فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, September 14, 2008
احمدی نژاد قهرمان ملی ملعون :

انتقاد کردن از دولت احمدی نژآد طبق گفته خودش آزاده و باید ازش انتقاد کنیم . رهبر ایران هم همیشه گفته تا انتقاد سازنده بسیار مفیده ! به همین دلیل ما هم هم تمجید و هم انتقادی رو به این دولت رو سیاه وارد میکنیم ! میشه گفت 99% مردم ایران از احمدی نژاد متنفر هستن و تمام بلاهایی که سر مردم ایران میاد رو به اون نسبت میدن . البته کاملن درسته ولی وجود احمدی نژآد برای ایران مثل امیرکبیر بعد از این (!) بر وزن دکتر بعد از این !! میمونه . درسته خیلی از شما همین الان سر فحش رو به من میکشین ولی در ادامه من ثابت میکنم کارها و اقداماتی که احمدی نژاد در حال پیاده کردن اونهاست در کوتاه مدت فاجعه و در بلند مدت بسیار جذاب و کارا خواهند بود هر چند به قیمت نابودی و بدبختی و فلاکت خیلی ها تموم خواهد شد ولی در این اوضاع خر در چمن امروزی که هر کسی خر خودشو میرونه , راهی بجز این راهی که احمدی نژاد در پیش گرفته , حداقل در کوتاه مدت وجود نداشته و نداره و بعنوان یک پیشرو دولت مقتدری در آینده میتونه ایران رو بسیار خوب اداره کنه :

این نکته رو باید بدونین که طرح هایی که توسط احمدی نژاد در حال اجرا هستن و چوبش رو مردم بدبخت میخورن , طرح هایی بوده که از زمان شاه تصمیم به اجرای آرام اونها گرفته شده بود ولی فرقی که این وسط کرد این بود که اولن درآمد مردم در 30 سال قبل بسیار مناسب و تورم اندک و قدرت خرید و ارزش پول بسیار بالا بود و نکته دوم وقوع انقلاب و جنگ ایران و عراق باعث ایجاد یک وقفه بزرگ و ایجاد تفاوت نجومی بین طبقات اجتماعی شد ! نکته بعد این بود که بعد از انقلاب هم این طرح ها باید انجام میشد ولی به مصالحی دولت های بعد از جنگ این اقدامات رو صورت ندادن چون جو جامعه ملتهب بود . حتا خیلی از طرح ها مثل حذف سوبسید ها در دوران خاتمی مطرح شد ولی خاتمی جرات انجام چنین کاری رو نداشت و همچنین رابطه با آمریکا و بسیاری از خطوط قرمز که اگه یادتون باشه فقط با یک دست دادن با یک فرد آمریکایی , کفن پوشان در خیابانها به راه افتادن در دوران خاتمی ! همه اینها در کنار اوضاع سیاسی جهان که زیر و رو شد هم مزید بر علت شد تا پدیده هزار قرن ها یعنی احمدی نژاد روی کار بیاد و لودر اصولگرایان بشه .
دولت احمدی نژاد از بدو ورود به کارزار با کشتن گربه دم حجله و نشون دادن خشن ترین وجهه ای از خودش در بین مردم و مخالفان , باعث شد بتونه برای اولین بار گروه های فشار سنتی و مذهبی برخوردی جدی بکنه و اونها رو کنترل کنه و بعد هم مردم ناراضی رو با حکومت نظامی آرامی که با طرح امنیت اجتماعی براه انداخت , متوقف و موقتن آرام نگه داره . در راستای همین اقدامان امنیتی و شبه نظامی شروع به اقدامات زیر بنایی در ایران کرد که واقعن قابل تقدیره ولی متاسفانه در حال حاضر نه تنها جواب نمیده بلکه باعث نابودی بیشتر اقتصاد ایران و از هم پاشیدگی وضعیت معیشتی مردم ایران و بسیاری اتفاقات ناخوشایند دیگه در کوتاه مدت میشه ولی در بلند مدت شاهد شکوفایی اثرات این اقدامات خواهیم بود و رسیدن ایران به مرزهای جهان آزاد و غرب همگام با زمان !

- ما در این دوره صاحب کارت ملی شدیم . تنها کشوری در جهان بودیم که همیشه خدا یک برگ شناسنامه قابل جعل و بزرگ و حجیم دستمون بود در صورتیکه در تمام کشورهای دنیا از سالها قبل هویت هر شهروند با چند رقم شماره شناخته میشد ! این طرح در آینده میتونه امنیت بالایی به شهروندان بده .
