فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, May 07, 2009
خرید عینک :

نمیدونم این چه رازیه که مردها همیشه فکر میکنن بهترین و کاملترین و بی نقص ترین هستن و همیشه ادعاشون میشه زنها بدترین و بی عرضه ترین و خنگ ترین موجودات عالمن در صورتیکه در عمل همیشه عکس این مساله اثبات شده و میشه و خواهد شد !!!

یه مدت بود آرتین چشمهاش جالیز درو میکرد و بقول معروف باباقوری شده بود و آلبالو گیلاس میچید ! دلیلش هم اینه که آقا همیشه میره جلوی تلویزیون لم میده و صفحه هم بزرگ و معلومه که چشم و چال برای آدم نمیمونه . من که از فاصله 4 متری تلویزیون میبینم گاهی چشمهام خسته میشه چه برسه به اون که همیشه جلوی تلویزیون ولو شده ! خلاصه وقت گرفتم از دکتر چشم و دیروز زوری آقا رو بردیم دکتر چشم و بعد از معاینه معلوم شد چشمهاش حسابی ضعیف شده . یکی از چشمهاش دو و اون یکی یک و 75 صدم . براش عینک نوشت و برگشتنی از مطب دکتر رفتیم عینک فروشی تا برای آقا عینک بخریم !
بردمش جایی که خودم عینک میخرم و خیلی عینک هاش عالی هست . البته گرون هستن ولی در عوض هم شیشه و هم فریم اصل میندازه . چند مدل رو آورد نشونمون داد . هر چی میاورد آرتین اول از همه قیمت میپرسید و تا قیمت ها رو میشنید میگفت نه ! آخر سر هم برگشت گفت : آقا ارزونترین عینک هاتون کدوما هستن ؟ حالا منو میگی ؟ سرخ شدم از خجالت و دارم حرص میخورم هی میزنم به پاش که خفه بشه , ولی مگه ول میکنه ؟ فروشنده هم یه کم چپ چپ به ما نگاه کرد و بعد هم با عصبانیت اشاره کرد اونطرف , که اونا از همه ارزون تر هستن و گذاشت رفت سراغ مشتری بعدی ! وقتی که رفت بهش گفتم : تو خجالت نمیکشی با این گدا بازیهات ؟ مگه تو میخوای پولشو بدی ؟
- شیوا جان آخه آدم 200 تومن بده برای عینک که چی بشه ؟؟
تو پات برسه خونه من تخماتو تو هونگ میکوبم باهاش کتلت درست میکنم میدم فیدل بخوره تا آدم بشی !!!!
اومدیم بیرون و مثل همیشه شروع کرد ادعای فضل و کمالات کردن که اصلن تو چه میدونی این عینک هاش خوبه ؟ بذار من از آقام (!) بپرسم و اون همیشه جای ارزون سراغ داره !!! هر چی گفتم پدر سگ پولشو من دارم میدم تو چیکار داری ؟ گفت : برای چی پول زور بدیم و صبر کن الان یه جای خفن میریم ! خلاصه زنگ زد به اون بابای دزد پدر سوخته بیشرف بازاریش و اونم آدرس یه جایی رو داد و رفتیم اونجا . یه جایی هم بود که مگه میتونستی پیدا کنی ؟ میدان ایران نوین و میدان گلها و خیابون کاج شمالی و میدان فرح بخش و اوووووو اینقدر پرسیدیم و اشتباه رفتیم تا بالاخره پیداش کردیم . یه مغازه بود اندازه چقدر بگم ؟ 5 متر در دو متر و توش پر از آدم . اینقدر توش شلوغ بود که ده دقیقه بیرون مغازه صبر کردیم تا جا باز بشه تازه بریم تو . نیم ساعت هم طول کشید رسیدیم به فروشنده ها و آقا خوشحال , شروع کردن انتخاب کردن ! قیمت هاش خیلی عجیب و غریب بود . همون فریم که 230 هزار تومن دیده بودیم رو این میداد 18 تومن ! کلن با شیشه و همه چی در اومد 33 تومن و 3 تومن هم تخفیف داد و شد 30 تومن ! ولی من یکی تو کله م نمیرفت که عینک 200 تومنی بشه 30 تومن و حتمن یه کاسه ای زیر نیم کاسه بود .

