فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, June 08, 2005
از معجزات انتخابات :

هیس برگشت !!!! دوست قدیمی من و کسی که عاشقانه دوستش داشتم و با اون و ندا خاطرات مشترک زیادی از اولین روزهای ایجاد وبلاگستان داشتیم . قدیمی ها میدونن منظورم کیه . آریای هیس یا اولین شهید راه وبلاگستان که مورد آزار و اذیت اونهایی قرار گرفت که لباسهاشون فقط مال خودشون بود و مجبور شد وبلاگش رو کاملن پاک کنه و حالا بعد از 2 سال دوری از وبلاگستان دوباره برگشته و اینبار با ادبیاتی متفاوت و پر از انرژی . ازش غافل نشین .
و اما ...
کمتز از 10 روز دیگه به انتخابات فرمایشی باقی مونده . هیچ شور و نشاط و تحرکی در جامعه احساس نمیشه الا عده کمی از طرفداران رژیم آخوندی و کسانیکه در طی این 26 سال بیشترین ضربه رو از نظام خوردن ولی به امید دست پیدا کردن به موقعیتی بهتر , از همین نظام طرفداری میکنن . نمونه های اونها رو دیدین که جوانان و پیران و دختران و پسران معلوم الحال زیادی در ستادهای تبلیغاتی مشغول فعالیت هستن . دختران و زنان فاحشه ای که بیشترین لطمه رو از همین نظام اسلامی خوردن و حالا با استفاده از همون ظاهر فریب و جلفشون سعی در جلب نظر مردم برای رای دادن می کنن . انتخابات این دوره از حکومت اسلامی بر خلاف دوره های قبل از ویژگی های زیادی برخورداره که باید روش حسابی دقت بشه و معجزاتش رو در نظر بگیریم :

- خانمی میگفت : وقتی ظاهر و سر و وضع دختری رو که پوستر انتخاباتی رسمنجانی رو در دست گرفته بود و اونو به ماشینش چسبونده بود دیدم , بیشتر از همه برای خودم افسوس خوردم که توی این 26 سال اینهمه زدن تو سرمون و با شعار یا روسری یا تو سری اسلامشونو به رخ کشیدن و حالا برای فقط یک رای , دارن با این وضع از مردم گدایی میکنن . حالا اگه کشور اسلامی نبود لابد عکس رسمنجانی رو هم روی واژن و در سوراخ کونشون هم تاتو میکردن و تو خیابون راه میافتادن ...

- یه آقای ریاضی دانی که اتفاقن توی موسسه بهزیستی هم کار میکنن میگفت : این از بدبختی های جامعه ماست که 2+2 میشه همون چیزی که آقای نامزد انتخابات میخواد . اون زمان ما دهنمون کف کرد و زبونمون موکت شد و هی هوار کشیدیم که فساد و فحشا و ایدز و جنایت داره از کنترل خارج میشه و مدام آمار و ارقام دادیم به نهاد ریاست جهموری و بیت رهبری و ازشون تقاضای رسیدگی کردیم ولی در جوابمون وعده دادن به ان شاء الله و کریم بودن خدا و ... و حالا بی اعتباری این نظر سنجی های انتخاباتی که آمار و ارقام کذایی رو تو بوق و کرنا کردن تنها یک چیز رو میتونه نشون ملت بده و اونم اینه که ریاضیات هم اسیر دست سیاست بازان شده !!!!

- از برکات انتخابات اینه که چند ماه مونده به انتخابات اونقدر زندگی شیرین میشه که آدم دلش میخواد هر سال انتخابات باشه . چه زمانیکه سالروز هلاکت خمینی ملعون بود و تلویزیون ایران مدام فیلم های روز سینماهای جهان رو نشون میداد و آهنگ هاش قطع نمیشد و جوونها هم توی خیابونها با صدای بلند موسیقی گوش میدادن , چه مجلس فرمایشی که خودشو جر داده تا قیمت ها رو برای گول زدن مردم ثابت نگه داره . ولی امان از وقتیکه خرشون از پل بگذره و تلافی تمام اینها رو سر مردم بدبخت در بیارن ...