- طرح خانوار اقتصادی رئیس جمهور نه به معنی پرداخت سوبسید به مردم بلکه به معنی شناخت دارایی های تک تک افرد جامعه صورت گرفته . این طرح از این نظر قابل تقدیر هست که شما فردا مثل کشور انگستان اگر یک لیوان اضافی بخرید و در منزل نگه دارید دولت میدونه و نسبت بهش مالیات میبنده به نافتون ! ماشین اضافی , خونه اضافی و کلن جیک و پیک شما دست دولته و از شما مالیات میگیره . حتا برای پارک کردن اتومبیل جلوی منزلتون ! بهتون خدمات (!) میده پول میگیره ! این در کوتاه مدت بده چون جامعه قدرت خرید نداره و دولت هم عرضه دادن خدمات نداره ولی میتونه اگر به درستی انجام بشه , فاصله طبقاتی رو در آینده کم و در ضمن دست دولت رو برای خدمات بیشتر باز میکنه ! نه این دولت , دولت های آینده !!!!
- دولتی کردن حوزه های علمیه و سرکوب شدید روحانیون و تخریب وجهه روحانیت و بیرون کردنشون از مجلس و پست های دولتی اقدام بسیار قابل تقدیری بود که دولت احمدی نژاد انجام داده و داره کم کم دین رو از سیاست جدا میکنه ! تخریب گسترده روحانیون و مراجع شیعه و بد کردن اونها با مردم . مشاهده میکنین در انتخابات مجلس امسال کمترین تعداد روحانیون حضور داشتن و تمامی اونها رد صلاحیت شدن . در تاریح انقلاب ایران این امر تقریبن بی سابقه بوده ! دست روحانیون سنتی از تمام پست ها کم کم داره کوتاه میشه و هر چند افراد لایقی سر پست ها نمیان ولی طبق معمول آینده تعیین کننده خواهد بود !!!
- اقدامات به ظاهر مذهبی و رواج خرافاتی که از سوی جناح دولت صورت میگیره , باعث نفرت شدید مردم از روحانیت و مذهب شده . این امر قابل تقدیره که امروز میبینیم خیلی از زنهای چادری بخاطر دید بسیار منفی سایر زنان ایرانی نسبت به گشت های ارشاد و پوشش چادر , چادر ها رو کنار گذاشتن و از نگاه خصمانه و منفور مردم گریزان شدن . رضا شاه کبیر هم با کشف حجاب نتونست چنین ضربه ای بر پیکر حجاب بیاره که احمدی نژاد بصورت نرم آورد ! این در آینده یعنی جدایی دین از تمام شئون جامعه !
- قدرت نمایی ایران در کل منطقه خاورمیانه و واهمه شدید اعراب که دشمن سنتی ایرانیان بودن از اقدامات قابل تقدیر احمدی نژاد هست . امنیتی کردن جامعه ایران در اوضاع تروریستی امروز هم اقدام شایسته دولت احمدی نژاد بوده . امروز ایران تنها کشوری در کل منطقه هست که جو امنیتی آرامی داره و حتا یک ترقه در ایران منفجر نمیشه !تنها کشوری هم هستیم که تمام عرب ها رو به زانو در آورده و باعث شده از وحشت ایران به سمت آمریکا کشیده بشن و همین اقدام باعث رشد بازارهای آمریکا و صنایع تسلیحاتیش شده که هم به نفع ایران در بلند مدت و هم به نفع آمریکاست و از طرفی میتونه مانع قدرتنمایی سایر کشورهای خاورمیانه در منطقه بشه !
- عبور از خطوط قرمز و شدیدن ممنوعه در دوران احمدی نژاد صورت گرفته که نتیجه اون در بلند مدت ظاهر خواهد شد . اینکه اعلام میشه مردم اسرئیل دوست ایران هستن و کسی نمیتونه تخم مشایی رو هم بخوره , اینکه از آمریکا صدها هزار تن گندم بصورت مستقیم وارد میکنیم و کسی حرفی نمیزنه , اینکه تابناک اعلام میکنه نفت ایران به اسرائیل داره صادر میشه , اینکه آمریکا در تهران کنسولگری افتتاح میکنه و اینکه ایمن الظواهری به شدت ایران رو مورد انتقاد قرار میده که با آمریکا همدست شده و عراق رو از القاعده دارن پاک میکنن , همگی دلالت بر شکسته شدن خطوط قرمزی داره که در 30 سال گذشته حکم مرگ رو داشت و حضور پر قدرت ایران در منطقه و گسترش نفوذ ایران در کشورهای عربی یا در خاک دشمنان ایران ! در گذشته کسی جرات نداشت بگه اسرائیلی ها خوب هستن و حالا یکی از نزدیکان رئیس جمهور این حرف رو زده و حتا رهبر هم سکوت کرده ! پس این اقدامات قابل تقدیر هستن در واقع دشمنی ما با اسرائیل فقط شعاری بود که خاک به سرمون کرد ناخواسته و در عمل انجام شده قرار گرفتیم و این شعار باید به مرور پاک بشه که احمدی نژاد این اقدام رو انجام داده !
