فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, February 15, 2009
اظهار وجود :

دیدین وقتی مردا یه زنو میبینن چطوری دم در میارن و میخوان هم جنس های خودشونو یا ضایع کنن یا تیکه پاره کنن تا مردیشونو به خانم به اثبات برسونن ؟ و طبق معمول چون مردها انسان نیستن , این ابراز وجود رو به روش جانوران و درندگان و حیوانات وحشی نشون میدن یعنی درگیری فیزیکی با همجنس های خودشون !! این آرتین ما هم یه چیزی تو این مایه هاست با این تفاوت که این آقا نه شکل این حرفهاست نه عددی به حساب میاد توی دعوا و کتک کاری . یه آدم لاغر مردنی زپرتی رو تصور کنین که با اون قد و هیکلش چُسی هم میاد و فکر میکنه خیلی زور داره :

دست فرمون آرتین رو که براتون گفتم . از اوناست که ماشین سوار میشه محاله بدون حال دادن به بدنه ماشین , سالم ماشین رو به خونه برسونه ! از اون جالب تر اینه که همیشه هم از دست فرمون دیگران ایراد میگیره مخصوصن این پسرهای جوون جغله و دائم باهاشون یا فحش کاری میکنه موقع رانندگی یا کورس میذاره و اعصاب منو خرد میکنه . اولا که با هم بیرون میرفتیم , یکی دو بار پر رو بازی در آورد برای راننده های دیگه و چند بارم اونا بهش فحش های آبدار خوار – مادر دادن . من به عوض اون غیرتی میشدم و میرفتم فک طرف رو میاوردم پایین و آقا فقط تماشاچی بود ! مثلن همین هفته قبل بود داشتیم از خیابون پهلوی میپیچیدیم به سمت زعفرانیه وقت دکتر داشتم , ماشین جلویی به آرتین راه نداد و آرتینم سرشو آورد بیرون و گفت : یابو ! اون مرده هم نامردی نکرد و یه فحش ناجور بهش داد که یه جورایی به منم مربوط میشد . منم خیلی شیک از ماشین پیاده شدم و رفتم طرف ماشین یارو و در ماشینشو باز کردم و همین که سرشو آورد بیرون تا پیاده بشه , با کیفم همچین کوبیدم تو سرش که پخش زمین شد بعد هم برگشتم سوار شدم و رفتیم !
همیشه بهش میگم اینقدر به مردم فحش نده , تو که وجودشو نداری از خودت دفاع کنی و کلن مال این حرفها هم نیستی و ریقی ؛ فحش نده . یه روز گیر یه آدم نخراشیده می افتی و جلوبندیتو میاره پایین هااا ! هر بار من اینا رو میگفتم , آقا هی میخندید و میگفت : منو دست کم گرفتی ؟ مگه زور آدم به هیکلشه ؟ سر موقع بذار دعوا بشه ببین چه گرد و خاکی میکنم !!!

چشمتون روز بد نبینه ! امروز آرتین و مرتیکه اومده بودن دنبالم و داشتیم میرفتیم خونه , نزدیکی های خونه باز آقا شیر شد و با یه راننده افتاد به لجبازی و آخر هم بهش فحش داد و اونم پیچید جلوش و پیاده شد و آرتینم پیاده شد و افتادن تو جون هم . منم دست مرتیکه رو گرفتم و با هم رفتیم بقالی ای که اونور خیابون بود و دو تا بستنی گرفتم و ایستادیم همون جا تو پیاده رو کتک خوردن آرتین رو تماشا کردن و بستنی خوردن .
- مامان بابا داره دعوا میکنه ؟
نه عزیزم ! داره کتک میخوره !
- آخه همیشه میگفت من مثل سوپرمن هستم ؟
راست میگه ولی این دفعه لباس سوپر منیشو یادش رفته بیاره . بستنیتو بخور کم حرف بزن !
خلاصه ما بستنی رو خوردیم و مردم اومدن آرتین رو از زیر دست و پای یارو کشیدن بیرون و چند تایی هم صلوات ول دادن و رفتن پی کارشون و لش آرتین جا موند . رفتم طرفش و با کیفم محکم کوبیدم تو سرش :
- پدر سگ , لات چاله میدونی !
چرا میزنی ؟؟
- میزنم تا آدم بشی و از این لات بازیها در نیاری !
خیلی نامردی ! خیلی بی معرفتی !
- خب معلومه که نامردم , چون زنم ! زن که نمیتونه مرد باشه !
پس همون بی معرفتی !
- چرا ؟
چرا ؟ چون نیومدی کمک من !
- چشمت کور , صد دفعه بهت گفتم اینقدر پر رو بازی در نیار . این دفعه نیومدم تا کتک بخوری آدم بشی !
ببین چیکارم کرد یارو . کم مونده بود بمیرم .
- از این شانس ها ندارم . تو تا حلوای منو نخوری نمیمیری . مطمئن باش ! صد دفعه بهت گفتم تو که نه زور داری نه بلدی دعوا کنی , اینقدر پر رو بازی در نیار . حالا کتکتو خوردی ؟ برو خونه ... خسته شدم .

حالا خودمونیم ها . دلم کلی داشت براش سوخت . طرف حسابی از خجالتش در اومده بود و شکلشو قشنگ عوض کرده بود . یه جای سالم رو صورتش نمونده بود و چشمهاش ورم کرده بود و لبش پاره شده بود و دماغش هم خون اومده بود . ولی نمیخواستم به روی خودم بیارم تا آدم بشه اینقدر به مردم گیر نده . این مردا همینن . بصورت عملی باید همه چیز بهشون تفهیم بشه تا درک کنن و شعورشون برسه . گفتمان دردی رو دوا نمیکنه و همیشه از من به شما نصیحت , برای انسان کردن مردها از روش کوفتمان استفاده کنید تا در زندگی رستگار شوید . حالا آقا از وقتی اومدیم خونه گیر داده میخوام برم باشگاه . همینمون مونده این بره بروسلی بشه واسه ما !!! خدا عاقبت ما رو با این دیوانه به خیر کنه ... مردا این اعتماد به نفس کذایی رو نداشتن چیکار میکردن ؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001