فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, May 04, 2009
کمک های مردانه :

میدونین چرا بیشتر خانم ها از مردها کمک نمیگیرین ؟ و یا وقتی هم کمک میگیرن یا باید تا آخر بالا سر آقا مثل مهندس ناظر بایستن و مراقب باشن تا آقا مثل عمله ها گند نزنه به کار یا اینکه وسط کار از خیر کمک آقا میگذرن و خودشون به تنهایی انجامش میدن ؟ اصولن مردهای کمی رو میتونی پیدا کنی که بتونن به یک زن کمک مفیدی بکنن و باقی یا گه میزنن به کار یا شرتی پرتی کار میکنن یا تف میزنن و آفتابه میگیرن به کاری که بهشون گفتی و نه تنها کمکی بهت نمیشه بلکه کارت رو میکنن 100 برابر ! ما هم یکی از این نخاله ها داریم . وای به اینکه آرتین بزنه به سرش و بخواد به من کمک کنه یا بقول خودش سوپر من بشه ! صد تا احمدی نژاد هم جمع کنی نمیتونه بدتر از اون برینه به چیزی :

- وقتهایی که میخوام خورش درست کنم , پیاز پوست میکنم و میذارم کنار تا گوشت یخش آب بشه بیام خرد کنم و ... ! وای به اینکه چشم آرتین به این پیاز بیافته . سه سوت پیاز رو رنده میکنه و با کلی هم افتخار نشون من میده که شیوا بیا ببین سوپر من چه کمکی بهت کرد ! بعد لنگه دمپایی که خورد تو مخش , میفهمه که من کباب تاوه ای نمیخواستم درست کنم که پیاز رنده کرده برای من !!!!

- اگه بخوام چیزی رو از بالای کمد در بیارم یا مثلن لامپ میسوزه و باید عوض کنم , آخه آقا وحشت از بلندی دارن و یه بار ما اینو فرستادیم بالای نردبون و سرش گیج رفت و با مخ اومد پایین , دیگه از اون به بعد این کارا هم افتاده گردن من , وقتی من بالای نردبونم , آقا کرمش میگیره و یهو دستش میره زیر دامن و توی شورتم و ... منم باید هر چی دستم هست رو بکوبم تو سرش تا یاد بگیره جای این کارا تو رختخوابه نه بالای نردبون !!!

- یه وقتا که هوس میکنه دیوار یا کاشی بشوره , بهش یه سطل آب و تاید میدم و کهنه و ابر و میره برای تمیز کردن ! باورتون نمیشه 10 دقیقه بعد میبینم نشسته جلوی ماهواره . میگم چی شد تموم شد ؟ میگه پس چی ! سه سوت ! کاری داشت ؟؟؟؟ بعد میرم میبینم آقا ردیف پایین رو زده , بالاها رو نزده , رو زمین هم پر از آب و کف و درسته ریده به همه چی ! من بدبخت نه تنها کاشی ها رو باید دوباره تمیز کنم که زمین رو هم بشورم .

- سالاد درست کردن مردها رو بگم ! کاهو و خیار و گوجه و هویج و بروکلی و کلم قرمز و کرفس و اسفناج رو میذاری جلوی آقا میگی خرد کن برای سالاد . بعد که سس سالاد رو میدی و میاری سر میز و میخوای سالاد بریزی میبینی جلل الخالق ! فقط پوست کرفس و برگهای کلفت و سبز کاهو و آوندها و قسمتهای سفت کلم و بروکلی توی سالاد هست و هر چی مغز و برگهای وسط کاهو و جای درست و حسابی بوده آقا موقع سالاد درست کردن مثل گوسفند خورده و آشغال سبزی ها رو برات سالاد کرده !!!!!!! تازه بهش هم اعتراض میکنی میگه مالیات درست کردنش بود ..

- ظرف شستن مردها رو هم لابد دیدین ! ادعا میکنن شماها ظرف شستن بلد نیستین و آب و کف حروم میکنین و فس فس کار میکنین . خدا اون روز رو نیاره که ظرف ها رو بدی مردا بشورن ! تا یکهفته از غذا خوردن حالت به هم میخوره ! درست 2 دقیقه ! یه کوه ظرف بریز جلوشون , دو دقیقه ای تحویلت میدن . بعد که میری مثلن قاشق برداری میبینی روش سبزی و برنج خشک شده و چربی غذا روشه و بشقاب ها چرب و بوی گند میدن و لیوان ها کدر و لک لکی و بوی لجن .

