فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, September 10, 2008
ماه رمضان را تعریف کنید :

موضوع انشاء که نیست , واقعیت زندگی ماست ! البته واقعیت زندگی ایرانیان . همیشه گفتم و صد میلیارد بار دیگه هم میگم از ایرانی جماعت هر چیزی در میاد بجز آدم مذهبی . چون ما ایرانی ها تنها مردمان روی زمین هستیم که ادعای مسلمونیمون چیز ماموت رو میشکونه ولی سر سوزن بویی از مسلمونی نبردیم . عاشق آمریکا و اسرائیل هستیم ! از گوشت خوک و شراب و عرقیات به شدت خوشمون میاد و اگه باشه لبی تر میکنیم ! دستمون برسه توی خیانت چه زن و چه مرد , به شدت کوشا هستیم و آقا میرن زن دوم میگیرن و خانم هم به تلافیش میرن دوست پسر میگیرن ! دستورات دینی رو هر طور که عشقمون بکشه انجام میدیم ! نماز خوندمون بیشتر رفع تکلیف هست تا عبادت و به شیوه تند خوانی نصرت میخونیم و تازه معنی کلماتش رو هم اصلن نمیدونیم ! خدا رو فقط در مواقع سختی ها شناسایی میکنیم و بجز اون خدا خوابه ! از دیدن زنها یا مردها از نوع بی لباس به شدت استقبال میکنیم و هورا میکشیم ! وقتی خارج از وطن هستیم , هر بی ناموسی ای رو انجام میدیم چون خدا فقط در ایران حضور داره و از همه مهمتر اینکه روزه گرفتن ما خودش یه دنیا جوک و تقلب شرعیه :

حالا وقتی از شما بپرسن ماه رمضون چه ماهی هست چی میگین ؟ من خلاصه کردم و میگم : ماه عیش و نوش , شکم چرونی , مهمونی های آنچنانی , تظاهر در عبادت و جانماز آبکشیدن , جلوی روزه دارها با ملچ مولوچ غذا خوردن و دلشون رو سوزوندن , توی توالت غذا خوردن و ادای روزه دارها رو در آوردن , سیگار دود کردن به شکل دودکش , انباشته کردن چربی و کلسترول بدن به مقدار 10 برابر معمول , بیکاری و علافی و تنه لشی مفرط برای پرداختن به طاعات و عباداتی که گفته میشن ولی عملی نمیشن , دیدن برنامه های مزخرف تلویزیون و دادن فحش خوار – مادر به لاریغامی (!) و ...

خب فکر میکنین غیر از اینه ؟ حالا من به شما ثابت میکنم که ماه رمضون جز بدبختی و بلا و مصیبت برای ایران و ایرانی چیزی ببار نمیاره بلکه عذاب و ناخوشی و کاهلی همراه داره :

یکماه 29 روزه . ساعت کاری در ماه رمضون هست از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر ! در این ماه روزهای تعطیل و کشته شدن علی روی هم میشه 5 روز . 90% کارمندها هم 5 شنبه ها تعطیلن چون حتا مرده ها هم این روز آزادن و مجموعش میشه 4 روز . شب های قدر در ماه رمضون هست و طبیعتن چون ملت به شدت عبادت کردن , فرداش کاملن تعطیله و 3 روز هم به این اختصاص میدیم . روز آخر ماه رمضون که همیشه ما یک روز از دنیا عقب تریم و میشه عید فطر اونم یک روز . مرخصی ماهانه 2 روز که خانم ها بعلت امر شریفه پریود 4 روز ! مرخصی های ساعتی یا فلنگ بستن به بهانه های واهی هم 20 ساعت در ماه مجاز . دولت هم اعلام کردن نیم ساعت دیر اومدن و نیم ساعت زود رفتن در این ماه مجازه و اونم 20 ساعت در یکماه . شرکت در نماز ظهر و مغرب و دعای روزانه که بجای همون وقت ناهار به زور چپونده شده وسط اونم 40 ساعت . بین کار هم 2 ساعتی وقت صحبت و نفس تازه کردن و سیگار کشیدن توی توالت و خاله زنک بازی و اینا . اونم بذارین 25 ساعت . روزی دو ساعت هم برق میره . خب این از ساعت کار هست که طبق قانون در همه جای دنیا روانه 8 ساعت باید کار کرد و با این حساب به زور روزی 3 – 4 ساعت ما در ایران کار میکنیم !

