فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, May 11, 2005
شورت ها , دزدها و اسلام :

آقا این نسرین خوشگله شده خدای ایده دادن به من ! چند روز پیش نمیدونم از کدوم فستیوال بی ناموسی ای برام یک عکس فرستاده بود که یه خروار شورت رو هم تلنبار کرده بودن و میخواست مثلن منو خجالت بده !!!!! ما هم برای اینکه دشمنش شرمنده بشه گرفتیم یکی از زینگ پستون هامونو گذاشتیم روی اسکنر و یه عکس رنگی خوشگل ازش گرفتیم و براش فرستادیم و حسابی از خجالتش در اومدیم !!!! بعد هم نشستیم یکم به این انبوه شورت ها نگاه کردیم و یه سوژه پیدا کردیم :

تا حالا به این فکر کردین که هر آدمی وقتی چیزی رو میخواد قایم کنه کجا میذاره ؟ روان شناس ها ریشه قایم کردن اشیاء رو روانی میدونن و معتقدن که جنسیت خیلی در این امر تاثیر داره :

- آغایون وقتی میخوان چیزی رو قایم کنن اونو توی هفت تا سوراخ میچپونن و بیشترین کاربرد گاوصندوق هم با مردهاست ! البته بین آغایون با کلاغ شباهت عجیبی وجود داره چوناز بس این جنس بی ناموس , نابغه تشریف داره که هر چیزی رو وقتی قایم میکنن فراموش میکنن درست مثل کلاغ که زمین رو میکنه و آذوقه هاشو تو زمین چال میکنه ولی یادش میره ...
- پیرزن ها وقتی میخوان چیزی رو قایم کنن بهترین جا وسط چاک پستون هاشون , بین دو کاسه کرسته که از پول بگیر تا تسبیح و نخود چی و آب نبات رو میچپونن اون لا و مثل جیب آخوندها ته نداره !!!
- پیرمردها وقتی میخوان چیزی رو قایم کنن اونو زیر بالش یا زیر رختخواب میچپونن و عشق هم میکنن که عقل جن هم بهش نمیرسه و کسی خبر نداره الا خواجه حافظ شیرازی !!!!!!

اما زنهای جوون ... واویلا ! تقریبن طی تجربیات و تحقیقات من , تمام زنها وقتی میخوان چیز با ارزشی رو قایم کنن اونو تو کشوی شورت و کرست هاشون میچپونن اونم بین لباسهای زیر !!!!!! معمولن هر زنی سوای دراوری که برای لباسهاش داره یک کشوی مخصوص هم برای لباسهای زیر داره و همیشه هم با ارزش ترین اشیاء خودشو اونجا میچپونه ! این اشیا شامل :
- طلا و جواهر و کلید و عکس های همسر و بچه ها و پول و پاسپورت و شناسنامه و مدارک بانکی و خلاصه هر چیز با ارزشی رو شامل میشه !!!!!!

اما ریشه اینکه چرا بین 5 تا کشوی لباسها , زنها چرا گیر دادن به این کشوی بی ناموس , دلیلش اینه که :
- زنها وقتی که کسی لخت می بینشون اولین کاری که میکنن اینه که دستشونو سریع میذان جلوی قسمت بی ناموسی شون و استتارش میکنن ! یا وقتی کسی میترسونشون اولین کاری که میکنن اینه که دستهاشونو میذارن روی سینه هاشون !!!! یا وقتی که تو حموم هستن و کسی سر زده وارد میشه , وقتی پشتشونو میکنن به طرف یه دستشونو از پشت میذارن .... و اینا !!!!! حالا وارد حزئیات نشیم ! این قسمت ها از نطر هر زنی با ارزش ترین و مهمترین اجزای بدنش محسوب میشن و حالا روی همین حساب هم هست که لابد با ارزش ترین وسائل مثل طلا و جواهر و پول رو توی کشوی بی ناموسی میذاریم !!!!!

اما بریم سراغ فلسفه و سفسطه :

- ربط شورت به دزد چیه ؟
ربطش اینه که آغایون دزدهایی که این مطلب رو میخونن میتونن کلی فیض ببرن از این مطلب و بدونن که وقتی میرن منزل کسی دزدی و طرف زن و بچه هم داره , اول از همه باید برن اطاق خواب و سراغ کشوی خانم و حسابی اون بی ناموسی ها رو لایروبی کنن تا به گنج های نهفته خانم دست پیدا کنن ! البته دلیل هم دارم . مردها کمه ذاتن گدا و بدبخت هستن و جونشون در میره حتا برای خودشونم شده خرج کنن . دیگه آتیش به مالشون بزنن , برای افه و کلاس و نزم کردن دل خانم یه تیکه طلای سبک و چس گرمی برن براش بخرن و سر و تهشو هم بیارن . اما خانم ها همیشه خرج خونه پیششونه و از طرفی هم کلی طلا و جواهر دارن و لااقل از مردها بیشتر سرشون به تنشون میارزه !!!! بعد هم دیگه گذشت اون زمان که دزدها با وانت میاومدن خونه مردم و حمالی میکردن و فرش و تلویزیون و یخچال بار میزدن میرفتن ! دیگه الان دزدها هم کون گشاد شدن و دنبال لقمه های چرب و نرم و راحت و من حجم میگردن !!!!!