- خمینی ستیزی هم از اقدامات بجایی بود که باعث شد تفکرات افراطیونی که مطیع خمینی بودن رو دچار دو دستگی کنه و باعث بشه خیلی از شعارها و حرف های به ظاهر ضد امپریالیستی که در دوران خمینی شکل گرفته بود به اشتباه و باعث عدم رابطه ایران با جهان ازاد شده بود , شکسته بشه و این قابل تقدیره و از احمدی نژاد تقدیر میکنیم !
- نکته بعد مساله قانونی کردن جرائمی هست که در ایران عجیبه ولی در جهان سالهاست اجرا میشه ! مثل قانون کپی رایت . مثل جرائم کامپیوتری که شامل صدمه به دستگاهها و هک کردن و .. هم میشه ! و حتا عکس های مستهجن و .. ! این امر قابل تقدیره هر چند متاسفانه در کوتاه مدت از این قوانین برای سرکوب آزادی ها استفاده میشه ولی وقتی جا بیافته در آینده , تاثیر بسیار خوبی در روابط ایران با کشورهای جهان خواهد گذاشت . برای اینکه ایران تنها کشوری بود که قانون کپی رایت نداشت . این قانون وقتی تصویب بشه و فردا اگه درهای غرب به روی ایران باز بشه ایران مجبوره قانون کپی رایت بین المللی رو اجرا کنه ! چه در زمینه موسیقی چه نرم افزار و این شکوفایی هر چه بیشتر علمی رو برای ما به همراه داره . قرار دادن عکس های مستهجن در تمام کشورها جرم هست و ایران ازش مستثنا بوده که اونم داره حل میشه ! خب این امنیت فرزندان ما رو شامل میشه !
- طرح هایی مثل کنترل ترافیک هوشمند و نصب دوربین در تمام خیابانها و اماکن , کنترل پلیس بصورت نا محسوس و نصب دوربین های امنیتی در تمام شهر و ... اقدامی قابل تقدیره . شما در کشوری مثل آمریکا یا انگلستان پلیس به اون شکل نمیبینین . چون همه جا دوربین هست ولی کافیه فقط یه اتفاقی بیافته و یهو میبینی از زمین و هوا پلیس ریخت رو سرت ! ایران هم داره همین میشه و این قابل تقدیره هر چند ازش در کوتاه مدت و حال حاضر استفاده بصورت منفی یا در واقع سرکوب مخالفین میشه ولی در آینده مهمه ! مثل ایجاد ساواک که در زمان خودش فاجعه بود و در زمان بعد تونست پلیس اطلاعات ایران رو شکل بده و امنیت امروز ما در منطقه مرهون همون زیربنای ساواک سابق هست !
- طرح حذف سوبسیدخای دولتی کاری واقعن شایسته بوده ! در هیچ کشوری در دنیا دولت اینقدر سوبسید پرداخت نمیکنه ! در واقع ریشه این کار رو خمینی ملعون با شعار مجانی کردن همه چیز زد و باعث شد دولت های بعد از انقلاب به اجبار سوبسیدهای کلانی رو به کالاها اختصاص بدن . در صورتی اگر همون زمان این طرح حذف میشد , چون قدرت اقتصادی مردم بالا بود , فاجعه ای که امروز رخ داده رخ نمیداد ! این در کوتاه مدت برای مردم بی درآمدی که درآمدشون به دلار نیست و به ریال هست فاجعه انسانی رقم میزنه ولی در آینده میتونه با روی کار اومدن دولتی توانمند اقتصاد ایران رو دگرگون و بسیار قوی کنه !
