فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, March 16, 2003
امروز میخوام حرف دل خیلی از دخترها رو بنویسم ! من به این نتیجه رسیدم پسرها واقعا موجودات گاگولی هستند که فکر میکنند دخترها مخلوقاتی هستند متفاوت از اونها ! امروز تلویزیون این لاریجانی بی وجود ملعون مرتد , یک برنامه نشون میداد که توی اون داشتن با پسرهای دبیرستانی و دانشجوها مصاحبه میکردن که : آیا دلتون میخواد زن باشین ؟
میدونین جواب اونها چی بود ؟ همه بدون استثنا میگفتن : نه !
چرا ؟ چون بر این باور بودن که زنها ضعیف و ترسو هستند و اکثر جوابها ضعف و بی ارزشی و حماقت زنها رو منعکس میکرد و این طرز فکر احمقانه پسرها رو در جامعه ما نشون میداد که این پسرهای دودول طلا فراموش کردن که خودشون هم از دامن یک زن متولد شدن و چندین سال از عمرشون رو انگشت به دماغ با شلوار جیشی و ... دنب همین مادرشون بودن تا رسیدن به این سن و حالا ادعای مردونگی میکنن . این جریان باعث شد نقبی بزنم به خاطراتی که در طول زندگی برام پیش اومده بود و به نتایج مهمی برسم که شاید برای شما مخصوصا شما پسرها جالب باشه خوندنش !
مردها همیشه فکر میکنن زنها متفاوت هستند و پاستوریزه تشریف دارن و اصولا جنس لطیف یا جنس دوم هستند در صورتیکه زنها هم دقیقا مثل مردها هستند و فکر میکنن و هیچ فرقی بینشون نیست . مردها یک خیالات عجیبی دارن نسبت به زنها که مو به تن آدم سیخ میشه ! مثلا من یادمه یه پسری میگفت مگه زنها هم حشری میشن ؟!!! و فکر میکرد این نیروی خارق العاده فقط در وجود بدقواره یک مرد خلق شده و غافل از این بود که زنها اگه این حسشون فعال بشه مرد کم میاره ! آقا ما یه فیلم بیناموسی دیدیم همین اواخر که مسابقه ای بود که 600 نفر مرد به یک زن در طی 4 ساعت تجاوز میکردن ! و در نهایت همه کم آوردن و زنه خم به ابروش نیاورد و پوز همه مردها رو زد .. هاهاها آخر هم بهش یک ماشین پورشه 2002 جایزه دادن ! حالا بازم ادعاتون میشه ؟
- یکی بود فکر میکرد دخترها اصلا معنی فحشهای خوار - مادر رو بلد نیستن و عقلشون به این چیزها قد نمیده ! یاد این جوک افتادم که :
خانمی از مردی سوال میکنه : شما وقتی تنها میشین با هم درباره چی صحبت میکنین ؟ مرده هم میگه راجع به همون چیزی که شماها صحبت میکنین و زنه هم میگه ای وای چقدر شما بی ادبین ! مثلا این فحش ها از دهن دختری بیرون میاد همه 4 شاخ میمونن که اووووو مگه میشه دختری اینا رو بلد باشه ؟ پس لابد فاحشه تشریف داره !
- جریان سیگار کشیدن یا عرق خوردن هم حکایتی داره ! توی پارتی ها یا مهمونی های دوستانه گاهی اتفاق میافته که نوابغی از جنس آخوند هم هستند و وقتی دختری سیگاری دود میکنه و گیلاسی مشروب میخوره فکرهای عحیب و غریبی به ذهنشون خطور میکنه ! انگار که اینها آفریده شده فقط برای مردها ! غاقل از اینکه در دوران قاجاریه قلیون یکی از ملزومات حرمسرای شاهی بوده ! باقیش پیشکش !
- آقا تو ایران از بس این پسرها رو ندد بدید بار آوردن که وقتی دختری یا زنی رو میبینن با مینی ژوپ یا لباسهای تن نما همه سرها برمیگرده بسمتش و بازار فحش و بد و بیراه براه میافته که آره یارو خرابه ! با صد نفر حشر و نشر داره .. معتاده و ... حالا بیچاره هم دختره هم پاکه هم نجیبه ! اما چون پسرهای ایرانی فکر میکنن زن یعنی موجودی فقط در قاب چادر به شکل مومیایی , این جور لباسها و حرکات براشون عجیب جلوه میکنه .
آقا این مردا فکر میکنن که دخترها از یخ آفریده شدن و هیچ احساسی ندارن! البته مقصر هم خود دخترها هستن که مثل ماست میمونن و میخوان وانمود کنن که هیچ نوع احساسی نسبت به جنس مخالف ندارن و اصلا ما و این حرفها؟ به قول دوستی , نمایش عفت و پاکدامنی ....
حالا تازه اینا خوبه :
بعضی ها فکر میکنن زنها اصلا فرا زمینی هستن و گذرشون به مستراح نمی افته ! بعد هم که دختری میره جیش میکنه و ... آقا چشمهاش 4 تا میشه که اِاااا مگه زنها هم جیش میکنن ؟ و فقط بلدن کنتور بندازن توی ادارات که زنها چند بار میرن میشاشن و ... حالا این خوبه من یکبار به یکی گفتم کم چُسی بیا واسه من ! به من گفت بی تربیت ! پسره اوا خواهر گی !!! خودشون موقع غذا خوردن میشه ارکستر بالا و پاینشون براه میافته اما فقط حرفش که زده میشه .... عجبا !