- یکی دیگه از معجزات انتخابات اینه که وقتی پا توی هر اداره دولتی یا نهاد دولتی ای میذاری برخلاف همیشه که سگهای نگهبان اونجا " حراست " از نوک انگشتهای پات تا فرق سرت رو چک آپ میکردن و بخاطر نازکی جوراب و پیدا بودن چند طره مو و رژ لب کمرنگت و مانتوی کوتاهت اجازه داخل شدن بهت نمیدادن , اینبار با لبخندهای ملیحی با احترام ازت دعوت میکنن که کون لخت هم میتونی وارد بشی .... یا همون مدیران سگ اخلاقی که ارباب رجوع رو اصلن نمیشناختن چه برسه به جواب سلام و حالا تا دم در هم بدرقه ت میکنن همه و همه از برکات این انتخاباته ...

- اضافه بشه حوادث پشت پرده که در آینده قراره اتفاق بیفته مثل دادن مجوز ورود خانمها و آغایان فراری به کشور آریایی – اسلامی مثل شادمهر عقیلی و خانم قائقه آتشین " گوگوش " . یعنی خیال میکنین این حوادث با انتخابات ربطی داره ؟؟؟؟؟؟؟

- روحیه بی تفاوتی یا حواله کردن انتخابات به باسن مبارکه برای خانمها و بیضه های شریفه برای آغایان از جمله برکات این انتخاباته و دلایل مردم هم شنیدنش خالی از لطف نیست . آخه بابا وقتی رئیس جمهور نوکر بی اختیاره , وقتی رئیس جمهور خالی بنده , وقتی رئیس جمهور بعدی از یکسال قبل از انتخابات , قطعی و مشخصه ، خب دیگه چه مرضیه که آدم شناسنامه ش رو کثیف کنه ؟؟؟؟

- امان از پول ! چه کارهایی که نمیکنه . اگه تا دیروز همه مخالف این رژیم بودن و اسم آخوند که می اومد اسهال و استفراغ میگرفتن , اما حالا چهره های معلوم الحالی رو میبینیم که بخاطر همین چرک کف دست " پول " حاضرن از شرافت خودشون هم بگذرن . دارم تصور میکنم اگه مملکت ما اسلامی نبود اون وقت همین زنهای چادری جلوی حوزه های انتخاباتی صدها تخت روان قرار میدادن و لخت و عور میخوابیدن روی اون تخت ها و بالای سرشون میزدن : سکس به شرط رای !!!!

- یاد یک خاطره افتادم :
خرداد ماه ننگین 1342 ملا خمینی ملقب به آیت الله دژخیم یا جاکش کبیر , در پاسخ به اونهایی که ازش پرسیدن تو با حمایت و طرفداری چه کسانی میخواهی قیام کنی ؟ گفته بود :
- یاران من در گهواره هستند !!!!!!!!
بیچاره راست میگفت ! 15 سال بعد همون پسرها و دخترهای 15 ساله بودن که کودتا کردن و نصفشون بخاطر این الدنگ مردن و باقی هم در سن 18 سالگی رفتن به جبهه های حق علیه باطل تا روی مین ها سریعتر شهید بشن و به لقا الله پرتاب بشن . حالا هم اگه از رئیس جمهور آینده بپرسی که یاران شما کی هستن ؟ فوری جواب میده خواهران من در خانه های تیمی و کوچه و خیابانها مشغول ارضای مردان و پسران دست به چیز هستند و برادران من ایستاده زیر آفتاب مشغول خفه کردن اوقات ارزشمند خودشون و بازی با افیون و خانم بازی و قمار کردن با زندگیشون هستن ...
..
..
خیلی جالبه که بعضی از همین جوونهای دیروز که به برکت انقلاب کذایی یکباره تمام مسئولیت های کشور رو در چمبره خودشون گرفتن , حالا که نوبت به جوونهای امروز رسیده همون جوونهایی که حالا دیگه جوون نیستن , ادعا میکنن که :
- شرایط کشور آنقدر بحرانیست که نمیتوان افسار پوسیده کشور را بدست جوانان سپرد .

راستی یک سوال :
به نظرتون دیروز که مردم ما خوش بودن و در رفاه نسبی به سر میبردن و مثل آدم زندگی میکردن و یه شاهنشاه آریامهر داشتن که دلش خوش بود که از تخم و ترکه کوروش کبیره و هر از گاهی هم جو میگرفتش و جشنهای دو هزار و شونصد ساله راه می انداخت , اوضاع خطرناک تر بود و اسلام به خطر افتاده بود یا امروز که فحشا غوغا میکنه و ایدز به روی همه لبخند میزنه و بیکاری و اعتیاد گریبان جوونها رو گرفته و فقر با زندگی مردم موش و گربه بازی میکنه و اسلام جایگاهش حتا از مدفوعی که روی چاه مستراح شناوره بی ارزش تره ؟؟؟؟ نظر شما چیه ؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001