فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, February 05, 2003
شرمنده از اینکه نمی تونم جواب تک تک نامه های شما عزیزانم رو بدم اما اونهایی که برام آشنا هستن و مشکوک نیستن و مورد ندارن رو می خونم و جواب مختصری همین جا می نویسم باقی رو هم خوندم اما جوابی به ذهنم نرسید :

- آی خدا بگم چیکارت کنه که از دندون عقل نوشتی و منم می خواستم برم بکشم و حالا می ترسم .....
عزیزم منکه گفتم گاو تشریف دارم و طبیعتا باید به دام پزشک مراجعه می کردم نه دندان پزشک !! در ضمن دندون کشیدن اصلا درد نداره چون کاملا بی حس می شه فکت ! من فک پایینم بی حس نمی شه حتی موقع پر کردن دندونهام !!!! سر 2 روز هم خوبه خوب می شه و این رو هم بدون که بدن هر کسی با بدن دیگری فرق داره ! منو که با خودت مقایسه نکن عزیز !

- دختر ! کجا می خواهی بری ؟ می شه بگی ؟ قربانت سهیلا .
عزیزم اگه تو سهیلا باشی منم غزنفرم .... هاهاهاهاها هر وقت دلیلت رو از سوالت نوشتی جوابتو می دم .

- دکترا حق دارن تو رو می بینن از راه به در می شن به مردا حق بده .
فدات بشم , اونا از خماری با دیدن پیرزن هم از راه به در میشن دیگه دیدن ما پیشکش !!

- دندونهای منو بابام پر کرد و ... ترس از آمپولم ریخت ! دیکلوفناک بخور برای دندون درد .
قربون شکل ماهت دیکلوفناک سدیم با دوز 25 میلی برای دردهای کمر و پا و عضلانی و گاهی هم پریود تجویز می شه در ضمن این دارو از رده خارج شده و مصرفش خطرناکه !!!! ممنون از این همه عشق و علاقه که می خواهی ما رو راهی دیار نیستی کنی ! بعد هم این آدرس باباتو بده من برم برام دندونامو جرم گیری کنه ... البته مجانی !! من ذاتا به آشناها پول نمیدم برام افت داره .

- به وبلاگ مامان و بابا بیا ببین چیکار کردی و ......
اولندش که دندون اسب پیش کشی رو نمی شمرن و در ضمن نمی دونم اون 3 شخصیت از کجا ظاهر شدن اما یه زمان من خودم شخصیت پرداز بودم و هنوز هم کسی به گرد من نمی رسه ! گاهی برای کارهایی که انجام می دم برای دیگران مخصوصا خوب هاش افسوس می خورم . این هم نوعیست ...

- من ایران که بودم همه کار می کردم اما اینجا که اومدم نماز خوان شدم و با خدا دوست ! کاش می شد به عقاید هم احترام می گذاشتیم .
من تو قعر جهنم هم برم نه نماز می خونم نه هیچی ! خدا رو فقط قبول دارم و بس و از راه حقیقت و درستی هم خارج نمی شم . بقیه کشکه !! عقیده من ثابته و در ضمن هیچ وقت حرف من از چادر و آخوند بر نمی گرده و در همه حال این 2 موجود رو محکوم به جزغاله شدن می کنم همون طور که هر یهودی رو ببینم می سوزنم . های هیتلر . در ضمن عزیزم بزار ما هم جوونیمون رو بکنیم . بعد که رسیدیم خدمت شما ما هم می شیم مادر روحانی .

- ای داد ایران عجب بد شده . فایل خودفروش رو شنیدم .
شما حالا یه چرت دیگه هم بخواب هنوز زوده بیدار بشی ..

- خجالت نمی کشی از نوشته های ندا کپی برمیداری ؟
ندا خودش زبودن داره و بعد هم می تونی نوشته منو با اون مطابقت بدی و اگه شبیه بود مزخرف بگی . هر کی ناراحته بره و به ندا اعتراض کنه .... ندا وکیل وصی لازم نداره ..... شاید اینطوری ندا برگشته نه ؟ هاهاهاها

- سلام به ما سر بزن 4 تا غلط املایی داشتی چرا به خوانندگان سایتمون توهین کردی سن من از دو برابر و نیم دخترم کمتره .
عمرا دیگه سر نمی زنم . تو هم اگه با سرعت من تایپ می کردی و در طول سال یک کلمه هم فارسی نمی نوشتی اسپرانتو تایپ می کردی به جای غلط ! بعد هم جواب های هویه عزیزم و نمی شد ساکت بشینم . سن دخترت 10 ساله 2 برابر و نیم می شه 25 ! اگه از اون کمتر باشه پس شما 15 سالگی ازدواج کردی ؟ سواد ...... نبوغ ...... صداقت ......

