فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, February 25, 2003
کثافت بودن , عاملی دیگر برای هویت بخشیدن :

پیرو بحثی قدیمی درمورد عوامل هویت بخش به ایرانی جماعت , این بار در ادامه می پردازم به عاملی دیگه و اون هم کثافت بودن ایرانی هاست , البته باز هم تاکید می کنم در همین ابتدا که نه همه ایرانی ها بلکه عده ای از ایرانیها !! توی مطلب قبلی که درباره توالت فرنگی نوشته بودم یک موجود مشنگی پیغامی با این مضمون نوشته بود که باعث شد و من این مطلب رو در واقع در جواب ایشون بدم تا اینقدر وز وز نکنه !! این دفعه بایگون بهش می زنم اما دفعه بعد با مگس کش چنان می زنم تو ملاجش که مغزش بریزه کف وبلاگ . حیف که من به مادرم قول دادم دهن به دهن بعضی از شما کودنها نگذارم وگرنه کاری می کردم دودولتونو بچپونین لای پاتون و دیگه تو این سایت پیداتون نشه !! باز هم منظورم با بعضی از آقایون بود نه اکثر خوانندگان محترم !! خانم ها هم که نخودی !

این جانور نوشته بود خارجی ها اصلا متمدن نیستن چون خودشون رو با دستمال تمیز می کنن و ایرانی ها رو تمیز و با فرهنگ می دونست چون خودشون رو می شورن !! خوب این هم جواب :

ایرانی جماعت فقط یاد گرفته که بگه فلان چیز نجسه و فلان چیز پاکه و بیخودی صد بار یک چیز رو آب بکشه که مثلا پاک بشه این عادت ها در بین آخوند جماعت و ملا باجی ها زیاد به چشم می خوره یادمه چند سال قبل داشتیم می رفتیم رامسر و توی مسیر کنار باغی ایستاده بودیم و خستگی در می کردیم ! یک پسر بچه ای هم کمی دورتر ایستاده بود داشت جیش می کرد " چه کار مهمی " بعد که کارش تموم شد بابای احمقش گفت برو دستت رو با آب بشور . حالا اون آب چی بود ؟ آب متعفنی بود توی یک چاله که سبز هم شده بود و این آدم اینقدر احمق بود که بزور پسره رو وادار کرد دستش رو با آبی که توش هزار جور میکروب بود بشوره ولی مثلا نجس و جیشی نباشه حالا انگار پسره تو کف دستش شاشیده بود !!!!
یادش بخیر مادر بزرگ پدری خودم هم از همین اخلاق های اجق وجق داشت و تا امروز هم من نفهمیدم چرا اینجوری بود ؟ هر چیزی که خیس می شد داد و بیداد می کرد و می گفت پا نذارین روش نجسه و ... منم که خیلی حرف گوش کن بودم جفت پا می پریدم وسط آب ! حالا اینها بکنار , بعضی از ایرانیها درست جاهایی که باید تمیز باشن همیشه گند و کثافتن ! نمونه اون , افراد به ظاهر مومن و نماز خون و مسجد رو هستند که از همه بدترند و کثافت ازشون فوران میکنه . من نمی دونم آخه وقتی کسی وضو گرفت یا غسل کرد یعنی اینکه دستهاش آنتی باکتریال شد و استریل ؟ اسم این عربهای بدبخت بد در رفته و همه اونها رو سوسمار خور و کثیف می دونن ! کسانی که مکه رفته باشند می دونن که هتلهای اونجا با هتلهای اروپا و آمریکا برابری می کنه از هر نظر مخصوصا نظافت !!!! اما توی ایران توالتها همه از دم پمپ بنزینیه ! یادمه یکبار کسی تعریف میکرد که توی مکه این حاجی های تازه به دوران رسیده میرفتن وضو بگیرن بعد چون شیرهای آب چشم الکترونی داشت و دست زیرش میرفت آب میریخت , اونها هم مدام بازی میکردن ! خاک بر سرشون !
اکثر ایرانیها رو وقتی نگاه می کنی از قیافشون گند و کثافت فوران می کنه مخصوصا محله های پایین شهر و در فصول گرم سال . اکثرا هم افتخار می کنن به اینکه جواد تیپ بزنن و کثیف باشن و خودشون رو به شکل انسانهای ماقبل تاریخ و نئاندرتال در بیارن !! بین عده ای از ایرانیهای بی وجود با تشکیل حکومت اسلامی رسم شده که هر کی می خواد بگه من مسلمونم و جزو طرفدارهای نظام هستم , باید یک تپه ریش و پشم بُز مثل لاریجانی بی وجود خبیث احمق بکاره رو صورتش که داد بزنه چه احمقیه و تیریپش تابلو بشه و اینو به رخ دیگران بکشه که من مسلمونم !! چون طبق همین اسلام من در آوردی هر کسی که مسلمون باشه باید بوق و کرنا و تابلو و اعلامیه برداره و جار بزنه که یا ایها الناس من مسلمونم !!! یادمه توی دانشگاه که بودیم یک استاد انقلاب اسلامی داشتیم که از اون حرب الهی های پدر سوخته و شش آتیشه بود و این آدم بی وجود به پسرهایی که سه تیغه بودن مدام گیر می داد و اونها رو مسخره می کرد و نمره نمی داد و ... آخر هم یک روز یک نظریه رو کشف کرد و به همه ما گفت : زدن ریش و سبیل برای مردها باعث خرابی دندونها می شه و برای همین هم هست مسلمانها ریش می گذارن ! " احتمالا جامعه مسیحیت از این موضوع بیخبر بودند " آخر ترم هم معلوم شد که چرا می شنگیده !! آقا دوران جوونی نصف شب خواب نما شده بود و در عالم رویا حوری بهشتی ای رو در آغوش می فشرده که ... خلاصه خودش رو خراب کرده بود و طبق آیین اسلام باید همون ثانیه غسل می کرده و گرنه شیطان در روحش حلول می کرده وسط چله زمستون لخت و عور می پره وسط حوض خونه و جفت کلیه هاش نابود می شه " عشق کردم " و این میشه که جسمش رو در راه ایمانش هدیه می کنه به خداوند و یک ویلا تو بهشت میگیره و به درجه رفیع جانبازی نائل می شه !!!! خوبه تو ایران به ازای هر یک نفر مسلمان 100 نفر آخوند هست که دین رو تفسیر میکنن و باز هم ما می بینیم که مردم خوشون نسخه دینی می پیچن !! حرف این جانباز جماعت شد یاد یک جوک بیمزه افتادم :
ترکه میره جبهه و جانباز 99% میشه بعد تا باد ازش در میره میشه مفقود الاثر .... هر هر