حالا فکر نکنین مردها فقط به درد جرز لای در مستراح میخورن ها ! اتفاقن مردها برای یک سری کارها خیلی هم خوب هستن :

- مفت خوری ! کلن مردی رو ندیدم که از مفت خوری بدش بیاد چه اون غیرتی جنوب شهریش چه اون بالا شهری کون نشورش ! همیشه انتظار دارن همه چی رو جلوشون بچینی و فقط زحمت بکشن بخورن یا بر دارن و اگه هم خیلی رو بدی بهشون چه بسا که کونشون رو هم باید بشوری . چیدن و کمک کردن و جمع کردن هم تو کارشون نیست . حالا اون مردهایی هم که اهل یه جو کار و کمک به زنها هستن اگه فقط یه تعارف شابدل عظیمی بزنی بهشون که خودم میبرم , تا وقتی بری تو گور , گردن خودته و به همین دلیل هست که به مرد جماعت نباید رو داد حتا وقتی میبینی جفت پاش قلم شده و زمین گیر و علیل و حتا قطع نخاع هم شده بازم باید زبونت سرش دراز باشه و همیشه منت سرش بذاری چون تا توی گور هم چتر مردها از سر زنها باز نمیشه و چتربازهای قهاری هستن !!!!!

- کون گشادی ! اگه دنبال آسون تر انجام شدن کارها هستین و فکر میکنین بعضی کارها سخته انجامش و یا رئیستون بهتون کاری محول کرده که به نظر سخته و دلتون میخواد آفتابه بگیرین بهش و سریع تمومش کنین , از مردها نظر بپرسین ! باور کنین روش هایی برای آسون کردن و از زیر کار در رفتن بلدن که عقل جن هم بهشون نمیرسه چون : متخصص تف مالی هستن ! و اتفاقن اینطور مواقع چنان عقلشون خوب کار میکنه که شک میکنی که نکنه خودشون رو همیشه به خنگی میزنن ؟

- فوق تخصص در زنده موندن در هر شرایطی ! مردهای زیادی هستن که نه آشپزی بلدن نه لباس شستن و خیلی چیزهای دیگه که نیازهای اساسی زندگی شخصی هست و دیدین که اگه بعضی مردها زنی همراهشون نباشه انگشت در کون حیرون مثل گاو ( ع ) هاج و واج هستن ! ولی باور کنین این فقط ظاهر قضیه ست و کودن ترین مردها هم میتونن به سادگی زنده بمونن و گلیمشون رو از آب بیرون بکشن و اسفا به حال زنهای ساده لوح دل رحم مظلوم که گول این دایناسورهای خوش خط و خال رو میخورن و تصور میکنن مردها خیلی پخمه و ببو هستن و نمیدونن که از زرنگیشون هست که خودشون رو به خنگی میزنن و تو دلشون به زنها میخندن !!!

- بازی کردن در نقش چرخ گوشت ! توی محو کردن خوراکی ها لنگه ندارن . غذای مونده بذار جلوشون , دو دقیقه ای نابود میشه . اصلن براشون مهم نیست چی جلوشون میذاری یا چطور درستش کردی . همون که اون کارد خورده شون پر بشه و احساس سیری بکنن کافیه ! استعداد عجیبی در خوردن دارن و از این نظر قابل تقدیر هستن . مهم هم نیست غذا مثلن مال یکهفته پیش هست یا دو روز پیش . همون که گرمش کنی و روش یه کمی کره بدی و بگی الان پختم , تا تهشو میخورن و عجبا که مریض بشو هم نیستن . یه بار برنج بیرون مونده بود و کپک زده بود روش و من روشو برداشتم و گرم کردم دادم خورد آرتین , چقدر هم تعریف میکرد که طعمش چقدر خوب بود امروز !!!!!

- خواب ! چنان استعدادی در خوابیدن دارن که تا سرشون با بالش تماس میگیره خرخرشون در میاد ! مدهوش میشن یهو ! حالا ما بدبختها هی احمدی نژاد بشماریم هی مدیتیت کنیم و قرص خواب بخوریم و لیوان لیوان ماست و ... مگه خواب میاد چشممون ؟ بعد هم هر جا میشینن میگن ما خواب نداریم که .. انگار دائم مگس تسه تسه اینا رو نیش میزنه !

- گوزیدن ! تو هر کاری مردها بی دست و پا باشن , اما گوزوهای قهاری هستن ! من موندم فقط این همه باد چطور جمع میشه تو شکم اینها که میتونی باهاش 4 چرخ لودر رو باد بزنی ! اینطور که شنیدم گوز قابل اشتعال هست و خوبه آدم از گاز روده اینها بعنوان سوخت استفاده کنه که خیرشون به بشریت برسه . موقع سوار شدن به ماشین یه لوله بکنی تو کونشون و لوبیا هم بدی بخورن با ترب , تا مریخ یه نفس ماشین میره !!!!

- شلختگی ! فقط دو روز خونه نباشی و برگردی خونه تصور میکنی گردباد توی خونه اومده ! کفش های آقا رو از تو یخچال پیدا میکنی و مواد یخچال رو از توی تخت خواب . مسیری رو که رفتن و اومدن کامل مشخصه و میتونی بفهمی چی خوردن و چی پوشیدن و چیکار کردن !

خلاصه که هر چی از مردها گفته بشه کمه اعصاب پولادین میخواد زندگی کردن و تحمل مردها و بیخود نیست بهشت رو دادن زیر پای ما و خرمون کردن ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001