- مرسی برام سکه خریدی ؟ میترا دوستت .
قربونم می ری ؟ نکنه ماچ هم می خواهی ؟ رودرواسی نکن ... خجالت هم نکش . ما با هم از این حرفها نداریم .

- سایت خوبیه اما گربه رو دم حجله کشتی و نمی شه نظر داد .
عزیزم اینو من نوشتم که خواستی و خواستن فحش خوار مادر بدن و بدی به خودت و خودشون برگرده ! خودتو لو دادی ...معلوم شد که می خواستی دست از پا خطا کنی نه ؟ شیطون بلا ...

- هموطن . من از رسومات شما خبر ندارم و نمی دونم نامه های قبلی رو خوندیدن ؟ نکنه من خیلی پیرم ؟ اگه گذرت به خیابان ولی عصر و تجریش افتاد جای منم نگاه کن و باقالی بخور .
عزیزم اول اینکه من با پیرها خیلی بیشتر از جوون ها حال می کنم . همه نامه هاتم خوندم . در ضمن خیابانی به اسم ولی عصر رو نمی شناسم اما یک خیابان می شناسم به اسم خیابان پهلوی !! اگه به آرشیو سر بزنی مطالب زیادی اونجا پیدا می کنی راجع به خیابان پهلوی . در ضمن باقالی خوردن کنار خیابان مال همون نمکی نون خشکی ها و جوادهاست نه مال من ! من اگه بخوام باقالی بخورم می رم کنسروشو می خرم و یا از فریزر در میارم واسه خودم می پزم و با آب نارنج تازه و گلپر می شینم پشت تلویزیون و نوش جون می کنم . اما چشم بزودی می نویسم از کاخ نیاوران و سعد آباد و همینطور مسیر خیابان پهلوی و تجریش ... چون دارم تهران گردی می کنم .

- یه آدم روانی برداشته رو زمینه سرمه ای تیره نامه با رنگ سیاه نوشته و من نتونستم بخونم یعنی می تونستم بخونم با لاک کردن متن اما چون می دونستم این جناب با الاغ نسبت عجیبی داشتن و قصد و غرض و مرضی در کار بوده برای همین مستقیم نامشو بلاک کردم .

- سلام من مریم هستم .
نه بابا !!!! من فکردم جوادی !!!

- راست و دقیق آدرس محل کارت رو بده بیام پیشت می خوام حتما ببینمت . راستی بیا بریم کوه با بچه ها .
یعنی فکرمی کنی آدم عاقل گوشت رو می سپاره به گربه ؟ نکنه کروکی هم می خوای برات بکشم ؟ خجالت نکش اگه کد ملی و کد پستی و شماره تلفن و موبایل و فکس هم خواستی رو در بایستی نکن . بعد هم شیرازی زرنگ , من با تو چند سال نوری فاصله دارم . کوه هم عمرا نمی رم چون از بالا رفتن از سنگ بیزارم و آدم عاقل زمین صاف رو ول نمی کنه بره بالای کوه که دست و پاش خورد و خاکشیر بشه . راستی اون اسم مریم رو از خودت بردار یکم زیادی تابلو هست به آلت مردونت نمی خوره . مثل این می مونه که من به خودم بگم فاطی مذکر !

- سلام من ساتراپ هستم .می خواستم بگم من یکی دو خاطره شما رو تو وبلاگ ندا خوندم شما همون ندایی ؟
علیک سلام و رحمت الاه و برکاته ..... عرض شود من چیکار کنم که ساتراپی ؟ اصلا این اسم یعنی چی ؟ اسم آدمیزاده یا شی یا اسم فضاییه ؟ من شاید ندا باشم شاید نباشم . کار خدا رو چه دیدی ؟ وقتی تو این دوره زمانه هر گردی گردو می شه پس هر شیوایی ندا هم می تونه باشه یا نباشه .

- منم سر جریان واجبی پاهای بلوریمو نابود کردم . روز اول یه شوید مو داشت و حالا شده جنگل مولا !
آی گفتی !!! بر پدر و مادر این واجبی لعنت !!

عزیزان . من همتونو دوست دارم . لطفا سعی نکنین با چند اسم مختلف ای میل برام بدین . تو این دوره زمونه این کارها دموده شده . کلاس کارو پایین نیارین . مثل همیشه همتونو دوست دارم حتی اون عده که بلا نسبت الاغ تشریف دارن . کره خر هم دوست داشتنیه مگه نه ؟

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001