فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, May 22, 2005
رهبر و هیتلر :

حکومت ها وقتی روی کار میان همیشه یک عده هوادار دو آتشه دارن که خودشونو به در و دیوار میکوبن تا دولت و افراد مورد نظر خودشونو سر کار بنشونن و در کنارش به نون و نوا و اهدافی هم برسن . بیتشر رهبران دست نشانده آدمهایی هستن که شباهت عجیبی به مترسک دارن و از خودشون هیچ اراده ای ندارن . مثل عروسک های خیمه شب بازی بازیچه بازگردان های پشت صحنه هستن و فقط از داشتن پست و مقام و احساس قدرت لذت میبرن و ارضا میشن . در تمام حکومت ها چنین چیزی کم و بیش وجود داره و مخصوصن حکومت اسلامی و حکومت هایی اینچنین دیکتارتوری . از زمان روی کار اومدن این حکومت تا به امروز فجایع و جنایت های زیادی برای حفظ بقاش اتفاق افتاده . کلن نه تنها حکومت کثیف اسلامی , که تمام حکومت ها چنین خصیصه ای رو دارن و هر اندازه نفرت مردم از اونها بیشتر باشه عمق جنایت های اونها هم بیشتره . در همین رابطه حکومت اسلامی رو میشه با حکومت شوروی در دوران استالین و تا حدی هم با حکومت نازی ها در زمان هیتلر مقایسه کرد !

دیشب فیلم Der Untergang رو داشتم میدیدم که یک فیلم فوق العاده جذاب و تا حدودی مستند با شواهد تاریخی زنده و مصاحبه های واقعی با افراد بازمانده از اون زمان و نزدیکان هیتلر در آخرین روزهای زندگیش مخصوصن منشی دفتر و آجودان مخصوصش از آخرین ساعات حضور هیتلر در پناهگاه زیر زمینیش قبل از خودکشی و رسیدن روس ها بود و بقدری زیبا جنبه هایی از نفرت و عشق و باورها و عقاید و فضای حاکم در اون زمان رو نشون میداد که بی اختیار یک مقایسه ذهنی بین حکومت هیتلر با حکومت اسلامی کردم :

در این فیلم نشون داده شده بود که هیتلر و تمام سران حزب نازی و افسران SS و بیشتر سربازان آلمانی و همینطور مردم آلمان با عشق و علاقه عجیبی از پیشوا حمایت میکردن . حتا با اینکه میدونستن اون باعث تمام فجایعه , تا لحظه آخر هم ترکش نکردن و بخاطر عقایدشون مرگ رو به راحتی پذیرفتن و حتا از تسلیم شدن هم خودداری کردن . اوج باورهای این افراد به هیتلر و نازیسم بقدری قوی بود که حتا سربازهای زخمی از اینکه نمیتونستن در نبرد شرکت کنن دچار سرخوردگی میشدن و خودکشی میکردن . و یا همسر هیملر با تمام عشقی که به بچه هاش داشت همه اونها رو با سیانور به قتل میرسونه فقط بخاطر باورهاش و در نهایت هم با شوهرش خودکشی میکنن در صورتیکه میتونست مخفی بشه و فقط شوهرش بعنوان جنایتکار مجازات بشه . در قسمت دیگه ای از فیلم نشون میداد یکی از سیاستمداران آلمانی با اینکه هیچ جرمی مرتکب نشده بود و از مصونیت بین المللی برخوردار بود , فقط به این دلیل خودکشی میکنه که پیشوا بهش یک کپسول سیانور داده بود . افسران SS که بطور دسته جمعی خودکشی میکردن همه بر این اعتقاد بودن که بدون وجود پیشوا , زندگی هیچ ارزشی نداره و آرمانهاشون نابود شده . حتا زمانیکه روسها به چند متری پناهگاه رسیده بودن و پناهگاه در معرض توپخانه روس ها قرار داشت تمام نزدیکان هیتلر با تمام وجودشون جسد اوا براون و هیتلر رو تو اون موقعیت از پناهگاه خارج کردن و با بنزین آتش زدن تا به آخرین خواسته پیشواشون عمل کرده باشن و یا در صحنه آخر وقتی که یکی از ژنرالهای آلمانی خبر تسلیم بدون قید و شرط آلمان رو از رادیو اعلام میکنه بعد از خوندن پیام سکته میکنه از ناراحتی ... جالبترین و تکون دهنده ترین صحنه فیلم قسمتی بود که هیتلر در حال خوندن وصیت نامه ش بود و منشیش داشت اونو تایپ میکرد و ترجمه ش میشه :
- ما به مردم دنیا بد کردیم و نفرت کاشتیم و در آخر هم نفرت اونها گریبان ما رو گرفت و این روسها نیستن که منو نابود کردن , لعنت و نفرین مردم جهان منو نابود کرد ...

حالا من کاری به این ندارم که در جریان جنگ جهانی دوم بخاطر حماقت های هیتلر 60 میلیون نفر مردن و 18 میلیون نفر مفقود شدن و 7 میلیون یهودی زنده زنده سوزونده شدن و فجایع و جنایات وحشتناکی رخ داد که هنوز که هنوزه آثار اون جنایت ها در دنیا باقیه ! اما مطالبی که این فیلم آموزنده در بر داشت این بود که نشون میداد :

- اگر روزی حکومت اسلامی در تنگنای بین المللی قرار بگیره و سرنوشتی مشابه هیتلر سر رهبر و سرکردگان حکومت اسلامی بیاد , آیا این افراد هم چنین هواداران خالص و مطیعی دارن که بخاطر عقاید رهبرشون جانفشانی کنن و تا آخرین لحظه با رهبر باقی بمونن و با اونهم بمیرن و از جون خودشون و خانوادشون به راحتی بگذرن ؟

