فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, May 01, 2009
نماز باران !!

مسلمونا یه چیزی دارن بهش میگن نماز باران . وقتی که بارون نمیاد و خشکسالی میشه , جمع میشن زیر آسمون خدا و نمازی میخونن که نمیدونم چطوریه و بهش میگن نماز باران و اعتقاد دارن که با خوندنش کون آسمون پاره میشه و بارون میاد ! راست و دروغش گردن خودشون ! من که ندیدم ولی شنیدم یه همچین چیزی هست :

اگه انگلستان رفته باشین میدونین که آب و هوای انگلیس مخصوصن بعد از شهریور تا وسط های بهار جنی هست و صبح بیدار میشی میبینی به به عجب آفتابی و تا دست و صورتت رو میشوری و صبحانه میخوری و پاتو از خونه میخوای بذاری بیرون , آسمون آفتابه میگیره رو سرت و چنان بارونی میاد که بیا و ببین ! و بعد درست وقتی میری چتر رو برداری که خیس نشی میبینی آفتاب عالم تاب مغزت رو میسوزونه !!!! جل الخالق ...
حالا یه همچین بلایی هم سر ما تهرانی های مادر مرده اومده ! آقا از عید تا حالا که این دولت احمدی نژاد پوفیوز اعلام کرد که امسال آب کمه و آب رو باید جیره بندی کنیم تابستان , چنان بارون و باد و طوفانی میاد که بیا و ببین ! شورتمون رو هم کم مونده آب ببره . همین دیروز عصر چنان طوفانی شد و پشت سرش بارونی اومد که من گفتم طوفان نوح شده ! خیابون پهلوی به پهناش آب داشت میرفت پایین و آدم وحشت میکرد .. جوب هاش که پر آب بودن هیچی , وسط خیابون هم سیل راه افتاده بود تازه این خیابون یکی از پهن ترین و مثلن مجهزترین خیابون های پایتخت هست و وسط هر جوب هم کلی راه اگو گذاشتن و جدیدن هم مثلن بازسازی شده خیر سرشون و وضعش این بود . من تصور کنم دیروز جنوب شهر رو آب برد اون آبی که من دیدم از بالا میرفت پایین !!!!!!

حالا مرض از نوشتن این مطب این بود که بگم , همونطوری که یه نماز هست که بارون میاره , آیا نمازی برای قطع شدن بارون وجود نداره ؟ باور کنین من حاضرم مسلمون بشم و این نماز رو بخونم تا کون آسمون هم بیاد ! هفته ای نیست من شب خواب راحت داشته باشم ! شب ها رعد و برق میشه روزها آفتاب میشه عصر ها ابر و باد و پشتش بارون و دوباره آفتاب و موندم تو حکمت خدا که حتا خدا هم داره احمدی نژاد رو که همه زدن تو سرش , ضایع میکنه و سنگ روی یخ !!! آخر کاری میکنه که وزیر نیرو بگه گه خوردیم گفتیم آب کم داریم و آب نه تنها برای امسال داریم که برای 2000 سال بعد از ظهور مهدی هم موجود هست و خدایا رحم کن و این سقف آسمون رو بدوز !!!!!!!
شب که رعد و برق میزنه , این مرتیکه بدو بدو میاد بالا سر من بدبخت که مامان میترسم ! یا باید آقا رو بیاریم وسط تخت خودمون بخوابونیم که این یکی مخالف اصول تربیت بچه ست و دو بار اینکارو بکنی با لگد هم نمیتونی بچه رو دیگه از پیش خودتون جدا کنی و میمونه راه آخر که من بدبخت برم تو اتاقش بشینم پهلوش و هی قصه براش تعریف کنم تا خوابش ببره . آرتین که صاعقه هم بخوره تو مغزش از خواب بیدار نمیشه و اسمش هم هست زندگی مشترک !!!!! حالا ما هی قصه میگیم و از خواب تلو تلو میخوریم و یهو میبینی ساعت 4 صبح شده و آقا هفت پادشاه رو خواب میبینه و اونی که سرش بی کلاهه خودتی و بس .. صبح ها هم که زودتر از 10 نمیتونم بیدار بشم از خستگی و همه کارهام قاطی میشه . آرتین هم میاد با اعتماد به نفس میگه خودت که اینقدر میخوابی پس چرا از من ایراد میگیرفتی تا لنگ ظهر میخوابی ؟ یکی نیست بهش بگه پدر سگ تو شب ها 11 میکپیدی تا 12 ظهر و من بدبخت تا 4 صبح بیدار نشستم و طبیعیه باید 10 بیدار بشم !

خلاصه که نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی ... کسی یه همچین نمازی بلد بود ما رو هم خبر کنه که سیل بردمون !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001