از بس چهره های متضاد و متفاوت از زن به مردم نشون دادن که حتی خود زنها هم در خیلی موارد پنهان کاری می کنن طوری که همه فکر میکنن چنین چیزهایی نیست و اگر هم دخترهایی کارهای طبیعی دخترونه رو انجام بدن از نظر مردم و جامعه به شکلی کاملا مسخره و احمقانه , هنجار شکنی و بدعت نامیده میشه و اون دختر متهم به بی ناموسی و فاحشه گری مشه و مستحق سنگسار ! این آخوند جماعت پدر سوخته هم هر جا دستش به فلان زنی نمیرسه حکم به کوبیدن آجر تو ملاجش رو صادر میکنه و زیادی هم بهش گیر میدی شرع و حد و تعزیرات و کوفت و زهر مار رو به رخت میکشه و استناد به اونها میکنه .
آقا یک عده هستن فکر میکنن دخترها ابله هستن و مخشون تعطیله ! در صورتیکه اگر به آمار دقت بشه میشه فهمید که 70% دانشجویان در سال 1381 رو زنان تشکیل دادند و این یعنی رشد عقلی بالای زنها و در واقع رسیدن به این باور که زنها شعور و توانایی بالایی دارند .
یک عده هستن آدم احمق که همین چند وفت پیش در همایشی که به مناسبت روز جهانی زن برگذار شده بود سخنانی گفته بودن که زن فقط وظیفه داره قرمه سبزی خوب بپزه ! بعد هم این شبح عزیز رفتن بالای منبر و پوز این مرتیکه بی وجود رو به خاک مالیدن و حالا جالب اینجا بود که خود همین خانمها جملات واقعا پر معنای جناب شبح رو گرفته بودن دستاویزی برای تمسخر و با تیتر درشت تو سایتشون نوشته بودن حکایت قرمه سبزی و رانندگی .... ! خاک بر سرتون !
حالا جریان چی بود ؟ آغایون محترمه دلیل نداره که حتما چون شما مرد هستین هر کاری رو به بهترین نحو ممکن انجام بدین ! هستند مردهایی که بلد نیستن یا میترسن از اینکه رانندگی کنن ! هستند زنهایی که از یک مرد دل و جرات به مراتب بیشتری دارند ! هستند مردهایی که میتونن بهتر از یک زن آشپزی کنن و حتی قرمه سبزی هم بپزن و خونه داری کنن و بچه داری , حتی بهتر از یک زن !زنها هم همینطور! می تونن در محیط کار بهتز از مردها کار کنن و به امور خاصی بپردازن که مردها از انجامشون عاجزند !
اما متاسفانه ما میبینیم که توی ایران جنسیت شده عامل تعیین کننده شغل افراد و برای زنها کارهای خاصی در نظر گرفته شده و برای مردها هم کارهای خاص ! من نمیگم یک زن بلند بشه بیل دستش بگیره و باغچه بیل بزنه یا عملگی کنه و یا یک مرد هم بشینه خونه داری کنه ! اما این کارها تنها به جنسیت محدود نمیشن و گاهی هم زن و مرد می تونن جایگاه خودشون رو عوض کنن و مکمل هم باشن ! چه ایرادی داره اگر مردی میتونه خوب آشپزی کنه این کار رو انجام بده بصورت تفریحی تا همسرش استراحتی داشته باشه در طول یک هفته ! و یا زنی وقتی میتونه به کارهای شوهرش برسه اون هم کمکش کنه !
یک عده هستن که زور بازوشون رو به زخ زنها میکشن در صورتیکه زنها شاید از نظر آناتومی ظریف و ضعیفتر از یک مرد باشن اما از نظر قدرت روحی و تحمل سختی ها توانایی های بالایی دارند . شما مردها ففقط یکبار خودتون رو جای یک دختر بگذارین که توی گرمای تیر و مرداد تهران ساعت 2 بعد از ظهر داره توی خیابان راه میره با مانتو و شلوار و روسری و جوراب و کفش جلو بسته ! ببینییم میتونین تحمل کنین حتی برای یکساعت ؟ اونوقت زنهای کارمند مجبورن با همین پوشش احمقانه توی سرما و گرما کار کنن و دم بر نیارن و تازه غرولند شما مردها رو هم تحمل کنن !

این بحثها همه بی فایده ست , تا وقتی که زنها خودشون رو باور نکنند ! تا زمانی که به این باور نرسن که از مردها چیزی کم ندارند همیشه تو سری خور باقی می مونن ! نمونه بارز اون عده ای از حبرنگاران سایت زنان هستن که خودشون مثلا از حقوق زنها دفاع می کنن و بعد بطور خیلی ناشیانه و احمقانه میان و زیر آب خودشنونو با مسخره کردن مردی که از حقوقشون دفاع کرده میزنن ! خب کی ما به بلوغ فکری میرسیم رو نمیدونم ؟! ... شاید سال 3000 شاید هم هیچ وقت !!
پنجره ای به روی این خرابه دل وا نمی شه
رو سقف آسمون دل آفتابی پیدا نمی شه
رفتن و بردن گل یاس و مریم و اقاقیا
خزون نشست تو باغ دل , بهاری پیدا نمی شه
هر دلی عالمی داره
قصه و ماتمی داره
اشک اگه با خنده بیاد
گریه چه عالمی داره
دلم می خواد راهی بشم بهارو من بیارم
دست ببرم تو ابر و مه خورشیدو در بیارم
کوه بشم و رو قلب هر چی سنگه پا بزارم
خنده بشم رو لب غم گریشو در بیارم
کی میشه وقت رفتنم سر برسه ؟
رها بشم غصه به گردم نرسه
قلب مثل سنگ واسه چی ؟
حرف پر از رنگ واسه چی ؟
تموم ما باید بریم
دروغ و نیرگ واسه چی ؟ .....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001