فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, September 08, 2009
چت کردن با یک لباس شخصی :

بعد از گذشت سی سال از انقلاب امروزه دیگه ارزشهای انقلابی نابود شدن مخصوصن با اومدن احمدی نژآد و گندکاری هایی که خودش و دار و دسته ش براه انداختن , اگه سر سوزنی ارزش انقلابی که تا قبل از این باقی مونده بود , اونها هم به باد فنا رفت ! یکی از اونها ریش و پشم و تقدس مآبی بود که در اوایل انقلاب هر کسی دو کیلو ریش داشت و یا با چادر یه چشمی رو میگرفت و تسبیح دست میگرفت و قاشق داغ میکرد به پیشونی میچسبوند که بگه نماز شب میخونم و ... همه یه حساب دیگه ای براش باز میکردن و ازش حسابی هم حساب میبردن ولی امروزه اگه کسی این مشخصات رو داشته باشه به تخم های مبارکه نرینه های خانواده و یا خودشون حواله ش میدن و تره هم براش خرد نمیکنن ! اگه دقت کنین این روزها پلیس های راهنمایی و رانندگی و ماموران نیروی انتظامی و سربازهای وظیفه , همشون 3 تیغه هستن و عینک آفتابی میزنن و تمیز و مرتب لباس میپوشن و چنان ریش و سبیلی صفا دادن که شپش روش لیز میخوزه !!! اگه یه زمان کثافت بودن و ریش نامنظم داشتن و بوی گند دادن و لباس پاره کهنه پوشیدن ارزش بود امروزه شده ضد ارزش و فرهنگ غنی ایرانی این تفکرات افراطی رو هم در خودش بلعیده و حل کرده ! حالا خرده افرادی که باقی موندن و شدن مزدور و هنوز اصرار دارن وانمود کنن که ما جزو ارزشی ها هستیم , کسانی هستن که ظاهرشون یک چیزه , باطنشون یک چیز دیگه :

تو اینترنت داشتم میچرخیدم که یهو یکی منو پیج کرد . آی دی یاهوش یک متر طول داشت و با سید شروع شده بود و با 3-4 تا اسم پیغمبر امامی تموم میشد . سید علی رضا محمد ابراهیم !!!!! جلل خالق .. پیشنهاد کرد کمی با هم چت کنیم . منم که همیشه خدا با مذهبی جماعت مشکلات فجیعی داشته و دارم , قبول کردم .. کمی صحبت معمولی کردیم و آشنایی و ... و یهو آقا عکسش رو برام فرستاد . صورت گرد و تپل با یه کوپه ریش و موهای فرق راست کم پشت ..

- چشمم روشن لباس شخصی هم هستین که ..
شرم کنید !
- از چی شرم کنم ؟ اشتباه گفتم ؟ پس اطلاعاتی هستین ؟
دارد به بنده بر میخورد !
- تقصیر من چیه قیافه ت اینو میگه . بسیجی هستی ؟
خانم محترم لطفن بخث را عوض کنید !
- باشه .. میتونم ادد کنمتون توی یاهو ؟
در مذهب من ارتباط با زن شوهر دار نکوهیده است !
- مگه میخواهیم با هم سکس داشته باشیم ؟ فقط میخواهیم چت کنیم !
خیلی بی پروا هستید !
- برو بابا قدیمی .. به هر حال من ادتون میکنم ..
* نشون به اون نشون منو ادد هم کرد همون لحظه !!!
- خب بریم سر اصل مطلب . شما حزب الهی هستین ؟
نخیر . بنده حزب الهی نیستم بنده مذهبی هستم و بسیار هم روشنفکر .
- پس به عشق آزاد اعتقاد دارین ؟
خیلی از حرف شما ناراحت شدم . دلم برایتان سوخت .
- آخی .. تی تیش .. آب بریز روش خاموش بشه . خب یه سوال دیگه . شما سکس داشتین ؟
خانم فیلتر کنید حرفهایتان را جوان مجرد اینجا نشسته .
- رفقات فیلتر میکنن نگران نباش تو میتونی آنتی فیلترت رو خاموش کنی :))
یک حرمت هایی باید حفظ شود .
- مثلن چی ؟ اگه تو روشن فکری پس منم آزادم هر چی میخوام بگم وگرنه میشی طالبان !
بنده روشنفکر متفکر هستم .
- خب پس عشق رو تجربه کردی یا نه ؟ یا فقط تئوری بلدی ؟
بنده همه چیز را میدانم اما دلیل نمیبینم با یک زن نامحرم هر چیزی را بگویم اتفاقن بنده بسیار بد دهن میباشم .
- تو دیگه زیادی پاستوریزه هستی البته مطمئنم داری ادا در میاری .
اگر منزل با من اینطور حرف میزد سرش را روی سینه اش میگذاشتم .
- خوبه پس .. معنی روشن فکر اندیشمند رو هم فهمیدیم . صد رحمت به طالبان ..
براتون دعا میکنم .
- باشه بکن .. حالا نگفتین نظرتون راجع به سکس چیه ؟
این س ک .... که میگویید بنده با دختر مجرد شرمم میآید بگویم چه برسد به شما .
- خب فکر میکنی چیه ؟ خصوصی ترین و عادی ترین رابطه سالم دو انسانه آقای متفکر .
چرا نمیگیرید چه میگویم ؟ یک سری چیزهاست نباید گفته شود . فساد تولید میکند .
- به نظر من نگفتن این چیزهاست که فساد تولید میکنه و باعث فساد جامعه امروز ما همین سکوت سی ساله بوده و ایجاد خفقان توسط امثال شماها ..
خانم اعتقادات ما را مسخره نکن .
- باشه پس یه سوال دیگه . شما اگه یه جنسی رو از خارجی ها بگیرین چیکار میکنین ؟
میپرسیم ازشون که دست خیس به آن زده اند یا خیر ..
- هاهاهاها من پیشنهاد میکنم مثلن لپ تاپ که خریدی یه لگن آب کن اینو 3 بار توش فرو کن درش بیار بعد 7 بار هم به خاک بمالش . برای شرط احتیاط واجب هم روش وایتکس بریز تا از نجاست در بیاد !!!!!
برایتان دعا میکنم .
- شیطان پرستی ؟
خیر بنده خدا پرست میباشم .
- آخه تا حالا نشنیده بودم کسی برای شیطان دعا کنه هاهاها .
شرم کنید ..
- باشه الان خیلی شرم کردم آب شدم رفتم تو زمین . خب حالا یه پیشنهاد . من پیشنهاد میکنم کمی با زنها آشنا بشین برای آخرتتون خیلی خوبه .
ممنون از راهنمایی شما . بنده آشنا هستم .
- یعنی دوست دختر دارین ؟
با این ریش و دوست دختر ؟
- پس چطور میگی آشنا هستم ؟ تئوری آشنایی ؟
خانم بی خیال بشو .
- خیلی از چادری ها هستن میمیرن واسه امثال تو . جلوت لخت میشن سینه میزنن ..
استغفرالله .
- خودت از سقف برو بالا ! من دوست دخترت بودم یکساعته درستت میکردم !
بنده بسیار بد دهن هستم اما جلوی شما رعایت میکنم . بنده را وادار نکنید به پاسخ
- خب بگو .. من مشکلی ندارم .
شرم و حیا اجازه نمیدهد ..
- بمیرم برات . مگه نمیدونی زنهای شوهر دار همشون آب بندی شدن ؟ پس راحت باش ..
بنده دیگر با شما صحبت نمیکنم .
- به تخمای شوهرم :)))) تو رو خدا حالا حرف بزن ...

خیلی بی جنبه بود ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001