فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, October 06, 2008
فرهنگ سازی :

میدونین , از وقتی انقلاب شده , این انقلابیون سعی فجیعی کردن تا مردم ایران رو عرب و مشنگ الهی و مسلمون و مذهبی بار بیارن که تیرشون خوشبختانه تا به امروز به سنگ خورده و سنگ روی یخ شدن و نه تنها مردم مسلمون و مذهبی نشدن , که همون جو گرم دین و ایمانی هم که داشتن آفتابه گرفته شده بهش ! مخصوصن حضور سرور مشنگان عالم و معجزه هرازه سوم و چهارم و پنجم و بگیر برو تا آخر یعنی احمدی نژآد باعث رشد تصاعدی جماعت کفار در ایران و روی گردانی بیش از قبل و سریعتر مردم از مذهب شده که جای تقدیر داره ! اما در راستای این حرکت خودجوش جا داره ما مردم هم اقداماتی چند در زمینه فرهنگ سازی انجام بدیم :

صبح مرتیکه رو بردم گذاشتم کودکستان و داشتم بر میگشتم خونه , کمی جلوتر از پمپ بنزین نیاوران چشمم افتاد به یه زن چادری با بچه ش که ایستاده بودن و منتظر تاکسی بودن . معلوم بود زنه خیلی عجله داره که مثل زنهای لاشی با دست جلوی هر ماشینی که رد میشد رو میخواست بگیره و اتو بزنه و کسی هم سوارش نمیکرد ! رفتم جلوش ایستادم و داشتم پنجره رو میدادم پایین که درو باز کرد اومد سوار بشه که گفتم :
- کجا ؟ مگه من گفتم سوارت میکنم ؟
پس چرا ایستادی خانم ؟ مدرسه بچه م دیر شده اگه میشه ما رو ببر ...
- خواستم فقط یه چیزو بهت بگم و اونم اینه که اگه چادر سرت نبود سوارت میکردم هر جا میخواستی میبردمت ولی چون چادر سرت کردی , سوارت نمیکنم ! خواستم فقط اینو بدونی که چقدر ما ایرانی ها از چادر بدمون میاد مخصوصن ما زنها ! حالا درو ببند کار دارم میخوام برم ! گمشو ...

فقط دوست داشتم دوربین دستم بود تا قیافه وا رفته و چشمهای باباقوری زنه رو براتون عکس میگرفتم که چطوری با تعجب داشت به من نگاه میکرد . فکر کنم همین امروز کشف حجاب کنه !!!!

یه مورد دیگه رو هم بگم و تمام !

آقا از وقتی انقلاب شده , هر مکانی که اسم شاه و فرح روش بوده , اسامی شاه به امام ها و حمینی و پیغمبر و شهید و ... تبدیل شده و اسم های فرح به فاطی زهرا ! یک نمونه ش خیابون پهلوی , یک نمونه ش دانشگاه فرح پهلوی . که به ولی چیز (!) و الزهر... !!!! تبدیل شدن . منم در یک اقدام تلافی جویانه هر جایی توی اینترنت که نیاز به ساخت اکانت و آی دی و چه میدونم هر اسم و یوزری هست , تا دلتون بخواد از اسامی شاهنشاهی استفاده میکنم . و اتفاقن چون کارم هم درسته " خودمو تحویل میگیرم :) " سریع هم شناخته میشم و دیگه این اسامی می افته توی دهن ملت و ما هم حالشو 2 طبقه میبریم !!!!! مثلن همین اسم آریامهر . یه اسم کاملن ایرانی , غیر سیاسی , اصیل و ... ولی چی ؟ آخوندها چنان نفرتی ازش دارن که نگو . چون لقب محمدرضا شاه بوده ! مثل الان که میگن خمینی قدس سره , اونم آخرش شاهنشاه آریامهر می اومده . دیگه حالا شما تصور کنین وقتی این حزب الهی ها میان به سایت های من چه حالی میشن و فحش و فحش کاری ...
به این میگن فرهنگ سازی نارنجی یا نرم و مخملی و پشمی و تخمی و هر اسمی که دلتون میخواد روش بذارین !!!! بقول معروف چیزی که عوض داره , گله نداره ... شما شهید بدین به خورد ما , ما هم شاه میدیم به خورد شما .. والا !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001