- نکته بعدی خورد و خوراک در ماه رمضون ! خب تصور میکنین در این ماه صرفه جویی صورت میگیره نه ؟ بازم اشتباه کردین . مردم ایران آینده نگر هستن . یعنی روزه میخوان بگیرن طوری ته بندی میکنن که طرف تا افطار هم گرسنه نمیشه ! سحری یعنی خوردن 3 وعده غذایی یک جا ! صبحانه و ناهار و شام رو یه جا وقت سحر میخورن و بعد اصلن بلند هم نمیشن , همونطوری 4 دست و پا میرن توی تخت و میخوابن تا ساعت 8 صبح ! بعد هم دستشویی هم نمیرن مبادا استهلاک پیدا بشه و خودشون رو تا ظهر نگه میدارن . طبیعیه که تا موقع افطار این حجم انبوه غذاها فقط در حال تخمیر شدن هست نه هضم شدن ! بوی گند آروغ و گوز و چس به همراه عرق ریختن به دلیل دمای ایجاد شده از سوخت و ساز این همه غذا از بدن مومنین به شدت متصاعد میشه . موقع افطار هم که میشه چرب ترین , شیرین ترین , پر کالری ترین غذاها رو در دو وعده میریزن تو حلقشون . اولین وعده که باز کردن روزه هست و با دو سه مشت خرما و یه پارچ آب جوش و پشت سرش دو لیوان چایی با زولبیا باز میشه و حلوا و نون و پنیر و سبزی و هم پشت سرش ... ! یکساعت بعد هم تازه شام میخورن !!!!! آش رشته , کله پاچه , کتکت , پلو و خورش و خلاصه سرتونو درد نیارم , طرف مثلن میخواسته در این ماه خودسازی کنه , خودکشی میکنه ! مقدار کلسترول و چربی و اوره و قند خونش میچسبه آخر . وزن بدنش هم نه تنها کم نمیشه که 2 برابر میشه !
- حالا سیگاری ها رو بچسب ! طرف چندین ساعت سیگار نکشیده و خماره ! به محض افطار پاکت سیگار رو میذاره جلوش تا موقع خواب یه پاکت معمول رو که میکشه هیچ , نصف پاکت دوم رو هم ذخیره میکشه و باقی رو میذاره موقع سحر که شارژ باشه و نیکوتین بدنش تا افطار کم نشه !!!!! تازه من شنیدم بعضی ها سیگار رو به تریاک ارتقا میدن که خماری اذیتشون نکنه !
- خرید مردم رو بچسب ! تو این ماه نونوایی ها دو برابر معمول شلوغن ! خرید مردم میشه 10 برابر ! شیرینی خریدن هم دو برابر ! یهو میبینی 8 برابر معمول داری خرید میکنی !

خلاصه یهو چشم باز میکنی میبینی این ماه نه تنها بیشتر از هر ماه دیگه ضرر به جیب خانوار وارد میکنه که سلامتی مردم رو هم به شدت تهدید میکنه و هزار و یک بلای دیگه سر مردم میاره ! همه اینها در کنار ضرر اقتصادی ای که متوجه اقتصاد مملکت میکنه به دلیل این پر کاری (!) هم جای خود .. و این در صورتیه که در تمام کشورهای اسلامی دیگه نه تنها این اتفاقات نمی افته بلکه مومنین غذاهای سبک و سالم تر میخورن , شادی و جشن بیشتر میشه و برنامه های متنوع تا نیمه شب ادامه داره و حتا خللی در ساعت کاری شرکت ها و ادارات صورت نمیگیره . چون مسلمون اگه واقعی باشه و مثل ایرانی ها بدلی نباشه , باید مثل همیشه رفتار کنه و زندگی کنه نه اینکه این همه توی دین و ساعت کار و زندگی روزمره تحریف و تقلب بکنه که بخواد فیض ببره ؟ خاک عالم بر سر چنین مسلمونهای متقلبی . حالا این ماه رو چی معنی کنیم ؟
ماه شیره مالیدن سر خدا ؟ ماه تقلب در دین ؟ ماه ظاهرسازی معنوی ؟ ماه رندی مذهبی ؟ یا ماه کلاه برداری شرعی ؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001