فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, July 05, 2009
استمداد از امت شهید پرور :

از دوستانی که در ایران هستن دو تا سوال داشتم و میخواستم ببینم کسی میتونه در این باره کمکم کنه ؟

- یکی در مورد کتابی به نام یادنامه بهزاد هست که در مورد شرح حال استاد حسین بهزاد و مختصری در مورد نقاشی ایران هست و نوشته ابوالفضل میر بهاء از انتشارات وزارت فرهنگ و هنر اداره کل نگارش به مناسبت جشن فرهنگ و هنر آبان 1350 . کسی این کتاب رو در اختیار داره و یا دسترسی به کتاب خونه ملی ایران داره ؟ اگه این کتاب رو دارین برای من صفحات 11-12-105 و 106 اون رو کپی بگیرین و بفرستین . ازتون ممنون میشم چون این کتاب رو دارم و این صفحاتش از بین رفته .

- سوال دومم درباره ویندوز هفت هست . کسی این ویندوز رو نصب کرده ؟ من با ویندوز ویستا کار کردم و خوشم نیومد ازش بخاطر کند بودن و اینکه نصب خیلی چیزها روش دردسر داشت و به نظرم هم چیز خاصی نسبت به اکس پی نداشت . یعنی کاری نبود که بتونه فراتر از اون بکنه و مزخرف خوبی بود بجز اینکه قرتی شد بود و منابع سیستم رو غارت میکرد . شنیدم میگن ویندوز هفت به سرعت ویندوز اکس پی هست و خیلی هم از ایرادات ویستاش بر طرف شده . کسی نظری داره در این مورد ؟ ممنون میشم برام بنویسین که نصبش کنم یا نه ؟

دستتون هم برسه به زری خانم کربلا :)))



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001