در خوشبینانه ترین حالت ها میشه اینطور قضاوت کرد که اگر روزی چنین اتفاقی بیفته همین افرادی که سنگینی ریش و پشمشون باعث کج شدن گردنشون شده و روزی هفشده بار دولا راست میشن و چند هزار سلام و صلوات میفرستن برای نماز و عبادت , اولین کسانی هستن که به سمت یک داروخونه یورش میبرن برای خرید یک عدد تیغ ژیلت و چند کیلو واجبی !!!!!!! همین زنان فاحشه چادری ای که یک چشمی رو میگیرن تا حتا خدا هم بهشون چپ نگاه نکنه و دایم از آلت رهبر بالا میرن , اولین کسانی هستن که کون لخت راه میافتن توی خیابون و با زمین و زمان و سگ و جن و آل جفت گیری میکنن ! همین سپاه و بسیجیان و افراد مذهبی مآب و حزب اللهی های دو آتشه مزلفی که توی کون رهبر و سران مملکت میرن تا پس مونده های اونها رو بخورن , اولین کسانی هستن که اطراف این آدمها رو خالی میکنن و 360 درجه عقایدشون رو عوض میکنن و خدا و پیغمبر رو میذارن در کوزه آبشو میخورن ! حالا فکر میکنین رهبر در چنین موقعیتی اونقدر شهامت داره که مثل هیتلر خودکشی رو به تسلیم شدن ترجیح بده ؟ اونقدر هوادار وفادار داره که اگه سفارش کرد جنازه ش رو بسوزونن , اونها هم از جونشون بگذرن تا جسد متعفن رهبرشون رو بسوزونن ؟ و آیا در لحظات آخر همین رهبر عنتر فرزانه و امام 14 شیعیان اونقدر وجود و وجدان داره که به جنایت های خودش اعتراف کنه ؟؟؟؟؟؟ و آیا سربازان و سپاهیان امروزی وقتی که از حال و روز بازمانده های جنگ ایران و عراق و جانبازان و معلولان و بیماران شیمیایی بینوایی که دونه دونه بخاطر طرد شدن از طرف همین حکومت کذایی و نرسیدن دولت به وضعشون و پرداخت نکردن هزینه های سنگین معالجه شون دارن میمیرن و در انزوای کامل قرار گرفتن و حتا بعضی از اونها زنانشون به خودفروشی رو آوردن , آیا حاضرن مثل دهه 60 با جون و دل از عقاید جنایتکاران اسلامی خواه دفاع کنن ؟؟؟؟؟ و در آخر اینکه آیا شخص رهبر هم مثل هیتلر با اینکه یک جنایتکار بود و فجایع عجیبی آفرید , اما به مردم آلمان خدمات شایسته ای کرد و در طول حکومت نازی ها آلمانی ها جزو ثروتمند ترین مردم اروپا و جهان بودن , هر چند که این رفاه از غارت مردم کشورهای دیگه و مخصوصن یهودی ها بدست میاومد اما با اینحال چنین انسان جنایتکاری باز هم به فکر مردم خودش بود و اونها رو از خودش جدا نمیدونست و نژاد پاک آریایی رو زیر پر و بال خودش میگرفت , چه برای سرپوش گذاشتن یا هر چیزی ... ! اما همین رهبر و عمال اسلامی خواه , از ابتدای رسیدنشون به حکومت تا حالا که 26 پاییز میگذره چه گلی به سر مردم زدن ؟ جز این بوده که هر سال که میگذره مردم بیشتر در فقر و فلاکت و بدبختی فرو میرن و فدای خواسته های غیر انسانی این هیولاها میشن ؟ اینها چقدر به مردم و جون و مال و ناموسشون اهمیت میدن ؟ حتا ظاهری هم که شده آدم حسابشون نمیکنن و با این اوصاف سرانجام چنین افرادی خیلی خوش شانس باشن حتا نصف سرنوشت هیتلر هم نمیشه و سگ هیتلر شرف داره به اینها !!!!
..
..
این یک حقیقت انکار ناپذیره که حکومت های دیکتاتوری همیشه با چنین سرنوشتی روبرو میشن ! قدرت همیشه کثیف بوده و دلیلش هم اینه که انسان رو حتا از حیوان هم پست تر میکنه و شیرازه انسانیت رو خشک میکنه و چشم ها رو کور میکنه برای دیدن حقیقت . تاریخ مدام پیش روی ما نمونه های زیادی قرار میده . هیتلر و استالین و صدام و طالبان و هزاران دیکتاتور دیگه ای که همگی روزی در اوج بودن و در نهایت با ذلت تمام بساطشون برچیده شد . روزی هم این اتفاق در ایران می افته و حکومت اسلامی به زباله دان تاریخ سپرده میشه و فقط یادی تلخ و درسهایی عبرت آموز برای آیندگاه از برهه ای ننگین در کشورمون در صفحات کتابهای تاریخ در کنار صفحات دیگه و در کنار شخصیت های دیگه قرار میگیره ... روزی استالین و هیتلر عزیز ملتی بودن و حالا شدن انسانهای منفور . روزی محمد رضا شاه و رضا شاه کبیر مقدس بودن و اسمشون رعشه به دل هر ایرانی میانداخت و شدن مظهر طاغوت و فساد , حالا هم شنیدن اسم رهبر آلت ها رو سیخ میکنه و زنها رو پریود و تصور خدا و پیغمبر مجسم رو برای طرفدارانشون ایجاد میکنه , و روزی هم میبینیم عکس و مشخصات رهبر در کتابهای تاریخی بعنوان جنایتکار مذهبی زده شده و این ماجرا سر دراز داره .....
تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001