فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, January 20, 2003
یک توضیح :
یک خانم یا آقایی پیغامی در سایت گذاشتند و توی اون تذکراتی رو دادند ! جای تشکر داره و حالا جواب ایشون :
فارغ التحصیل الزهرا شما اونقدر بیشعوری که وقتی عرعر می کنی جرات داشته باش که نشون بدی صدات از کدوم طویله خارج شده . تو الزهرا یادت ندادن ؟ بیش از این ازت انتظار نداشتم از الاغ به حد الاغ می شه توقع داشت نه باندازه انسان نیش عقرب نه از ره کین است , اقتضای طبیعتش این است . با اجازه جنابعالی من هم اونقدرها شاسکول نیستم که اجازه بدم هر احمقی بیاد عری بزنه و سر خرو همین جوری کج کنه و بره تو طویله من ندونم چه کسانی و در چه ساعتهایی و از کجا برای من پیغام می گذارند یا وارد سایت من می شن باید سرم رو بگذارم بمیرم . جناب به اطلاعت خودتون توجه کنید :
IP : 213.217.55.255 - 213.217.52.0
Pars Online Corp
shirinp@ .......
hooman@ .......
afateh@ .......
shirin porkashani
homan parta
abdollah fateh
224 khoramshahr ave . no 6c - tehran 15337 tel: +98 21 875 72 77 fax : +98 21 874 95 95
Route : 213.217.52.0/22
بیشتر از این هم خواستی بگو برات بفرستم عزیز جون !! بعنوان فقط بعنوان تذکر این پیغام رو برای عموم می گذارم تا بدونن و بدونی اینجا هر اراجیفی نوشته نمی شه و اگه نوشته بشه دو حالت وجود داره یکی Fuck Off اون بالای صفحه رو باید آویزه گوشت کنی . دوم اینکه اینجوری پیدات می کنم و می دونم چه بلایی سرت بیارم . فکر می کنم به جای اشکال تراشی از من بهتره بری سوراخ های شبکه و کامپیوتر آبکشت رو ببندی تا اینجوری نره تو پاچت و ضایع نشی !! خوش باشی فارغ التحصیل . اگه دوست داشتی من مدرک دیپلم افتخار در رشته فاحشگی رو بهت تقدیم می کنم تا اینم بزنی کنار مدرک فارغ التحصیلی الزهرات .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001