- ربط اسلام به شورت چیه ؟

یکم اینکه این بحث رو باید باز کنم و بگم که ما دو جور دزد داریم :
- دزد کلاسیک !
- دزد بی غیرت !
دزدهای کلاسیک آدمهای لوطی و با معرفتی هستن و با اینکه کار اشتباهی میکنن , اما مرام دارن و با ضعیفه جماعت کاری ندارن و وقتی هم که چشمشون به کشوی شورت و کرست خانم بیفته , فوری چشمهاشونو درویش میکنن و میرن جای دیگه رو میگردن و به ناموس کسی کار ندارن !
اما دزدهای بی غیرت امروزی بعد از اینکه حسابی از خجالت لوازم صاحب خونه در اومدن , برای تفنن و تفرج و خستگی در کردن ، میرن سراغ آلبوم عکس های خانوادگی و هر چند تایی که عکس های خانم توشه بر میدارن برای روز مبادا و کشوهای لباسهای خانمها رو هم حسابی زیر و رو میکنن و به اعضای بی ناموسیشون میمالن و کسب فیض میکنن . اینجاست که یهو میبینی که از لای شورت خانم یه دستبند طلا تالاپ میافته زمین و ...
دیگه این بستگی به شانس شما داره که کدوم این دو فرقه گیر شما بیفتن ! اینجاست که اسلام به کمک شما میاد و دزدهای کلاسیک که شیرازه مذهبی دارن و جنسشون کمتر شیشه خرده داره با دیدن مظاهر بی ناموسی , میرن سراغ جای دیگه !

اما نوبتی هم باشه نوبت حال دادن به آغایونه ! آغا این مردها شورت و زیرپوشهاشون جون میده برای دستگیره کردن و دستمال گردگیری ! هر چند خیلی چندش آوره ولی هر زشتها همیشه بد نیستن !!! البته شدیدن توصیه میکنم که همیشه حواستون باشه که چه زمانی از این دستگیره های کذایی استفاد کنید و کی از جیر و دستمال سفره های شیک و پیک :

خاله م هز از گاهی که میاد پیشم برام کلی از شورت و زیرپوشهای پسرهاش و شوهرش که کهنه شدن رو میاره تا دستمال گردگیری کنم ! البته از قبل توی آب و وایتکس میجوشونشون و بعد میاره و انصافن هم خیلی خوب تمیز میکنن و پرز نمیدن و فقط ظاهر چندش آوری دارن و اینکه بهشون که دست میزنی مدام تصور میکنی الان یه چیزی ناهنجاری هم میاد تو مشتت !!!!!!!! آقا یه روز یکی از دوستام اومده بود خونه م و منم عادت دارم که هر وقت کهنه ای رو باهاش گردگیری میکنم , میچپونم توی یه سبد و بعد که همشون با هم جمع شدن یهو میریزم توی ماشین لباسشویی و با پودر صابون و وایتکش میشورمشون ! خلاصه اومدن این هم همزمان شده بود با شستن این شورت های کذایی و اونم میدونست من شوهر ندارم و سایه مردها رو با موشک میزنم , وقتی چشمش افتاده بود به رخت بند لباسها که از اول تا آخرش شورتهای رنگ و وارنگ مردونه ازش آویزون بود , چنان تعجب کرده بود و این شبهه براش ایجاد شده بود که انگار اینجا شهر نوئه آغایون دائم اینجا تردد دارن و چنان نگاهی بهم انداخته بود که کم مونده بود ذوب بشم . خلاصه با کمی گفتمان فرهنگی , از اشتباه درش آوردم توجیهش کردم که فکرش خیلی منحرفه و این خبرها نیست و این شورتها دستگیره ست !!!!!!! بعد هم یکی از شورتها رو دادم دستش و فرستادمش خونه رو گردگیری کنه و منم جارو برقی بکشم و در پایان متقاعد شده بود که خیلی چیزهای خوبی هستن !
فرداش تلفن زنگ زد و شوهرش بود که از پشت خط تلفن تنوره میکشید و میگفت :
- باز چی یاد زن من دادی که هر چی شورت داشتم برداشته دستمال گردگیری کرده !!!!!!!!!!!!

خلاصه اینم از ماجرای شورتها !!! نسرین جان هر وقت شورت پام میکنم یادت میکنم ... عجب خاطره ای تو ذهنم حک کردی ! استغفرالله ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001