فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, March 31, 2003








بهشت زهرای تهران , بازار مکاره مردگان :

امروز از بهشت زهرا تلفن کردن و گفتن از فوت آقای ... 29 سال گذشته و شما یکسال فرصت دارید که بیایین و قبر این آقا رو دوباره بخرید و یا ما این قبر رو خراب میکنیم ! چون بطور قاتونی بمدت 30 سال هر قبر اعتبار داره و بعد از 30 سال قبرها رو خراب میکنن . وقتی پرسیدیم چقدر باید پول بدیم ؟ گفتن 2 میلیون تومان ! در صورتیکه قیمت گرونترین قبرها بیشتر از یک میلیون و دویست هزار تومن نیست !

اکثر ما ایرانی ها مردم مرده پرست و احمقی هستیم و به همین خاطر دولت دین سالار و آخوند پرور ایران از همین نقاط ضعف ما استفاده میکنه و پولهای کلانی رو به جیب میزنه ! باورتون نمیشه توی همین بهشت زهرای خودمون دلالی قبر تبدیل شده به پر سودترین نوع معاملات راکد در ایران ! طرف از ده بلند میشه میاد تهران و پولی رو که از فروش زمینها و گوسفندهاش بدست آورده رو قبر میخره ! در نقاط خاکی به قیمتهای 100 هزار تومن تا دویست هزار تومن ! به لطف دولت ایران و آرامش و آسایش و عدم مشکلات اجتماعی و خانوادگی و نبود تورم , مردم هم تند و تند از خوشی سکته میکنن در سنین بالای 35 سالگی و راهی سرای آسودگی میشن ! در عرض هر یکسال چندین قطعه پر میشه و این فرد که برای نمونه 5 عدد قبر خریده به قیمت 500 هزار تومن در طول سال میره عملگی و بنایی و حمالی میکنه و بعد از یکسال میاد و هر قبر رو به قیمت یک میلیون تومن میفروشه و 5 میلیون و 500 هزار تومن به جیب میزنه ! شما چه شغلی توی ایران سراغ دارین که در عرض یکسال بهتون 5 میلیون تومن سود بدون مالیات و دردسر بده ؟ طرف زرنگ هم باشه نمیفروشه و میگذاره وقتی که قبرهای اون منطقه پر شدند به نرخ یک و نیم برابر بفروشه در بازار سیاه دلالی قبر .
درست خوندین ! بازار سیاه معاملات قبر ! در سطح بهشت زهرا عده ای دلال هستند با داشتن موبایل و حتی ای میل و نوت بوک که میچرخن و کسانی رو که دنبال قبر هستند رو تور میزنن و قبر میفروشن ! این عده حتی به سنگ فروش و روضه خوان هم دسترسی دارند و همینطور رستورانهای درجه یک و سالن های برگذاری مراسم تشییع جنازه و سالگرد و .... برای مردم ساده اوح ایران !
جدیدا مد شده قبرهای دو طبقه و یا سه طبقه هم بفروش میرسه ! و همه اینها بر میگرده به حماقت عده ای از ایرانی های مسلمان نما ! من دین و عقاید مردم رو مسخره نمیکنم و فقط حماقتها رو بازگو میکنم ! چون مردم ما ادعای مسلمونیشون , کون آسمون رو جر میده و داعیه خداشناسی دارند ! اما همین دین اسلام مگه نگفته انسان به روح زنده است و این روح هست که باقی می مونه نه جسم ! و هر کس جسم رو بپرسته مرده پرست نامیده میشه و جزو گناهان کبیره ! پس چطوره که ما اینها رو میدونیم و بعد پولهای کلانی رو خرج میکنیم که چی ؟ مثلا فلان کس ما رو در جایی دفن کردند بعد ما رو هم بیارن بعد از مرگمون اونجا دفن کنن ! حالا طرف هنوز 30 سالش هم نشده اما از حالا میره قبر میخره و رزرو میکنه !
و یا عده ای پیر پاتال ابله میان و وصیت میکنن که بعد از مرگ ما رو تو حرم عبدالعظیم و قم و ابن بابویه و فلان و فلان و ..... دفن کنین که این امامان خیالی ما رو شفاعت کنن !
آخه پدر سوخته ها اگه شما مسلمون باشین که همین دینتون گفته که هر انسانی مسئول اعمال خودشه پس شما چه پیش ییغمبر دفن بشین چه پیش خفاش شب ترتیبتون داده ست و هر کاری که انجام دادین رو سرتون در میارن ! پس این دیوونه بازی ها یعنی چی ؟
این مادر پدر بزرگ من بعد از 110 سال که فوت کرده بود توی شهر تبریز دفنش کرده بودن و 40 سال بعد پدر بزرگم رفته بود و استخونهاش رو که باقی مونده بود لای کفن پیچیده بود و با گلاب شسته بود که به وصیت مادرش عمل کنه و آوردش و توی قم دفنش کرد !
یا همین مادر خودم !! پدر منو در آورد و هر جا که حس مذهبیش گل میکرد شروع میکرد که :
اگه کردم منو با کفن دفن نمیکنی ها حتما توی تابوت باید دفنم کنی ! انگار که آدم رو دفن میکنن زیر خروارها خاک آدم زندگی دوباره ای میگیره ! میبینین تو رو خدا ؟ باور کنین با پولهایی که ما خرج برپایی مراسم نعش کشی و جنازه پرستی میکنیم میشه دنیایی رو آباد کرد اما دریغ از کمی شعور ... اینها برای ما انسانهای قرن اتم و کامپیوتر خجالت آوره !

با این احوال خیلی خوش خیالی می خواد که عده ای دلشون رو خوش کنند به اینکه شعور مردم رفته بالا و میخوان متحول بشن ! همونطور که همیشه میگم ایران محاله از این وضع در بیاد و چندین نسل باید طول بکشه تا این جهالتها از بین بره و تازه اگر تا اون زمان ایرانی هم باقی باشه . تکبیر !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001