فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, March 10, 2003
اسرار پشت پرده قرار وبلاگرها و اسلام شناسی پیشرفته :

یک تذکر :ای خدا بگم شماها رو چیکار نکنه ! آخه بابا بدبخت کردین منو !! چقدر ندید بدید هستین آخه توی 15 ساعت 62 مگ از سرور من داون لود کردین که چی بشه ؟ آقا کار نمیکنه دیگه باید صبر کنین تا فردا یه فکری کنم که کم نیاد پهنای باند !! اونهایی که عکس ها رو ندیدن باید صبر کنن مدتی .
اما از وقتی که این عکس ها رو گذاشتم رو سایت و عده ای موفق شدن اونها رو ببنین کلی فحش نثارم شده که چرا اینطوری عکس گرفتین و اینقدر حاسوس بازی ؟ تازه کار به اینجا هم ختم نشده و عده ای نمی دونم از چی ترسیدن که مدام تهدید میکنن که عکس ها رو بردار . یا یک عده نسبتهای بی ناموسی مملکتی به ما دادن که آره شما جزو گروه فشار و وزارت اطلاعات و از این جور مزخرفات هستین و ... ! در واقع من فقط می خواستم روی یک عده رو کم کنم ! مثلا این جناب عصیان معروف که خیلی ادعای تیز بودن میکنن و من می ترسم خودشون رو هم ببرن اما خوب دست بالای دست بسیار است و چنان عکسهای بی هوایی ازش گرفتیم که انگشت حیرت به دهان فرو بردن . هاهاها ! اما نکته جالب این بود که من خیلی ها رو فقط از روی اصل بی احتیاطی تونستم بشناسم مثلا خانم زن نوشت رو یکی از دوستان بی احتیاطشون به محض زیارتشون چنان اسمش رو هوار زد که بی اختیار توجهم جلب شد و فهمیدم ایشون کی هستن و سریع 5 تا عکس ناب گرفتیم و یا جناب احسان خان معروف ! پدری از ما در آوردن که نیم ساعت طول کشید تا 3 تا ازش عکس گرفتیم ! این آقا مثل آدمیزاد یک دقیقه یک جا آروم نمیگرفتند و آروم هم میشدند لای حمعیت بودن یا پشت به ما ! این عمو حمید هم که ما تا اومدیم ازش عکس بگیریم دوست دختر بی نزاکتش دستشو گرفت و بردش گوشه کنارا ! بهترین منبع شناخت افراد این امضاء گیرها بودن که کافی بود موقع ای که طرف داره دفتر رو امضا میکنه ببینین چی مینویسه ! خوشبختانه یا بدبختانه اطلاعات من از افراد کم بود و هر کسی رو نمیشناختم و همین باعث شد که اون طور که میخواستم نشه عکس ها ! اما در کل من خیلی خوشم اومد و این بار اگر قراری تشکیل بشه یک بلایی سر این آقایون و خانمهای تیز و شمشیر های دو لبه میارم اون سرش ناپیدا ! یکی از جاهایی که یادمه هنوز و خیلی با مزه بود این بود که دوربینی که دست یکی از بچه ها بود اندازه کف دستش بود وقتی زوم کرد عدسی به طول 30 سانتیمتر بیرون اومد و درست همین وقت یک پسر که بغل دست ما بود چنان چشماش وق زد بیرون انگار که آلت باباش رو در حال نمو دیده ... خلاصه که خیلی بامزه بود . من حدس میزنم اینبار همه چهار چشمی مواظب هستن که کسی ازشون عکس نگیره .. هاهاهاها
و اما ....
باز هم این ذوق ایرانی جماعت فوران کرد و یک شیر پاک خورده ای به ما نامه ای آخوند وارانه نوشتند بسیار جالب و خنده دار و حاوی کلی مطلب :
- من خودم را یک مسلمان میدونم ولی تعداد مسلمانان واقعی از صد نفر هم در دنیا کمتر هستند .
عزیزم وقتی که خودتم اقرار میکنی مسلمون بودن رو , پس چر اسم مسلمون رو خودت میگذاری در ضمن مسلمونی دیگه چه صیغه ای هست ؟ دلت واقعا خوشه ها ! به هر حال هر کسی آزاده که هر چی میخواد باشه . تو هم دلت خوش باشه به همین مسلمون بودنت . منم به کافر بودنم .
- شما در یکی از نوشته هاتون گفته بودین که به پیغمبر و امامان اعتقاد ندارین و قرآن رو تحریف شده میدونید .
راتش من هنوز هم سر حرفم هستم و اعتقاد دارم همه اینها کشک هستن ولی من نگفتم قرآن تحریف شده هست یا نه ! من همیشه گفتم اسلام آخوندی تحریف شده ست و با برداشت ها و تعبیر و تفسیرهای متناقض و سلیقه ای و دروغهای افراطی و منفعت طلبانه باعث شدند چهره کثیفی از دین بوجود باید و همینطور مردم از دین زده بشن و اینه که میگم به این دلیل اسلام ناب آخوندی در ایران تحریف شده . قرآن هم نمیدونم چیه و نظری ندارم راجع به اون .
- ولی خدا گفته کسی که نسبت به پیامبر و قرآن شک کنه از کافران خواهد بود و در روز قیامت بدترین عذاب رو بر اون نازل میکنیم .