امروز اومدیم و تحویل گرفتیم و آقا زد به چشمش و راه افتادیم سمت خونه . برگشتنی آرتین نشست پشت رل و چشمتون روز بد نبینه ! خیلی دست فرمونش خوب بود , شده بود ترکمون . یا میرفت میچسبید در کون ماشین ها یا مثل مست ها رانندگی میکرد و دائم فرمون رو بازی میداد و تازه به مردم فحش هم میداد که چرا بد رانندگی میکنن !!! آخر سرش داد کشیدم که این چه وضع رانندگیه ؟ الان تصادف میکنیم ... چه مرگت شده ؟ حالت خوب نیست ؟
- شیوا ؟ چشمام کج و معوج میبینه ! سر درد گرفتم !!!!!!
خاک تو اون سرت . خب از اول بگو که من بیام جات برونم .
خلاصه زد کنار و من نشستم پشت فرمون و راه افتادیم . فقط غر میزد و هی میگفت این عینکه چرا اینطوری نشون میده و سر درد گرفتم و همه چی چقدر ریز هست و ... منم فکر میکردم این عینکی نبوده و شاید عادت نداشته و داره مثل همیشه لوس بازی در میاره و محلش نمیذاشتم . ولی ول کن نبود و اینقدر غر زد تا آخر گفتم بیا بریم یه اپتومتریک ببینیم این شیشه ش همونیه که دکتر برات نوشته یا نه ؟ یه عینک فروشی تو تجریش بود که دیده بودم تابلوی اپتومتریک هم زده . رفتیم اونجا و عینکش رو چک کرد و بعد هم نسخه دکتر رو خوند و گفت : این که جور نیست . اشتباهه . آستیگمات داره چرا ؟ دکتر که براتون آستیگمات نداده ... همون موقع عینک رو از چشمش در آوردم و توی مغازه انداختم رو زمین و جفت پا پریدم روش و گفتم : حالا بازم برو تو کون بابات !!!!!! فروشنده هم فقط با چشمای گرد شده ما رو نگاه میکرد .. آخر هم از همون جا یه عینک برای آقا خریدیم و 160 تومن با شیشه در اومد و یکشنبه هم حاضره .

میبینین ؟ مردا رو باید همینطوری آدم کرد . مثل کرم زیر پات بندازیشون جفت پا بپری روشون لهشون کنی تا آدم بشن و اینقدر لاف نزنن و منم منم نکنن . یه حقیقتی هست و اونم اینه که شماها باید بدونین که ما زنها برعکس شما پوفیوزها که همیشه دوست دارین ما رو بچزونین و اذیتمون کنین , هیچ وقت دلمون نمیخواد و دوست نداریم بهتون ضربه بزنیم یا بدتون رو بخواهیم و همیشه دلمون میخواد هم خوشبخت باشین هم زندگی خوبی داشته باشین و شیک بپوشین و خوب رفتار کنین و بهترین ها رو داشته باشین ولی شماها اینقدر جنستون خرابه و براده آهن داره که فکر میکنین وقتی مثلن ما میگیم روزی دو بار دوش بگیر , کم غذا بخور , مثل آدمر انندگی بکن , بد دهنی نکن , اینقدر تو کون ننه بابات نرو , کار بکن و ... برای دل خودمونه در صورتیکه 99/99% از حرفهایی که بهتون میزنیم سودش در درجه اول به خودتون بر میگرده بعد به ما . اگه شماها مثل گاو ( ع ) بخورین و شبیه خیک زلیخا بشین , ضرر چاقیش به خودتونه بعد قیافه ضایع شما برای ما ضد حال میشه یا وقتی میگیم دوش بگیرین هر روز , برای اینه که هر کی از کنارتون رد میشه یاد شاش و توالت پمپ بنزینی نیافته و فکر نکنه پهلوی احمدی نژآد نشسته بودین و بوی گه گرفتین ! لباس تمیز پوشیدن و مرتب و تمیز بودن و درست رفتار کردن و موهاتون رو قشنگ اصلاح کردن , اول برای شما شخصیت میاره و ازتون تعریف میکنن و بعد تازه میگن ببین چه زن خوبی گیرش اومده اینقدر هواشو داره ! یا کونتونو هوا میکنین و زرت و زرت میگوزین , شهرت و هنر که نیست ! گاو هم اینقدر میگوزه که تبدیل شده به یکی از آلاینده های اتمسفر کره زمین . ولی آخه قشنگه آدم جلوی بچه بگوزه که بچه هم یاد بگیره و بره خونه مردم بگوزه و بعد که همه بهش میخندن با افتخار بگه تازه بابام از من بلندتر میگوزه و شما رو ضایع کنه ؟!!!!! باور کنین خیلی زنها هستن شوهرشون رو آدم هم حساب نمیکنن و باهاشون مثل گوسفند رفتار میکنن . هر آشغالی دستشون میاد میپزن میذارن جلوش , هر چقدر میخوره کاریش ندارن , هفته ای به زور دو بار بره حموم و لباسهای پاره و کثیف بپوشه و چروک .. اصلن عین خیالشون هم نباشه . بچه ها هم مثل بچه آخوند " علف هرز " بزرگ میشن و بی تربیت و لات و وحشی و بیسواد . این زندگی رو شماها دوست دارین ؟ تقصیر اصلی امثال شما همون مادرهای پتی یاره تون هستن که شما رو مثل قارچ سمی پرورش دادن و استدلالشون هم این بوده که خونه پدرتون که آدم نشدین و ازدواج که کردین انسان میشین و بعد شما نکبت های جواد ضایع رو میدن دست ما تا آدمتون کنیم و دیگه نمیدونن در روز چقدر فحش خوار – مادر هم ما حواله شما مادرشوهرهای گرامی میکنیم و دودمانتون رو مورد عنایت ویژه قرار میدیم با این توله هایی که پرورش دادین !!! هم به میخ طویله زدم هم به نعل !!!!!!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001