فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, April 29, 2005
انتخابات در انتظار معجره :

حدود پنجاه روز دیگه به برگزاری انتخابات کذایی ریاست جمهوری در ایران باقی مونده و سید خندان , خاتمی لعنت الله , و وزرای نالایقش از باتلاق حکومت اسلامی رها میشن تا مدام مجبور نباشن از جلوی دوربین ها و دست خبرنگارها فرار کنن . دستاوردهای ریاست جمهوری خاتمی تنها چیزی که برای ایرانیان به ارمغان آورد این بود که تابوهای ارتجاع سیاه دوران خمینی رو شکست و آزادی های محدودی به نسل جوان کشور داده شد و مخالفت هایی که با برنامه های مردمسالارانه خاتمی صورت گرفت باعث شد تا تنفر و نفرت مردم از حکومت به نهایت خودش برسه که این نفرت با مجلس فرمایشی و بزودی با دولت بعدی به اوج خودش میرسه .
اما در این روزها اتفاقات جالبی در حال رخ دادنه که از چشم مردم دور مونده و اون هم سکون و بی تفاوتی مردم و کاندیداها نسبت به امر انتخاباته که در حکومت 26 ساله اسلامی سابقه نداشته !!! پنجاه روز بیشتر به انتخابات باقی نمونده و هنوز مردم نمیدونن کاندیداهای ریاست جمهوری چه کسانی هستن !!!!!!!

مردم ایران هنوز نمیدونن تا چند روز دیگه باید چه کسانی رو انتخاب کنند چه برسه به اینکه بخوان از خصوصیات و سوابق و اهداف نامزدها باخبر باشن !!!! این سکوت و مخفی کاری زنگ خطری برای نظام اسلامی به صدا در آورده که نشون از آتش زیر خاکستر و بی تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت کشور و اهداف حکومت داره ! مردم به درجه ای از بی تفاوتی رسیدن که حکومت هر کاری دلش میخواد انجام میده و خیال میکنه مردم عکس العملی نشون میدن غافل از اینکه میبینه هیچ بخاری از مردم بلند نمیشه ! همین بی تفاوتی بدترین ضربه رو داره به ریشه های انقلاب سکسلامی میزنه و اونو از داخل نابود میکنه .
چیزی که از حالا برای انتخابات مشخصه اینه که بیشتر نامزدهای احتمالی انتخابات فهمیدن که هیچ شانسی برای استقبال از جانب مردم ندارن و این تردید روز به روز در حال افزایشه . در این بین اتفاق جالبتری هم رخ داده و اون هم اینه که تعدادی از نامزد های شناخته شده مثل حجت الاسلام کوسه " رفسنجانی " از این وحشت دارن که حضورشون در انتخابات مورد بی اعتنایی مردم قرار بگیره و وجهه و اعتبار سیاسیشون بطور کل زیر سوال بره و به همین دلیل از حضور قطعی در انتخابات سر باز میزنن و فقط از پشت پرده از هر گاهی اعلام میکنن :
- حضورم در انتخابات قطعی تر شده است !!!!!!
در این بین بعضی از نامزدهای پشت پرده و مخفی , در حال بررسی امور هستن و هنوز به این نتیجه نرسیدن که چادر از سرشون بردارن و رو در روی مردم بایستن و به سوالات و تردیدهای اونها جواب بدن و تنها به این امید بستن که شاید سابقه و شناخت قبلی مردم از اونها در سالهای قبل به کمکشون بیاد و معجزه ای رخ بده . اینها تنها افرادی هستن که از شانس بیشتری در بین نامزدهای دیگه برخوردارن البته بهتره اسمشو گذاشت معجزه تا شانس !!!!!!!
این احتمالات بقدری نگران کننده شده که هفته گذشته اداره پست شروع به جمع آوری نظر سنجی کرد در بین مردم تا نامزدها رو از سوراخ بکشونه بیرون , ولی تا جایی که آمار و ارقام تا امروز نشون دادن تنها 8% از مردم ایران در انتخابات حضور پیدا میکنن و 5% دیگه از مردم که از طبقه کارمند هستن به زور و اجبار و از ترس از دست ندادن شغلشون در پای صندوق های کذایی حاضر میشن و این یعنی فاجعه برای حکومتی که مدام دم از مردمی بودن و در صحنه بودن میزنه !!!!!!

اما در کنار همه اینها بعضی نامزدهای ریاست جمهوری صحبت های جالبی میکنن که تا روزها نقل محافل مردم میشه و لبخندی رو به لب های مردم افسرده ایران نشونده .یکی از نامزدها اعلام کرده : اگر به ریاست جمهوری برسه به تمام جوانهای ایرانی ماهیانه 50 هزار تومن حقوق میده !!!!!!!
ملت هم خرن دیگه !!!! کشوری که در تامین نیازهای اساسی و اولیه خودش در حال درجا زدنه و حتا با بالا رفتن قیمت های نفت تا مرز 60 دلار باز هم سوراخ عقب موندگی های کشور و کسر بودجه و فقر و تورم کشور نه تنها جبران نشده که حتا بیشتر هم شده , و از طرفی سه چهارم جمعیت ایران رو که جوان ها تشکیل دادن , چطور این آغای نابغه میخواد سکان دار کشور ورشکسته ای مثل ایران بشه و به جوانان ایرانی که در حدود 40 میلیون نفر میشن ماهیانه 50 هزار تومن حقوق بده ؟؟؟؟؟
لابد این آقا فراموش کردن که ولی وقیح و امام 14 شیعیان و مفتخوران و ملایان و سران حکومت اسلامی که از بیت المال و جیب مردم ارتزاق میکنن و باعث ویرانی کشور و گرانی و فقر و فلاکت مردم و کشور شدن , دست روی دست میذارن تا ماهانه 50 هزار تومن به جوون ها پرداخت بشه !!!!

به هر حال معمای اساسی اینه که باید پرسید و جوابی بهش داد که در شرایطی که خیلی از مسئولان کشور از حضور میلیونی ایرانیها در پای صندوق ها سخن میگن , چطور ممکنه این عده آدم های خیالی در شرایطی برای رای دادن حاضر بشن که تا 6 هفته دیگه , حتا اسم افرادی رو که باید بهشون رای بدن نمیدونن و از مردم مخفی نگه داشته شده ؟!؟ هر چند همه خوب میدونیم که دستهای پشت پرده اسلام میتونه یک شبه هزاران نامزد رو از آستین بیرون بکشه ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001