عزیز جون با همین یک جمله نشون دادی که اسلام یک دین دیکتاتوری و احمقانه هست و اگر واقعا خدایی که من میپرستم و تو میپرستی با هم یکی بودن پس خدای تو خدایی دیکتاتور و خدای من خدایی دموکرات هستند چون خدای من اجازه داده به همه بندگانش که در جهان بگردن و تحقیق کنند و فکر کنند و راه درست رو از غلط تشخیص بدن و بعد دین یا باوری رو بپرستن و قبول کنند . در واقع حرف تو این معنی رو میررسونه که فقط مسلمانها هستند که رستگار میشن در صورتی که تعداد مسلمانها یک میلیارد نفره تعداد ادیان دیگه 6 میلیارد نفر و با طرز فکر احمقانه تو تمام اون 6 میلیارد انسان در جهنم خیالی تو می سوزند .
- شما به قیامت هم اعتقاد ندارید نه ؟
معلومه که اعتقاد ندارم ! چون بارها و بارها دیدم و تجربه کردم که بهشت و جهنم همین دنیاست !ا گر کار خوب کنی همین جا سزاش رو میبینی اگه کار بدی کنی پاداشت رو همین جا میگیری . به زندگی بعد از مرگ و تناسخ و این جور چیزها هم اصلا فکر نمیکنم . یعنی اعتقاد ندارم به اینکه اگر هدفی از آفریدن انسان بوده پس از آفریدن حیوان هم باید هدفدار بوده باشه پس اونها هم قیامت دارند ؟ و اگر قیامتی بود واقعا پس خدا باید یک کره دیگه هم میساخت به بزرگی سیاره مشتری تا بتونه این همه آدم رو توی اون جا بده .
- با راهی که در پیش گرفتید عمری کمتر از 30 سال خواهید اشت . شما در 50 سال دیگر خوراک مورچه و مار و .. خواهید شد .
اول اینکه مار تو قبرستون چه غلطی میکنه نابغه ؟ دوم اینکه انسان از خاک ساخته شده به خاک هم برمیگرده و من هم توی کالبدمم نیستم که حس کنم بدنم رو دارن جک و جونورها می خوردن ! نوش جونشون . بازم خوبه یک فایده به اونها میرسونیم . بعد هم عزیزم که اسما مسلمونی , اگه واقعا مسلمون بودی پس به این هم اعتقاد داشتی که مرگ و حیات انسانها دست خداست نه تو و نه آخوند .... ! پس نه تو می تونی تعیین کنی من کی میمرم و نه هیچ کس دیگه .
- شما گفتید خدا رو دوست دارید اما من نمیدونم چرا ؟
خوب این به خودم مربوطه و فکر نمیکنم چیز عجیبی گفته باشم . همون طور که تو آخوندها رو با این دین احمقانه دوست داری منم افکار خودم رو دوست دارم .
- آیا خدا ما رو بخاطر مشروب و سکس خلق کرده ؟ و کسانی که به این چیزها رو میآوردند آرامش پیدا میکنند ؟
می دونی به نظر من اگه آدم راه اعتدال رو در پیش بگیره هر چیزی خوبه . البته چیزهای پر فایده . مثلا خوردن شراب خیلی خوبه . مخصوصا خیلی هم فایده داره ولی تا حد نرالش و از حدش خارج بشه دیگه خوب نیست و همینطور مواد مخدر که بجز زیان چیزی ندارند . سکس هم که امری طبیعی هست و کسی که منکرش بشه واقعا احمقی بیش نیست . بعد هم بهتره یک بار سکس رو امتحان کنی تا بفهمی بعدش چه آرامشی بهت دست میده و همینطور مشروبات الکلی رو که ببینی دنیا دست کیه ! فکر کنم از خوردن شیر بهتر باشه که دهنت بوی چیزی بجز شیر رو میگیره و طعمش تازگی داره برات و دلت رو نمیزنه .
- ما اونقدر خود خواه و بدبخت هستیم که برای سرپوش گذاشتن رو کثافت ماریهامون منکر خدا میشیم .
تو شاید اما من نه ! چون من منکر حقیقت نمیشم اما با دروغ و ریا مخالفم .
- کسانی که این کارها رو انجام میدن به آرامش رسیدن ؟
بله ه رسیدن ! الان آرامشی که من دارم هیچ وقت اون زمان که مثل احمقها مرتب تو فکر این بودم که فلان کار بده و کدوم کار خوبه و . . اما حالا که تکلیفم ات خودم روشنه دیگه اینطور فکر نمیکنم .
در پایان برات آرزوی شفا دارم از خدا .

خلاصه اینکه این مردم ما هنوز هم خرافه پرست هستند و با این باورها به هیچ جا نمیرسن . گرچه من فکر میکنم که آزادی عقیده همیشه خوبه و باید آدم جنبه داشته باشه اما خوب مسلمه که ایرانیها جنبه هیچ کاری رو ندارند و از آزادی ها سوء استفاده میکنن. امید که روزی همه در کنار هم , وهابیون و مسلمانها و مسیحیان و کافران و .... زندگی کنیم اون هم بدون هیج نوع تعصبات کور کورانه !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001