات جرمی هم که ملاحظه میکنین بهشون میگن : تیزی , نیمچه , قمه , دشنه , چاقو , کارد , ضامنی و ... ! اینها به چه کاری میاد ؟ سلاخی ؟ نه بابا ! اینها وسیله کار برادران لات هاست و معلوم نیست این چاقو ها تا حالا چه خونهایی رو که نریخته ! ما همین جا از اقدام نیروی افتضاحی برای جمع آوری آلات جرم و اسلحه های سرد برادران لات ها و لوباش تشکر میکنیم ولی یک سوال هم داریم و اونم اینه که اون جناب سروانی که پشت میز نشستن , قیافه شون کمی تا قسمتی ناجور نیست و مورد نداره ؟ آدم این توهم بهش دست میده که تن یکی از این برادران دزد و قاتل ها و جانی ها لباس نیروی انتظامی کرده باشن ! هر چند برای برادرانی که یه همچین چیزهایی در جیبشون وجود داره باید هم یه همچین پلیس فجیعی در نظر گرفت !!!! آره همون ! مملکت امام زمانه ...
http://media.farsnews.com/Media/8506/ImageReports/8506080685/5_8506080685_L600.jpg

این عکس هایی که مشاهده میکنین و توسط این برادرمون کشف و ضبط شدن , عکس های ممنوعه هستن . ولی زیاد به خودتون زحمت ندین که دنبال صحنه های صکصی بگردین ! چون در مملکت امان زمان هر نوع عکسی غیر از عکس های ولی وقیح و آخوندها و یا مردان بدون ریش و زنان بدون چادر , جزو صُور قبیحه شمرده میشن و داشتنشون جرمه ! اینم بذارین جزو افتخارات دیگه رژیم اسلامی که در کشور ایران داشتن عکس های خوانندکان جرمه !
http://media.farsnews.com/Media/8506/ImageReports/8506080685/1_8506080685_L600.jpg

و اما بعنوان آخرین بخش , برسیم به حضور برادران عملی ! این قدیمی ها ضرب المچل های باحالی داشتن مثلن یکی از اونها این بود : طرف هزاری ها رو گم کرده افتاده دنبال یک قرونی !!!! با دیدن این عکس متوجه منظور این ضرب المثل میشیم ! نیروی انتظامی بجای اینکه بگرده دنبال قاچاقچی ها و خرده فروشان مواد یا ورود مواد و ترانزیتشون به داخل کشور رو متوقف کنه , افتاده دنبال یه مشت آدم بدبخت و به آخر خط رسیده که آزارشون فقط به خودشون میرسه و بس ! این عکس خیلی زیبا و گویا , واقعن جالبه ! طرف اینقدر نعشه و خماره که وقتی پلیس در یک قدمیش ایستاده و میخواد بهش دستبند بزنه , هنوز تو هپروته و سرنگ براش خداست ! به این میگن استراتژی پاک کردن صورت مساله که در کشور ما همیشه بجای حل مساله بکار میره ! ما خیلی امیدواریم که با جمع آوری معتادان ریشه اعتیاد در کشور خشک بشه !
http://media.farsnews.com/Media/8506/ImageReports/8506080423/7_8506080423_L600.jpg



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001