فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, April 17, 2005
سکس شناسی بالینی :

آقا بر خلاف اینکه خیلی ها اعتقاد دارن 99% از گنجایش مغز آغایون رو کلمه سکس پر کرده , من بطور 100% این فرضیه رو رد میکنم و خط سیاهی روی این نظر میکشم ! چون حقیقت امر اینه که مغز خانم هاست که بطور 100% از کلمه سکس اشباع شده اما این موجودات آب زیر کاه و تیتیش مامانی همیشه با ظاهر مادر مرده شون طوری وانمود کردن که این مردها هستن که همیشه بدنبال مسائل بی ناموسی هستن و این حس اصد تولن در زنها وجود خارجی نداره :

موضوع اصلی بر میگرده به عامل حجب و حیا که نمیدونم چرا یه همچین خصوصیتی در زنها بیشتر از مردها وجود داره . خودم به عنوان یک زن پته همه همجنس های خودمو میریزم روی آب و میگم چنین فرضیه ای غلطه و به اشتباه در فرهنگهای مختلف وارد شده !!!! البته دلیل اصلییش اینه که زنها بخاطر حجب و حیاشون احساسات واقعی خودشون رو بروز نمیدن و مردها این وسط بخاطر حماقت ژنتیکیشون و اینکه خجالت تو ذاتشون نیست و احساساتشون رو عریانتر نشون میدن , اسمشون بد در رفته ! حالا شاید صدای خیلی از خانمها در بیاد که چرا از مردها طرفداری میکنی ؟ اما حقیقت همیشه تلخه و نمیشه منکر این شد که زنها بیشتر از مردها تمایلات جنسی دارن !!!!!!!!

همیشه دقت کرده باشین این مردها هستن که اعلام نیاز جنسی میکنن ! چه اون زمان که بچه هستن و تازه پشت لبشون سبز شده , میرن دختر بازی و یا به زنهای گنده تر از خودشون گیر میدن و عاشقشون میشن و چه اون زمان که دیگه بطور کامل بالغ شدن و بطور علنی نیاز جنسیشون رو هوار میزنن . در صورتیکه حقیقت اینه که دخترها از سن 8 سالگی به بعد احساسات جنسیشون شکفته میشه و این در صورتیه که 6 – 7 سال زودتر از پسرها عمق فاجعه رو درک میکنن !!!!!! طبق بررسی های علمی هم ثابت شده زنان 20برابر بیشتر از مردان تحریک پذیر هستن و از طرفی هر زنی میتونه با چندین مرد رابطه جنسی مداوم داشته باشه ولی مردان نمیتونن بیشتر از دو یا سه بار اونهم بصورت مقطعی و کوتاه مدت و با فاصله نسبتا زیادی رابطه جنسی داشته باشن !
ولی هیچ وقت یک زن رو ندیدین که بره و مستقیم به مردی گیر بده و نیازها و یا تمایلات جنسیش رو صادقانه به اون مرد یا پسر بگه ! خیلی از زنها هستن که حاضرن بمیرن اما چنین درخواستهایی رو نداشته باشن در صورتیکه حقیقت اینه که اونقدری که زنها در این مورد به خودشون فشار میارن و عذاب میکشن , مردها چنین طاقت و قدرتی رو ندارن و افسار گسیخته خودشونو از زیر فشار های جنسی راحت میکنن با روشهای مختلفی از جمله خود ارضایی که خیلی بین مردان شایعه !! اینجا میتونید یک نتیجه گیری داشته باشین که زنها میتونن موجوداتی باشن افراطی که یا خیلی محجوب و با حیا هستن و یا خیلی بی حیا و بقول معروف , پتییاره !!!!
طبق آمار هم تعداد همجنس گرایان زن به نسبت مردان 8 برابر بیشتره و از طرفی تعداد زنان خودفروش یا زنانی که درگیر فساد هستن باز هم چندین برابر مردهاست !!!!! برای همین هم هست که تعداد دختران فراری به نسبت پسران خیلی بالاتره و بین دختران و زنان عصیانگری و سرکشی هاییکه اغلب ریشه جنسی دارن بیشتر به چشم میخوره و از طرفی هم بیشتر از مردها , جامعه و دولت سعی میکنه این احساسات زنها رو سرکوب کنه ! احساساتی که طبیعی هستن و در همه زنها وجود داره مثل خودنمایی و میل به نمایش دادن بدن و لذت از عریان بودن و نشون دادن زیبایی و عشوه ریختن و ناز و خرامان و ... که همه مورد علاقه زنانه و به شکلهای گوناگون این احساسات سرکوب میشه ! با حجاب , با چرندیاتی بنام مذهب ، با زندانی کردن زنان در خانه ها , با حرف در آوردن و قوانین و سنتها و هنجارهای پوسیده و خرافی ...
از طرفی همین رفتار متظاهرانه زنها باعث میشه که خیلی از آغایون از دنیای زنان غافل بمونن و شناخت درستی از زنها نداشته باشن و همین باعث مشکلات زیادی بین زن و مرد در جوامع مشرق زمینی میشه که فقط و فقط با دیکتاتوری و مردسالاری و قدرت مطلقه , مردان میتونن زنان رو مطیع نگه دارن !

تمام این حقایق میتونه نشون دهنده این باشه که فرهنگ دموده و مسخره مشرق زمین سرتاسر دروغ و خیالاته و متاسفانه فرهنگ های مشرق زمینی باعث عقب موندگی و فلاکت مردمان شرقی شدن ! حالا صحبت من این نیست که از فردا هر خانمی که از مردی خوشش اومد لخت بشه و بپره بغلش ! بلکه هدف اینه که بیشتر خودمون باشیم و سعی کنیم به احساساتمون احترام بذاریم و برای خودمون ارزش قائل بشیم . حداقل با نزدیکان و کسانی که باهاشون طرفیم یا دوستیم یا رابطه داریم ، رو راست و صادق باشیم . خیلی میتونه احمقانه باشه که زنی پیش شوهر خودش شرم داشته باشه از بیان نیاز جنسیش و باور کنید که داریم و به جرات میشه گفت 99% از زنان اینطوری هستن که حتی نیازهاشون رو به شریک زندگیشون نمیگن و همیشه دوست دارن نقش مفعولی رو بازی کنن !
امیدوارم روزی برسه که صداقت , کیمیای قرن حاضر , بیشتر تحویل گرفته بشه و دراونصورت نیمی از مشکلات ما حل میشه .
تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001