فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, January 18, 2009
ویتامین " خ " :

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در زندگیم مرتکب شدم این بود که موقع انتخاب بچه , پسر انتخاب کردم ! اونم سر تلقین های خانواده از دوران کودکی بود که هی میگفتن پسر یه چیز دیگه ست و دختر چیه ؟!؟ اه و اوه و پیف ... دیگه از این غافل بودم که گرگ زاده گرگ میشه !!!!!!!! به عبارتی مردهایی که الان میبینم , یه روزی همین پسر بچه های شیرین و دوست داشتنی فسقلی بودن که حالا بزرگ شدن و شدن آفت زندگی زنها !!

یه چند روزی بود میدیدم این خیارهای خونه غیب میشن ! حالا مساله خوردن خیار مهم نیست و برای خوردنه ولی اینکه ببینی توی 2 روز 5 کیلو خیار ناپدید میشه , یه چیز عجیب و غریبی بود که به عقل جور در نمی اومد . گاو هم 5 کیلو خیار رو توی دو روز میخورد , میمیرد چه برسه به آدمیزاد . این شد که تصمیم گرفتم ته و توی این پدیده غیب شدن خیارها رو در بیارم . یکی از راههای ردگیری خیار هم بو کشیدنه ! چون اولین گاز رو که به خیار بزنی , بوش پر میشه تو خونه . از همین راه هم معمای خیار کشف رمز یا زهرا شد . من بدبخت هر وقت میرفتم یه میوه بردارم از یخچال میدیدم هیچی نمونده . مخصوصن خیار که خیلی دوست دارم . خرید میکردم میذاشتم خونه و میرفتم سر کار , شب که می اومدم خونه و میرفتم سر یخچال میدیم همه میوه ها هستن بجز خیارها !
خلاصه دیروز هم رفتم 3 کیلو خیار گرفتم و گذاشتم خونه و منتشر شدم ببینم این خیارها چطوری غیب میشن ! در اینطور مواقع هم باید خودتو به خنگی بزنی و الکی مشغول کار نشون بدی تا مردها فکر کنن سرت گرمه و آتیش بسوزونن . زیاد انتظارم طول نکشید . داشتم کف آشپزخونه رو تمیز میکردم که دیدم یه چیزی ویژژژژ رفت طرف یخچال و چند دقیقه بعد هم بدو رفت بیرون . رفتم دنبال این دزد خیارخور ! چشمتون روز بد نبینه . در اتاق مرتیکه رو که باز کردم دیدم یه نمکدون گذاشته جلوی خودش , 2 تا خیار هم گرفته دستش یه گاز از این میزنه یه گاز از اون , پشت سرش هم یه من نمک میپاشه تو حلقش !!
شرط میبستم این آتیشا از سر آرتین بلند شده و اتفاقن حدسم هم درست بود وقتی به مرتیکه گفتم چرا اینقدر خیار میخوری ؟ گفت بابا گفته ویتامین " خ " داره واسه قد بچه خوبه زود قدت بلند میشه !!!!!! دیگه من بدو آرتین بدو . آخرش هم معلوم شد که چون من غدغن کردم آرتین بره سر یخچال و بهش رژیم دادم , مرتیکه رو گول میزده که بره به هوای خیار برداشتن برای آقا غذا کش بره بیاره !

تربیت کردن یه دختر بچه به مراتب از تربیت کردن پسر بچه ها آسون تره . کلن اعتراف میکنم که هر چقدر این مرتیکه سنش بیشتر میشه , بدبختی منم داره بیشتر میشه و چیزهای وحشتناکی در وجود این موجود پیدا میکنم که اصلن به ذهنم هم نمیرسید و تازه دارم میفهمم چرا مردها اینقدر ذاتشون پلیده . یکی از دلایلی که پسربچه ها یاغی میشن و کنترل و تربیت اونها خیلی سخته و در نهایت وقتی بزرگ شدن , میشن همین نخاله هایی که میبینیم ؛ اینه که یه کپی برابر اصل ناهنجار در کنار اونهاست یعنی همین آقای شوهر که پسر بچه هم درست مثل دستگاه فتوکپی ازش الگو برمیداره . حالا وای به روزی که یه نخاله ای مثل آرتین تو حونه باشه دیگه احمدی نژاد بیار باقالی بار کن ! ولی دختر بچه رو میدونی که الگوش خودتی , خودت هم میدونی چطور تربیتش کنی و هر چی هم از آب در بیاد بخاطر خودت بوده نه بابا جونش ! خلاصه اینم از ویتامین " خ " که خوبه در کتاب رکودهای گینس ثبت بشه ! خداوندا این مردا برای سیر کردن شکمشون چه چیزهایی که اختراع نمیکنن . شرط میبندم این اختراعاتی هم که مردها انجام دادن یا ربط به شکمشون داشته یا زیر شکمشون وگرنه از مرد جماعت مخترع و متفکر در نمیاد ...

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001