- طرح گرون کردن بنزین و سوخت واقعن طرحی شایسته بود . ایران تنها کشوری در جهان هست که مصرف سوخت اون به شکلی افراطی صورت میگیره و بسیار ارزان . تفریح ما در مملکت این بود که جونهای ما یه ماشین زیر پاشون بندازن و با ماشین الکی خیابون متر کنن ! ترافیک و هوای آلوده و .. حتا امروز که قیمت بنزین آزاد 500 تومان هست باز هم از تمام کشورهای دنیا ارزونتره ! در آمریکا هر گالن حدود 3 دلار و نیم قیمت داره . همین ارزونی سوخت میتونه باعث اصراف بشه . باعث حذف نکردن اتومبیل های پر مصرف و تعمیر نکردن اتومبیل های خراب بشه ! این طرف به اقشار کم درآمد مثل مسافرکش ها فشار وارد میکنه ولی اگه در آینده دولتی توامند داشته باشیم که وسائل نقلیه عمومی رو خیلی زیاد کنه و رشد اقتصادی داشته باشیم و در آمد مردم بالا بره , میتونه تاثیر مثبتی هم در ترافیک هم در هوای پاکیزه و هم در اقتصاد کشور داشته باشه !

اینها اقداماتی قابل تقدیر هستن که هرگز هیچ دولتی در این 30 سال جرات انجامشون رو نداشته ! در کنار اقدامات بالا اقدامانی نظیر :

طرح مبارزه با بد حجابي – کتک زدن زنان در روز جهانی زن - تحريم هاي آمريکا – تابلو شدن موضوع هسته اي ايران - بنزين سهميه بندي – حذف سوبسيد آب و برق ، گاز و شير – دستگیری فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ در خانه عفاف – تجاوز استاد دانشگاه به شاگردش در محیط دانشگاه - نمایندگان مردم کاسه از آش داغ تر و مدافع بی چون و چرای دولت – روی کار اومدن بد سابقه ترین مدیران در کشور - مشاوره دولت بجای اقتصاد دانان با قصابان و بقالان – گرانتر شدن قیمت خانه در تهران از پاریس و نیویورک - 12 برابر شدن برداشت از ذخیره ارزی و مانده صفر شدن – رسیدن تورم به 41 درصد – تظاهرات مردم ایتالیا و فرانسه توی خیابان علیه دولت ایران و تروریست بودنش - زمزمه خلیج عربی – صادرات گاز و خرما و فرش و زعفران و خاویار ایرانی نصف قیمت جهانی - تبدیل شدن ایرانیان به سوسک در جهان - تحت نام لایحه حمایت از خانواده زن ایرانی از تمام حقوق خود محروم شد – رسمی شدن فحشا تحت عنوان صیغه موقت - پول نفت بشکه 160 دلار خرج لباس زیر لبنانی ها شد - ورزشکاران ایران در المپیک مسخره عام و خاص شدند - 5 برابر شدن فرار مغزها -
طرح توریستی سفرهای استانی رئیس جمهور و وزرا شروع شد - دانش آموزان ایرانی موفق شدند در زیر زمین خانه شان با قاشق و چنگال انرژی هسته ای درست کنند - استادان دانشگاه مخالف دولت اجبارا بازنشسته شدند - تمامی صنایع و کارخانه های دولتی به نزدیکان دولت فروخته شد - ایران از نظر کسب و کار در رده صد و بیست و چهارم قرار گرفت - کشور ما از نظر تورم در خاور میانه اول شد -
رئیس جمهور کشور موفق به دیدن هاله نورانی هنکام مذاکرات هسته ای شد - طرح تقسیم عادلانه !!! دریای خزر که تاریخ دانان آن را برابر با قرارداد ترکمانچای می دانند اجرا شد - حتی روسیه و چین هم ایران را تحریم کردند - آمار اعتیاد در کشور به بالاترین رقم در طی 50 سال اخیر رسید - کراک و انواع مواد مخدر به آسانی در دسترس مردم قرار گرفت - درصدی از مردم که زیر خط بقا قرار می گیرند به 40 درصد رسید - جاعل و متجاوز وزیر .... شد و غیره !

همه اینها هم باعث میشن تا کارنامه این دولت رو سیاه ترین کارنامه سیاسی در تاریح ایران زمین حتا بدتر از دوران مغول بشه و منفورتر از دوران قجرها بشه که حتا این هم قابل تقدیره . این خاطره سیاسی در اذهان مردم چنان نقش خواهد بست که هرگز آیندگان اجازه نخواهند داد حکومت هایی چنین بی کفایت بر ایران حکومت کنند . باید شکر گذار باشیم که اگر چنین اتفاقی نمی افتاد و چنین فلاکتی رو نمیدیدیم , حال و روز ما بهتر از مردم ترکیه و پاکستان و ... نبود . که با زور سر نیزه لائیک ها دموگراسی رو برقرار کردن و همچنان شعار اسلام خواهی سر میدن و انگار فاجعه رو در ایران ندیدن .. همونطور که ما هم دستاوردهای رضاشاه رو ندیدیم و دهها سال بعد دوباره هوس اسلام به سرمون زد و خاک به سرمون ریختیم !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001