مشخصه بارزی که مسلمان مآب ها دارند و افتخار هم می کنند اینه که :
باید ریشی به انبوهی پشم شتر داشته باشند و لباسهایی چروک و ژنده و کثیف و تنشون هم بوی لجن جوب خیابان رو بده و زنهاشونم بدتر از اونها بوی عرق ترشیده و استفراغ بچه و پیاز داغ و زرد چوبه با چادر های خاک و خلی و چروک و بور شده و تنشونم یک شعبه از فاضلاب تهرانه ! اینها به این جماعت مسلمون زاده و فرزندان خلف شیطان هویت می ده !! این عده اصلا نمی دونن که چندین سال قبل از اسلام ماده ای بنام صابون و محلی بنام گرمابه اختراع شده که با اونها می شه نظافت کرد !! کلا هرکی که بیشتر خاک و خلی تر باشه و کثیف تر , از نظر این عده به قول خودشون مشتی تره و ایمانش نور بالا می زنه !!
نتیجه گیری اخلاقی اینه که :
مردم ما به نظافت کونشون خیلی بیشتر از نظافت بدن و ظاهرشون اهمیت میدن و به جای روزی 3 نوبت شستن و سابیندن باسن مبارکه بهتره روزی یکبار اقلا دوش بگیرن . از سر کار و بیرون میان صورتشون رو آب بزنن . دستهاشون رو بعد از اومدن از دستشویی با آب و صابون 2 بار بشورن . لباسهاشون رو بشورن . نگفتیم هر روز ژل بزنن و با عطر و ادکلن دوش بگیرن و هر روز یک مدل لباس بپوشن . همین کارها رو رعایت کنن بقیه پیشکش ! حداقل ترین کار اینه که یک مام رولت بهامین جوادی بخرن و بمالن به زیر بغل های بو گندوشون !! نگفتیم شور و رکسونا بزنن !! اون موجودی هم که ادعای نظافتش شده بود و پیغام گذاشته بود خوبه اول بره عادت مردم رو درست کنه و نیم نگاهی به ظاهر افراد بندازه بعد بیاد و بزنه به دشت و صحرا " باسن " . لااقل توی خارجه طرف عمله هم که هست لباس کارش جداست و لباس بیرونش جدا و لباس خوابش هم جدا ! اما توی ایران یارو با یک دست لباسش عملگی می کنه , مهمونی میره , سر کار می ره , گردش می ره و بعد هم می خواد تمیز باشه . خوب به فلان عمه اش خندیده ! لابد شما هم مثل سیمای لاریجانی الان بند می کنین به Home less ها ! آخه این لاریجانی بی وجود و پست فطرت وقتی توی برنامه هاش میخواد چهره غرب رو به مردم ایران نشون بده می گرده هر چی آدم گدا گشنه و آوره و بی خانمان و کلنگی هست رو پیدا می کنه و تمام فیلم رو از اول تا آخر از اونها پر می کنه و بعد هم ادعا می کنه غرب سرابی بیش نیست اما یک نگاه به آمار نمی کنه که از هر 100 نفر ایرانی که راهی غرب می شن یک نفرشون دچار شکست می شه و بر می گرده اون هم طرف از بس احمق و شاسکول بوده که نتونسته کاری از پیش ببره و برگشته . به هر حال به جای بند کردن به طریقه ریدن و شستن و نشستن , بهتره کمی هم به ضروریات بپردازیم تا جزئیات . هزار تومنی ها رو گم کردیم چسبیدیم به یک قرونی ها ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001